Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(17)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(23)
Autor
Sawicki Jarosław
(2)
Baruk Jerzy
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Czechowska-Świtaj Teresa
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dobija Mieczysław (1943- )
(1)
Dudycz Tadeusz
(1)
Evans Christina
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kicińska Monika
(1)
Klin Lidia
(1)
Kobyłko Grzegorz
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kłak Marcin
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lipka Anna
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Marcinkowska Monika
(1)
Mayo Andrew
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Morawski Mieczysław
(1)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Rogowski Waldemar
(1)
Rosati Dariusz K
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(22)
Zarządzanie wiedzą
(14)
Przedsiębiorstwo
(12)
Organizacja ucząca się
(5)
Gospodarka oparta na wiedzy
(4)
Kadry
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Informacja dla zarządzania
(2)
Innowacje
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zawód
(2)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Kapitał
(1)
Kapitał innowacyjny
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Koszty
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Majątek trwały
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Pieniądz
(1)
Praca
(1)
Pracownicy umysłowi
(1)
Pracownicy wiedzy
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Public relations
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Ryzyko
(1)
Siła robocza
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wiedza
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Własność przemysłowa
(1)
Zatrudnienie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Zysk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Globalne strategie. 2. Struktury organizacyjne przedsiębiorstwa w globalnej gospodarce. 3. Zarządzanie wiedzą i kapitałem intelektualnym. 4. Elastyczne systemy pracy. 5. Biznes elektroniczny. 6. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz. I Procesy integracji przepływu informacji: 1.Zarządzanie wiedzą jako kluczowy czynnik sukcesu i przewagi konkurencyjnej organizacji XXI wieku, 2. Znaczenie wiedzy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania, 3. Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu, 4. Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmianami poprzez zarządzanie projektami, 4. Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty, 5. Zintegrowana informacja jako źródła przewagi konkurencyjnej (studium przypadku przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej), 6. Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych, 7. Funkcja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego, 8. Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych (w świetle wyników badań). Cz. II Kapitał intelektualny i przywództwo w strategii organizacji: 1. Proces twórczy w biznesie i sztuce, 2. Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji, 3. Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowanie sektorowe. Metodyka pomiaru, 4. Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą ( a przykładzie Górażdże Cement S.A./ HeidelbergCement Group), 5. Empiryczna analiza zachowań konsumpcyjnych menedżerów (wybrane elementy)/ Cz. III Koncepcja wywiadu gospodarczego i ochrony informacji w zarządzaniu wiedza: 1. Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego, 2. Mapy wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego, 3. Rozwój działalności wywiadowi gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004 (badania wstępne), 3. Bezpieczeństwo wiedzy - nowy atrybut działalności przedsiębiorstwa, 4. Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych, 5. Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa, 6. Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych. konkurencyjnej organizacji XXI wieku, 2.Znaczenie wie zy i informacji w zintegrowanym systemie zarządzania, 3.Rola integratorów przepływu informacji w zarządzaniu, 4.Rola informacji w efektywnym zarządzaniu zmiana mi poprzez zarządzanie projektami, 5.Zarządzanie w sieci. Wybrane aspekty, 6.Zintegrowana informacja jako źródło przewagi konkurencyjnej (studium przypadku przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej), 7.Przepływ informacji w organizacjach fraktalnych, 8.Funkacja informacyjna metody luki okresów w zarządzaniu ryzykiem płynności finansowej banku komercyjnego, 9.Tendencje zmian znaczenia badań rynkowych i marketingowych w procesie pozyskiwania informacji przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na polskim rynku artykułów konsumpcyjnych (w świetle wyników badań). Cz.II Kapitał intelektualny i przywództwo w strategii organizacji : 1.Proces twórczy w biznesie i sztuce, 2. Koncepcja wartościowania kapitału intelektualnego organizacji, 3.Pomiar kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie a uwarunkowania sektorowe. Metodyka pomiaru, 4.Kreowanie wzrostu kapitału intelektualnego organizacji poprzez wdrożenie systemu zarządzania wiedzą (na przykładzie Górażdże Cement S.A./HeidelbergCement Group), 5.Empiryczna analiza zachowań komunikacyjnych menedżer ów (wybrane elementy). Cz.III Koncepcja wywiadu gospodarczego i ochrony informacji w zarządzaniu wiedzą : 1. Identyfikacja potrzeb informacyjnych wywiadu gospodarczego, 2. Mapa wiedzy w koncepcji wywiadu gospodarczego, 3.Rozwój działalności wywiadowni gospodarczych w Polsce w latach 1990-2004 (badania wstępne), 4.Bezpieczeństwo wiedzy-nowy atrybut działalności przedsiębiorstwa, 5.Rola bezpieczeństwa danych w budowie i utrzymaniu przewagi konkurencyjnej banków internetowych, 6. Rola informacji w kierowaniu bezpieczeństwem państwa, 7. Ochrona i bezpieczeństwo informacji w jednostkach samorządowych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Seria Specjalna Monografie ; Nr 173)
Część I: Organizacje w warunkach gospodarki opartej na wiedzy. 1. Wprowadzenie do gospodarki opartej na wiedzy. 2. Organizacja ucząca się jako system oparty na wiedzy. 3. Inne wybrane modele organizacji opartej na wiedzy. Część II: Zarządzanie wiedzą w organizacji. 4. Podstawy zarządzania wiedzą. 5. Strategiczne zarządzanie wiedzą. 6. Generowanie wiedzy przez organizację. Część III: Kapitał intelektualny i ludzie organizacji opartych na wiedzy. 7. Istota, rozwój i pomiar kapitału intelektualnego organizacji. 8. Ludzie pracujący dla organizacji opartych na wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Zarządzanie wiedzą jako strategiczne wyzwanie dla działu zasobów ludzkich 1. Zmiany w świecie biznesu wymuszające zarządzanie wiedzą, 2. Awans działu kadr za szczebla operacyjnego na strategiczny, 3. Jak wykształcić kulturą podporządkowaną wiedzy. Cz. II Budowanie kultury podporządkowanej wiedzy: 4. Struktura, funkcje i zakres obowiązków w kulturze podporządkowanej wiedzy, 5. Rola działu zasobów ludzkich w budowaniu kultury podporządkowanej wiedzy, 6. Nauka od nowa, 7. Co motywuje pracowników umysłowych do nauki?, 8. Nauka i praca we wspólnotach praktyków. Cz. III Zwiększenie umiejętności i wiarygodności działu zasobów ludzkich w zakresie zarządzania wiedzą: 9. Dostosowanie zarządzania zasobami ludzkimi do zarządzania wiedzą, 10. Dowiedz się, co wiesz: język i narzędzia do tworzenia mapy wiedzy, 11. Kompletowanie własnego zestawu narzędzi zarządzania wiedzą, 12. Jak mądrze wykorzystać technologię
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej