Sorting
Source
Książki
(21)
Form of Work
Książki
(20)
Czasopisma
(1)
Status
only on-site
(18)
available
(12)
Branch
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(18)
Author
Kraus Ewa (1971- )
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Baudrillard Jean
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Błaszczyk Klaudia
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Dzierżyńska Jolanta
(1)
Gierula Marian
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Guzek Damian
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Iłowiecki Maciej
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kisilowska Małgorzata
(1)
Klekot Ewa
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Miczka Tadeusz
(1)
Nass Clifford
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Paszek Jerzy
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Próchnicka Maria
(1)
Reeves Byron
(1)
Rose Gillian
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Sokół Zofia
(1)
Szczerkowska Hanna
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szopski Marek
(1)
Szostak Patrycja
(1)
Szostok Patrycja
(1)
Turowski Jan
(1)
Uździcki Roman
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wasilewski Krzysztof
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Zwoliński Andrzej
(1)
Ślęczka Kazimierz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(17)
Country
Poland
(21)
Language
Polish
(21)
Subject
Komunikacja społeczna
(18)
Środki masowego przekazu
(8)
Public relations
(4)
Socjotechnika
(4)
Dziennikarze
(3)
Internet
(3)
Kultura
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Struktura społeczna
(3)
Blogi
(2)
Grupy społeczne
(2)
Język
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Opinia publiczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Bibliotekarstwo
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Informacja publiczna
(1)
Informacja wizualna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja symboliczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura masowa
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjajce
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Służba informacyjna biblioteczna
(1)
Tekst
(1)
Uprzedzenia
(1)
Wizualizacja (psychol.)
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zachowanie
(1)
Znaki graficzne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Genre/Form
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
21 results Filter
Book
In basket
(Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej / pod red. Maria Kocójowa ; Zeszyt 7[9] 2004)
1. Modele wyszukiwania informacji 2. Koncepcje interfejsu użytkownika 3. Interfejsy dialogowe 4. Modelowanie dialogu wyszukiwawczego 5. Wiedza systemu o użytkowniku jako podstawa prowadzenia dialogu wyszukiwawczego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
Book
In basket
R.1 Społeczeństwo informacyjne a cywilizacja informatyczna, R.2.Świadomość i kultura informacyjna, R.3. Wiedza i praktyka, R.4 Telepraca i e-pieniądz, R.5 Polityka i informacja
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Nowe Tendencje w Psychologii / przewod. KR Jerzy Brzeziński ; Tom 16)
1. Sieć jako środowisko działania: Internet a Zycie społeczne; Aktorzy, artefakty i procesy. Szkic społecznej psychologii cyberprzestrzeni; 2. Sieć jako medium komunikacji: Komunikacja za pośrednictwem komputera z punktu widzenia psychologii społecznej i poznawczej: teraźniejszość i przyszłość interakcji, opartych na technice; Cyber-atrakcyjność: rola komunikacji za pośrednictwem komputera w rozwoju relacji interpersonalnych; Przyczyny i skutki rozhamowanego zachowania w Internecie; Tworzenie się seksualności i tożsamości w młodzieżowych pogawędkach w sieci; Ja w sieciowych stronach domowych: gender, tożsamość i władza w cyberprzestrzeni; 3. Diagnozowanie i terapia w sieci: Od Elizy do Internetu: krótka historia diagnozowania za pomocą komputerów; Testowanie i diagnozowanie za pomocą Internetu; Cyberpsychologia spotyka psychologię kliniczną- pojawienie się e-terapii w opiece nad zdrowiem psychicznym; Interwencje dotyczące zaburzeń wynikających z nadużywania substancji psychoaktywnych za pomocą sieci: przegląd jakościowy; Mity i rzeczywistość pracy klinicznej w sieci (online); 4. Sieć zagrożeń: Gratyfikacja w Internecie a uzależnienia: korzystanie i nadużywanie nowych mediów; Poznawczo-behawioralny model patologicznego używania Internetu
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
(Metodologia / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Badanie materiałów wizualnych. Ku krytycznej metodologii badań nad wizualnością; 2. Jak posługiwać się tą książką?; 3. "Dobre oko". Analiza obrazów przy zastosowaniu interpretacji kompozycyjnej; 4. Analiza treści. Opowiadanie o tym, co (sądzisz, że) widzisz; 5. Semiologia. Obnażanie przesądów pod gładką powierzchnią piękna; 6. Psychoanaliza. Kultura wizualna, przyjemność wzrokowa i wizualne zerwanie; 7. Analiza dyskursu I. Tekst, intertekstualność i kontekst; 8. Analiza dyskursu II. Instytucje i sposoby widzenia; 9. Badania widowni. Jak ludzie oglądają telewizję; 10. Podejście antropologiczne. Bezpośrednia obserwacja życia społecznego obiektów wizualnych; 11. Zdjęcia jako część projektu badawczego. Wywiad na podstawie zdjęć, dokumentacja fotograficzna oraz inne zastosowania fotografii; 12. Przegląd metod interpretacji materiałów wizualnych
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Gratulacja, przemyślenia, opinie: Jerzy Kopel o zniewolonej konsumpcji; Treści psychologiczne w pracach naukowych prof. dr. Jerzego Kopla; Motyw społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla; 2. Realia współczesnego społeczeństwa a teoria i praktyka dialogu: Kultura jako czynnik zrównoważonego rozwoju społeczeństwa informacyjnego; Ideologiczne tworzenie rzeczywistości społecznej; Homo consumens; Dealer i klient. O istocie dialogu; 3. Dialog w perspektywie człowieczeństwa- od narodzin do starości człowieka: Dialog a kształtowanie poczucia odpowiedzialności; Psychologia dialogu; Dialog w perspektywie osobowej; Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie; Tworzenie podstaw dla partycypacji osób starszych w życiu społecznym; W trosce o kulturę fizyczną młodego pokolenia polaków; O dialogach, sąsiedztwach literackich i życiowym poszukiwań Jana Pawła II i ks. Jana Twardowskiego; 4. Dialog jako podstawa skutecznej komunikacji: Dialogiczność relacji ze studentami a założenia grzeczności językowej; Swoboda i granice dialogu w Internecie; Dialog lektur a dialog pokoleń; 5. Dialog w dyskursach politycznych: O (nie)możliwości dialogu z komunistami u progu tzw. polski Ludowej- prawnika uwagi luźne; Lekcja Modzelewskiego; Kazimierz Ślęczka- Czy wolno emigrować? (Kilka słów o patriotyzmie); Autonomia terytorialna- płaszczyzna dialogu czy konfliktów?; Wprowadzenie do kapitalizmu państwowego; Dialog jako niezbędny element sprawnego (prawidłowego) funkcjonowania gminy; 6. Dialog w rozważaniach prawnych: Nie ma ugody bez dialogu; Work-life balance jako przestrzeń do dialogu pomiędzy pracownikiem a (odpowiedzialnym) pracodawcą; Dialog interpersonalny i dyskurs prawniczy w mediacji; inicjatywa ludowa jako instytucja dialogu społecznego; Z problematyki korupcji w administracji publicznej; 7. Reminiscencje dialogu w naukach społecznych i praktyce/codzienności współczesnego życia: Historia nauki z medycyną i edukacją w tle; Zastosowanie prostej regresji liniowej w badaniach w naukach społecznych; Kobiety w męskim świecie. Dialog warunkiem osiągnięcia prawdziwej równości płci; Analiza udziału systemów ratowniczych w zarządzaniu kryzysowym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Informacja Komunikacja)
1. Wprowadzenie; 2. Podstawowy model komunikacji interpersonalnej... i jego przełożenie na sytuację biblioteczną; 3. Problem postrzegania rzeczywistości; 4. Gadał dziad do obrazu, czyli skuteczność przekazu werbalnego: Komunikaty czytelników/klientów, Informacja zwrotna, wypowiedzi użytkowników dotyczące jakości obsługi, Trudni klienci - podstawowe typy, Komunikaty bibliotekarzy, Komunikacja werbalna w gronie współpracowników, Skuteczność komunikatu werbalnego, Komunikaty instytucjinalne, Komunikaty ustne i pisemne, Etyka w komunikowaniu - etyka w bibliotekarstwie, Aktywne słuchanie; 5. Komunikacja niewerbalna: Postawa ciała; Intonacja; Dźwięki paralingwistyczne; Mimika; Kontakt wzrokowy; Gest; Odległość, aparycja i strój, Komunikacyjny wymiar czasu; 6. Przestrzenią, komunikatem wizualnym; 7. Kontakt z przełożonymi i współpracownikami - komunikacja wewnętrzna; 8. Kontakty z czytelnikami w różnych typach bibliotek; 9. Komunikacja ze środowiskiem zewnętrznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 002 (1 egz.)
Book
In basket
(Komunikacja społeczna w edukacji)
1. Współdziałanie interpersonalne: Współdziałanie interpersonalne; Otwartość na "drugiego" człowieka jako podstawa komunikacji wzajemnej; Współdziałanie interpersonalne warunkiem rozwoju organizacyjnego instytucji oświatowych; 2. Konflikty i negocjacje: Negocjacje i komunikowanie- problematyka wzajemnie splątana; Komunikacja w grupie- konflikty i negocjacje w środowisku szkolnym; O znaczeniu cielesnej komunikacji, czyli jak być idolem; Komunikacja interpersonalna w kontekście lobbingu w miejscu pracy; Style postępowania w sytuacji konfliktowej u nauczycieli i studentów- analiza empiryczna; 3. Komunikacja w sytuacjach szkolnych: Język w komunikacji. Rozważania na przykładzie socjolektu studenckiego Uniwersytetu Zielonogórskiego; Komunikacja "w grupie" i "z grupą"- ujęcie dydaktyczne; Rola komunikacji w procesie zarządzania współczesną szkołą; Przedsiębiorczość i innowacyjność jako sygnały w komunikacji mistrz- uczeń na przykładzie WSEI w Krakowie; 4. Trudności komunikacyjne w sytuacjach szkolnych: Trudności komunikacyjne w relacjach nauczyciel- rodzic; Deprywacja kompetencji komunikacyjnych jako imperatyw sytuacji granicznych młodzieży; Komunikacyjne (Kon)teksty nieoficjalnej leksyki uczniowskiej; Potoczności w komunikacji i dialogu edukacyjnym; Przezwiska jako forma nieoficjalnej rówieśniczej komunikacji w grupie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
1.Czym jest kultura?, 2.CZym jest komunikowanie, 3.Tożsamość a komunikowanie, 4.Percepcja a komunikowanie, 4.Kultura a zachowanie, 6.Niechęć do innych/obcych, 7.Język a komunikowanie, 8.Komunikowanie niewerbalne, 9.Instytucje społeczne, 10.Kompetentne komunikowanie międzykulturowe
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.6 (1 egz.)
Book
In basket
1. O prawie do informacji, 2. Dylematy dziennikarskie, 3. Z mitologii mediów, 4. Od reklamy do indoktrynacji. Klasyczne działania medialne, 5. O dobrym informowaniu, 6. Kłopoty z opinią publiczną, 7. W świecie manipulacji, 8. 12 grzechów głównych, 9. Komunikacja społeczna - czyli o porozumiewaniu, 10. Cechy " niusów ", czyli konstrukcja przekazu, 11. Rozrywka, czyli ogłupianie, czyli: kto pogardza kulturą?, 12. Sprawa żyrafy, czyli polityczna poprawność, 13. Nowa propaganda, czyli obraz chrześcijaństwa w mediach, 14. Dwie myśli na zakończenie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Utożsamianie przekazu medialnego z rzeczywistością; Maniery; osobowość; Media i emocje; Media i role spo- łeczne; Media a forma
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Nr 1/2009. - Sosnowiec : Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu, 2009. - 163, [1] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2009)
1. Rozprawy i artykuły: Nowy wymiar tożsamości- psychologiczne aspekty blogów; Perswazyjność inwencji retorycznej w public relations prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego; Wykorzystanie badań w praktyce public relations polskich szkół wyższych; Regionalno-lokalny system informacji a decyzje wyborcze na przykładzie gmin Zagłębia Dąbrowskiego i Jaworzna. Zarys problemu; Kreowanie wizerunku organizacji prasowo-wydawniczej; Public relations Kościoła katolickiego. Wybrane przykłady działań wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem Diecezji Sosnowieckiej; Komunikowanie masowe w Internecie jako przestrzeni publicznej. Język w sieci. Zarządzania komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną jednostki samorządu terytorialnego; 2. Komunikaty i materiały: Lęk przed "innym-Ja", czyli o współczesnym kryzysie dialogu; Powstanie i rozwój blogów; 3. Recenzje
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Problemy Komunikacji Społecznej. Półrocznik Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu / Instytut Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej WSH w Sosnowcu ; red. nacz. Michał Kaczmarczyk ISSN 1689-796X ; Nr 1/2010 (2))
Public relations w mediach, Czy gazeta loklana potrzebuje public realtions?, Autonomizowanie się języka współczesnej reklamy. Żywot sloganu reklamowego w kultuerze humanistycznej, Wpływ komunikatów społeczno-kulturowych na kształtowanie się aktywności politycznej kobiet, Cmentarz jako podmiot/przedmiot komunikacji. Przypadek Owczar, Kreowanie pozytywnego wizerunku policji na przykłądzie działlaności oficera proasowego Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu, Kompetencje komunikacjne nauczyciela akademickiego, Funkcje prasy lokalnej w kontekscie potrzeb komunikacyjnych społeczności lokalnych, Sektor public relations w Irlandii
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Od transmisji do spazmu komunikacyjnego. 2. Artystyczne kontury komunikacji spazmatycznej. 3. Obraz urzeczywistniającej się komunikacji spazmatycznej. 4. Od depersonalizacji. 5. ...przez interaktywność. 6. ...w stronę wirtualizacji. 7. Przesunięcia komunikacyjne. 8. Makdonaldyzacja racjonalności? 9. Zmierzch tożsamości? 10. Postscriptum " tanatologiczne".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
Rozdział I: Społeczeństwo on-line. Nadzieje i rozczarowania. Dylematy społeczeństwa informacyjnego; Światopogląd społeczeństwa informacyjnego; Komunikowanie intrakulturowe w społeczeństwie informacyjnym: bariery i wyzwania; E-life czy a-life? Informatyzacja a stan anomii; Inteligencja emocjonalna w świecie off-line i on-line; Osobowość internauty; Internet a doświadczenia temporalne; E-pomoc. Uwarunkowania pomocniczości w Internecie; W poszukiwaniu psychologicznych mechanizmów problematycznego używania Internetu; E-handel książką. Rynek księgarski w Polsce w dobie ekspansji globalnej gospodarki internetowej; Rozdział 2: Internet a przyszłość komunikowania. Internet a nowe tendencje w dziedzinie komunikowania masowego; Komunikacja społeczna w sieci a interakcje off-line; Czy możliwa jest modlitwa przez Internet? Nieważne jak pytasz: cechy zaproszenia a skłonność do udziału w ankiecie internetowej; Społeczności wirtualne. O wspólnotowości w społeczeństwie sieciowym; Dzienniki drukowane w wersji on-line - apokalipsa czy zbawienie dla prasy codziennej? Internet jako narzędzie komunikowania się firm; Koncepcja komunikacji z wykorzystaniem środowiska 3D; Szanse i zagrożenia rozwoju polskiej administracji elektronicznej; Internet w procesie komunikowania się władz samorządowych ze społecznością lokalną i regionalną; E-voting jako jeden z elementów elektronicznej demokracji na przykładzie Estonii. Rozdział 3: Kultura, język, obyczaje Internetu. Internet jako szansa dla kultury wolnej; Dynamika kreacji. Technologiczna determinanta procesów wymiany symbolicznej a socjodynamika kultury Abrahama Molesa; Wizerunek polskich tradycjonalistów katolickich w Internecie; Tradycja i nowoczesność. Islam w Internecie. Analiza polskojęzycznych stron internetowych; Między tradycją a nowoczesnością. O powieści hipertekstowej z odwołaniem do "Końca świata według Emeryka" Radosława Nowakowskiego; "Komentowanie obowiązkowe" - o wybranych aspektach funkcjonowania komentarzy internetowych; Kultura prowadzenia sporów na forum internetowym; "Nowa społeczność" i "stare wartości". Kulturowe i społeczne wymiary strony internetowej zbudowanej na podstawie nazwiska. Rozwiązania szczegółowe; Dlaczego gry typu MMORPG stają się coraz bardziej popularne? Rozdział 4: Edukacja W/I przez Internet. System internetowego wspomagania edukacji; E-learning - edukacja na odległość; Internet jako źródło informacji w nauczaniu blokowym; Internet sojusznikiem działań przybliżających tematykę niepełnosprawności; Szkolny portal internetowy w komunikacji szkoły z rodzicami i środowiskiem lokalnym; Kompetencje medialne nauczycieli języków obcych; Nauczanie przez Internet na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego. Rozdział 5: Technologie i zastosowanie Internetu. Zastosowanie Internetu w marketingu bankowym; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu finansami jednostek samorządu terytorialnego; Integralność referencyjna w dokumentach XML zorientowanych na dane; Analiza wydajności serwerów FTP w środowisku Windows; Hurtownie danych i Internet; Zastosowanie symulacji komputerowej przy użyciu javy w rozwoju dynamicznych procesów technologicznych na przykładzie drgań swobodnych i wymuszonych o jednym stopniu swobody z tłumieniem liniowym; E-advertising jako jedno z rozwiązań internetowego biznesu; Internet jako instrument bankowości elektronicznej; XBRL w modelowaniu danych finansowych; Kryptografia w Internecie; Wizualizacja informacji z wykorzystaniem pamięci holograficznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 004 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Język a komunikacja. Oblicza Komunikacji ; T.1-2)
4. Stare i nowe media: Czy patrzenie jest towarem? Wpływ nowych mediów na współczesne doświadczenie percepcji- komunikacji- konsumpcji; Pośrednik czy współkreator komunikatu. Kilka uwag o roli mediów w procesie komunikacji; "Prawdziwy mężczyzna nie uważa, ze dziecko to sprawa kobiet". Modelowanie stereotypu ojca w prasie adresowanej do rodziców; Morcing Show jako gatunek audycji radiowej; Struktura współczesnych pożegnalnych nekrologów prasowych; Strategie nadawcze w reportażach Wojciecha Tochmana; Autor i vox populi. Felietony i e-felietony Daniela Passenta; Interioryzacja książki w środowisku cyfrowym; Naukowy dyskurs multimedialny- szanse, wyzwania, ograniczenia; Komunikacja społeczna w Internecie. Problemy badawcze; Nowa retoryka nowych mediów. Teoretyczne i praktyczne aspekty analizy retorycznej hipermediów; Małe światy tekstów. Wstępne rozważania o komunikacji tekstualnej w sieci www; Blogi- współczesne pamiętniki; Publiczne czy prywatne oblicze bloga?; Ku kreacji przestrzeni hipertekstu. Analiza komunikacyjnego "terytorium" internetowego Miasta Plusa; Relacje osobowe i wybrane problemy komunikacji w grach fabularnych; Komunikacja w grach MMORPG; Kiedy język staje się tekstem. Sieć semantyczna jako wyzwanie dla literaturoznawców; Emotikony i ich wartość komunikacyjna w komunikacji elektronicznej; 5. Człowiek, kultura, edukacja: Polska grzeczność językowa a równość płci; Zbyt uprzejmi? O przesadnej grzeczności w codziennej komunikacji Polaków; Tak się nie mówiů czyli o dominacji społecznej i teorii zagłuszanej grupy na przykładzie ograniczeń językowych ze względu na płeć; Buy Nothing Day jako przykład komunikacyjnego karnawału; Policja i policjanci- portret socjologiczny w najnowszej literaturze kryminalno-sensacyjnej; Stereotyp mówcy na podstawie wypowiedzi młodych użytkowników języka; Niektóre typy wypowiedzi dziecięcych; Byle zachować komunikatywność. Uwagi na marginesie badań nad językiem uczniów dyslektycznych; Historie picia alkoholików- terapeutyczny hybrydy tekstowe; Dyskurs u osób dotkniętych autyzmem; Interakcja a język. Tekst- metatekst- kontekst w afazji; Myślenie dyskursywne, czyli rozmowa ze sobą; Metodologia action research i techniki komunikacyjne w glottodydaktyce; W obronie trivium; Dialogizacja tekstu monologowego w dyskursie dydaktycznym
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 659 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 659 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
(Rocznik Prasoznawczy , ISSN 1897-5496 ; Rok 7/2013)
Rocznik, 2007-
1. Rozprawy i artykuły: Czasopisma dla kobiet na Śląsku w latach 1876-1939; Prawo prasy do informacji publicznej; Polska lokalna w prasie centralnej ostatniej dekady PRL; Hazardyzacja mediów; Wybrane aspekty rzetelności dziennikarskiej w Polsce i Hiszpanii- perspektywa porównawcza; 2. Komunikaty i materiały: Lokalne komunikowanie publiczne w województwie śląskim- komunikat z badań; 67 lat na rynku - zarys historii "Dziennika Zachodniego", największej gazet regionalnej w Polsce; 3. Recenzje i sprawozdania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
1. Narodziny słowa; 2. Znaczenie języka; 3. Rozmowa; 4. Sztuka dyskusji; 5. Opinia publiczna; 6. Język polityki; 7. Nowomowa komunizmu; 8. Nowa nowomowa; 9. Literatura; 10. Literatura masowa; 11. Krótkie słowa; 12. Informacja - dezinformacja; 13. Agitacja; 14. Propaganda; 15. Perswazja; 16. Cenzura; 17. Prasa; 18. Radio; 19. Sztuczne języki uniwersalne; 20. Języki bezliterowe ; 21. Dominacje językowe; 22. Czytelnictwo; 23. Język religijny; 24. Kryzys języka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316.77 (1 egz.)
Book
In basket
(Źródła i Monografie / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 141)
Człowiek istotą społeczną, Jednostka a społeczeństwo, Osobowość, socjalizacja, postawy, Teorie grupy społecznej, Struktura grupy społecznej, Typologia grup społecznych, Teoria grupy odniesienia, Teoria integracji i dezintegracji społecznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 316 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again