Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(129)
Forma i typ
Książki
(129)
Publikacje naukowe
(23)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(100)
dostępne
(77)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(85)
Czytelnia
(101)
Autor
Armstrong Michael (1928- )
(8)
Bańka Waldemar
(5)
Podsiadło Iwona
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(4)
Borkowska Stanisława (1939- )
(3)
Juchnowicz Marta (1948- )
(3)
Król Henryk (1932-2014)
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Filipowicz Grzegorz
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Jemielniak Dariusz
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Litwin Joanna
(2)
Ludwiczyński Antoni
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Penc Józef (1939-2017)
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Suchar Marek (1954- )
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(2)
Andrews Tim G
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Becker Brian E
(1)
Beech Nic
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bernais Jolanta
(1)
Białasiewicz Maria
(1)
Bibrowski Władysław
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Chlebicka Elżbieta
(1)
Cieciura Marek
(1)
Cowling Alan
(1)
Dale Margaret
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Dobrodziej Barbara
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Gadomska-Lila Katarzyna
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Halbersztat Jan
(1)
Hargrove Robert
(1)
Huselid Mark A
(1)
Hędrzak Anna
(1)
Ingram Jolanta
(1)
Janik Beata
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Karney Janina E
(1)
Karwiński Marcin
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Klin Lidia
(1)
Korach Romuald
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalewski Karol
(1)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(1)
Krystyna Olszewska
(1)
Król Marianna
(1)
Leedham Melville
(1)
Lewicka Dagmara
(1)
Lipka Anna
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Lundy Olive
(1)
Marciniak Jarosław
(1)
Marek Stanisław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mayo Andrew
(1)
McKenna Eugene F
(1)
Mead Richard
(1)
Mendel Tadeusz
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Mikołajczyk Zofia (1931-2017)
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Miś Alicja
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Moczydłowska Joanna M
(1)
Nazarko Joanicjusz
(1)
Newell Diane
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Nowak Marta
(1)
Olczak Artur
(1)
Parsloe Eric
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(90)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(128)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(128)
angielski
(1)
Temat
Kadry
(127)
Zarządzanie
(35)
Ocena pracowników
(25)
Motywacja pracy
(23)
Przedsiębiorstwo
(23)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(22)
Zatrudnienie
(18)
Płaca
(17)
Organizacja
(16)
Praca
(15)
Polityka zatrudnienia
(13)
Zarządzanie strategiczne
(13)
Kultura organizacyjna
(12)
Menedżerowie
(11)
Rekrutacja pracowników
(10)
Przywództwo
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Zawód
(7)
Motywacja
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Polityka płacowa
(5)
Szkolenie zawodowe
(5)
Decyzje
(4)
Kariera
(4)
Oceny pracowników
(4)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Płynność kadr
(4)
Siła robocza
(4)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(4)
Wartościowanie pracy
(4)
BHP
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Konflikt
(3)
Marketing
(3)
Mentoring
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Systemy informatyczne zarządzania
(3)
Towar
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Assessment center
(2)
Banki
(2)
Controlling personalny
(2)
Informacja
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Jakość
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Kontrola
(2)
Koszty
(2)
Logistyka
(2)
Organizacje
(2)
Outplacement
(2)
Planowanie
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo pracy
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Psychologia pracy
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Służba zdrowia
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Administracja publiczna
(1)
Analiza ekonomiczna
(1)
Audyt personalny
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Bhp
(1)
Bilans księgowy
(1)
Ceny
(1)
Controlling
(1)
Czas
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
Ergonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Informatyka
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Kompetencje miękkie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt interpersonalny
(1)
Konkurencyjność
(1)
Koszty pracy
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Podręcznik
(55)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(55)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(22)
Psychologia
(1)
129 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcja dopasowania organizacyjnego w literaturze przedmiotu; 2. Integracja strategii, kultury organizacyjnej i zarządzania zasobami ludzkimi w procesie dopasowania organizacyjnego; 3. Metodyka badania dopasowania organizacyjnego; 4. Wpływ dopasowania organizacyjnego na sprawność działania przedsiębiorstw- weryfikacja empiryczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Istota i treść systemu zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Ustalanie potrzeb kadrowych. 3. Rekrutacja - nabór pracowników. 4. Selekcja - dobór pracowników. 5. Adaptacja społeczno-zawodowa. 6. Ochrona zdrowia i bezpieczeństwo pracy. 7. Rozwój zawodowy pracowników. 8. Rozwój kariery i sukcesja. 9. Kształtowanie postaw i zachowań pracowników. 10. Stosunki pracy. 11. Ocenianie pracowników. 12. Wynagrodzenia i świadczenia. 13. Zwalnianie i odejścia pracowników. 14. Metody badania i doskonalenia systemu zarządzania zasobami ludzkimi przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
O czym jest ta książka; Opis stanowiska pracy, Zainteresowanie właściwej osoby, Informacje potrzebne do podjęcia decyzji, Podania - forma i wykorzystanie, Metody selekcji, Wpływ procesu rekrutacji i selekcji na kandydatów, Działania podejmowane po złożeniu oferty zatrudnienia, Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji, Ocena decyzji podjętej podczas procesu selekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 317, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: O autorze. Wstęp. Rozdział 1. Audyt funkcji personalnej a controlling funkcji personalnej: Kontrola i audyt w systemie HR współczesnej organizacji; Funkcja kontrolna działu personalnego; Zdefiniowanie pojęć: "controlling personalny", "audyt personalny", "audyt funkcji personalnej"; Audyt funkcji personalnej a controlling personalny; Audyt funkcji personalnej a audyt personalny - porównanie zakresu; Czy można połączyć te przedsięwzięcia?; Cele audytu funkcji personalnej; Cele controllingu personalnego. Rozdział 2. Rola, zadania i organizacja działu personalnego: Definicja pracy kadrowej; Znaczenie i zadania działu personalnego; Znaczenie audytu funkcji personalnej; Sens istnienia działu kadr; Podstawowe funkcje zarządzania zasobami ludzkimi; Podział pracy w strukturze HR i jej wielkość; Przykładowe schematy organizacji pracy kadrowej; Wymagania wobec działów personalnych - najnowsze tendencje. Rozdział 3. Audyt stanowiskowy w kadrach: Wymagania prawne związane z obszarem prac; Wymagania prawne związane z zawodem; Klasyfikacja zawodów i specjalności - odniesienie do działu kadr; Stanowiska w kadrach - specyfika pracy; Kierownik działu osobowego (kadr); Specjalista ds. kadr (administracji personalnej) - kluczowe wymagania zawodu; Szczegółowy profil stanowiska specjalisty ds. kadr; Profile pozostałych standardowych stanowisk; Podnoszenie kwalifikacji kadrowców - elementy i zasady; Rekrutacja na stanowiska w kadrach - specyfika i pytania w rozmowach kwalifikacyjnych; Narzędzia pracy kadrowca - systemy informatyczne, programy. Rozdział 4. Obsługa pracowników i administracja kadrowa: Audyt "twardy" czy "miękki"?; Podstawowe zadania administracji kadrowej; Audyt administracji kadrowej; System informacji kadrowej; Marketing wewnętrzny w pracy kadr. Rozdział 5. Regulaminy jako podstawa zarządzania pracą w przedsiębiorstwie: Dział personalny a wewnętrzny porządek prawny przedsiębiorstwa; Procedura przygotowywania podstawowych regulacji. Rozdział 6. Podstawowe procedury kadrowe: Audyt procedur kadrowych; Przykład procedury rekrutacji i selekcji; Przykład procedury adaptacji zawodowej; Przykład procedury szkolenia i rozwoju; Przykład procedury oceniania; Wytyczne dotyczące procedur. Rozdział 7. Dział personalny a organizacja pracy: Analiza funkcji realizowanych przez struktury organizacyjne; Analiza zadań realizowanych przez zespoły; Podział i formułowanie zadań dla pracowników; Analiza funkcji i zadań jako podstawa planu zatrudnienia. Rozdział 8. Współpraca działu personalnego z zarządem przedsiębiorstwa: Rola menedżera personalnego; Cele zarządzających; Najważniejsze obszary decyzyjne zarządu; Zakres informacji dla zarządów; Otoczenie rynkowe i benchmarking. Rozdział 9. Współpraca działu personalnego z kierownikami liniowymi: Kierownicy liniowi a funkcja personalna; Kierownicy liniowi a obszar administracji kadrowej; Kierownicy liniowi a planowanie zatrudnienia i dobór pracowników; Kierownicy liniowi a adaptacja i rozwój zawodowy; Kierownicy liniowi a motywacja płacowa i pozapłacowa; Kierownicy liniowi a zarządzanie efektywnością pracy; Kierownicy liniowi a usprawnianie systemu komunikowania się; Podstawowe formy współpracy kierowników liniowych z działem kadr. Rozdział 10. Racjonalizacja działu personalnego: Restrukturyzacja działów kadr; Zmiany wymagań i standardów; Zmiany w procesie pracy służb kadrowych; Outsourcing poszczególnych obszarów pracy kadrowej; Racjonalizacja procesów; Nowe formy działania - model HRBP. Rozdział 11. Korzyści z audytu funkcji personalnej: Audyt jako element strategii personalnej; Korzyści dla działu personalnego i dla menedżera; Korzyści dla zarządu; Korzyści dla kadry kierowniczej; Jak i kiedy przygotowywać audyt funkcji personalnej?; Kwestionariusz dla kadry kierowniczej do celów audytu funkcji personalnej; Wykorzystanie wniosków z audytu funkcji personalnej; Wybrane merytoryczne elementy audytu funkcji personalnej. Przykład przedsiębiorstwa X; Znaczenie audytu dla przedsiębiorstwa. Rozdział 12. Wdrożenie controllingu funkcji personalnej: Przygotowanie wdrożenia systemu controllingu; Harmonogram i zasady wdrożenia systemu controllingu HR w firmie; Użyteczne zastosowanie wskaźników w HR; Miejsce controllingu HR w firmie - wady i zalety różnych rozwiązań; Analiza ryzyka kadrowego firmy - cele i zasady postępowania; Procedura analizy ryzyka kadrowego; Przykład dokumentu podsumowującego - formularza do kompleksowej oceny HR. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena / PLACET)
R.1 Organizacja wobec wymagań otoczenia: Zmiany w otoczeniu i ich wpływ na organizację; W kierunku inteligentnej, uczącej się organizacji; Konkurencja a zmiany w zarządzaniu. R.2 Współdziałanie ludzi w uczącej się organizacji: Kierowanie ludźmi w nowej organizacji; Wymagania stawiane menedżerom w kierowaniu ludźmi. R.3 Stosunki międzyludzkie w zdrowej organizacji: Kształtowanie dobrej atmosfery pracy; Przeszkody w procesie wymiany informacji i ich przezwyciężanie. R.4 Spory i konflikty w organizacji: Istota konfliktu, jego źródła i skutki; Rozwiązywanie konfliktów w organizacji. R.5 Stresy w organizacji i ich przezwyciężanie: Rodzaje stresu i jego objawy; Sposoby przezwyciężania stresu. R.6 Rozsądne wprowadzanie zmian w przedsiębiorstwie: Samoorganizacja i zmiany w firmie; Pobudzanie do zmian i sterowanie procesem ich wprowadzania. R.7 Integrowanie pracowników w organizacji: Partnerskie współdziałanie, szkolenie i rozwój pracowników; Pobudzanie do działania, wywieranie wpływu i kształtowanie motywacji. Zakończenie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy zarządzania operacyjnego / pod red. Zdzisława Jasińskiego. - Wyd. 2 popr. i rozszerz. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2011. - 420 s. : rys. , tab. ; 24 cm.
1. Istota, elementy i zasady organizacji działalności operacyjnej, 2. Warunki i mechanizmy funkcjonowania systemów operacyjnych, 3. Decyzje strategiczne dotyczące działalności operacyjnej, 4. Kształtowanie przestrzeni pracy, 5. Analiza, pomiar i kompresja czasu w łańcuchu dostaw, 6. Planowanie zadań i zasobów, 7. Transport i magazynowanie w łańcuchu dostaw, 8. Dobór ludzi i organizacja pracy, 9. Szkolenie pracowników, 10. Motywowanie pracowników, 11. Ocenianie pracowników, 12. Materialne środowisko pracy, 13. Stosunki informatyzacji i automatyzacji procesów wytwarzania dla pracowników, 14. Kształtowanie jakości w procesach wytwarzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Integracja systemów informacyjnych z systemami zarządzania. Technologie informacyjne w kreowaniu wirtualnego środowiska zarządzania przedsiębiorstwem - obszar e-negocjacji; Sterowanie procesem logistycznym przy wykorzystaniu systemu ekspertowego; Koncepcje i technologie informatyczne wspomagania zarządzania logistycznego; Systemy informatyczne wspomagające proces zarządzania w średnim przedsiębiorstwie; Wybór metody prognozowania podstawoą prognozowania sprzedaży produktów z branży FMCG; Bazy danych w zarządzaniu marketingowym przedsiębiorstwa; System ekspertowy w roli systemu wczesnego ostrzegania; Sterowanie procesami transportu w przedsiębiorstwie hutniczym. Część II: Zarządzanie poziomem usług IT w organizacjach gospodarczych. Zarządzanie projektami IT z wykorzystaniem programu mindmapper; Internet i jego rola w działalności przedsiębiorstw usługowych w Polsce; Integracyjna rola systemów klasy ERP/ERP II w przedsiębiorstwach adaptacyjnych; Usprawnienie operacji logistyki odwrotnej w kanałach dystrybucji przy zastosowaniu technologii RFID; Ocena efektywności inwestycji w procesie wdrażania technologii informatycznych w dużych przedsiębiorstwach; Rola internetu w marketingowym zarządzaniu firmą; Technologie informatyczne dla handlu a bariery działalności gospodarczej; Informatyczne systemy pomiarowo-rozliczeniowe rynku energii elektrycznej. Część III: Systemy informatyczne w bankowości, rachunkowości i kontrolingu. Zintegrowany system informatyczny i controlling; Teoretyczne i praktyczne aspekty usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych on-line; Bankowość internetowa - wybrane aspekty bezpieczeństwa; Bankowość elektroniczna w ocenie klientów banków detalicznych w Polsce; Wykorzystanie programów statystycznych w prognozowaniu upadłości przedsiębiorstw; Analiza portfelowa jako narzędzie oceny jakości zarządzania na przykładzie danych statystycznych 1988-2004 dawnej nadwiślańskiej spółki węglowej; Outsourcing usług bankowych w Polsce. Część IV: Zarządzanie kapitałem ludzkim z wykorzystaniem systemów informacyjnych. Strategiczne problemy zarządzania kapitałem ludzkim; Specyfikacje i standardy e-learningowe jako podstawa tworzenia nowoczesnego modelu nauczania; Organizacyjne uczenie się w zintegrowanym podejściu do zarządzania wiedzą; Model prognozowania wielkości czynników sukcesu przedsiębiorstwa z bazą metod sztucznej inteligencji; Implikacje e-society dla polskiej administracji skarbowej; Heurystyka bazy reguł lingwistycznego modelu oceny menedżerów. Część V: Analiza, projektowanie, wdrażanie systemów informacyjnych w organizacjach gospodarczych. Problemy wielokryterialnego podejmowania decyzji w zarządzaniu portfelem projektów; Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego w Polsce, a wielkość środków unijnych w poprzednim okresie budżetowym (w latach 2004-2006); Wykorzystanie witryny internetowej do prezentacji produktów firmy handlowej; Integracja generacji rozproszonej i rozsianej w cyberprzestrzeni zarządzania; Cybernetyczny aspekt adaptacji metod sztucznej inteligencji w wybranych obszarach podejmowania decyzji; Możliwości finansowania rozwoju technologii informatycznych przedsiębiorstw z wykorzystaniem funduszy Unii Europejskiej. Część VI: Wykorzystanie IT w dyscyplinach pokrewnych. rejestr usług medycznych formą raportowania świadczeń zdrowotnych; Zastosowanie indeksu malmquista do pomiaru zmian produktywności polskich szpitali; Symulacje kwantowo-chemiczne i molekularno-dynamiczne cząsteczki antracenu przy użyciu pakietu programu hyperchem; Składki na ubezpieczenia społeczne w Unii Europejskiej na przykładzie Niemiec i Szwecji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz.1 Zarządzanie zasobami ludzkimi - wprowadzenie: Podstawy zarządzania zasobami ludzkimi; Kontekst zarządzania zasobami ludzkimi; Rola specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Zarządzania funkcją personalną; Wkład funkcji personalnej; Ocena funkcji personalnej; Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi Cz.2 Zachowania organizacyjne: Cechy ludzi; Motywacja; Zaangażowanie; Organizacje; Kultura organizacyjna. Cz.3 Praca i zatrudnienie: Istota pracy; Stosunek pracy; Kontrakt psychologiczny. Cz.4 Organizacja, stanowiska pracy i role: Projekt organizacji; Rozwój organizacji; Projektowanie stanowisk pracy i budowanie ról. Cz.5 Procesy zarządzania zasobami ludzkimi: Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi; Polityka dotycząca zasobów ludzkich; Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach; Analiza roli i kompetencji na danym stanowisku. Cz.6 Poszukiwanie pracowników: Planowanie zasobów ludzkich; Rekrutacja i selekcja; Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych; Testy psychologiczne; Wprowadzenie do organizacji; Odejście z organizacji. Cz.7 Zarządzanie przez efekty: Podstawy zarządzania przez efekty; Procesy zarządzania przez efekty; Sprzężenie zwrotne. Cz.8 Rozwój zasobów ludzkich: Podstawy rozwoju zasobów ludzkich; Uczenie się i rozwój; Planowanie rozwoju osobistego; Szkolenie; Rozwój kadry kierowniczej; Zarządzanie karierą- planowanie następstw i planowanie kariery. Cz.9 Zarządzanie wynagrodzeniami: Systemy zarządzania wynagrodzeniami; Wartościowanie stanowisk pracy; Analiza stawek rynkowych; Struktury płac; Płaca uwarunkowana sytuacyjnie; Świadczenia pracownicze, programy emerytalne oraz dodatki; Zarządzanie systemami wynagrodzeń. Cz.10 Stosunki pracy: Zarys stosunków pracy; Stosunki pracy - procesy i wyniki; Negocjowanie i prowadzenie rokowań; Włączanie pracowników w życie organizacji i praktycypacja; Komunikowanie się. Cz.11 Bezpieczeństwo i higiena pracy oraz świadczenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy; Świadczenia socjalne. Cz.12 Usługi pracownicze i usługi w zakresie zasobów ludzkich: Praktyki związane z zatrudnieniem; Procedury zarządzania zasobami ludzkimi; Systemy informacji i danych dotyczących zasobów ludzkich. Załącznik A: Techniki szkoleń; Załącznik B: Formularze dokumentów pracowniczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania - ewolucja poglądów, 2. Powstawanie i rozwój przedsiębiorstw w warunkach globalizacji, 3. Podejmowanie decyzji, planowanie i kontrola w firmie, 4. Organizacja przedsiębiorstw i zarządzanie operacyjne, 5. Sprawowanie władzy - motywacja i style zarządzania, 6. Zmiany - nowe wyzwanie dla menedżera, 7. Zarządzanie potencjałem ludzkim w warunkach uczącej się organizacji, 8. Nowe koncepcje w zarządzaniu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Zarządzanie ludźmi - zarys problematyki: 1. Menedżer liniowy jest odpowiedzialny za ludzi. 2. Rola funkcji personalnej 3. Funkcja personalna menedżera liniowego II. Zarządzanie ludźmi - podstawowe umiejętności: 4. Motywowanie; 5. Zawieranie kontraktu psychologicznego; 6. Zaangażowanie i morale 7. Przywództwo 8. Budowanie zespołu; 9. Delegowanie kompetencji 10. Komunikowanie 11. Organizowanie III. Zasoby: 12. Planowanie wymagań; 13. Analiza stanowiska pracy; 14. Analiza ról 15. Analiza kompetencji i kompetencyjności; 16. Opis stanowiska pracy i określenie roli 17. Projektowanie stanowiska pracy; 18. Rekrutacja 19. Rozmowa kwalifikacyjna IV. Zarządzanie wynikami: 20.Zarządzanie wynikami - ujecie ogólne 21. Zarządzanie oczekiwaniami 22. Przeglądy wyników i rozwoju 23. Plan rozwoju indywidualnego 24. Zarządzanie mało wydajnymi pracownikami 25. Zarządzanie wynikami zespołu V. Rozwój pracowników: 26. Odpowiedzialność menedżera liniowego za rozwój pracowników 27. Określenie potrzeb edukacyjnych 28. Zarządzanie szkoleniem i rozwojem VI. Zarządzanie wynagrodzeniem: 29. Zarządzanie strukturami i systemami płac 30. Wartościowanie i wycena stanowisk pracy; 31. Wynagrodzenie uzależnione od wyników, kompetencji lub umiejętności; 32. Przegląd płac i podejmowanie decyzji finansowych VII. Stosunki pracy: 33. Zarządzanie stosunkami pracy; 34. Negocjacje VIII. Zarządzanie stosunkami pracy: 35. Struktura prawna; 36. Zarządzanie zdrowiem i bezpieczeństwem 37. Reedukacja pracowników; 38. Rozmowy dyscyplinarne 39. Zarządzanie frekwencją
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej; 2. Ewolucja teoretycznego kontekstu roli zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej pracowników w zarządzaniu; 3. Współczesne przesłanki zainteresowania się problemem satysfakcji zawodowej pracowników; 4. Przegląd metod badania satysfakcji z pracy; 5. Propozycja metody badania satysfakcji zawodowej; 6. Kształtowanie zadowolenia z pracy i satysfakcji zawodowej w procesie zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie personelem / Monika Kostera. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 139, [1] s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Kultura organizacyjna; Polityka personalna i strategiczne zarządzanie potencjałem społecznym; Planowanie zatrudnienia; Rekrutacja i selekcja pracowników; Ocena pracowników; Wynagrodzenia; Kształcenie i rozwój personelu; Organizacja działu personalnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Zmiany w zakresie funkcji personalnej w przedsiębiorstwie; 2. Mierniki funkcjo personalnej; 3. Satysfakcja pracowników i jej wpływ na motywację do pracy; 4. Istota i znaczenie modeli kompetencyjnych w zarządzaniu kapitałem ludzkim; 5. Rekrutacja, selekcja i procesy redukcji w polskich przedsiębiorstwach; 6. Zmiany w zakresie funkcji oceniania; 7. Szkolenia i rozwój pracowników w polskich przedsiębiorstwach w dobie gospodarki wiedzy; 8. Motywowanie pracowników; 9. Zarządzanie wiedzą; 10. Konflikt w organizacji; 11. Zarządzanie różnorodnością; 12. Kreowanie innowacyjnego środowiska pracy; 13. Zmiany na rynku pracy a konieczność budowania marki pracodawcy; 14. Założenia badawcze i metodologia badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
1. Sektor non-profit w Polsce, 2. Elementy kierowania w organizacjach non-profit, 3. Strategia i planowanie w organizacjach non-profit, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach non-profit, 5. Marketing w organizacjach non-profit, 6. Public relations w organizacjach non-profit
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia wstępne, 2. Badanie pracy, 3. Planowanie zasobów ludzkich, 4. Rekrutacja kandydatów do pracy, 5. Selekcja kandydatów do pracy, 6. Wartościowanie pracy, 7. Wynagradzanie pracowników, 8. Okresowe oceny pracownicze, 9. Szkolenie pracowników, 10. Kariery pracownicze, 11. Zwalnianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej