Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(18)
Audiobooki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
tylko na miejscu
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(14)
Autor
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Karbowski Marcin
(2)
Kostera Monika
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Camp Richaurd
(1)
Carew Donald
(1)
Espinoza Chip
(1)
Grensing Lin
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Harari Oren
(1)
Jarecki Wojciech
(1)
Kawśniewska Anna
(1)
Kopijer Paweł (1970- )
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lanz Karen
(1)
Lorber Robert
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
McFerrin Peters Diane
(1)
Modzikowska Danuta
(1)
Mulak Maciej S
(1)
Oncken William
(1)
Parsi-Carew Eunice
(1)
Prostak Maciej
(1)
Rosenbluth Hal F
(1)
Rusiński Michał
(1)
Simonetti Jack L
(1)
Smoleński Stanisław (1936- )
(1)
Strumińska Dorota
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Thomas Neil
(1)
Ukleja Mick
(1)
Vielhaber Mary E
(1)
Zigarmi Drea
(1)
Zigarmi Patricia
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Świerzyński Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(11)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Kadry
(22)
Zarządzanie
(9)
Przywództwo
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(5)
Menedżerowie
(4)
Zatrudnienie
(4)
Motywacja pracy
(3)
Polityka zatrudnienia
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Kultura organizacyjna
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Coaching
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Płaca
(1)
Siła robocza
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Bliskie spotkania z innym sortem Część I. Zjawisko milenialsów. 1. Milenialsi i ty: Pokolenia w pracy; Co się tu właściwie dzieje?; Nadchodząca luka na rynku pracy; Jesteś taki wyjątkowy; Wypełnienie luki. 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami?: I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same?; Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni: Nastawienie; Kontynuacja współpracy z działem personalnym. 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami: Pozycje percepcyjne; Konsekwencje braku doświadczenia. Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami. 5. Bądź elastyczny – kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec autonomicznych: Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia; Zniekształcenia wynikające z doświadczenia; Kontrakt psychologiczny; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Najlepsze praktyki; Podsumowanie. 6. Twórz właściwe nagrody – nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie roszczeniowych: Wartość milenialsów: Nagroda; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Właściwe nagradzanie; Nagradzanie odpowiednich rzeczy; Niech mają bieżące informacje; Uczenie się na sukcesach; Podsumowanie. 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie pomysłowych: Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Kreatywność i przewaga konkurencyjna; Najlepsze praktyki; Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami; Pozwól im się bawić; Podsumowanie. 8. Buduj relację – najpierw oni, potem ty. Angażowanie zajętych sobą: Wartość milenialsów: Uwaga; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Co jest barierą w budowaniu zaangażowania?; Materiał do przemyśleń; Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji; Podsumowanie. 9. Bądź pozytywny podczas korygowania – ostrożnie, kruche! Rozbrajanie obronnych: Wartość milenialsów: Osiągnięcia; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 10. Nie bierz tego do siebie – nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących: Wartość milenialsów: Nieformalność; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Samoróżnicowanie dotyczy ciebie; Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty; Odrębność i wspólnota; Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą; Wystrzegaj się wciągania osób postronnych; Pomyśl o swojej obecności; Wyznania; Podsumowanie. 11. Pokaż im pełny obraz – szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy krótkowzrocznych: Wartość milenialsów: Prostota; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Zacznij od czegoś prostego; Model myślenia o konsekwencjach; Pięć „dlaczego”; Proszę, podziel się; Podsumowanie. 12. Włączaj szczegóły – wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie nieskupionych: Wartość milenialsów: Wielozadaniowość; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii; Ukierunkowywanie; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie – chcą wiedzieć „po co”, zanim dowiedzą się „co”. Motywowanie obojętnych: Wartość milenialsów: Znaczenie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Hierarchia możliwości; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. Część III. Twoja przewaga konkurencyjna. 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y: Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń; Włącz swoich menedżerów do rozmowy; Pytaj milenialsów; Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji; Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami; Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego. 15. Mentoring dla milenialsów: Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy; Strategie pokonywania blokad w pracy; 7 umiejętności pokonywania blokad; Na koniec.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty tworzenia kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach, 2.Przeprowadzanie rozmów z kandydatami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej