Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(129)
Forma i typ
Książki
(129)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(77)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(85)
Czytelnia
(101)
Autor
Armstrong Michael (1928- )
(8)
Bańka Waldemar
(5)
Podsiadło Iwona
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Litwin Joanna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Andrews Tim G
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Cieciura Marek
(1)
Cowling Alan
(1)
Dale Margaret
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Hargrove Robert
(1)
Huselid Mark A
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janik Beata
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karney Janina E
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Klin Lidia
(1)
Korach Romuald
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Król Marianna
(1)
Leedham Melville
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipka Anna
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lundy Olive
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Marek Stanisław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mayo Andrew
(1)
McKenna Eugene F
(1)
Mead Richard
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Miś Alicja
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Newell Diane
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Nowak Marta
(1)
Olczak Artur
(1)
Parsloe Eric
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(128)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(128)
angielski
(1)
Temat
Kadry
(127)
Zarządzanie
(35)
Ocena pracowników
(25)
Motywacja pracy
(23)
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(22)
Zatrudnienie
(18)
Płaca
(17)
Organizacja
(16)
Praca
(15)
Polityka zatrudnienia
(13)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Kultura organizacyjna
(12)
Menedżerowie
(11)
Rekrutacja pracowników
(10)
Przywództwo
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Zawód
(7)
Motywacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Polityka płacowa
(5)
Szkolenie zawodowe
(5)
Decyzje
(4)
Kariera
(4)
Oceny pracowników
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Płynność kadr
(4)
Siła robocza
(4)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(4)
Wartościowanie pracy
(4)
BHP
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konflikt
(3)
Marketing
(3)
Mentoring
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Towar
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Assessment center
(2)
Banki
(2)
Controlling personalny
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Jakość
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola
(2)
Koszty
(2)
Logistyka
(2)
Organizacje
(2)
Outplacement
(2)
Planowanie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia pracy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Służba zdrowia
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja publiczna
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Audyt personalny
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bhp
(1)
Bilans księgowy
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ergonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Koszty pracy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Podręcznik
(55)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(55)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Psychologia
(1)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - pojęcia podstawowe; 2. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny; 3. Cele zarządzania wiedzą; 4. Transfer technologii i wiedza utajona; 5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą; 6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy; 7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy; 8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy; 9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą; 12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy; 13. wiedza i refleksja - podejście "action research"; 14. Wyzwania zarządzania wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy funkcjonowania organizacji, 2. Formy i przekształćenia przedsiębiorstw, 3. Otoczenie przedsiębiorstwa, 4. Zasoby i ich znaczenie w działalności przedsiębiorstwa, 5. Gospodarowanie zasobami materialnymi, 6. Gospodarowanie kapitałem ludzkim, 7. Gospodarowanie zasobami niematerialnymi, 8. Zasoby partnerskie i klienckie przedsiębiorstwa, 9. Procesy innowacyjne w przedsiębiorstwie, 10. Współczesne problemy zarządzania przedsiębiorstwem, 11. Finansowy wymiar rezultatów przedsiębiorstwa, 12. Głowne uwarunkowania funkcjowania i rozwoju przedsiębiorstw przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik. Materiały dydaktyczne)
Cz. I Istota i formy organizacyjne controllingu personalnego; 1. Pojęcie i zadania controllingu personalnego, 2. Organizowanie controllingu personalnego. Cz. II Koszty i wyniki pracy jako przedmiot controllingu personalnego: 1. Koszt pracy jako instrument zarządzania, 2. Wyniki pracy, 3. Główne założenia koncepcji karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Outplacement w praktyce / Janine Berg-Peer. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2004. - 222 s. : tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Czym jest outplacement, 2. Dlaczego usługi outplacementowe są potrzebne, 3. Outplacement indywidualny dla specjalistów i kadr kierowniczych, 4. Outplacement grupowy, 5. Wewnętrzny ośrodek outplacementu, 6. Konsultanci zewnętrzni a wewnętrzni, 7. Opinie dyrektorów ds. personalnych na temat outplacementu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi; 2. Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi; 3. Analiza pracy; 4. Wartościowanie pracy; 5. Analiza zasobów ludzkich; 6. Planowanie zasobów ludzkich; 7. Dobór pracowników; 8. Kształcenie i szkolenie; 9. Ocenianie; 10. Wynagradzanie i inne świadczenia; 11. Rozwój indywidualny; 12. Kształtowanie warunków pracy; 13. Zbiorowe stosunki pracy i partycypacja pracownicza; 14. Zwalnianie; 15. System informacji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kontekst terminologiczno-histor, 2. Zarządzanie kompetencjami, 3. Obszary zadaniowe zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Kariera zawodowa, 5. Marketing kadrowy, 6. Nowe trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 7. Efektywność zarządzania zasobami ludzkimi, 8. Praca i zatrudnienie w organizacjach przyszłości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedmiot i metodyka nauki organizacji i zarządzania, 2. Rozwój nauki o organizacji i zarządzaniu, 3. Podstawy działania zorganizowanego, 4. Organizacja jako obiekt badań nauki, 5. Struktura organizacyjna, 6. Badanie i doskonalenie struktury organizacyjnej, 7. Proces zarządzania organizacją, 8. Zarządzanie strategiczne, 9. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 10. Zarządzanie potencjałem społecznym, 11. Procesy decyzyjne w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zarządzanie wiedzą - pojęcia podstawowe; 2. Społeczeństwo wiedzy - rys historyczny; 3. Cele zarządzania wiedzą; 4. Transfer technologii i wiedza utajona; 5. Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu wiedzą; 6. Systemy i struktury gromadzenia i rozpowszechniania wiedzy; 7. Pozyskiwanie wiedzy z otoczenia. Wywiad gospodarczy. Relacje z partnerami oparte na wiedzy; 8. Pomiar i wycena zasobów wiedzy; 9. Systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą; 10. Zarządzanie zasobami ludzkimi a zarządzanie wiedzą; 11. Zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą; 12. Pracownicy intelektualni. Profesjonalizacja wiedzy; 13. wiedza i refleksja - podejście "action research"; 14. Wyzwania zarządzania wiedzą
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota kompetencji zawodowych, 2. Zarządzanie kompetencjami w organizacjach, 3. Problematyka kompetencji w teoriach motywowania pracowników, 4. Motywacyjny wymiar procesów kadrowych opartych na zarządzaniu kompetencjami zawodowymi, 5. Wynagradzanie pracowników w procesie zarządzania kompetencjami, 6. modelowanie systemu zarządzania kompetencjami, 7. Motywowanie w systemie zarządzania kompetencjami zawodowymi - studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym / Anna Tokarz. - Warszawa : Difin, 2008. - 136 s. : rys.;tab. ; 23 cm.
1. Teoretyczne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym: Tendencje w zarządzaniu ludźmi; Istota zarządzania zasobami ludzkimi; Cele zarządzania zasobami ludzkimi; Adresaci działań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i ich potrzeby; 2. Sektor turystyczny jako obszar zarządzania zasobami ludzkimi: Turystyka jako sektor gospodarki; Pracodawcy w sektorze turystycznym; Zatrudnienie w sektorze turystycznym; Praca jako czynnik produkcji w sektorze turystycznym; 3. Rekrutacja czyli pozyskiwanie kandydatów do pracy w sektorze turystycznym: Przygotowanie procesu rekrutacji w przedsiębiorstwach turystycznych; Wybór strategii rekrutacyjnej- rekrutacja wewnętrzna lub zewnętrzna; Metody rekrutacji; 4. Techniki selekcji kandydatów w sektorze turystycznym: Selekcja na podstawie dokumentów aplikacyjnych; Rozmowa kwalifikacyjna; Testy psychologiczne; Assessment Center; 5. Pozostałe instrumenty zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym: Motywowanie pracowników; Szkolenia jako narzędzie rozwoju pracowników i przedsiębiorstwa turystycznego; Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownicy jako kapitał; 2. Charakterystyka zarządzania kapitałem ludzkim; 3. Proces zarządzania kapitałem ludzkim; 4. Efektywność zarządzania kapitałem ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Funkcje ocen pracowniczych w zarządzaniu ludźmi, 2. Psychologiczne aspekty oceniania i bycia ocenianym, 3. Elementy psychologii porozumiewania się, 4. Umiejętność oceniania oraz przekazywania i zastosowania ocen pracowniczych, 5. Typologie menedżerów, pracowników i organizacji a ocenianie - krótki przegląd
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Przedmiot i znaczenie zarządzania kadrami; Struktura funkcji personalnej; Rola kultury organizacyjnej w zarządzaniu kadrami; Planowanie kadr; Planowanie rozwoju pracownika; Dobór kadr do organizacji; Integrowanie pracowników w organizacji; Rozwój pracowników; Motywowanie materialne; Motywowanie niematerialne; Oceny pracownicze; Podmioty zarządzania kadrami; Stosunki pracy; Komunikowanie w organizacji; System informacji personalnej (SIP); Wybrane metody badań problematyki kadr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja kapitału ludzkiego. Od zarządzania personelem do zarządzania kapitałem ludzkim; 2. Zarządzanie talentami; 3. Positive Organizational Scholarship. Zarządzanie ludźmi w pozytywnej organizacji; 4. Koncepcja empowermentu; 5. Koncepcja zaangażowania. Zarządzanie przez zaangażowanie; 6. Zarządzanie różnorodnością kulturową; 7. Zarządzanie wiekiem; 8. Coaching, mentoring, tuto ring- nowe metody doskonalenia kapitału ludzkiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa; Uwarunkowania systemu ocen; Wprowadzanie systemu ocen okresowych; Przegląd najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem systemu ocen; Metody oceny pracowników; Ustalanie kryteriów oceny; Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami; Błędy w procesie oceniania; Ocena przełożonych przez podwładnych; System ocen okresowych a pozostałe aspekty polityki personalnej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zrozumieć zarządzanie / Edward Kirejczyk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 337, [3] s. ; 21 cm.
Wstęp; Podstawowe pojęcia zarządzania; Organizacja formalna i władza; 1. Formułowanie celów: Ustalanie celów; Tworzenie strategii działania; 2. Planowanie działania: Sporządzanie planów gospodarczych; Rozwiązywanie problemów i decydowanie; 3. Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów oraz tworzenie struktur: Podział zadań i projektowanie struktur organizacyjnych; Pozyskiwanie pracowników; Organizowanie realizacji zadań odcinkowych; 4. Realizacja planu: Zarządzanie operacyjne; Zarządzanie personelem; Zarządzanie jakością; Zjawiska nieformalne występujące w trakcie realizacji zadań; 5. Kontrolowanie procesów rzeczowych i personalnych: Kontrola finansowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 187)
R. 1. Menedżer w świetle literatury: Geneza i rodowody menedżera, Role menedżera i skuteczność jego pracy, Współczesne wymagania wobec menedżera, Sylwetka menedżera przyszłości. R.2. Style zarządzania menedżerskiego: Klasyczne style zarządzania, Inne style zarządzania, Relatywizm stylów kierowania. R. 3. Elementy skutecznego działania menedżera: Pożądane umiejętności menedżerskie, Kluczowe umiejętności w kierowaniu ludźmi, Zarządzanie czasem menedżera, Umiejętności negocjacyjne menedżera, Atrybuty menedżerskiej przedsiębiorczości. R. 4. Kreowanie sukcesu firmy: Czynniki sukcesu, Menedżer sukcesu, Kontrakty menedżerskie. R. 5. Wykorzystanie czasu pracy menedżera: Znaczenie czasu w życiu i działaniu menedżerów, Gospodarowanie czasem jako element efektywnego działania, Organizacja czasu pracy menedżera. R. 6. Menedżerski potencjał umiejętności negocjacyjnych: Geneza i pojęcie negocjacji, Etapy procesu negocjacji, Strategie i taktyki negocjacyjne, Typologia negocjatorów, Proces komunikacji i jego rola podczas negocjacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potencjał społeczny w systemie zarządzania organizacjami, Obszary zadaniowe zarządzania potencjałem społecznym, Marketing kadrowy, Ocena efektywności z zarządzania potencjałem społecznym organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej