Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
ebookpoint BIBLIO
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(20)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Czopek Jakub
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dusza Bożena
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Kostera Monika
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Minkov Michael
(1)
Musiał Emilia
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Popieluch Karina
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Raszewska-Skałecka Renata
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Tebekin Aleksej Vasilʹevič
(1)
Tomczak Michał
(1)
Trabernacka Magdalena
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Ławski Wiktor
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Rosja
(2)
Język
polski
(27)
rosyjski
(2)
Temat
Konflikt
(17)
Organizacja
(13)
Kadry
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Menedżerowie
(4)
Motywacja
(4)
Negocjacje
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Konflikt interpersonalny
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja -planowanie
(3)
Praca
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Ocena pracowników
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przywództwo
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zawód
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja publiczna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja miedzykulturowa
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Etnopsychologia
(1)
Fonoholizm
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kontrola
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura
(1)
Kultura pracy
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjajce
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Polska
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Płaca
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... proste budowanie i rozbudowywanie serwisów internetowych

Framework Flask jest idealnym wyborem, jeśli chce się zbudować prosty serwis WWW. Korzystanie z niego w tym celu pozwala oszczędzić czas i nie wymaga wielkich umiejętności. Bazujący na języku Python framework zawiera mechanizmy umożliwiające łączenie go z tak fundamentalnymi plikami w sieci, jak HTML czy CSS. Pozwala to nie tylko budować serwisy od nowa, lecz także kreować jedynie wybrane elementy, które zostaną następnie użyte do rozbudowy już istniejącej strony - nawet jeśli przy jej tworzeniu korzystano z innej technologii.

Poszczególne lekcje kursu pozwolą Ci zacząć pracę z technologią Flask. Dowiesz się między innymi, jak wykorzystać zewnętrzne biblioteki i jak zbudować prostą aplikację do konwersji plików graficznych użytkownika pomiędzy poszczególnymi formatami. Szkolenie przeprowadzi Cię przez wiele zagadnień związanych z tworzeniem aplikacji webowych, także przez meandry budowania kalkulatora zysków z oszczędności! Zdobędziesz wiedzę dotyczącą zasad instalacji potrzebnego oprogramowania, konfigurowania własnego repozytorium do kontroli wersji, tworzenia uporządkowanej struktury projektu, wreszcie implementacji na podstawie automatycznie uruchamianych testów. Dowiesz się też, na jakie aspekty zwracać uwagę podczas tworzenia interfejsu użytkownika. Zobaczysz wreszcie, jak w prosty sposób można dostosować tworzone serwisy do wymogów urządzeń mobilnych.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

W trakcie proponowanego przez nas kursu video:

  • Stworzysz aplikacje w technologii Flask.
  • Opanujesz zasady pracy z systemem kontroli wersji Git.
  • Poznasz proste i zagnieżdżone szablony Flask.
  • Zintegrujesz Bootstrap i Flask.
  • Dostosujesz CSS i HTML do potrzeb frameworka Flask.
  • Będziesz operować plikami na serwerze Flask.
  • Nauczysz się automatyzować czynności, tworzyć strony z treścią i formularzami.
  • Skonwertujesz pliki graficzne.
  • Przybliżysz sobie zasady UI i UX aplikacji webowych.

Co więcej...

  • Dowiesz się, jak testować stworzoną przez siebie aplikację i naprawiać pojawiające się w niej błędy.

Flask. Kurs video. Od pierwszej linijki kodu do praktycznego zastosowania kończy się na poziomie podstawowym. Oznacza to, że po ukończeniu szkolenia będziesz w stanie stworzyć od zera nowy projekt oparty na technologii Flask - taki, który umożliwi interakcję z użytkownikiem bez przechowywania stanu pomiędzy poszczególnymi wizytami użytkownika.

Sfera web developera

Osoby zajmujące się technologiami webowymi muszą nieustannie śledzić dostępne rozwiązania. Ich mnogość jest w dużej mierze związana z koniecznością dostarczania funkcjonalności działających w przeglądarce i pokrywających potrzeby między innymi banków, sklepów internetowych, blogów, serwisów streamingowych czy gier przeglądarkowych. Web developer musi nie tylko być świadom dostępnych technologii, ale także dobierać je odpowiednio do aktualnego problemu. Zarówno wśród freelancerów, jak i w software house’ach popularne jest używanie WordPressa do tworzenia stron o charakterze informacyjnym. Gdy jednak konieczne jest dodatkowe przetwarzanie wykraczające poza obsługę komentarzy, sięga się po inne technologie. Flask może być używany dla usług, które muszą być gotowe na wzmożone zapotrzebowanie na infrastrukturę. Jest wspierany na Google App Engine, gdzie samo przydzielanie dodatkowych i usuwanie nadmiarowych zasobów może być w dużej mierze zautomatyzowane dzięki możliwościom Google Cloud Platform. Zadaniem developera jest jednak taka implementacja oferowanych funkcjonalności, aby użytkownik nie tracił danych, kiedy zmienia się liczba wykorzystywanych serwerów.

Czasem naprawdę warto zrobić jeden krok w tył, aby móc zrobić dwa kroki w przód. Dotyczy to także tworzenia oprogramowania.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część I ROLA: HR Business Partner – HR Business Partner – rola, zadania, kompetencje. Część II FILARY: Strategiczny model organizacji i jego operacjonalizacja; Strategia HR; Cykl życia pracownika; Pozyskanie pracownika; Rozwój zawodowy pracownika; Praktyki retencyjne i system motywacyjny; Zwolnienia i outplacement. Część III PERSPEKTYWY: Systemowe zarządzanie efektywnością i rozwojem pracowników; Systemy IT – digitalizacja procesów miękkich; Talent organizacyjny – identyfikacja i rozwój; People analytics jako narzędzie strategicznego zarządzania; Employer branding– współczesna koncepcja kreowania marki pracodawcy; Employee experience – badanie i budowa zaangażowania pracowników; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w nowoczesnej organizacji; Grywalizacja jako narzędzie HR; Zarządzanie zmianą 3D; Zasady budowania i funkcjonowania zespołów; Coaching jako narzędzie HR Business Partnera; Ekonomia zaufania; Konflikt organizacyjny – źródła, rodzaje, strategie; Narzędzia i metody rozwiązywania problemów organizacyjnych; Negocjacje wewnątrzorganizacyjne; Design Thinking, service design; Agile HR; Psychometria. Jak mierzyć nienamierzalne?; Biologia motywacji. Jak mózg i biologia determinują nasze postępowanie wobec współpracowników i partnerów biznesowych?; Zarządzanie złożonością biznesu świecie VUCA – rozwój liderów nowej ery; Budowanie wartościowych organizacji, czyli systemowe podejście do turkusu; Zarządzanie projektami HR; Efektywność osobista HR Business Partnera; To the point – skuteczne prezentacje i spotkania biznesowe; Wdrożenie funkcji HR Business Partnera w polskiej grupie kapitałowej – studium przypadku; Bibliografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Organizacja jako pole integracji społecznej, 2. Konflikt w organizacji, 3. Wpływ konfliktu na komunikację społeczną w organizacji, 4. Komunikowanie się w sytuacji walki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
R.1 Organizacja wobec wymagań otoczenia: Zmiany w otoczeniu i ich wpływ na organizację; W kierunku inteligentnej, uczącej się organizacji; Konkurencja a zmiany w zarządzaniu. R.2 Współdziałanie ludzi w uczącej się organizacji: Kierowanie ludźmi w nowej organizacji; Wymagania stawiane menedżerom w kierowaniu ludźmi. R.3 Stosunki międzyludzkie w zdrowej organizacji: Kształtowanie dobrej atmosfery pracy; Przeszkody w procesie wymiany informacji i ich przezwyciężanie. R.4 Spory i konflikty w organizacji: Istota konfliktu, jego źródła i skutki; Rozwiązywanie konfliktów w organizacji. R.5 Stresy w organizacji i ich przezwyciężanie: Rodzaje stresu i jego objawy; Sposoby przezwyciężania stresu. R.6 Rozsądne wprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie: Samoorganizacja i zmiany w firmie; Pobudzanie do zmian i sterowanie procesem ich wprowadzania. R.7 Integrowanie pracowników w organizacji: Partnerskie współdziałanie, szkolenie i rozwój pracowników; Pobudzanie do działania, wywieranie wpływu i kształtowanie motywacji. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I.: Koncepcja kultury: 1. Zasady gry społecznej; 2. Badanie różnic kulturowych; Cz. II.: Wymiary kultur narodowych: 3. Równi i równiejsi; 4. Ja, my i oni; 5. On, ona, on(a); 6. Inne znaczy niebezpieczne; 7. Kiedyś, teraz czy potem?; 8. Droga do szczęśliwości; Cz. III.: Kultury organizacyjne: 9. Piramidy, maszyny, targowiska i rodziny, czyli o tym, jak się ludzie organizują w różnych kulturach; 10. Kultury organizacyjne, czyli słoń i bocian; Cz. IV.: Wnioski: 11. Kontakty międzykulturowe; 12. Ewolucja kultur.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów. - Gliwice : Helion, 2005. - 225, [6] s. ; 22 cm.
1. Zarządzanie różnicami; 2. Zespół, którego nie było; 3. Pogodzić skłócone zespoły; 4. Nie możesz pozwolić sobie na przegraną: negocjacje z klientami; 5. Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej; 6. Skąd biorą się tarcia na linii konsultanci-klienci?; 7. Pięć technik polubownego rozstrzygania sporów; 8. Rozstrzyganie sporów poza sądem: kiedy się to opłaca, a kiedy nie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Bakalavr. Akademičeskij kurs)
Zawiera: Раздел I. МИКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ЛИЧНОСТЬ И КОЛЛЕКТИВ: Глава 1. Человеческие отношения на работе как основа организационного поведения; Глава 2. Индивидуальное поведение в организации; Глава 3. Коммуникативное поведение в организации; Глава 4. Групповое поведение в организации; Глава 5. Лидерство в организации; Глава 6. Мотивация персонала. Раздел II. СТРУКТУРНЫЕ КОМПОНЕНТЫ ОРГАНИЗАЦИОННОГО ПОВЕДЕНИЯ: Глава 7. Организационный дизайн и проектирование организаций; Глава 8. Организационная культура и корпоративный патриотизм; Глава 9. Власть и властные отношения; Глава 10. Конфликты и их влияние на поведение человека в организации; Глава 11. Управление изменениями и нововведениями в организации. Раздел III. МАКРОПОДХОД К ОРГАНИЗАЦИОННОМУ ПОВЕДЕНИЮ. ОРГАНИЗАЦИЯ И ВНЕШНЕЕ ОКРУЖЕНИЕ: Глава 12. Поведение организации как целостной системы; Глава 13. Современные аспекты организационного поведения; Глава 14. Особенности организационного поведения в России; Глава 15. Организационное поведение в международном бизнесе
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej