Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(44)
Forma i typ
Książki
(43)
Publikacje naukowe
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(36)
dostępne
(32)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(36)
Autor
Kożusznik Barbara
(4)
Bańka Waldemar
(3)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Belbin Meredith
(1)
Benien Karl
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Cooper Cary
(1)
Cox Charles
(1)
Czarnecki Kazimierz M. (1933- )
(1)
Daszkowski Julian
(1)
DeMarco Tom
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(1)
Frost Peter J
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Harari Oren
(1)
Hoffman Edward
(1)
Hryniewicz Janusz T
(1)
Janisz Krzysztof
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Magdalena
(1)
Karney Janina E
(1)
Kassay Štefan
(1)
Klimowicz Magdalena
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Korach Romuald
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Król Marianna
(1)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(1)
Lipka Anna
(1)
Lister Timothy
(1)
Makin Peter
(1)
Makowski Kazimierz
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Nosal Czesław S
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Parkes Aneta
(1)
Patkaniowski Michał
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Podsiadło Iwona
(1)
Prokopowicz Piotr
(1)
Prostak Maciej
(1)
Różalska Ewa
(1)
Sadłowska-Wrzesińska Joanna
(1)
Sałuda Grzegorz
(1)
Serafin Krystyna
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Stachowiak Agnieszka
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Steward Dorothy M
(1)
Strużyna Janusz
(1)
Sulak Agata
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Thomas Mark (1958- )
(1)
Tyszkiewicz Anna
(1)
Wajda Augustyn
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Wójcik Leszek
(1)
Yate Martin John
(1)
Zasępa Piotr
(1)
Čemerková Šárka
(1)
Żmuda Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(43)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(43)
angielski
(1)
Temat
Kadry
(42)
Praca
(16)
Motywacja pracy
(14)
Przedsiębiorstwo
(12)
Zarządzanie
(11)
Menedżerowie
(8)
Organizacja
(8)
Zatrudnienie
(6)
Kariera
(5)
Poradnictwo zawodowe
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Mentoring
(3)
Motywacja
(3)
Ocena pracowników
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Organizacje
(3)
Psychologia pracy
(3)
Zachowanie
(3)
Zawód
(3)
Decyzje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konflikt
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Oceny pracowników
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Płaca
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Alkoholizm
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Charyzmat
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Godność ludzka
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Integracja europejska
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logistyka
(1)
Mobbing
(1)
Negocjacje
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja -planowanie
(1)
Organizacja pracy
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Poradnictwo
(1)
Praca zespołowa
(1)
Pracodawcy
(1)
Prawo pracy
(1)
Private equity
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Płynność kadr
(1)
Reklama
(1)
Rozmowa
(1)
Rynek pracy
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Teoria organizacji
(1)
Venture capital
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie wiekiem
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Zmianowość pracy
(1)
Zwinne zarządzanie
(1)
kadry
(1)
prawo pracy
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Ludzie Komputery Informacja)
Cz. I Zarządzanie zasobami ludzkimi: Gdzieś w tej chwili jakieś przedsięwzięcie kończy się niepowodzeniem; Produkuj hamburgery, sprzedawaj hamburgery; Wiedeń czeka na Ciebie; Jakość- jeżeli czas na nią pozwoli; Ponowne spojrzenie na prawo Parkinsona; Letryl. Cz. II Środowisko pracy: Policja meblowa; "Nic nie da się tu zrobić między dziewiątą a siedemnastą"; Oszczędzanie na powierzchni biurowej; Mierzenie wydajności i niezidentyfikowane obiekty latające; Czas pracy umysłowej a czas obecności w pracy; Telefon; Przywróć drzwi; Działania ochronne. Cz. III Odpowiedni ludzie: Czynnik Hornblowera; Zatrudnienie żonglera; Cieszę się, że tu pracuję; Samoleczący się system. Cz. IV Hodowanie wydajnych zespołów: Całość jest większa niż suma części; Czarny Zespół; Zespołobójstwo Kolacja z spaghetti; Otwarte kimono; Warunki do ukształtowania się zespołu. Cz. V Praca tutaj ma być przyjemnością: Chaos i porządek Elektrony swobodne; Holgar Dansk. Cz. VI Dalszy ciąg książki "Czynnik ludzki": Powrót do zespołobójstwa; Konkurencja; Programy doskonalenia procesów; Umożliwianie zmian; Kapitał ludzki; Uczenie się firm; Największym grzechem kierownictwa jest...; Budowanie sprzeczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Czynniki psychologiczne i społeczne. - Warszawa : Centralny Instytut Ochrony Pracy, 2000. - 164, [2] s. : tab. ; 24 cm.
(Nauka o pracy - bezpieczeństwo, higiena, ergonomia / red. nauk. Danuta Koradecka ; 5)
1. Społeczne środowisko pracy; 2. Psychologia organizacji i zarządzania- przywództwo, konflikty, negocjacje, motywacja do pracy, systemy zarządzania; 3. Stres psychospołeczny w pracy- pojęcie, źródła i konsekwencje, różnice indywidualne, prewencja; 4. Analiza środowiska pracy- zasady i metody; 5. Dobór i szkolenie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Zjawiska psychiczne w komunikacji międzyludzkiej, R.2 Prowadzenie rozmowy, R.3 Rozmowy z pracownikami i kolegami uzależnionymi od alkoholu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i klimat organizacyjny - zarys problematyki, 2. Kultura organizacyjna a system wartości pracowników z róznych typów organizacji, 3. Klimat organizacyjny jako wyznacznik stylu sprawowania władzy w układzie przełożony - podwładny, 4. Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowanie się w środowisku pracy, 5. Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian, 6. Postrzeganie stresu roli zawodowej w kontekscie kliamtu organizacyjnego i rozwoju zawodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: 1. Kompetencyjne testy sytuacyjne – trafne, ale niedocenianie: Czym są kompetencyjne testy sytuacyjne?; Skąd się wzięły testy sytuacyjne?; Pięć przesłanek przemawiających za wykorzystaniem testów sytuacyjnych; Czas na testy sytuacyjne. 2. Kilka ważnych faktów – trafność i rzetelność testów sytuacyjnych: Czym jest efektywność pracy?; Czym jest trafność narzędzi oceny?; Czym jest rzetelność narzędzi oceny kompetencji?; Co tak naprawdę mierzą testy sytuacyjne?. 3. Proces tworzenia kompetencyjne testów sytuacyjnych w pigułce: Czym jest jakość testów sytuacyjnych?; Zanim zaczniesz; Etapy tworzenia kompetencyjnych testów sytuacyjnych; Z pamiętnika praktyka: naruszanie założeń testów sytuacyjnych. 4. Identyfikacja stanowiska i analiza pracy: Produkty analizy pracy; Proces analizy pracy; Eksploracja stanowiska i wstępna lista zadań; Walidacja, stworzenie pełnej listy i identyfikacja KSAOs; Przetworzenie zebranych danych. 5. Pozyskanie, sortowanie i selekcja incydentów krytycznych: Produkty analizy incydentów krytycznych; Krok 1. Pozyskanie incydentów krytycznych i wstępne sortowanie; Krok 2. Sortowanie właściwe i selekcja incydentów krytycznych. 6. Konwersja incydentów w dylematy sytuacyjne: Incydenty krytyczny a dylematy sytuacyjne; Czym się charakteryzują dylematy sytuacyjne?; 7. Stworzenie, ocena i selekcja reakcji oraz określenie formatu odpowiedzi i klucza oceny testu: Krok 1. Pozyskanie i opracowanie reakcji na dylematy; Krok 2. Określenie formatu pytania/odpowiedzi na dylematy; Krok 3. Ocena efektywności każdej reakcji i opracowanie klucza odpowiedzi; Krok 4. Określenie właściwości testu i ostateczna selekcja pozycji testowych. 8. Wdrażanie testów sytuacyjnych: Kiedy warto pomyśleć o wdrożeniu kompetencyjnego testu sytuacyjnego; Forma; Możliwość oszukiwania; Możliwość stworzenia banku dylematów umożliwiającego losowanie; Przeznaczenie – czy tylko rekrutacja i selekcja?; Narzędzia i metody uzupełniające; Pytanie o powód wyboru danej reakcji; Zastosowanie kompetencyjnych testów sytuacyjnych w rekrutacji i selekcji wyższej kadry menadżerskiej – studium przypadku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Pojmowanie przez pracowników godności człowieka w stosunkach pracy- na podstawie korespondencji nadchodzącej od Rzecznika Praw obywatelskich; 2. Godność człowieka w procesie pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Kultura organizacyjna: Koncepcja kultury organizacyjnej; Typy kultur; Kultura organizacyjna a jednostka - wzajemne relacje; Zarządzanie międzykulturowe. R.2 Zarządzanie wiedzą. Organizacja inteligentna. Organizacja ucząca się: Pojęcie wiedzy (definicje, typologie); Zarządzanie wiedzą - analiza zjawiska; Pracownicy wiedzy i firmy inteligentne/uczące się; Wiedza a efektywność funkcjonowania organizacji; Miejsce edukacji w tworzeniu organizacji inteligentnej i pracowników wiedzy; Fakty i mity związane z zarządzaniem wiedzą. R.3 Komunikowanie się w organizacji: Sposoby komunikowania się; Dostęp do informacji i style komunikowania się; Stereotypy i błędy w komunikowaniu się; Public relations (PR); Zarządzanie relacjami z klientami (Customers Relations Management - CRM). R.4 Kierownik i kierowanie: Role kierownicze - uwarunkowania i podstawowe koncepcje; Klasyczne koncepcje ról kierowniczych; Nowe role kierujących; Konflikt ról Władza w organizacji; Style kierowania; Zarządzanie zmianami; Zarządzanie kryzysem; Zarządzanie konfliktem Etyczne problemy kierowania. R.5 Motywowanie: Definicje i źródła motywacji; Modele i teorie motywacji; Sposoby motywowania. R.6 Zarządzanie czasem: Czas - istota i definicje; Umiejętności i techniki związane z zarządzaniem czasem Zarządzanie czasem a organizacja pracy własnej menedżera. R.7 Inteligencja emocjonalna (IE) w praktyce kierowania: Podstawowe definicje i pojęcia inteligencji emocjonalnej; Charakterystyka osób o wysokim i niskim wskaźniku EQ; Rodzaje emocji; Wpływ inteligencji emocjonalnej na osiąganie sukcesu. IE w kierowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Co to jest zarządzanie?; 2. Samodoskonalenie; 3. Mistrzowskie zarządzanie wydajnością; 4. Mistrzowskie kontakty bezpośrednie; 4. Mistrzowskie ocenianie pracowników i stosowanie technik coachingu; 6. Mistrzowskie postępowanie z mało wydajnymi pracownikami; 7. Mistrzowskie zarządzanie zespołem; 8. Mistrzowskie zarządzanie czasem; 9. Mistrzowskie prowadzenie zebrań; 10. Mistrzowska asertywność; 11. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Funkcje ocen pracowniczych w zarządzaniu ludźmi, 2. Psychologiczne aspekty oceniania i bycia ocenianym, 3. Elementy psychologii porozumiewania się, 4. Umiejętność oceniania oraz przekazywania i zastosowania ocen pracowniczych, 5. Typologie menedżerów, pracowników i organizacji a ocenianie - krótki przegląd
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Znaczenie ról zespołowych, 2. Zespół w krzyżowym ogniu pytań, 3. Zespół czy grupa?, 4. Zrozumieć rolę pracy, 5. Czym naprawdę jest różowa praca, 6. Formuły spotkań, 7. Co się stało z delegowaniem uprawnień?, 8. Nagrody i płace, 9. Wartość dodana do pracy, 10. Informacyjne sprzężenie zwrotne i praca w sieci, 11. Podejmowanie decyzji i dojrzały zespół, 12. Paradoks zarządzania, 13. Superorganizm - model organizacji pracy, 14. Od grup do supergrup, 15. Zróbmy krok we właściwym kierunku, 16. Węże i drabiny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Testy dzisiaj. R.2 Co to jest osobowość? R.3 Krótka historia badań testowych w środowisku pracy. R.4 Testy a prawo. R.5 W jaki sposób tworzy się testy. R.6 Dane biograficzne. Czy zatrudniłbyś zapalonego lotniarza? R.7 Jaki typ reprezentujesz? R.8 Ukłon w stronę Diogenesa: w poszukiwaniu uczciwości. R.9 Pomiar inteligencji emocjonalnej i stresu. R.10 Czy masz własny styl rozwiązywania problemów? R.11 Samorealizacja najwyższy poziom osobowości. R.12 Duchowość nowe perspektywy. R.13 Sposoby przewodzenia innym. R.14 Przedsiębiorcy i "gastarbeiterzy". R.15 W kierunku globalizacji : ocena psychologiczna w Chinach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Organizacja i otoczenie; R.2 Planowanie i strategia organizacji; R.3 Podejmowanie decyzji w organizacjach; R.4 Zarządzanie-kierowanie; R.5 Kierowanie zasobami ludzkimi w organizacjach; R.6 Komunikacja interpersonalna w organizacji; R.7 Przywództwo i władza kierownicza; R.8 Motywacja i motywowanie do pracy; R.9
Konflikty i negocjeacje w organizacji; R.10 Kontrola w organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości ; przewodniczący komitetu red. Jerzy Dietl)
Selekcja, rozmieszczenie personelu i kariery zawodowe; Osobowość i różnice indywidualne; Interpersonalna percepcja i interakcje; Motywacja; Behawioralne ujęcia motywacji; Przywództwo a styl zarządzania; Siły działające w grupie podczas pracy; Rozpoznawanie problemów organizacyjnych; Zmiana organizacyjna; Zarządzanie własnym szefem; Rozumienie zmiany i radzenie sobie z nią; Upełnomocnianie i samozarządzanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych; 2. Istota programów partycypacji w korzyściach; 3. Partycypacja w korzyściach - główne założenia; 4. Propozycja budowy programu w warunkach polskich; Dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Na szlaku ewolucji strategicznego zarządzania zasobami ludzkimi: Ku strategicznemu zarządzaniu zasobami ludzkimi; Krok w przód, krok wstecz w ponadnarodowej i wirtualnej przestrzeni normatywu; Rozstaje ewolucji zarządzania zasobami ludzkimi. 2. Spacer po trzech praktycznych polach zarządzania zasobami ludzkimi: Współczesna rekrutacja - najkrótsza droga do własnej firmy; W drodze na szczyt spokoju i rozsądku oceniania; Samotnie i nie tak prosto po szczeblach kariery; Praktyczne zapętlenia myśli. 3. Krok poza normatywne zarządzanie zasobami ludzkimi: Perspektywa paradoksów i sprzeczności; Perspektywa chaosu; Rozwijanie zasobów ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Rynek pracy i stosunki przemysłowe w procesie integracji europejskiej: Europejska strategia zatrudnienia a aktywna polityka rynku pracy; Wspólnotowe ramy instytucjonalne działań na polskim rynku pracy; HRM a zbiorowe stosunki w procesie przemian; Współpraca i zaangażowanie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi - stosunki przemysłowe w okresie przemian; Przeciwdziałanie dyskryminacji w zatrudnieniu. Rzeczywistość polska a standardy europejskie; Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy - doświadczenia wybranych krajów Unii Europejskiej oraz praktyczne wskazówki dla polskich pracodawców; Doświadczenia europejskie a rozwój partycypacji pracowniczej w Polsce; Pracownik upodmiotowiony - partner społecznie odpowiedzialny; Bezrobocie wśród ludzi młodych i jego wpływ na motywację do działań; Wspomaganie studenckiej przedsiębiorczości: perspektywa europejska; Aktywna polityka rynku pracy w krajach Unii Europejskiej. Ewolucja koncepcji - instrumenty i finansowanie; Wczesna identyfikacja osób zagrożonych długookresowym bezrobociem w krajach Unii Europejskiej; Deregulacja rynku pracy jako sposób ograniczania bezrobocia; Między rynkiem pracy a konkurencyjnym rynkiem przedsiębiorstw; Rynek pracy jako uwarunkowanie zarządzania kapitałem ludzkim; Koszty kształcenia w państwowych szkołach wyższych w Polsce w latach 1997-2002. Cz. II Strategie i metody zarządzania kapitałem ludzkim: Problemy kształtowania polityki personalnej w grupach kapitałowych; Marketing personalny - logistyka personalna (nowe trendy ZZL); Zarządzanie personelem w projektach; Różnorodność kulturowa a budowanie zaufania w organizacji; Doświadczenia firm amerykańskich w zarządzaniu różnorodnością i uwagi na temat możliwości wykorzystania ich w warunkach polskich; Zróżnicowanie kultur narodowych a systemy wynagrodzeń w wybranych krajach Unii Europejskiej; Wynagrodzenia w spółkach z udziałem kapitału zagranicznego w Polsce (na przykładzie podmiotów z Listy 500); Wynagrodzenia jako instrument zarządzania strategicznego w dużych przedsiębiorstwach przemysłowych; Kształtowanie kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwach produkcyjnych w świetle badań; Kultura narodowa a profil przywódcy w wybranych krajach europejskich; Doskonalenie menedżerów w organizacji; Kapitał ludzki w procesie zarządzanie wiedzą - doświadczenia europejskich organizacji; Zarządzanie wiedzą a psychomanipulacja w przedsiębiorstwach polskich i francuskich; Nowe tendencje w kształtowaniu rozwoju zawodowego pracowników wobec integracji Polski z Unią Europejską; Zarządzanie kompetencjami w praktyce; Wykorzystanie coachingu w zarządzaniu rozwojem zawodowym pracowników; Zmiana w organizacji - w kierunku organizacji uczącej się; Zastosowanie analizy "5 sił Portera" do tworzenia strategii personalnej; Koherencja strategii personalnych i marketingowych w warunkach umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw; Motywowanie pracowników w warunkach niepewności zatrudnienia; Proces motywowania w przedsiębiorstwach - przesłanki i kierunki zmian; Ocenianie motywacji pracowników i satysfakcji z pracy. Analiza przypadku; Oceniani pracowników - problemy i wyzwania w świetle integracji Polski z Unią Europejską; Praktyka pozyskiwania kadry kierowniczej do przedsiębiorstw międzynarodowych; Komunikacja transkoporacyjna i jej główne determinanty; Doskonalenie warunków pracy jako długofalowa inwestycja w potencjał społeczny firmy; Doświadczenia europejskie w obszarze ZZL w procesie restrukturyzacji; Wykorzystanie audytu wiedzy w restrukturyzacji zatrudnienia; Wewnętrzny kontekst zarządzania zasobami ludzkimi w procesach międzynarodowych fuzji i przejęć.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.1 Kierowanie sobą: Wprowadzenie: rozumienie siebie i znajomość umiejętności kierowniczych; Samodoskonalenie menedżerów; Gospodarowanie czasem; Gospodarowanie informacją w biurze; Jak skutecznie pisać; Jak skutecznie przemawiać; Troska o własne zdrowie; Stres w pracy; Planowanie kariery. Cz.2 Kierowanie innymi: Wprowadzenie: rozumienie innych ludzi; Przywództwo i motywacja; Umiejętność postępowania z ludźmi; Rekrutacja; Przeprowadzanie wywiadów; Doskonalenie pracowników; Skuteczne oceny okresowe; Poradnictwo w miejscu pracy; Patronat; Tworzenie zespołu; Twój personel pomocniczy; Komunikowanie się; Narady. Cz.3 Kierowanie wydziałem: Wprowadzenie: znajomość funkcji specjalistycznych; Kierowanie wydziałem produkcji; Kierowanie pracami badawczo-rozwojowymi; Kierowanie działem kadr; Kierowanie działem marketingu; Kierowanie działem sprzedaży; Kierowanie dystrybucją; Kierowanie działem finansowym; Kierowanie działem SIK. Cz.4 Zarządzanie przedsiębiorstwem: Wprowadzenie: znajomość przedsiębiorstwa; Informacje finansowe w zarządzaniu; kierowanie przedsięwzięciami; Podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów; Negocjowanie; Innowacja i przedsiębiorczość wewnętrzna.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Strategie personalne; Ludzie i problemy; Kariery i kompetencje; Myślenie diagnostyczne; Kompetencje umysłowe; Osobowość i temperament; Informacje i decyzje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wstęp: Historia i kontekst psychologii pracy i organizacji; Rola i metody. Cz. II Ludzie w pracy: Analiza i projektowanie pracy; Selekcja pracowników; Szkolenia; Ocena pracy: ewaluacja i doskonalenie potencjału pracowników i ich pracy, Stres zawodowy a zdrowie pracowników. Cz. III Czynniki ludzkie w środowisku pracy: Obciążenie pracą i przydział (alokacja) zadań; Środowisko pracy a wykonanie pracy; Projektowanie i wykorzystanie technologii związanych z pracą; Bezpieczeństwo pracy. Cz. IV Organizacja pracy: Przywództwo i zarządzanie; Motywacja w miejscu pracy; Zespoły: wyzwania pracy w grupie; Zmiana w organizacji i rozwój organizacji. Cz. V Zagadnienia z zakresu psychologii pracy i organizacji: Przeciw wszelkiej nierówności: zarządzanie różnorodnością; Wykonanie pracy a starzenie się siły roboczej; Zmiany charakteru pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej