Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(16)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(21)
Autor
Bańka Waldemar
(3)
Boydell Tom
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Leary Malcolm
(2)
Litwin Joanna
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Wójcik Leszek
(2)
Biliński Witold
(1)
Buchen Irving H
(1)
Cowling Alan
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Hargrove Robert
(1)
Justyna Marlena
(1)
Karney Janina E
(1)
Klin Lidia
(1)
Konieczny Olgierd
(1)
Kopijer Paweł (1970- )
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Lundy Olive
(1)
Mayo Andrew
(1)
Oleksiuk Adam
(1)
Parsloe Eric
(1)
Parys Joanna
(1)
Pawlak Zbigniew
(1)
Rae Leslie
(1)
Schmidtke Rafał
(1)
Sołtysińska Iwona
(1)
Szabłowski Józef
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Taylor Stephen
(1)
Wray Monika
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(22)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Kadry
(23)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(8)
Szkolenie zawodowe
(8)
Zawód
(8)
Praca
(7)
Ocena pracowników
(6)
Organizacja
(6)
Zatrudnienie
(6)
Motywacja pracy
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Płaca
(3)
Zarządzanie
(3)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(3)
Aktywność zawodowa
(2)
Kariera
(2)
Konflikt
(2)
Menedżerowie
(2)
Mentoring
(2)
Polityka zatrudnienia
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Coaching
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Płynność kadr
(1)
Regiony (adm.)
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Siła robocza
(1)
Uczenie się
(1)
Weryfikacja kadr
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Transformacja osób: 1. Droga, czyli jest mistrzowski coaching, 2. Jak zostać trenerem-mistrzem. Trener, czyli ktoś, kto ma osobowość, 3. Coaching polega na rozmowach. Siła rozmowy, 4. Podstawą coachingu jest transformacja. Uczenie się metodą potrójnej pętli, 5. Coaching kadry kierowniczej i liderów. Szczegółowy model. Cz. II Transformacja zespołu: 6. Ponowne określenie organizacji. Stwórz nową przyszłość, 7. Budowanie wzajemnego zrozumienia. Sztuka twórczej współpracy, 8. Rozpoznawanie i eliminacje zachowań defensywnych, 9. Natychmiastowe rezultaty. Przełomowe cele i techniki. Cz. III Sekrety mistrzowskiego coachingu: 10. Jak pomóc w odniesieniu sukcesu. Zrozumienie niepisanych reguł gry, 11. Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne. Zrywamy klapki z oczu, 12. Uczenie nowych umiejętności. Coaching polega na nauce i praktyce, 13.Jak sprawić, by ludzie bez reszty zaangażowali się w pracę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część pierwsza : Partnerstwo nowego HR i pracowników : 1. Centralna pozycja pracowników oraz samookreślenie organizacji , 2. Relacja partnerska z działem badań , 3. Techniczna strona HR , 4. Wsparcie HR dla wyłaniających się menedżerów-liderów , 5. Innowacyjność pracowników i kultura organizacyjna , 6. HR i symulacja ; Część druga : Definiowanie misji HR na nowo : 7. Wdrażanie nowych pracowników i praktyki zatrudnienia , 8. Satysfakcja z pracy jako wyzwanie , 9. Strategie zarządzania retencją pracowników , 10. Ponowna analiza pracy i zachodzących w niej relacji ; Część trzecia : Ocena i szkolenia - perspektywy : 11. Ocena osób , szkoleń i zespołów , 12. Nowy podręcznik szkoleniowy , 13. Cele i role menedżerów i liderów ; Część czwarta : Przyszłość HR : 14. Działania specjalistów HR i HPT w przyszłości , 15. Demografia i przyszłość HRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
R.1 Koncepcja zarządzania zasobami ludzkimi. R.2 Uwarunkowania zarządzania zasobami ludzkimi. R.3 Analiza pracy. R.4 Wartościowanie pracy. R.5 Analiza zasobów ludzkich. R.6 Planowanie zasobów ludzkich. R.7 Dobór pracowników. R.8 szkolenie pracowników. R.9 Ocenianie pracowników. R.10 Wynagradzanie pracowników. R.11 Rozwój indywidualny pracowników. R.12 Kształtowanie warunków pracy. R.13 Zbiorowe stosunki pracy i partycypacja pracownicza. R.14 Zwalnianie pracowników. R.15 System informacji personalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do szkolenia, 2. Kim jest trener?, 3. Prezentacja, 4. Rozpoczęcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (1)?, 5. W trakcie prezentacji lub sesji, czyli co zrobić, żeby się uczyli ? (2), 6. Indywidualne umiejętności prezentacji, czyli co zrobić, żeby się uczyli (3)?, 7. Korzystanie z pomocy szkoleniowych, 8. Inne pomoce szkoleniowe, 9. Szkolenie nie polega na samym mówieniu, 10. Inne rodzaje działań szkoleniowych, 11. Ludzie, których szkolisz, 12. Radzenie sobie z trudnymi osobami, 13. Potwierdzenie i ocena efektywności szkolenia, 14. Z myślą o przyszłości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od autora; Rozdział 1. Wprowadzenie 1. Podstawowe pojęcia; 2. Kanony procesów szkoleniowych; 3. Model SEB (Szkolenia Efektywnego Biznesowo). Rozdział 2. Diagnoza potrzeb szkoleniowych 1. Cztery klasyczne podejścia do systemu IPS; 2. Wady i zalety różnych podejść do systemu; 3. Struktura RPS (Rocznego Planu Szkoleń). Rozdział 3. Proces realizacji projektu szkoleniowego 1. Analiza potrzeby szkoleniowej; 2. Zdefiniowanie celów; 3. Wybór optymalnego sposobu dydaktycznego; 4. Projektowanie projektu szkolenia i procesu oceny; 5. „Odprawa” przed szkoleniem; 6. Realizacja programu zajęć dydaktycznych; 7. Planowanie działań wdrożeniowych; 8. Monitoring i wspieranie wdrażania kompetencji w pracy; 9. Ocena etapu wdrożenia; 10. Ocena efektywności i skuteczności całego projektu. Rozdział 4. Ocena rentowności inwestycji szkoleniowych 1. Wprowadzenie do tematyki rentowności szkoleń i Modelu ROI J.J. Philipsa; 2. Jak bezpiecznie zacząć mierzyć ROI? Rozdział 5. Pozyskiwanie zaangażowania kadry menadżerskiej w procesie szkoleniowym 1. Cztery metarole kadry kierowniczej; 2. Czego potrzebuje menadżer, żeby w pełni zaangażować się we wsparcie procesu szkoleniowego? Rozdział 6. Promowanie kultury organizacyjnej wspierającej rozwój kompetencji 1. Przykładowe sposoby promowania proszkoleniowej kultury organizacyjnej. Rozdział 7. Strategia i polityka szkoleń 1. Wprowadzenie pojęciowe; 2. Proces strategiczny i jego elementy. Rozdział 8. Audyt efektywności polityki szkoleń i ciągłe jej doskonalenie 1. Wprowadzenie, czyli po co przeprowadzać audyt; 2. Struktura i porządek w audycie; 3. Wymiary audytu – pięć kluczowych procesów polityki szkoleniowej; 4. Rynkowe Benchmarki. Rozdział 9. Zalecenia wdrożeniowe dla profesjonalnych menadżerów szkoleń 1. Cztery strategie transformacji polityki szkoleniowej; 2. Matryca wpływu projektu szkoleniowego na efekty biznesowe. Kilka słów o autorze i źródłach; Spis załączników; Wybrana literatura; Indeks kluczowych pojęć i terminów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej