Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(128)
Forma i typ
Książki
(126)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(7)
Czasopisma
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(110)
dostępne
(78)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(82)
Czytelnia
(111)
Autor
Bańka Waldemar
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Król Henryk (1932-2014)
(4)
Lipka Anna
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Sajkiewicz Alicja
(3)
Borowska Joanna
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kostera Monika
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Litwin Joanna
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Strużycki Marian
(2)
Ulrich Dave
(2)
Unterschutz Alicja
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Wójcik Leszek
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bieryło Marta
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cook Mary F
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Dale Margaret
(1)
DeMarco Tom
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Drong Leszek
(1)
Dudek Marek
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Espinoza Chip
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Harari Oren
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Huselid Mark A
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ingram Tomasz
(1)
Jarco Jerzy
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Jończyk Joanna
(1)
Justyna Marlena
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kawśniewska Anna
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klin Lidia
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof T
(1)
Konieczny Olgierd
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Kroik Janusz
(1)
Król Małgorzata
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Lachiewicz Stefan (1950- )
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lanz Karen
(1)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(1)
Lister Timothy
(1)
Listwan Tadeusz (1940- )
(1)
Loska Magdalena
(1)
Lunden Bjorn (1944- )
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(128)
Język
polski
(128)
Temat
Kadry
(125)
Polityka zatrudnienia
(32)
Przedsiębiorstwo
(31)
Zarządzanie
(29)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(23)
Motywacja pracy
(20)
Praca
(19)
Zatrudnienie
(18)
Ocena pracowników
(15)
Płaca
(15)
Organizacja
(11)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Kultura organizacyjna
(9)
Polityka płacowa
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Menedżerowie
(7)
Siła robocza
(7)
Rekrutacja pracowników
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Kariera
(4)
Konflikt
(4)
Organizacja ucząca się
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zawód
(4)
Innowacje
(3)
Motywacja
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Rynek pracy
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Administracja
(2)
Administracja publiczna
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Controlling personalny
(2)
Gospodarka
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Mentoring
(2)
Outsourcing
(2)
Polska
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Płynność kadr
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rozmowa kwalifikacyjna
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Urzędnicy
(2)
Zdolności
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Alokacja
(1)
BHP
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Czas pracy
(1)
Decyzje
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Doradcy personalni
(1)
Ekonomika pracy
(1)
Etyka biznesu
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Fundusz emerytalny
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Globalizacja
(1)
Historia literatury
(1)
Informacja publiczna
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura pracy
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Nadzór korporacyjny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Normy ISO 9001
(1)
Oceny pracowników
(1)
Odpowiedzialność społeczna
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osobowość
(1)
Outplacement
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-2000
(3)
2001-0
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(9)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(23)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Literaturoznawstwo
(1)
128 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i klimat organizacyjny - zarys problematyki, 2. Kultura organizacyjna a system wartości pracowników z róznych typów organizacji, 3. Klimat organizacyjny jako wyznacznik stylu sprawowania władzy w układzie przełożony - podwładny, 4. Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowanie się w środowisku pracy, 5. Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian, 6. Postrzeganie stresu roli zawodowej w kontekscie kliamtu organizacyjnego i rozwoju zawodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie w służbie cywilnej - koncepcja pojęć; 2. Dyskusje nad kształtem systemu służby cywilnej w Polsce; 3. Narzędzia i mechanizmy zarządzania zasobami ludzkimi; 4. Wyzwania modernizacyjne służby cywilnej; 5. Dobre praktyki w zarządzaniu zasobami ludzkimi - studium przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Istota i funkcje wynagrodzeń; R.2 Analiza i ocena systemów wynagrodzeń; R.3 Projektowanie strategii wynagrodzeń; R.4 Wartościowanie pracy; R.5 Ocena efektów pracy; R.6 Projektowanie tabel płac i podwyższania płac; R.7 Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; R.8 Beneficja; R.9 Budowa pakietu wynagrodzeń; R.10 Negocjacje i konsultacje płacowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Relacje z projektu: 1. Projekt Inwestycja w Kadry, 2. Perspektywy rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce, 3. Rozwój a koncepcja Liferlong Learning. Cz. II Artykuły problemowe: 1. Rekrutacja i utrzymanie poziomu zatrudnienia. Strategie kadrowe organizacji, 2. Psychologiczne pułapki w ocenie kandydatów do pracy, 3. Zakres kompetencji zawodowych pracownika HR, 4. Zarządzanie skutecznością w przedsiębiorstwie i jej pomiar, 5. Strategie wynagrodzeń za wkład pracownika, 6. Możliwości rozwoju zawodowego w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7. Dobre szkolenie - efektowne szkolenie, 8. Zarządzanie ogniem. Metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu, 9. Zwalnianie pracowników - jak sobie radzić z redukcją personelu. Cz. III Skrzynka narzędziowa: 1. Zarządzanie strategiczne zasobami ludzkimi, 2. Ocenianie pracowników, 3. Szkolenie pracowników, 4. Nabór pracowników, 5. Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Proces kształtowania modeli zatrudnienia pracowników: Czynniki warunkujące wybór modeli zatrudniania pracowników; Modele zatrudniania pracowników; Elastyczne formy organizacji; Telepraca; Leasing personelu; Agencja pracy tymczasowej; 2. Procedura planowania popytu i podaży personelu: Diagnoza struktury zatrudnienia; Plan podaży personelu; Plan popytu personelu; Bilans popytu i podaży; 3. Współczesne formy zatrudniania pracowników: Zatrudnienie na podstawie stosunku pracy; Inne, niestandardowe formy zatrudnienia; 4. Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników: Wybór strategii rekrutacji; Diagnoza potrzeb kadrowych; Fazy rozwoju organizacji; Modele strategii rekrutacji; Rodzaje rekrutacji; Źródła poszukiwania kandydatów na pracowników firmy; Metody poszukiwania pracowników; 5. Prowadzenie procesu selekcji: Strategia selekcji; Metody selekcji; Testy predyspozycji zawodowych; Badania lekarskie; Referencje; Ocena końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Proces pozyskiwania personelu, 2. Ocenianie pracowników, 3. System wynagrodzeń organizacji, 4. Motywowanie pracowników, 5. Partycypacja pracownicza w zarządzaniu, 6. Inwestowanie w personel, 7. Przeprowadzenie zmian w organizacji, 8. Konieczność lub ostateczność
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp CZĘŚĆ I. OD PRACY DO KAPITAŁU LUDZKIEGO: 1.1. Badanie postaw studentów wobec pracy; 1.2. Ewolucja funkcji personalnej w Xerox Polska Sp. z o.o.; 1.3. Identyfikacja modeli zarządzania ludźmi w organizacji; 1.4. Misja i wizja firmy jako elementy strategicznego zarządzania; 1.5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmie ,,Astra’’; 1.6. Kultura organizacyjna firmy InterSearch SA; 1.7. Diagnoza kultury organizacyjnej uczelni; 1.8. Nękanie psychiczne w miejscu pracy – mobbing; 1.9. Mobbing w redakcji czasopisma; 1.10. Mobbing w firmie X; 1.11. Telepraca. CZĘŚĆ II. PLANOWANIE I ALOKACJA ZASOBÓW LUDZKICH: 2.1. Podział pracy i opisy stanowisk w małej firmie handlowo-usługowej; 2.2. Wykorzystanie opisu stanowiska w procesie rekrutacji i selekcji; 2.3. Analiza pracy i opis stanowiska przedstawiciela handlowego w firmie FMCG; 2.4. Wakat na stanowisku dyrektora personalnego; 2.5. Redagowanie ogłoszenia prasowego; 2.6. Przygotowanie CV i listu motywacyjnego; 2.7. Rozmowa kwalifikacyjna; 2.8. Projekt oceny zintegrowanej; 2.9. Inżynier Edward; 2.10. Zatrudnienie nieformalne; 2.11. Aspekty prawne zatrudniania i zwalniania pracowników; 2.12. Program outplacementu w firmie Polski Krem SA. CZĘŚĆ III. OCENA PRACY I PRACOWNIKÓW: 3.1. Wartościowanie pracy i wynagrodzenia w hipermarkecie ,,Global’’; 3.2. Henryk kontra szef; 3.3. Anna Walewska; 3.4. Oceny pracownicze w przychodni; 3.5. Ranking studentów. CZĘŚĆ IV. SYSTEMY MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW: 4.1. Jak nauczyłem się stymulować pracowników; 4.2. Problemy w Drewplaście SA; 4.3. Czynniki różnicujące produktywność grupy pracowników; 4.4. Mierzenie motywacji osiągnięć; 4.5. Pokój mieszkalny; 4.6. Janina górą!; 4.7. Style kierowania; 4.8. Badanie efektywności stylu kierowania – test Reddina; 4.9. Konflikt ,,swoi i obcy’’; 4.10. Kafeteria; 4.11. ,,Źródełko’’ – projekt systemu wynagrodzeń. CZĘŚĆ V. ROZWÓJ KAPITAŁU LUDZKIEGO ORGANIZACJI: 5.1. System szkoleń w Xerox Polska Sp. z o.o.; 5.2. Czy pracownicy uczelni powinni się szkolić?; 5.3. Diagnoza potrzeb szkoleniowych w firmie ,,KarDom’’; 5.4. Wybór firmy szkoleniowej; 5.5. Program doskonalenia kadry kierowniczej firmy Schenker; 5.6. Koszyk zadań; 5.7. Kadra rezerwowa; 5.8. Kariera Agnieszki Wardeckiej; 5.9. Od czego zależy moja kariera zawodowa?; 5.10. Planowanie własnego rozwoju; 5.11. Drzewo życia. CZĘŚĆ VI. ORGANIZACJA PROCESÓW PERSONALNYCH: 6.1. Outsourcing w polskim oddziale firmy AIMS; 6.2. Bezpieczeństwo informacji w firmie – rola i zadania pracowników działu personalnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera i Służby Pracowniczej ; Zeszyt 136/99)
Ogólne wiadomości o controllingu; Istota controllingu; Controlling strategiczny; Controlling operatywny; Planowanie a controlling; Podstawowe obszary zarządzania personelem; Planowanie personelu; Dobór pracowników; Kształcenie i doskonalenie zawodowe; Rozwój zawodowy i ścieżki awansu zawodowego; Motywacja ekonomiczna i pozaekonomiczna; Polityka i planowanie płac; Zakładowy system wynagrodzeń; Działalność socjalna w zakładzie pracy; Motywacja pozaekonomiczna; Pozostałe obszary controllingu personalnego; Stosunki pracy; Wydajność i produktywność pracy; Czas pracy, Bezpieczeństwo i higiena pracy; Koszty pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne systemy motywacyjne : teoria i praktyka / Jacek Woźniak. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2012. - 335, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Teoria i praktyka współczesnych systemów motywacyjnych: Wiedza o motywacji, systemy motywacyjne i podstawowe teorie motywacji; Wskaźnik stanu motywacji; Systemy motywacyjne a wynagrodzenie; Motywujące środowisko pracy; Systemy motywacyjne związane rozwojem zawodowym; 2. Trzy zastosowania systemów motywacyjnych: Systemy motywowania Kadry kierowniczej najwyższego szczebla; Zarządzanie systemami motywacji dla pracowników wiedzy; Zarządzanie motywacją handlowców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Przedmowa; Wprowadzenie; Rekrutacja; Ustalenie warunków pracy i adaptacja pracowników; Wynagradzanie personelu; Zarządzanie personelem; Stosunki pracy; Rozstanie przedsiębiorstwa z pracownikiem; Prowadzenie dokumentacji; Przewodnik po prawie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi: Polkomtel SA; Profesjonalizacja zarządzania zasobami ludzkimi: Classen-Pol SA; Programy doskonalenia zarządzania zasobami ludzkimi: Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. Inwestowanie w kapitał ludzki: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego; Rekrutacja i adaptacja nowych pracowników: ComputerLand SA; Program produktywności pracy czyli program "5S": Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.; Rozwój kompetencji pracowników działu sprzedaży: Shell Gas Polska Sp. z o.o.; Motywowanie pracowników: TNT Express Worldwide Poland Sp. z o.o.; Motywowanie poza płacowe: Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych "Odra" SA; System komunikacji: Sopockie Tow. Ubezpieczeniowe Ergo Hestia SA; System ocen okresowych: ALSTOM Power Sp. z o.o.; System ocen pracowniczych: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu zasobami ludzkimi: Advanced Digital Broadcast Sp. z o.o.; Outplacement w procesie restrukturyzacji zatrudnienia: Hochtief Polska Sp. z o.o.; Współpraca ze związkami zawodowymi: Rafineria Jasło SA Zarządzanie zasobami ludzkimi w małej firmie: Partner Center Sp. z o.o.; Zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji publicznej: Urząd Miejski w Gliwicach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Humanistyczny kontekst pracy lekarza i pielęgniarki w zakładzie opieki zdrowotnej. 1. Psychologiczne koncepcje człowieka. Ewolucja koncepcji organizacji w kierunku organizacji usługowej.. 2. Etyczno-filozoficzne i psychologiczne aspekty pracy lekarza i pielęgniarki. Część II: Nowa strategia zarządzania zasobami ludzkimi w służbach publicznych, w szczególności w systemie opieki zdrowotnej. 3. Zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej jako organizacją służb publicznych. 4. Zarządzenie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. Planowanie pracy i zarządzanie personelem. 5. Kierunki zmian w przewodzeniu ludźmi - propozycje dla zakładów opieki zdrowotnej. Część III: Instrumenty i aplikacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w zawodach medycznych. 7. Motywowanie do pracy w zespole pracowniczym w zakładach opieki zdrowotnej. Troska o utrzymanie kompetentnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Istota i funkcje wynagrodzeń; Potrzeba budowy nowych systemów wynagrodzeń; Projektowanie systemu wynagrodzeń w organizacji gospodarczej; Struktura wynagrodzeń całkowitych; Wartościowanie pracy podstawą polityki płac; Systemowa ocena efektów pracy; Rynkowe przeglądy wynagrodzeń; jak budować tabele płac; Jak podwyższać płace; Formy wynagrodzeń - bodźce krótkoterminowe; Wynagrodzenia długoterminowe; Wynagradzanie pracowników ds. sprzedaży; Wynagradzanie wyższej kadry kierowniczej - systemy, struktura i zróżnicowanie; Zarządzanie wynagrodzeniami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp 1. Pracobiorca a sposób realizacji funkcji personalnej. 2. Elastyczne zarządzanie ludźmi – wybór czy konieczność: 2.1. Kontekst organizacyjny kształtujący relacje z pracownikami. Rola strategicznego dopasowania organizacji do otoczenia; 2.2. Reistyczna koncepcja pracy w elastycznym zarządzaniu ludźmi; 2.3. Segmentacja pracowników według Ch. Handy’ego – pracownicy kluczowi i peryferyczni; 2.4. Wybrane podejścia do skutków elastycznego zarządzania ludźmi. Poglądy neoludystów i antyludystów oraz flexicurity. 3. Nowe relacje między pracodawcą a pracownikiem. Kontrakt psychologiczny transakcyjny zamiast relacyjnego: 3.1. Pojęcie i rodzaje kontraktów psychologicznych; 3.2. Główne składniki kontraktu psychologicznego i zachodzące w nich zmiany; 3.2.1. (Nie)pewność pracy; 3.2.2. (Nie)szkolenie zawodowe; 3.2.3. (Nie)lojalność pracownika; 3.3. Spójność zobowiązań i oczekiwań w ramach kontraktu psychologicznego jako warunek efektywnej współpracy pracodawcy i pracownika. 4. Oczekiwania wobec pracobiorcy. Adaptacja, elastyczność i mobilność: 4.1. Podejście do problemu adaptacji pracobiorcy; 4.2. Pojęcie i rodzaje elastyczności; 4.3. Pojęcie i rodzaje mobilności. 5. Rozwój zawodowy jednostki jako obszar kształtowania relacji z pracodawcą: 5.1. Tradycyjne podejście do rozwoju zawodowego – J. Holland, D. Super, E. Schein; 5.2. Nowoczesne podejścia do rozwoju zawodowego; 5.3. Nowe formy aktywności pracobiorców na zmiennym rynku pracy; 5.3.1. Orientacje kariery niezależnej. Prekariat, proteanizm i kariera bez granic; 5.3.2. Typologie karier i orientacji kariery jako próba klasyfikacji zachowań pracobiorców; 5.3.3. Wybrane determinanty rodzajów orientacji kariery. 6. Zatrudnialność, wartość rynkowa i kompetencje zatrudnieniowe pracobiorcy na zmiennym rynku pracy: 6.1. Model konstrukcji kariery Savickasa jako wyznacznik procesu adaptacji pracobiorcy; 6.2. Zatrudnialność (employability) i wartość rynkowa (marketability) pracobiorcy jako sposób na niepewność pracy; 6.3. Kompetencje zatrudnieniowe i ich znaczenie dla pracobiorcy w transakcyjnym kontrakcie psychologicznym; 6.3.1. Kompetencje zatrudnieniowe w polskich opracowaniach; 6.3.2. Wybrane teorie kompetencji zatrudnieniowych w opracowaniach zagranicznych. 7. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako odpowiedź pracobiorcy na reguły zmiennego rynku pracy: 7.1. Pracobiorca jako mikroprzedsiębiorca na rynku pracy; 7.2. Ekstrapolacja perspektywy marketingowej na poziom pracobiorcy; 7.3. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa. Podstawowe założenia i konstrukcja; 7.4. Charakterystyka poszczególnych kompetencji Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.4.1. Eksploracja Otoczenia Zawodowego; 7.4.2. Zawodowy Obraz Siebie; 7.4.3. Wyznaczanie Celów Zawodowych; 7.4.4. Strategia Dotarcia do Pracodawcy; 7.4.5. Orientacja Czasowa; 7.5. Elastyczność poznawcza jako determinanta Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej; 7.6. Hipotetyczny model adaptacji do zmiennego rynku pracy na podstawie Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z perspektywy transakcyjnego kontraktu psychologicznego. 8. Wybrane determinanty Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej i jej związek z kryteriami adaptacji do zmiennego rynku pracy. Badania własne: 8.1. Założenia metodologiczne i przebieg badań wśród sprzedawców i urzędników; 8.1.1. Pytania i schemat badania; 8.1.2. Sprzedawcy i urzędnicy jako grupy badane; 8.1.3. Weryfikowane hipotezy; 8.1.4. Sposób analizy i prezentacji wyników; 8.2. Wykorzystane w badaniach narzędzia diagnostyczne i wskaźniki; 8.2.1. Elastyczność Poznawcza – wymiary Alternatywność i Kontrola Poznawcza; 8.2.2. Niepewność pracy; 8.2.3. Zatrudnialność; 8.2.4. Elastyczność Zawodowa; 8.2.5. Kariera bez Granic; 8.2.6. Skala Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa (SZAK, CAAS); 8.3. Operacjonalizacja ZOR i ocena rzetelności kwestionariusza diagnostycznego. Związek ze zmiennymi socjodemograficznymi; 8.4. Kontrakt psychologiczny, Alternatywność i Kontrola Poznawcza a Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa; 8.5. Związek Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej z niepewnością pracy i zatrudnialnością; 8.6. Zatrudnieniowa Orientacja Rynkowa jako alternatywa dla Elastyczności Zawodowej i Kariery bez Granic; 8.7. Weryfikacja ścieżkowego modelu adaptacji do zmiennego rynku pracy opartego na Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Porównanie z predyktywnością Skali Zdolności Adaptacji do Kariery Savickasa; 8.8. Profil pracobiorcy z Zatrudnieniową Orientacją Rynkową; 8.9. Analiza wyników; 8.10. Źródła ograniczeń wnioskowania na podstawie przedstawionego schematu badawczego. Kierunki dalszych badań. 9. Kierowanie pracobiorcą o Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Wyzwanie dla zarządzania ludźmi: 9.1. Miłe złego początki…?; 9.2. Utrata przywileju wyłączności; 9.3. Zatrudnialność – zignorować czy zaakceptować; 9.4. Reguły zatrudnialności w polityce personalnej; 9.5. Biznesowy koszyk kompetencji organizacji a czasowość relacji z pracownikiem; 9.6. Kształtowanie wizerunku pracodawcy – Employer Branding; 9.7. Inwestowanie w pracownika dla aktualnego, ale… i przyszłego pracodawcy; 9.8. Nowa kultura zarządzania…?; 10. Co z tym pracobiorcą, czyli lekko subiektywne zakończenie. Słownik diagnozowanych zmiennych. Aneks statystyczny. Statystyki opisowe diagnozowanych zmiennych. Istotność różnic między średnimi wartościami diagnozowanych zmiennych. Korelacje badanych zmiennych. Rozkłady wyników dla poszczególnych skal Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Analiza czynnikowa Zatrudnieniowej Orientacji Rynkowej. Kodowanie wybranych zmiennych. Dane z analizy liniowej regresji zmiennych socjodemograficznych i ZOR. Dane z regresji liniowych weryfikujących poszczególne hipotezy. Bibliografia. Spis rysunków. Spis tabel.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Strategie i metody zarządzania zasobami ludzkimi : ComputerLand SA; Wdrażanie strategii personalnej: HUTMEN SA; Partnerstwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi: Sonion Polska Sp. z o.o.; Społeczna odpowiedzialność biznesu: Spedpol Sp. z o.o; Budowanie organizacji uczącej się: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego; Kształtowanie warunków sprzyjających pełnieniu misji organizacji: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Koninie; Rozwój kadry kierowniczej: Labolatorium Kosmetyczne Dr Irena Eris SA; Rekrutacja i rozwój przedstawicieli medycznych: EGIS Polska Sp. z o.o.; System szkoleń: Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia SA; Rola HR Manager w doskonaleniu procesu szkoleniowego: PTK Centertel Sp. z o.o.; Motywowanie pracowników: Classen-Pol SA; Zwiększanie satysfakcji z pracy: Przedsiębiorstwo Wyrobów Cukierniczych "Odra" SA; System komunikowania się w organizacji: IMG Information Management Polska SP. z o.o.; Strategiczna karta wyników w obszarze funkcji personalnej: Philips Lighting Poland SA w Pile; Program restrukturyzacji zatrudnienia "Praca za Pracowników: Telekomunikacja Polska SA: Restrukturyzacja zatrudnienia w warunkach łączenia się przedsiębiorstw: ESI Polska Sp. z.o.o. - Zakład Dar Natury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej