Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(82)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje fachowe
(14)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(50)
Placówka
Wypożyczalnia
(50)
Czytelnia
(59)
Autor
Kosikowski Cezary (1942- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Begg David
(3)
Bossak Jan W
(3)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(3)
Olszewski Jan (1960- )
(3)
Romanowska Maria (1947- )
(3)
Blicharz Rafał
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Dornbusch Rudiger
(2)
Fischer Stanley
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gronkiewicz-Waltz Hanna (1952- )
(2)
Powałowski Andrzej (1951- )
(2)
Rapacki Ryszard
(2)
Rosa Grażyna (1968- )
(2)
Szydło Marek (1977- )
(2)
Tkaczyk Tadeusz Paweł
(2)
Wierzbowski Marek (1946- )
(2)
Yip George S. (1947- )
(2)
Albigowski Marek
(1)
Allaire Yvan
(1)
Antonowicz Paweł
(1)
Anusz Jan
(1)
Bieńkowski Wojciech
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Bowman Cliff
(1)
Bożyk Paweł (1939-2021)
(1)
Budzyńska Małgorzata
(1)
Byrt Agnieszka
(1)
Cieśliński Aleksander
(1)
Czarny Bogusław (1957- )
(1)
Czechowska Iwona Dorota (1962- )
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dornbusch Rudiger (1942-2002)
(1)
Drewniak Rafał
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dzierżanowski Włodzimierz
(1)
Dzikiewicz-Gazda Urszula
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Eucken Edith
(1)
Eucken Walter
(1)
Faulkner David
(1)
Firsirotu Mihaela E
(1)
Fischer Stanley (1943- )
(1)
Gancarz Marcin
(1)
Gazda Zbigniew
(1)
Giedrewicz-Niewińska Aneta
(1)
Gieroczyńska Edyta
(1)
Goik Magdalena
(1)
Gorynia Marian
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hensel Paul K
(1)
Hoc Stanisław (1948- )
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Jasiński Wojciech
(1)
Jatczak Marcin
(1)
Kay John
(1)
Kałużyńska Małgorzata
(1)
Kałążny Jerzy
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Kowalak Broinisława
(1)
Krupski Rafał
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Malawski Marcin
(1)
Malinowska Ewa
(1)
Marks Stephen G
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mering Leszek
(1)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(1)
Miśko Tomasz (1982- )
(1)
Mroczyński-Szmaj Łukasz (1986- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pałasz Lech
(1)
Pietrzykowski Tomasz
(1)
Piszcz Anna
(1)
Porter Michael E. (1947- )
(1)
Prahalad C. K. (1941-2010)
(1)
Prusak Feliks (1939- )
(1)
Ramaswamy Venkat
(1)
Rotuska Adrianna
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Runiewicz Małgorzata
(1)
Rzemieniak Magdalena
(1)
Sagan Beata
(1)
Samuelson William F
(1)
Samul Joanna
(1)
Siciński Jędrzej
(1)
Sieradzka Katarzyna
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobczak Karol
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Steinach Peter
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szemborska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(55)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(84)
Język
polski
(84)
Temat
Konkurencja
(76)
Przedsiębiorstwo
(22)
Gospodarka
(21)
Prawo gospodarcze
(12)
Monopol
(8)
Rynek
(8)
Innowacje
(7)
Zarządzanie
(7)
Globalizacja
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing
(6)
Przedsiębiorcy
(6)
Rynek pracy
(6)
Upadłość
(6)
Analiza strategiczna
(5)
Mikroekonomia
(5)
Umowa
(5)
Unia Europejska
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Decyzje
(4)
Ekonomia
(4)
Gospodarka narodowa
(4)
Handel
(4)
Konsumenci
(4)
Organizacja
(4)
Polska
(4)
Prawo antymonopolowe
(4)
Prawo konkurencji
(4)
Rynek finansowy
(4)
Ceny
(3)
Gospodarka komunalna
(3)
Państwo
(3)
Pieniądz
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Podatek
(3)
Produkcja
(3)
Prywatyzacja
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Rynek (ekonomia)
(3)
Ryzyko
(3)
Siła robocza
(3)
Spółki
(3)
Strategia
(3)
Zamówienia publiczne
(3)
Banki
(2)
Benchmarking
(2)
Branża TSL
(2)
Controlling
(2)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(2)
Etyka biznesu
(2)
Euro (pieniądz)
(2)
Finanse międzynarodowe
(2)
Gospodarka kapitalistyczna
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Integracja europejska
(2)
Internet
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(2)
Nieuczciwa konkurencja
(2)
Ochrona konkurencji
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Outsourcing
(2)
Papiery wartościowe
(2)
Planowanie gospodarcze
(2)
Polityka gospodarcza
(2)
Pomoc publiczna
(2)
Prawo autorskie
(2)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Prognozy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Przedsiębiorstwo państwowe
(2)
Rynek kapitałowy
(2)
Samorzad zawodowy
(2)
Samorząd gospodarczy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stany Zjednoczone
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Usługi
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Alians marketingowy
(1)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Alians strategiczny (ekonomia)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Bezrobocie
(1)
Bogactwo
(1)
Centra handlowe
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Cło
(1)
Dochód narodowy
(1)
E-konsumenci
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ekonomia polityczna kapitalizmu
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Ekorozwój
(1)
Emerytura
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Region bałtycki
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Podręcznik
(20)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(8)
Monografia
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(39)
Zarządzanie i marketing
(17)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
84 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Konkurencyjność a transformacja i polityka gospodarcza Polski: Założenia opracowania; Metodologia; Podstawowe pojęcia; Metody badania konkurencyjności; Oceny konkurencyjności Polski przygotowane w wyspecjalizowanych ośrodkach; Zastrzeżenia, jakie budzą oceny, i ich ewolucja; Transformacja a konkurencyjność; Konkurencyjność - cecha krótkookresowa czy zjawisko perspektywiczne; Wnioski. Cz. II Konkurencyjność w warunkach globalizacji między państwami, branżami, firmami w pomiarach statystycznych w latach 1997-2010: O metodologii i celach; Wprowadzenie do projekcji pomiaru konkurencyjności w gospodarce globalnej; Pojęcie i mechanizmy konkurencji; Badania statystyczne pomiarów konkurencyjności między państwami; Badania konkurencyjności między produktami lub branżami gospodarki; Badania konkurencyjności między firmami; Dotychczasowe badania konkurencyjności a zarysowujące się potrzeby badań; Zwięzły opis metody statystycznego badania konkurencyjności globalnej; Konkurencyjność mierzona wymianą międzynarodową towarów dla 35 krajów w 2010 r. ze szczególnym uwzględnieniem Polski; Postulaty poprawy konkurencyjności gospodarki Polski na podstawie uzyskanej analizy (czynniki widzialne); Postulaty usprawnienia kultury konkurencyjności w polskich mechanizmach gospodarczych (czynniki niewidzialne)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Podstawowe pojęcia, 2. Drzewo : postać rozwinięta, 3. Informacja i strategia, 4. Gry macierzowe czyli prehistoria, 5. O równowagach po raz pierwszy, 6. Przykład rozwiązania gry : NIM czyli zapałki, 7. Ile równowag i które?, 8. O żonach matematyków, stonodze i wspólnej wiedzy, 9. Preferencje i użyteczność, 10. Użyteczność a ryzyko, 11. Dylematy eksploatacji zasobów : racjonalność
czyli optymalność, 12.Podatki : sposób wymuszania "właściwych" zachowań, 13.Nowy towar na rynku : gra przedsiębiorców, 14.Duopol Cournota : gra wyznacza wie lkość produkcji, 15.Powtarzanie tej samej gry, 16. Czy warto być liderem?, 17.O piwie i kefirze : gry z nikompletną informacją, 18.Kiedy sprawdzić przeciwnika ? Jeszcze raz indukcja wsteczna, 19.Atakować czy broni ć?, 20.Gry a ewolucja, 21.eksperymenty i teoria gier, 22.Gry różniczkowe, 23.Przetargi, 24.Aukcje, 25.Ryzyko i uczciwość : jak skonstruować optymalny kontrakt?, 26 .Działanie w zespole : ile warta jest informacja?, 27. Gry kooperacyjne : tworzenie koalicji, 28.Zbiór stabil ny : norma zachowania społecznego, 29.Wartość Shapleya , 30.Spółka akcyjna : przykład gry kooperacyjnej, 31.G ry parlamentarne : rezprezentacje i stowarzyszenia, 32 .Kto za to zapłąci : zastosowanie wartości Shapleya, 33.Handel wymienny : gry bez wypłat ubocznych, 34.Gry a progrmaowanie liniowe, 35.Produkcja i gry, 36.Gry a programowanie wypukłe, 37.Co zrobili Arrow i Debreu?, 38.Co to jest punkt stały i do czego służy?, 38.Jak "po omacku" dojść do równowagi, 40.Jak się mają gry do teorii zbiorów?, 41.Mało graczy, czy wielu?, 42.Krótko
o historii i perspektywach teorii gier
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Stan badań nad innowacyjnością jako czynnikiem poprawy konkurencyjności gospodarki: Główne pojęcia konkurenycjności. Dostosowanie do zmian strukturalnych - trwała cecha konkurencyjności. Innowacje- czynnik wzrostu konkurencyjności. Instytucjonalna teoria polityki przemysłowej. Metody pomiaru oparta na klastrach. 2.Wzrost znaczenia innowacji w polityce zwiększania konkurencyjności. Parki przemysłowe, naukowo-technologiczne i klastry. 3.Polityka zwiększania konkurencyjności w Polsce: Założenia polityki przemysłowej. Polityka wobec małych i średnich przedsiebiortsw. Polityka proinnowacyjna. Programy restrukturyzacji przemysłu - przykłady. Ocena Komisjii Europejskiej i OECD. Sektorowy program operacyjny - wzrost konkurencyjności przedsiebiorstw, lata 2004-2006 (SPO-WKP). 4.Innowacyjność jako czynnik poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki: Reformy strukturalne lat 90. POmoc publiczna jako czynnik zmian konkurencyjności polskiej gospodarki. Pozycja konkurencyjna Polski na przełomie XX i XXI w. Uwarunkowania wzrostu innowacyjności w pOlsce. Stan przygotowania Polski do rozwoju gospdarki opartej na wiedzy (GOW). Szanse zwiększenia konkurencyjności gospodarki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurencyjność podmiotów- ujęcie teoretyczne; 2. Technologie informacyjne i komunikacyjne jako czynnik kształtujący makroekonomiczną konkurencyjność gospodarki; 3. Społeczeństwo informacyjne i jego rola w podnoszeniu konkurencyjności makroekonomicznej gospodarki; 4. Cenowa konkurencyjność w ujęciu międzynarodowym; 5. Konkurencyjność polskiego eksportu artykułów przemysłowych na rynku unijnym w latach 1995-2003- analiza na poziomie mezo; 6. Konkurencyjność MSP w procesie internacjonalizacji; 7. Sieci małych przedsiębiorstw a utrzymanie konkurencyjności; 8. Symptomy spadku konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Pojęcie konkurencyjności międzynarodowej i jej mierniki : 1. Miary konkurencyjności międzynarodowej w warunkach globalizacji, 2. Konkurencyjność polskiej gospodarki w ocenie zagranicznych ośrodków badawczych, 3. Znaczenie postępu technicznego w kształtowaniu międzynarodowej konkurencyjności gospodarki Polski. II. Pozaekonomiczne uwarunkowania wzrostu konkurencyjności polskiej gospodarki : 4. Wpływ zmian instytucjonalnych w Unii Europejskiej na konkurencyjność polskiej gospodarki, 5. Międzynarodowe otoczenie polityczne a członkostwo Polski w Unii Europejskiej, 6. Wpływ członkostwa w Unii europejskiej na system sprawowania władzy w Polsce. III. Wpływ czynników walutowo-finansowych na konkurencyjność polskiej gospodarki : 7. Dwa podejścia do unifikacji polskiego obszaru pieniężnego, 8. Warunki nominalnej i realnej integracji walutowej Polski z euro, 9. Polski system bankowy w obliczu integracji z euro, 10. Korzysci i koszty integracji walutowej Polski z euro, 11. Jeszcze raz o korzyściach i zagrożeniach związanych z wejściem Polski do strefy euro. IV. Konkurencyjność polskiej informatyki na tle Unii Europejskiej : 12. Atuty polskiej informatyki w przededniu wstąpienia Polski do Unii europejskiej, 13. Zasady kształcenia informatyków w warunkach członkostwa Polski w Unii europejskiej, 14. Charakterystyka i ocena wybranych księgarni internetowych w Polsce, 15. Rola elektronicznego monitoringu w zarządzaniu zasobami ludzkimi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kapitał intelektualny w rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw; 2. Konkurencyjność polskich mikroprzedsiębiorstw; 3. Konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Stan aktualny i perspektywy rozwoju; 4. Wpływ marki na konkurencyjność przedsiębiorstw w sektorze rolniczym; 5. Czynniki sukcesu w kształtowaniu konkurencyjności małych przedsiębiorstw z perspektywy menedżerów; 6. Celowe spółki uczelniane jako sposób na wykorzystanie infrastruktury naukowo-badawczej - w kontekście konkurencyjności; 7. Analiza porównawcza instrumentów wsparcia finansowego wspólnej polityki rolnej z lat 2007-2013 w stosunku do lat 2014-2020; 8. Determinanty trwałej konkurencyjności łańcuchów rolno-żywnościowych. Ujęcie teoretyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki konkurencyjności regionów w dobie globalizacji i integracji regionalnej. Kluczowe znaczenie technologii informacyjnych. 2. Znaczenie e-administracji, e-zdrowia oraz e-edukacji dla konkurencyjności regionów. 3. Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej oraz międzynarodowej. 4. Czynniki wzrostu oraz źródła przewag konkurencyjnych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lokowanie produktu : zagadnienia prawne / Katarzyna Grzybczyk. - Stan prawny na 15.03.2012 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. , 2012. - 221, [3] s. ; 21 cm.
1. Lokowanie produktu- zagadnienia ogólne; 2. Lokowanie produktu w dyrektywie o audiowizualnych usługach medialnych i w polskiej ustawie o radiofonii i telewizji; 3. Lokowanie produktu a nieuczciwa konkurencja; 4. Lokowanie produktu a prawo autorskie; 5. Lokowanie produktu a prawo prasowe; 6. Prawo właściwe dla lokowania produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X; Nr 55)
1. Konkurencyjność podmiotów na ewoluujących rynkach: Zachowania firm na rynku transportu morskiego w warunkach kryzysu gospodarczego; Oddziaływanie polityki pieniężnej na rynek samochodów osobowych w Polsce; Partnerstwo i komunikacja między podmiotami rynku pracy; Systemy informatyczne w tworzeniu wartości dodanej w usługach sektora TSL (transport-spedycja-logistyka); Źródła przewagi konkurencyjnej mikroprzedsiębiorstw rodzinnych; Wiedza marketera wobec konkurencji w przekształcającej się gospodarce; Uwarunkowania partnerstwa i współpracy w łańcuchach dostaw - wyniki badań; Opieka farmaceutyczna jako innowacyjny instrument konkurowania na rynku aptecznym; Źródła przewagi konkurencyjnej w bankowości detalicznej w świetle badań; Uwarunkowania rozwoju systemów franchisingowych w handlu detalicznym w Polsce; Konkurencyjność podmiotów działających na rynku usług edukacyjnych; Niepewność i ryzyko w podejmowaniu decyzji; Instrumenty konkurowania stosowane przez MSP w dobie kryzysu finansowego; Intensywność konkurencji na rynku pracy codziennej w ocenach wydawców; 2. Rozwój działań marketingowych w organizacjach: Ocena jakości usług medycznych na przykładzie prywatnej placówki medycznej w Zielonej Górze; Znaczenie marketingu w rozwiązywaniu ekonomicznych problemów rolnictwa; Konsumencka ocena marketingowej oferty bezpośrednich kanałów dystrybucji żywności; Kształtowanie asortymentu jako determinanta sytuacji ekonomicznej przedsiębiorstw handlu detalicznego; Wybrane aspekty diagnozy wizerunku zakładu opieki zdrowotnej na przykładzie GPSK UM w Poznaniu; Kształtowanie marki przedsiębiorstwa na przykładzie Grupy PZU; Marketing a umiędzynarodowienie działalności usługowej; Rola marketingu w doskonaleniu usług komunalnych na przykładzie PGK sp. z o.o. Koszalin; Trendy w kampaniach marketingowych na polskim rynku cyfrowych aparatów fotograficznych; Lokowanie produktu w przekazach audiowizualnych w kontekście regulacji prawnych Unii Europejskiej; Znaczenie działalności marketingowej w procesach kooperacyjnych przedsiębiorstw; 3. Społeczna odpowiedzialność biznesu: Wykorzystanie koncepcji odpowiedzialności biznesu w działalności instytucji finansowych na rynku polskim; Percepcja działalności organizacji non-profit a religijność otoczenia - rekomendacje dla komunikacji; Komunikacja z klientem w ramach marketingu ekologicznego; Realizacji wewnętrznego aspektu społecznej odpowiedzialności biznesu; Ocena komunikacji marketingowej szkół wyższych przez studentów III stopnia w świetle badań; Odpowiedzialność społeczna biznesu jako element działań marketingowych; Ewolucja ekokonsumpcji i idei zrównoważonego rozwoju jako czynnik wpływający na zachowania podmiotów rynkowych; Dążenie do społecznej odpowiedzialności wobec środowiska naturalnego jako szansa na powodzenie przedsiębiorstw na rynku lubelskim; 4. Znaczenie komunikacji na globalnym rynku: Kodowanie przekazu w kontekście kulturowym - studium reklam społecznych w świetle kontinuum kultur narodowych Halla; Postawy Polaków wobec reklamy w latach 1992-2009 w świetle badań wtórnych; Promocja marek lokalnych przez firmy francuskie na polskim rynku; Modele komunikacji międzykulturowej; Formy i warianty stosowania marki w komunikacji marketingowej; Ewolucja strategii firm medialnych w dobie konwergencji; Wpływ czynników kulturowych na decyzje nabywcze turystów (przykład Polski i Hiszpanii); Znaczenie reklamy w procesach decyzyjnych konsumentów; Wpływ reklamy telewizyjnej na zachowania nabywców - wyniki badań; Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w kontekście różnic kulturowych; Kultura narodowa i kultura organizacyjna - komunikacja w firmach z kapitałem zagranicznym; 5. Internet w komunikacji marketingowej: Możliwości i korzyści z wykorzystania Internetu w kontaktach firm ubezpieczonych z klientami; Konsument na rynku e-handlu w wybranych krajach Unii Europejskiej (świetle wyników badań); Czynniki sukcesu działań marketingowych w wirtualnych światach; Sponsorowane społeczności internetowe; Wykorzystanie innowacyjności społeczności internetowych jako sposób uzyskania przewagi konkurencyjnej; Funkcjonowanie e-handlu w Polsce; Profil konsumenta aukcji internetowych; Marketingowe aspekty Secondo Life; Rola społeczności internetowych w komunikacji marketingowej; Marketing społecznościowy czynnikiem przewagi konkurencyjnej na współczesnym rynku; Internet w handlu żywnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Treść i uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 2.Funcje zarządzania marketingiem, 3.Klasyczne metody zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej, 4.Współczesne metody zarządzania przedsiębiorstem w przestrzeni marketingowej, 5.Wybrne problemy zarządzania przedsiębiorstwem w przestrzeni marketingowej. Metody współpracy z klientami
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
CZ.I Teoria i metodologia : 1. Pozycja konkurencyjna, konkurencyjność i zdolność konkurencyjna gospodarki, 2.Pozycja konkurencyjna, konkurencyjność i zdolność konkurencyjna przedsiębiorstwa, 3.Metody i miary. Cz. II Systemy i polityka gospodarcza a konkurencyjność : 4.Tendencje zmian w pozycji konkurencyjnej Stanów Zjednoczonych, krajów Unii europejskiej i Japonii, 5.Stany Zjednoczone we współczesnej gospodarce światowej - źródła dominacji, 6.Międzynarodowa zdolność konkurencyjna krajów Unii Europejskiej, 7.Międzynarodowa zdolność konkurencyjna krajów Azji Wschodniej. Cz. III Strategia budowy zdolności konkurencyjnej Polski : 8.Diagnoza zdolności konkurencyjnej gospodarki Polski, 9.Strategia rozwoju atrakcyjnej i konkurencyjnej gospodarki Polski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Wprowadzenie: 1. Ekonomia a polityka, 2. Narzędzia analizy ekonomicznej, 3. Popyt, podaż i rynek. Cz.II Mikroekonomia pozytywna: 4. Elastyczność popytu i podaży, 5. Decyzje konsumenta, 6. Decyzje o podaży - wprowadzenie, 7. Koszty a wielkość podaży, 8. Konkurencja doskonała i czysty monopol, 9. Struktura rynku i konkurencja niedoskonała, 10. Rynek pracy, 11. Różne rodzaje pracy, 12 .Rynki czynników produkcji i podział dochodu, 13. Ryzyko i informacja, 14. Gospodarka oparta na informacji. Cz.III Ekonomia dobrobytu: 15. Ekonomia dobrobytu, 16. Wydatki i dochody publiczne, 17. Polityka przemysłowa i polityka ochrony konkurencji, 18. Czy warto sprywatyzować monopol naturalny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Lektury Menedżera)
Wstęp; Etyczne aspekty strategicznej analizy marketingowej firmy i jej otoczenia; Modelowanie przewagi konkurencyjnej w rozwoju strategicznym; Gry wojenne korporacji ponadnarodowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedsiębiorstwo a tworzenie wartości ekonomicznej; Dynamika kosztów: ekonomiczne i technologiczne impera- tywy firmy; Dynamika rynków i konkurencji; Dynamika strategiczna: systemy strategiczne i strategie rynkowe Dynamika społeczna i psychologiczna organizacji; Zarządzanie ryzykiem i niepewnością. Metoda technokra- tyczna, polityczna i strukturalna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zamówienia publiczne a konkurencja; 2. Konkurencja jako wartość w systemie prawnym Rzeczypospolitej Polskiej; 3. Organizacja ochrony konkurencji w systemie zamówień publicznych; 4. Ograniczenie ochrony konkurencji; 5. Ochrona konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6. Ochrona konkurencji przy zastosowaniu przepisów dyspozytywnych; 7. Ochrona konkurencji przy realizacji umów o zamówienia publiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 351.71 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Stowarzyszenie Naukowe Instytut Gospodarki i Rynku ; 3)
1.Rynek - jego pojęcie i istota, 2.Podstawowe rodzaje i elementy rynku, 3.Zakres i segmenty rynku, 4.Rola i funkcjonowanie rynku, 5.Podmiot i przedmiot rynku, 6.Miejsce rynku w gospodarce i mechanizmy jego funkcjonowania, 7.Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, 8.Strategie i instrumenty konkurencji, 9.Funkcje i formy intensywności konkurencji, 10.Intensywność konkurencji, 11.Monopol w funkcjonowaniu rynku, 12.Marketing rynkowy, 13.Marka oraz opakowanie i oznakowanie produktu na rynku, 14.Popyt na dobra i usługi, 15.Podaż dóbr i usług na rynku, 16.Równowaga rynkowa, 17.Interwencjonizm państwa na rynku, 18.Ceny w analizie gospodarki rynkowej, 19.Funkcje pieniądza i inflacja, 20.Podstawy analizy rynku, 21.Analiza rynku, 22.Obrót towarowy, 23.Przebiegi towarowe na rynku, 24.Normalizacja towarów, 25.Rynki giełdowe, 26.Rynki terminowe, 27.Promocja oraz reklama, 28.Rynek wobec integracji z unią Europejską
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1. Planowanie strategiczne, 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa, 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu, 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej, 5. Strategia integracji pionowej, 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw, 7. Strategie konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykaz skrótów; Wprowadzenie; 1. Platformy cyfrowe – problemy koncepcyjne 1.1. Problemy definiowania platform cyfrowych 1.2. Ekonomia sieci jako płaszczyzna badania platform cyfrowych 1.3. Pozytywne aspekty konkurencji wokół osi innowacji 1.4. Korzyści ze współpracy i konkurencji innych firm z platformami cyfrowymi (pętla wartości) 1.5. Platforma jako infrastruktura (problem otwartości platformy) 1.6. Platformy społecznościowe 1.7. Platformy oferujące treści 2. Platformy cyfrowe a gospodarka współdzielenia 2.1. Regulowanie gospodarki współdzielenia 2.2. Ekosystem gospodarki współdzielenia – innowacyjne modele biznesowe 2.3. Platformy gospodarki współdzielenia – przykłady modeli biznesowych 2.4. Modele gospodarki współdzielenia a problem zaufania (blockchain) 2.5. Platformy cyfrowe a DLT blockchain (czy nowy etap odpośredniczenia?) 2.6. Blockchain – kierunek rozwoju gospodarki współdzielenia (peer-to-peer) 2.7. Gospodarka współdzielenia a Big Data 3. Platformy cyfrowe na rynku finansowym 3.1. BigTechy (TechFiny) na rynku usług finansowych 3.2. Gospodarka wspóldzielenia na rynku finansowym (open banking) 3.3. BigTechy – FinTechy na rynku finansowym (perspektywa DLT blockchain) 3.4. Platformy cyfrowe na rynku finansowym – bankowość jako usługa (finansjalizacja) 3.5. Platformy crowdfundingu 3.6. Platformy kryptowalutowe ICO/STO 3.7. Zdecentralizowane finanse oparte na blockchain – czy to realna wizja rozwoju rynku finansowego? 4. Platformy cyfrowe – perspektywa społeczna 4.1. Ambiwalentne oceny koncepcji gospodarki współdzielenia z perspektywy społecznej 4.2. Problem badania uczciwości algorytmicznej platform 4.3. Platformy cyfrowe a koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu 4.4. Platformy cyfrowe a koncepcja zrównoważonego rozwoju 4.5. Problem stronniczości (tendencyjności) pośrednictwa platform cyfrowych 4.6. Platformy sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego 5. Platformy cyfrowe – problematyka prawna 5.1. Platformy cyfrowe – w kierunku trójkątnych relacji prawnych 5.2. Od sklepu internetowego do platformy cyfrowej 5.3. Regulacja form pośrednictwa ze strony platform cyfrowych (analogia do sytuacji konsumenta?) 5.4. Rynki dwu- i wielostronne – wyzwaniem dla prawa konkurencji 5.5. „Rynek uwagi” jako przykład rynku dwustronnego 5.6. Platformy cyfrowe – czy potrzeba nowego prawa konkurencji? 6. Platformy cyfrowe a prawo konkurencji 6.1. Rola danych dla platform cyfrowych a prawo konkurencji 6.2. Gospodarka cyfrowa. Polityka technologiczna a polityka konkurencji 6.3. Platformy cyfrowe na pograniczu prawa własności intelektualnej i przemysłowej oraz prawa konkurencji 6.4. Prawa autorskie i patentowe na platformie – ludzie a maszyny 6.5. Poszerzone możliwości wiązania produktów na platformie cyfrowej (Google Android) 6.6. Postulat badania konkurencji wzdłuż łańcucha (pętli) wartości 6.7. Kluczowe problemy kontroli platform cyfrowych 6.8. Postulat integralnego podejścia do platform cyfrowych; Zakończenie; Słowniczek najważniejszych terminów; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Poznańska Biblioteka Niemiecka / pod red. Hubert Orłowski, Christoph KleBmann)
Cz.I Pierwsze przybliżenie zagadnień ustrojowych, Cz.II Doświadczenie i praktyka : 1.Polityka gospodarcza leseferyzmu, 2.Eksperymentalna polityka gospodarcza, 3.Polityka centralnego kierowania procesem gospodarczym - wprowadzenie, 4.Proces gospodarczy w gospodarce centralnie sterowanej (teoria gospodarki centralnie sterowanej), 5.Polityka gospodarcza oparta na centralnym sterowaniu : krytyka, 6.Polityka wybierania dróg pośrednich w gospodarce, 7.Eksperymentalna polityka gospodarcza: rezultat. Cz.III Wolność i ustrój : 1.Problem raz jeszcze, 2.Mit nieuchronności rozwoju, 3.Historyczy san faktyczny - konsekwencje dla polityki gospodarczej, 4.Technika, koncentracja i ustrój gospodarczy. Cz.IV Ustrój oparty na konkurencji i jego wprowadzenie w życie : 1.Polityka ustroju opartego na konkurencji - wprowadzenie, 2.Polityka ustroju opartego na konkurencji - zasady konstytuujące, 3.Polityka ustroju opartego na konkurencji - zasady regulujące, 4.Polityka ustroju opartego na konkurencji - współzależność polityki ustroju gospodarczego. Cz.V Siły nośne : 1.Siłu porządkujące, 2.Egoizm, zasada gospodarności i dobro ogólne,
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej