Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Dostępność
tylko na miejscu
(18)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(18)
Autor
Kozielski Robert
(3)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Daszkiewicz Damian
(1)
Davis Anthony
(1)
Drzazga Marek
(1)
Fereniec Jan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Kall Jacek
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kassay Stefan
(1)
Kowalska Marzena
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Murdoch Anna
(1)
Musz Anna
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Pazio Nemezjusz M
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Stone Merlin
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Woźniczka Jarosław
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
Šmid Wacław
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(21)
Marketing
(11)
Public relations
(6)
Przedsiębiorstwo
(5)
Reklama
(5)
Promocja handlowa
(3)
Sprzedaż
(3)
Ceny
(2)
Internet
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Produkt*
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Baza danych
(1)
Controlling
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka kapitalistyczna
(1)
Holdingi
(1)
Kino
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kryzys
(1)
Marka*
(1)
Merchandising
(1)
Motywacja pracy
(1)
Organizacja
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Product placement
(1)
Produkcja
(1)
Promocja
(1)
Public relations w internecie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sponsoring
(1)
Targi i wystawy
(1)
Telewizja
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Znaki towarowe
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. W stronę zintegrowanej komunikacji, czyli ewolucja w marketingu. Marketing na rozdrożach; Nowe wyzwania - mowa tożsamość, czyli czynniki ewolucji teorii marketingu; Marketing w perspektywie komunikowania; Marketing relacyjny - w poszukiwaniu antidotum; Marketing relacyjny - kilka przestróg. 2. Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacji. ZKM - cechy i funkcje; Wprowadzenie ZKM; Pozycjonowanie marki jako spoiwo ZKM. 3. Wpływ ZKM na tworzenie przewagi konkurencyjnej. Przewaga konkurencyjna i strategie organizacji; Unikalne zasoby organizacji; Zasoby strategiczne i ich źródła; Wpływ ZKM na zasoby strategiczne; Miejsce ZKM w łańcuchu wartości; Przewagi konkurencyjne jako efekt ZKM. 4. Teoretyczne podstawy ZKM. ZKM w świetle teorii komunikowania; ZKM a teoria zachowania konsumenta; Model komunikowania a model przetwarzania informacji - aspekty psychologiczne i społeczne; Wpływ ZKM na tworzenie wartości w świetle teorii komunikowani; Podsumowanie, czyli od ZKM do ZK. 5. Studia przypadków. ZKM w polskiej praktyce - wybrane projekty.Wnioski, czyli między teorią a praktyką; Tło, czyli sytuacja na polskim rynku reklamowym w latach 1997-2003; Kampania funduszu emerytalnego - od marketingu masowego do marketingu relacji (nowy rynek, nowa marka); Wprowadzenie na rynek Internetowego Domu Maklerskiego WoodStock: nasowe medium - indywidualne kontakty; Credit Suisse Life & Pensions - zmiana marki, jako przedsięwzięcie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej