Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(47)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(46)
Czasopisma
(1)
E-booki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(41)
dostępne
(35)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(36)
Czytelnia
(43)
Autor
Bańka Waldemar
(4)
Kożusznik Barbara
(3)
Justyna Marlena
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Sajkiewicz Alicja
(2)
Strużycki Marian
(2)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Belbin Meredith
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Borowska Joanna
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Cook Mary F
(1)
Czajka Kamil
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
DeMarco Tom
(1)
Dudek Marek
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gableta Małgorzata
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Huselid Mark A
(1)
Jarmołowicz Wacław
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Jędrych Elżbieta
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaczmarczuk Kryspian
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kondak Anna
(1)
Konecki Krzysztof
(1)
Konecki Krzysztof Tomasz
(1)
Kowalczewski Wiesław
(1)
Kroik Janusz
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lipka Anna
(1)
Lister Timothy
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Mikołajczyk Zofia
(1)
Miszewski Maciej
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Nowakowski Marcin K
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Piwowarczyk Jarosław
(1)
Potoczek Natalia
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Sajkiewicz Łukasz
(1)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(1)
Sochacka Iwona
(1)
Sulak Agata
(1)
Sulich Adam
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szaflarski Krzysztof
(1)
Szczupaczyński Jerzy
(1)
Tarczydło Beata
(1)
Taylor Stephen
(1)
Tobera Piotr
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Tyszkiewicz Anna
(1)
Ulrich Dave
(1)
Widera Wiktor
(1)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(1)
Zdunkiewicz Anna
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Łukasiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Temat
Kadry
(44)
Przedsiębiorstwo
(18)
Motywacja pracy
(14)
Organizacja
(13)
Zarządzanie
(10)
Praca
(7)
Menedżerowie
(6)
Organizacja ucząca się
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(4)
Ocena pracowników
(4)
Płaca
(4)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Konflikt
(3)
Organizacje
(3)
Praca zespołowa
(3)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(3)
Zachowanie
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Zatrudnienie
(3)
Gospodarka
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Mentoring
(2)
Motywacja
(2)
Oceny pracowników
(2)
Poradnictwo zawodowe
(2)
Siła robocza
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zawód
(2)
Alokacja
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bhp
(1)
Blogi
(1)
Decyzje
(1)
Franchising
(1)
Inteligencja emocjonalna
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry - polityka
(1)
Kadry -- polityka -- poradnik
(1)
Kapitał intelektualny przedsiebiorstwa
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Keynesizm
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Leśnictwo
(1)
Logistyka
(1)
Marketing personalny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Materiały budowlane
(1)
Ordoliberalizm
(1)
Osobowość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Outplacement
(1)
Outsourcing
(1)
PHARE -- zagadnienia -- Polska
(1)
Pedsiębiorstwo
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Podatek
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Polska
(1)
Prawo pracy
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo -- zatrudnienie -- organizacja
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Przywództwo
(1)
Płynność kadr
(1)
Rolnictwo
(1)
Rozwiązanie umowy o pracę
(1)
Rynek pracy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współdziałanie
(1)
Współzawodnictwo pracy
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zatrudnienie elastyczne
(1)
Łowiectwo
(1)
Środki trwałe
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
48 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne koncepcje i kategorie porządkujące problematykę zmiany społeczno-organizacyjnej a podmiotowość jaj uczestników, 2. Niektóre kompleksowe teorie zmiany organizacyjnej, 3. Dynamika zmian w organizacji, 4. Dynamika zmiany osobistej, 5. Sterowanie zmianą organizacyjną w sposób podmiotowy, 6. O konsultantach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych; 2. Istota programów partycypacji w korzyściach; 3. Partycypacja w korzyściach - główne założenia; 4. Propozycja budowy programu w warunkach polskich; Dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Analiza zespołów, czyli jak to się wszystko zaczęło; 2. Syndrom "Apollo"; 3. Zespoły złożone z członków o podobnych osobowościach; 4. Kreatywność w zespole; 5. Przywództwo w zespole; 6. Kluczowe role zespołowe; 7. Zespoły nieskuteczne; 8. Zespoły skuteczne; 9. Optymalna liczebność zespołu; 10. Cechy zespołowców; 11. Komponowanie zespołu; 12. Zespoły w strukturach publicznych; 13. Co teraz?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. menedżerowie i ich zadania w nowoczesnej organizacji, 2. Zachowania i uczestnictwo ludzi w organizacji, 3. Przywództwo wyzwaniem dla współczesnego kierownika, 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji, 5. Determinanty zarządzania zasobami ludzkimi w procesie transformacji, 6. Planowanie zatrudnienia i pozyskiwanie pracowników sprzyjających powodzeniu organizacji, 7. Kierowanie zespołami pracowniczymi, 8. Ocenianie i rozwój pracowników, 9. Wynagradzanie pracowników, 10. Proces komunikowania się w przedsiębiorstwie, 11. rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2007. - 269, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zachowania człowieka w organizacji / Barbara Kożusznik. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 315, [1] s. : rys.; tab. ; 24 cm.
1. Uwarunkowania zachowań organizacyjnych. 2. Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji. 3. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji. 4. Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów. 5. Zespoły w organizacji. 6. Koncepcje efektywnego kierowania. 7. Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi. 8. Komunikowanie się w organizacji. 9. Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany. 10. Kultura organizacyjna. 11. Nowe modele kultury organizacyjnej otwarte na potencjał ludzki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Uwarunkowania zachowań organizacyjnych: Zachowania jednostek w organizacji a współzależność potrzeb organizacji i potrzeb jednostki; Wyzwania wobec organizacji i zachowań organizacyjnych; Decydująca rola zasobów ludzkich we współczesnych organizacjach; Pozytywna wizja człowieka w organizacji- zarządzanie sobą. R.2 Indywidualne mechanizmy zaangażowania człowieka w organizacji: Modele uczestnictwa człowieka w organizacji- mechanizmy psychologiczne angażowania się człowieka w organizacji; Założenia dotyczące racjonalno -ekonomicznej natury człowieka; Założenia modelu człowieka społecznego; Samorealizacja człowieka w pracy; Kontrakt psychologiczny; Cele i oczekiwania pracowników; Czynniki motywujące człowieka do pracy; Uczestnictwo w organizacji a zaspokojenie potrzeb jednostki; Psychologiczna wartość pracy a wymiar pracy; Możliwość uzyskania poczucia podmiotowości w pracy. R.3 Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Wymagania organizacji wobec zasobów indywidualnych; Zasoby osobiste- klasyfikacja i właściwości; Idea Aktor - Kreator - Inspirator - Twoja wewnętrzna załoga; Rozwój zawodowy jako odpowiedź na zmienność organizacji. Diagnoza i pobudzenie; Procedury wspomagające rozwój i ułatwiające doskonalenie w organizacji. R.4 Grupa. Problemy współpracy i godzenia interesów: Podstawowe obszary badań. Definicje grupy; Badania Hawthorne; Spójność grupy; Wielkość grupy; Normy grupowe; Fazy rozwoju grupy; Problemy międzygrupowe w organizacji; Redukowanie negatywnych konsekwencji rywalizacji międzygrupowej. R.5 Zespoły w organizacji: Główne elementy zespołu pracowniczego; Zadania jako specyficzny rodzaj celu zespołowego; Tradycyjne oraz wyłaniające się rozumienie efektywności zespołu; Bariery efektywności zespołu; Efektywny zespół; Podmiotowość zespołu. R.6 Koncepcje efektywnego kierowania: Style kierowania Sytuacyjne koncepcje kierowania; Teoria dopasowanego przywódcy Fiedlera; Teoria sytuacyjnego kierowania Tannenbauma i Schmidta; Koncepcja sytuacyjna Vrooma; Sytuacyjna teoria przywództwa Herseya i Blancharda; Zachowanie przywódcy. Model I i Model II Argyrisa. R.7 Przywództwo jako specyficzny sposób kierowania ludźmi: Przywódca czy menedżer?; Definiowanie zarządzania i przywództwa; Relacja wpływu a relacja władzy; Przywódcy i zwolennicy a menedżerowie i podwładni; Zamierzona zmiana a produkcja; Produkcja i sprzedaż dóbr i/lub usług; Kim jest przywódca w odróżnieniu od Menedżera?; Przywództwo wobec problemu wspólnego dobra; Zrównoważony rozwój a problemy przywództwa w świecie władzy podzielonej; Procedury i płaszczyzny rozwiązywania problemów wspólnego dobra; Kierowanie partycypacyjne; Kierowanie przez delegowanie; Bariery podmiotowości i delegowania. Pojęcie deinfluentyzacji. R.8 Komunikowanie się w organizacji: Komunikacja interpersonalna; Komunikowanie się z innymi ludźmi; Rodzaje
komunikacji interpersonalnej w organizacji; Komunika cja na poziomie grupy; Obserwacja zachowań w czasie narad; Asertywność zachowania w czasie narady; Komini kacja publiczna; Znaczenie skutecznej autoprezentacji w pracy kierowniczej; Analiza treści wystąpienia; Ana liza formy występienia; Przygotowanie wystąpienia publicznego; Metody twórczego diagnozowania i rozwiązy wania problemów na formu publicznym; Wykorzystanie negocjacji jako jednego ze sposobów komunikowania się na arenach pyblicznych. R.9 Efektywność organizacji a konieczność ciągłej zmiany: Organizacja jako złożony system; Orgazniacja a otoczenia; Efektywność organizacyjna; Naturalny charakter zmienności organizacji; Zmiana a sytuacja innowacyjna; Etapy procesy przyswajania innowacji; Opór wobec innowacji; Indywidualny opór wobez zmian. R.10 Kultura organizacyjna: Pojęcie kultury organiza cyjnej; Klimat organizacyjny jako jeden ze wskaźników kultury organizacyjnej; Wymiary kultury organizacyjnej Kultura narodowa czy kultura różnorodności?; Zarządza nie przez cele; Benchmarking; Struktury sieciowe; Koła jakości; Organizacje i zespoły wirtualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Motywacja do pracy w systemie zarządzania organizacją: 1. Człowiek i jego potencjał a praca zawodowa, 2. System zarządzania przedsiębiorstwem, 3. Psychologiczne mechanizmy motywacji, 4. Teorie motywacji do pracy, 5. System motywowania w przedsiębiorstwie, Cz. II Problem partycypacji w teorii zarządzania: 6. Geneza partycypacji pracowniczej, 7. Istota partycypacji pracowniczej i jej klasyfikacja, 8. Bezpośrednia partycypacja decyzyjna, 9. Instytucje partycypacji przedstawicielskiej, 10. Konsekwencje współuczestnictwa pracowników w zarządzaniu, Cz. III Cywilizacyjny kontekst partycypacji: 11. Kulturowe uwarunkowania partycypacji, 12. Wybrane modele uczestnictwa pracowników w zarządzaniu, 13. Partycypacja a wyzwania współczesności
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Ludzie jako wartość nowoczesnej organizacji; Rozdział 2. Kapitał ludzki w strukturze kapitału intelektualnego organizacji; Rozdział 3. Klimat HRM jako nowa perspektywa w zarządzaniu kapitałem ludzkim; Rozdział 4. Obiektywizm zatrudnienia i traktowania personelu, a wydajność kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie; Rozdział 5. Główne podejścia do definicji kapitału ludzkiego jako podstawy zarządzania oraz obiektu metodologii rachunkowości; Rozdział 6. Marketing personalny i geneza jego koncepcji; Rozdział 7. Wspieranie kapitału ludzkiego pracowników w korporacji międzynarodowej McDonald’s; Rozdział 8. Human Resources przedsiębiorstw sektora gastronomii; Rozdział 9. Zarządzanie przez inspirację w organizacjach; Rozdział 10. Wybór partnerów outsourcingowych jako determinanta wdrażania innowacji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I.Nowa Praca , lepsze życie ! - przedsięwzięcie w skrócie ; II. Wprowadzenie ; III. Informacje o projekcie ; 1. Rekrutacja , 2. Działania ; IV. Wyniki badania ewaluacyjnego : 1. Szkolenie PN. : Jako założyć i prowadzić własną firmę , 2. Szkolenie PN. : Fundusze dotacyjne bez tajemnic , 3. Doradztwo zawodowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Pracownik organizacji - człowiekiem dorosłym, 2. Współczesne paradygmaty zarządzania zasobami ludzkimi, 3. Ewolucja podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi, 4. Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi jako funkcja menedżerska, 6. Kierowanie ludźmi w przekształcających się organizacjach, 7. Proces komunikowanie się w organizacji, 8. Rozwój i kariera w organizacji, 9. Szkolenie w firmie, 10. System motywowanie w przedsiębiorstwie, 11. Zarządzanie przez kulturę, 12. Zarządzanie wiedzą w organizacji, 13. Budowanie zespołów w organizacji, 14. Kierowanie zespołem zadaniowym w organizacji, 15. Konflikty w organizacji, 16. Rola kultury w zarządzaniu różnorodnością narodową
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Geneza, istota i rozwój funkcji personalnej, 2. Możliwości, potrzeby i perspektywy rozszerzania obszarów integracji zarządzania i pedagogiki, 3. Edukacja w nowoczesnej organizacji, 4. Projektowanie i przekształcanie organizacji, 5. Planowanie, rekrutacja i selekcja personelu w nowoczesnych organizacjach, 6. Motywowanie pracowników w organizacji, 7. Rozwijanie przywództwa w organizacji, 8. Człowiek w kulturze organizacyjnej firmy, 9. Zarządzanie doradztwem zawodowym, 10. Stosunek pracy a kontrakt psychologiczny, 11. Planowanie i realizacja kariery zawodowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rola państwa w życiu gospodarczym wg merkantylistów oraz angielskiej i francuskiej ekonomii klasycznej; Zarządzanie czynnikiem ludzkim jako źródło konkurencyjnego sukcesu na przykładzie wybranych państw wysoko rozwiniętych; Przebieg kryzysów finansowych lat 90 - próba analizy ich przyczyn, charakteru i znaczenia dla świata; Podstawowe założenia reformy polityki regionalnej Unii Europejskiej po roku 1999; Ocena sytuacji gospodarczej i politycznej w krajach Europy Środkowej i Wschodniej aspirujących do członkostwa w Unii Europejskiej pod kątem kryteriów kopenhaskich; III etap Unii Gospodarczej i Walutowej- wprowadzenie wspólnej waluty Rola sektora rolnego we współczesnej gospodarce na przykładzie Hiszpanii; Program pomocy Unii Europejskiej Phare - Struder w promocji Górnego Śląska; Ewolucja form kooperacji przemysłowej Wschód-Zachód (lat 1970-97); Motywy internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw przemysłu hutniczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 339.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Spis treści do wyd.2 Cz. I Wprowadzenie do zarządzania: R.1 Zarządzanie i praca menedżera, R.2 Tradycyjne i współczesne problemy i wyzwania. Cz. II Środowiskowy kontekst zarządzania: R.3 Otoczenie organizacji i menedżerów, R.4 Etyczne i społeczne otoczenie organizacji, R.5 Globalny kontekst zarządzania, R.6 Otoczenie kulturowe i wielokulturowe. Cz. III Planowanie i podejmowanie decyzji: R.7 Podstawowe elementy planowania i podejmowania decyzji, R.8 Zarządzanie strategią i planowanie strategiczne, R.9 Zarządzanie podejmowaniem decyzji i rozwiązywaniem problemów, R.10 Zarządzanie przedsiębiorczością i tworzeniem nowych przedsiębiorstw. Cz. IV Proces organizowania: R.11 Podstawowe elementy organizowania, r.12 Zarządzanie projektowaniem struktury i schematu organizacji, R.13 Kierowanie zmianami organizacyjnymi i innowacjami, R.14 Zarządzanie zasobami ludzkimi. Cz. V Proces przewodzenia: R.15 Podstawowe elementy zachowania jednostek w organizacjach, R.16 Motywowanie pracowników do wykonywania pracy, R.17 Przywództwo i procesy oddziaływania na pracowników, R.18 Zarządzanie stosunkami interpersonalnymi i komunikowaniem się, R.19 Zarządzanie grupami i zespołami roboczymi. Cz. VI Proces kontrolowania: R.20 Podstawowe elementy kontrolowania, R.21 Kompleksowe zarządzanie jakością w organizacjach, R.22 Zarządzanie informacjami i techniką informacyjną
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólne problemy zarządzania organizacjami: Funkcje przedsiębiorstwa i funkcje zarządzania; Nowoczesne zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem; Wybrane problemy zarządzania przedsiębiorstwem w Republice Białorusi; Benchmarking gmin miejskich; Rola i znaczenie higieny pracy w przedsiębiorstwach budowlanych w świetle badań empirycznych; Strukturyzacja procesu ergo transformacyjnego; 2. Metody podnoszenia konkurencyjności organizacji: Wirtualizacja działalności budowlanej; Inicjatywy klastrowe w województwie podlaskim; Poprawa pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstw w warunkach procesów koncentracji w sektorze; Konkurencja wyrównawcza w zarządzaniu przedsiębiorstwami wodociągowo- kanalizacyjnymi na Białorusi; Problem globalnej konkurencji na rynku finansowym; System zarządzania wiedzą w podlaskich przedsiębiorstwach; Identyfikacja elementów zarządzania wiedzą w Urzędzie Miasta Białegostoku; Przedsiębiorstwo i region- relacje współzależności w gospodarce opartej na wiedzy; 3. Metody i narzędzia usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem: Stosowanie narzędzi Lean management; Techniki i narzędzia w zarządzaniu kontaktami z klientem; Wykorzystywanie metody Kano do badań handlu detalicznego sprzętem komputerowym; Konsolidacja przedsiębiorstw odzieżowych metoda optymalnego wykorzystania zasobów; Kompleksowa karta wyników jako narzędzie usprawniania przedsiębiorstwa; Elementy controllingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem rodzinnym; Zarządzanie sukcesją własności i władzy w przedsiębiorstwie rodzinnym; Narzędzia rachunkowości zarządczej usprawniające zarządzanie przedsiębiorstwem; 4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji: Poziom realizacji funkcji personalnej w organizacjach gospodarczych; Ewolucja funkcji personalnej w organizacjach- nowe tendencje; Rola lidera w procesie motywowania; Restrukturyzacja zatrudnienia jako narzędzie polityki personalnej w publicznych zakładach opieki zdrowotnej; kobiety jako potencjał współczesnych przedsiębiorstw; Metody zatrzymania pracowników w przedsiębiorstwach; 5. Informatyczne systemy zarządzania w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji: Informatyczne systemy zarządzania procesami skutecznym narzędziem rozwiązywania problemów współczesnych organizacji; Modelowanie i symulacja jako narzędzia przedsiębiorczego zarządzania w organizacji; Wspomaganie komputerowe w elastycznym zarządzaniu asortymentem handlowym przedsiębiorstwa branży budowlanej; Badania komunikacji wewnętrznej Portu Lotniczego Warszawa- Okęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Tradycyjne i współczesne kierunki zarządzania. 2. Organizacja. 3. Współczesne otoczenie organizacji. 4. Zarządzanie organizacją. 5. Planowanie. 6. Podejmowanie decyzji w organizacji. 7. Struktury organizacyjne. 8. Czynniki strukturotwórcze. 9. Zarządzanie zmianami. Doskonalenie organizacji. 10. Przedsiębiorczość i zarządzanie przedsiębiorczością. 11. Zarządzanie zasobami ludzkimi. 12. Motywowanie pracowników. 13. Przywództwo w organizacji. 14. Zarządzanie grupami i zespołami. 15. Procesy kontroli w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kadrami / red. nauk. Tadeusz Listwan. - Wyd. 4 zm. - Warszawa : C.H.Beck, 2010. - 543,[1] s. : tab., wykr. ; 24 cm.
(Zarządzanie. HR)
1. Przedmiot, ewolucja i znaczenie zarządzania kadrami, 2. Współczesne determinanty zarządzania kadrami w organizacjach, 3. Modele i składniki strategicznego zarządzania kadrami, 4. Planowanie kadr, 5. Dobór pracowników, 6. Kierowanie ludźmi i przywództwo, 7. Motywowanie pracowników, 8. Wynagradzanie pracowników, 9. Rozwój i zrządzanie kariera pracowników, 10. Stosunki i warunki pracy, 11. Odejścia pracowników z organizacji, 12. Ocenianie pracowników, 13. Kontrola funkcji personalnej, 14. Struktura podmiotowa zarządzania kadrami w przedsiębiorstwie, 15. System informacji personalnej (SIP), 16. Komunikowanie się w organizacji, 17. Międzynarodowe zrządzanie kadrami, 18. Prawne i etyczne zagadnienia zarządzania kadrami, 19. Metody badań problematyki kadrowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Człowiek w nowoczesnej organizacji, II. Strategia organizacji podstawą opracowania modelu kierowania operacyjnego, III. Kierowanie pracownikami na poziomie operacyjnym, IV. Kierownik podstawowego szczebla zarządzania. Próba zarysowania modelu, V. Pracownicy - wykonawcy bieżących zadań, VI. Pracownik podmiotem w organizacji, VII. Planowanie na poziomie operacyjnym, VIII. Kierownik operacyjny liderem zespołu pracowniczego, IX. Kierowanie pojedynczymi pracownikami, X. Kierowanie zespołem, XI. Ocena pracy pracowników wykonawczych, XII. Szkolenie pracowników na poziomie operacyjnym, XIII. Motywowanie pracowników na poziomie operacyjnym, XIV. Konflikty w zespole pracowniczym, sposoby ich rozwiązania, XV. Mobbing zjawiskiem patologicznym w zespole pracowniczym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Od klasycznej szkoły zarządzania do zarządzania zasobami pracy; Sprawowanie władzy w organizacji; Kierowanie pracownikami; System kadrowy w organizacji; Rozwój pracowników; Stosunki pracownicze w organizacji Grupy pracownicze. Kierowanie zespołami zadaniowymi; Procesy motywacyjne w kierowaniu ludźmi. Zjednywanie kierowanych dla realizacji zadań; Przywództwo i autorytet; Konflikty. Kierowanie konfliktami w organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej