Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(26)
ebookpoint BIBLIO
(2)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(20)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Czytelnia
(20)
Autor
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Bańka Waldemar
(2)
Romanowska Maria (1947- )
(2)
Barkov Sergej Aleksandrovič
(1)
Bieda Jolanta
(1)
Czopek Jakub
(1)
Durska Małgorzata
(1)
Dusza Bożena
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gruszczyńska-Malec Grażyna
(1)
Gurba Ewa
(1)
Hallada Marek
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hofstede Geert
(1)
Hofstede Gert Jan
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Kostera Monika
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Krawczyk-Bryłka Beata
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Kuc Bolesław Rafał (1944-2022)
(1)
Linde Boris von der
(1)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
Minkov Michael
(1)
Musiał Emilia
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Penc Józef (1939-2017)
(1)
Popieluch Karina
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Raszewska-Skałecka Renata
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Sikorski Czesław (1943- )
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Stefańska-Matuszyn Maria
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Tebekin Aleksej Vasilʹevič
(1)
Tomczak Michał
(1)
Trabernacka Magdalena
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Ławski Wiktor
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(27)
Rosja
(2)
Język
polski
(27)
rosyjski
(2)
Temat
Konflikt
(17)
Organizacja
(13)
Kadry
(7)
Kultura organizacyjna
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Menedżerowie
(4)
Motywacja
(4)
Negocjacje
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Konflikt interpersonalny
(3)
Konflikt społeczny
(3)
Motywacja pracy
(3)
Organizacja -planowanie
(3)
Praca
(3)
Decyzje
(2)
Innowacje
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Ocena pracowników
(2)
Oceny pracowników
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przywództwo
(2)
Rozwiązywanie konfliktów
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Współdziałanie
(2)
Zachowanie organizacyjne
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zatrudnienie
(2)
Zawód
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Administracja publiczna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja miedzykulturowa
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Etnopsychologia
(1)
Fonoholizm
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kariera
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kontrola
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura
(1)
Kultura pracy
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjajce
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Organizacje
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Polska
(1)
Postawy
(1)
Praca socjalna
(1)
Praca zespołowa
(1)
Produkcja
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Płaca
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje zarządzania: 1. Organizacja, 2. Strategia organizacji, 3. Kultura organizacyjna, 4. Technologia, 5. Struktura fizyczna organizacji, 6. Struktura społeczna organizacji, 7. Zarządzanie potencjałem społecznym, 8. Zarządzanie konfliktem, 9. Marketing krytyczny, 10. Zarządzanie na rynku doznań, 11. Przedsiębiorczość, 12. Władza w organizacjach, 13. Zmiana organizacyjna, 14. Tożsamość organizacji, 15. Mity i archetypy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
1. Organizacja jako pole integracji społecznej, 2. Konflikt w organizacji, 3. Wpływ konfliktu na komunikację społeczną w organizacji, 4. Komunikowanie się w sytuacji walki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 105/98)
R.1 Charakterystyka konfliktu w zakładzie pracy: Pojęcie konfliktu; Źródła konfliktów; Funkcje konfliktów; Społeczna strefa konfliktów w zakładzie pracy. R.2 Konflikty w miejscu pracy: K. interpersonalne; K. międzygrupowe; K. organizacyjne; K. przetarg (k. negocjacyjny); K. innowacyjne; K. etyczne. R.3 Metody zarządzania konfliktami w miejscu pracy (zapobieganie, skuteczne rozwiązywanie i wydobywanie cech pozytywnych konfliktu): Tradycyjne metody zarządzania; Nowoczesne metody zarządzania; Inne nowoczesne metody zarządzania konfliktem. R.4. Rola menedżera w zarządzaniu konfliktem w miejscu pracy: Etapy zarządzania konfliktem; Style zarządzania Praktyczne rady w zarządzaniu konfliktem; Znaczenie cech społeczno- zawodowych menedżera w rozwiązywaniu konfliktu; Zasady sukcesu menedżerskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Wprowadzenie do zarządzania. 1. Interpretacja pojęć podstawowych. 2. Podejścia, kierunki i szkoły w teorii zarządzania. Rozdział II: Funkcje zarządzania. 1. Planowanie. 2. Organizowanie. 3. Motywowanie. 4. Kontrolowanie. 5. Podejmowanie decyzji. Rozdział III: Społeczne aspekty zarządzania. 1. Kierowanie konfliktami organizacyjnymi. 2. Komunikacja w organizacjach. 3. Style kierowania. 4. Kultura organizacyjna. 5. Etyka zarządzania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65,01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Przedmowa. Część I ROLA: HR Business Partner – HR Business Partner – rola, zadania, kompetencje. Część II FILARY: Strategiczny model organizacji i jego operacjonalizacja; Strategia HR; Cykl życia pracownika; Pozyskanie pracownika; Rozwój zawodowy pracownika; Praktyki retencyjne i system motywacyjny; Zwolnienia i outplacement. Część III PERSPEKTYWY: Systemowe zarządzanie efektywnością i rozwojem pracowników; Systemy IT – digitalizacja procesów miękkich; Talent organizacyjny – identyfikacja i rozwój; People analytics jako narzędzie strategicznego zarządzania; Employer branding– współczesna koncepcja kreowania marki pracodawcy; Employee experience – badanie i budowa zaangażowania pracowników; Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w nowoczesnej organizacji; Grywalizacja jako narzędzie HR; Zarządzanie zmianą 3D; Zasady budowania i funkcjonowania zespołów; Coaching jako narzędzie HR Business Partnera; Ekonomia zaufania; Konflikt organizacyjny – źródła, rodzaje, strategie; Narzędzia i metody rozwiązywania problemów organizacyjnych; Negocjacje wewnątrzorganizacyjne; Design Thinking, service design; Agile HR; Psychometria. Jak mierzyć nienamierzalne?; Biologia motywacji. Jak mózg i biologia determinują nasze postępowanie wobec współpracowników i partnerów biznesowych?; Zarządzanie złożonością biznesu świecie VUCA – rozwój liderów nowej ery; Budowanie wartościowych organizacji, czyli systemowe podejście do turkusu; Zarządzanie projektami HR; Efektywność osobista HR Business Partnera; To the point – skuteczne prezentacje i spotkania biznesowe; Wdrożenie funkcji HR Business Partnera w polskiej grupie kapitałowej – studium przypadku; Bibliografia; O autorach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 18/2005)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2001. - 302, [1] s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (7 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ważne kompetencje kadry kierowniczej; 1. Podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; 2. Umiejętność oceny pracownika; 3. Psychologia motywacji; 4. Postaw na pracę zespołową; 5. Jak umiejętnie zarządzać w sytuacji konfliktowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy organizacji i zarządzania / red. Maria Romanowska. - Warszawa : Difin, 2002. - 302, [1] s. : il. ; 23 cm.
Teoria i praktyka zarządzania; Kierowanie ludźmi; Konflikty w organizacji; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kultura organizacji; Podejmowanie decyzji w organizacji; Struktury działalności gospodarczej; Zarządzanie projektami; Techniki organizatorskie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej