Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(30)
Forma i typ
Książki
(30)
Dostępność
tylko na miejscu
(27)
dostępne
(14)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Czytelnia
(27)
Autor
Bańka Waldemar
(3)
Kożusznik Barbara
(3)
Lipka Anna
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Andrews Tim G
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Janowska Zdzisława
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Masłyk-Musiał Ewa
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mead Richard
(1)
Niedzielski Eugeniusz
(1)
Pickford James
(1)
Pomianek Tadeusz
(1)
Reilly Peter
(1)
Strużycki Marian
(1)
Szałkowski Adam
(1)
Tobera Piotr
(1)
Tokarz Anna
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Walkowiak Ryszard
(1)
Williams Tony
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Światowiec Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(30)
Język
polski
(30)
Temat
Kadry
(30)
Zarządzanie
(10)
Przedsiębiorstwo
(8)
Menedżerowie
(3)
Organizacje
(3)
Praca
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Motywacja pracy
(2)
Organizacja
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(2)
Płaca
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Zatrudnienie
(2)
Gospodarka
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing partnerski
(1)
Ocena pracowników
(1)
Oceny pracowników
(1)
Polska
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
Socjologia
(1)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(1)
Służba zdrowia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Zawód
(1)
30 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Personel w systemie zarządzania przedsiębiorstwem, 2. Analiza pracy, 3. Rekrutacja i redukcja personelu, 4. Ocenianie pracowników, 5. Doskonalenie zawodowe, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Koszty pracy i wartość kapitału ludzkiego firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kompetencje pracowników. Oczekiwania edukacyjne pracodawców: Zamiana podejścia do awansowania i rozwoju pracowników i jej wpływ na proces kształcenia studentów; Organizacja i menedżerowie jutra. Implikacje dla procesów kształcenia; Edukacja menedżerów i specjalistów personalnych; Audyt poziomu stresu w środowisku pracy- rola i przygotowanie specjalisty w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Oczekiwania praktyki wobec kształcenia zzl; Realia i postulaty usprawnień procesu doskonalenia kadr administracji samorządowej; Kompetencje społeczne przedsiębiorców; 2. Jak uczymy zzl. Diagnoza stanu obecnego i oczekiwania uczestników procesu edukacyjnego: Cele kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza programów studiów z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w polskich uczeniach publicznych; Zarządzania zasobami ludzkimi w ośrodkach akademickich Lublina; Proces kształcenia- stan obecny a oczekiwania polskich przedsiębiorstw i studentów; Praca licencjacka jako narzędzie transferu wiedzy naukowej do praktyki zzl; 3. Wyzwania edukacyjne wobec zzl. Deklaracja Bolońska a programy studiów w obszarze zzl: Systematyzacja nowej wiedzy z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla celów badawczo- dydaktycznych; Oczekiwania praktyki względem programów nauczania na studiach podyplomowych w zakresie zarządzania kadrami; Z praktyki organizatora studiów podyplomowym. Oczekiwania wobec kształcenia w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na podstawie opinii uczestników studiów; Proces Boloński a nauczanie zarządzania zasobami ludzkimi; Wykład Human Resource Managament w kontekście Deklaracji Bolońskiej; Z doświadczeń studentów przyjeżdżających do Łodzi w ramach wymiany studenckiej Socrates/Erasmus- sondaż ankietowy; Studenckie koła naukowe a promocja zarządzania zasobami ludzkimi na polskich uczelniach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Humanistyczny kontekst pracy lekarza i pielęgniarki w zakładzie opieki zdrowotnej. 1. Psychologiczne koncepcje człowieka. Ewolucja koncepcji organizacji w kierunku organizacji usługowej.. 2. Etyczno-filozoficzne i psychologiczne aspekty pracy lekarza i pielęgniarki. Część II: Nowa strategia zarządzania zasobami ludzkimi w służbach publicznych, w szczególności w systemie opieki zdrowotnej. 3. Zarządzanie zakładami opieki zdrowotnej jako organizacją służb publicznych. 4. Zarządzenie zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. Planowanie pracy i zarządzanie personelem. 5. Kierunki zmian w przewodzeniu ludźmi - propozycje dla zakładów opieki zdrowotnej. Część III: Instrumenty i aplikacyjne aspekty zarządzania zasobami ludzkimi w zakładach opieki zdrowotnej. 6. Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy w zawodach medycznych. 7. Motywowanie do pracy w zespole pracowniczym w zakładach opieki zdrowotnej. Troska o utrzymanie kompetentnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie: Międzynarodowe zarządzanie i kultura; 2. Zarządzanie międzykulturowe: Analiza kultur- studium porównawcze; Analiza kultur od czasów Hofstedego; Zmiany w kulturze; Kultura organizacyjna; Kultura i komunikacja; Motywacja; Rozwiązywanie konfliktów; Struktury formalne; Systemy nieformalne; Kultura i metody planowania zmian; Kiedy kultura ma znaczenie? Przypadek średnich i małych firm; 3. Zarządzanie międzynarodowe: Globalizacja i lokalizacja; Planowanie strategii; Wdrażanie strategii i wykorzystanie wiedzy; E-komunikacja; Tworzenie międzynarodowej spółki joint venture; Szanse i zagrożenia- centrala i Filia; Zarządzanie zasobami ludzkimi; Kontrola poprzez zatrudnienie; Zarządzanie zagranicznymi wyjazdami służbowymi; Zagraniczny menedżer do spraw marki; 4. Wnioski: Kultura oddziału: konwergencja i dywergencja; Etyka i odpowiedzialność biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Strategie personalne, planowanie zatrudnienia, controlling personalny, 2. Pozyskiwanie pracowników do firm, 3. Rozwój zawodowy, czyli ścieżki kariery pracowników, 4. Doskonalenie potencjału pracowniczego, 5. Ocenianie pracowników, 6. Wynagradzanie personelu, 7. Zwalnianie pracowników jako element zarządzania kadrami, 8. Nowe oreintcje w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne problemy zarządzania organizacjami: Funkcje przedsiębiorstwa i funkcje zarządzania; Nowoczesne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Wybrane problemy zarządzania przedsiębiorstwem w Republice Białorusi; Benchmarking gmin miejskich; Rola i znaczenie higieny pracy w przedsiębiorstwach budowlanych w świetle badań empirycznych; Strukturyzacja procesu ergo transformacyjnego; 2. Metody podnoszenia konkurencyjności organizacji: Wirtualizacja działalności budowlanej; Inicjatywy klastrowe w województwie podlaskim; Poprawa pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach procesów koncentracji w sektorze; Konkurencja wyrównawcza w zarządzaniu przedsiębiorstwami wodociągowo- kanalizacyjnymi na Białorusi; Problem globalnej konkurencji na rynku finansowym; System zarządzania wiedzą w podlaskich przedsiębiorstwach; Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w Urzędzie Miasta Białegostoku; Przedsiębiorstwo i region- relacje współzależności w gospodarce opartej na wiedzy; 3. Metody i narzędzia usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem: Stosowanie narzędzi Lean management; Techniki i narzędzia w zarządzaniu kontaktami z klientem; Wykorzystywanie metody Kano do badań handlu detalicznego sprzętem komputerowym; Konsolidacja przedsiębiorstw odzieżowych metoda optymalnego wykorzystania zasobów; Kompleksowa karta wyników jako narzędzie usprawniania przedsiębiorstwa; Elementy controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym; Zarządzanie sukcesją własności i władzy w przedsiębiorstwie rodzinnym; Narzędzia rachunkowości zarządczej usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Poziom realizacji funkcji personalnej w organizacjach gospodarczych; Ewolucja funkcji personalnej w organizacjach- nowe tendencje; Rola lidera w procesie motywowania; Restrukturyzacja zatrudnienia jako narzędzie polityki personalnej w publicznych zakładach opieki zdrowotnej; kobiety jako potencjał współczesnych przedsiębiorstw; Metody zatrzymania pracowników w przedsiębiorstwach; 5. Informatyczne systemy zarządzania w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji: Informatyczne systemy zarządzania procesami skutecznym narzędziem rozwiązywania problemów współczesnych organizacji; Modelowanie i symulacja jako narzędzia przedsiębiorczego zarządzania w organizacji; Wspomaganie komputerowe w elastycznym zarządzaniu asortymentem handlowym przedsiębiorstwa branży budowlanej; Badania komunikacji wewnętrznej Portu Lotniczego Warszawa- Okęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tradycyjne i współczesne kierunki zarządzania. 2. Organizacja. 3. Współczesne otoczenie organizacji. 4. Zarządzanie organizacją. 5. Planowanie. 6. Podejmowanie decyzji w organizacji. 7. Struktury organizacyjne. 8. Czynniki strukturotwórcze. 9. Zarządzanie zmianami. Doskonalenie organizacji. 10. Przedsiębiorczość i zarządzanie przedsiębiorczością. 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 12. Motywowanie pracowników. 13. Przywództwo w organizacji. 14. Zarządzanie grupami i zespołami. 15. Procesy kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez tajemnic)
1. Partnerstwo w relacjach gospodarczych. 2. Analiza zachowań nabywców na rynku przedsiębiorstw. 3. Polityka zaopatrzenia. 4. Kształtowanie długookresowej orientacji w relacjach partnerskich. 5. Zarządzanie partnerstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Spory o model transformacji: Transformacja systemowa w Polsce, Czechach i Słowacji. Analiza porównawcza; Ład postmonocentryczny; Zdobywcy i ofiary transformacji systemowej; Rynek światowy a problem jego regulacji. O koncepcji "global governance"; Gospodarka nieformalna w Polsce lat 90-tych; Społeczeństwo konsumpcyjne - mit czy rzeczywistość? Próba analizy roli konsumpcji w społeczeństwie na przełomie wieków XX i XXI; Zmiana systemowa, czyli w stronę społeczeństwa quasi-rynkowego; "Obcy" w gospodarce narodowej' Społeczna gospodarka rynkowa w Polsce. Próba diagnozy systemu; New Public Government - kierunki przeobrażeń systemów administracji publicznej; Kapitał a wizje społeczeństwa, systemu rynkowego i inteligencji. Cz. II Przedsiębiorstwo jako miejsce zmiany systemowej: Przedsiębiorstwo w procesie zmian - kreacja modelu; Wymagania organizacji uczącej się; Niektóre aspekty problematyki komercjalizacji przedsiębiorstw państwowych; Program masowej prywatyzacji w odbiorze społecznym - opinia publiczna o NFI; Przebieg i skutki restrukturyzacji zatrudniania w wybranych przedsiębiorstwach regiony łódzkiego; Przedsiębiorcy w strukturze społecznej Polski; Odporność na zmianę. Główne czynniki zmian tożsamości organizacyjnej w polskich przedsiębiorstwach przemysłowych; Czy zmiany są skuteczne? Efektywność przedsiębiorstw w sytuacji hazardu transformacyjnego; Przedstawiciele załogi w radach nadzorczych spółek - próba analizy strategicznej; Problemy agencji w warunkach polskich; Menedżerowie jako aktorzy transformacji. Studium przypadku prywatnej firmy produkcyjnej. Cz. III Zarządzanie zasobami ludzkimi: Koncepcja rachunkowości zasobów ludzkich. Profanacja czy praktycyzm?; Specyfika kreacji nowoczesnego kapitału ludzkiego w warunkach transformacji systemowej; Pomiędzy "klerkowskim" imperatywem wiedzy a presja ekonomiczną - dylematy nauczycieli akademickich; Marketing bezpośredni - nowa forma organizacyjna; Strategia przedsiębiorstw i jej implikacje dla zarządzania zasobami ludzkimi; Instytucjonalizacja nowych rynków usług rekrutacyjnych - działalność agencji doradztwa personalnego w Polsce. Cz. IV Transformacja lokalna: Wpływ działalności instytucji otoczenia biznesu na kształtowanie konkurencyjności regionu; Wizje przyszłości Śląska a strategie działań pracowników; Tendencje zmian na wiejskim rynku pracy; Wiejscy przedsiębiorcy a kreacja nowego ładu gospodarczego na wsi. Cz. V Problematyka socjologii gospodarczej - warsztat na temat dydaktyki: Socjologia rynku w problematyce nauk społeczno-ekonomicznych. Zarys programu dydaktycznego; Socjologia gospodarki, socjologia gospodarcza czy socjologia ekonomiczna? Różnorodność ujęć w polskiej socjologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej