Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(214)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(212)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(175)
dostępne
(129)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(134)
Czytelnia
(178)
Autor
Kożusznik Barbara
(7)
Bańka Waldemar
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Lipka Anna
(6)
Wójcik Leszek
(6)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(5)
Jacewicz Agnieszka
(4)
Król Henryk (1932-2014)
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Małkowska Danuta
(4)
Sajkiewicz Alicja
(4)
Dale Margaret
(3)
Ulrich Dave
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Belbin Meredith
(2)
Borowska Joanna
(2)
Boydell Tom
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Jamka Beata
(2)
Janowska Zdzisława
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Konieczny Olgierd
(2)
Kostera Monika
(2)
Leary Malcolm
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Litwin Joanna
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Modzikowska Danuta
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sałuda Grzegorz
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Strużycki Marian
(2)
Unterschutz Alicja
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adler Lou
(1)
Ancyparowicz Grażyna
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Baron-Puda Maria
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bieryło Marta
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Boudreau John
(1)
Bramham John
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Burkiewicz Maria
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Cascio Wayne
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Clutterbuck David
(1)
Cook Mary F
(1)
Cooper Cary
(1)
Cox Charles
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
DeMarco Tom
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Drong Leszek
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dziuba Damian
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Espinoza Chip
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fitz-Enz Jac
(1)
Fox Glen
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Głogosz Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(152)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(215)
Język
polski
(215)
Temat
Kadry
(206)
Przedsiębiorstwo
(56)
Zatrudnienie
(38)
Polityka zatrudnienia
(32)
Zarządzanie
(29)
Praca
(28)
Motywacja pracy
(27)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(23)
Płaca
(22)
Ocena pracowników
(17)
Organizacja
(13)
Siła robocza
(13)
Menedżerowie
(12)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Polityka płacowa
(8)
Rynek pracy
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Kariera
(7)
Organizacja ucząca się
(6)
Praca zespołowa
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zawód
(6)
Świadczenia społeczne
(5)
Konflikt
(4)
Motywacja
(4)
Outsourcing
(4)
Poradnictwo zawodowe
(4)
Prawo pracy
(4)
Płynność kadr
(4)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zatrudnienie elastyczne
(4)
Gospodarka
(3)
Innowacje
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Mentoring
(3)
Oceny pracowników
(3)
Organizacje
(3)
Polska
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Przywództwo
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zatrudnienie za granicą
(3)
Administracja
(2)
Administracja publiczna
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Controlling personalny
(2)
Czas pracy
(2)
Decyzje
(2)
Doradcy personalni
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing personalny
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Outplacement
(2)
Podlaskie, województwo
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Polityka społeczna
(2)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rozwiązanie umowy o pracę
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Unia Europejska
(2)
Urzędnicy
(2)
Zatrudnienie cudzoziemców
(2)
Zdolności
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Alokacja
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Charyzmat
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(5)
1989-2000
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Bielsko-Biała (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Literaturoznawstwo
(1)
215 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Relacje z projektu: 1. Projekt Inwestycja w Kadry, 2. Perspektywy rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce, 3. Rozwój a koncepcja Liferlong Learning. Cz. II Artykuły problemowe: 1. Rekrutacja i utrzymanie poziomu zatrudnienia. Strategie kadrowe organizacji, 2. Psychologiczne pułapki w ocenie kandydatów do pracy, 3. Zakres kompetencji zawodowych pracownika HR, 4. Zarządzanie skutecznością w przedsiębiorstwie i jej pomiar, 5. Strategie wynagrodzeń za wkład pracownika, 6. Możliwości rozwoju zawodowego w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7. Dobre szkolenie - efektowne szkolenie, 8. Zarządzanie ogniem. Metody zapobiegania wypaleniu zawodowemu, 9. Zwalnianie pracowników - jak sobie radzić z redukcją personelu. Cz. III Skrzynka narzędziowa: 1. Zarządzanie strategiczne zasobami ludzkimi, 2. Ocenianie pracowników, 3. Szkolenie pracowników, 4. Nabór pracowników, 5. Ocenianie pracowników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Istota i specyfika inwestowania w kapitał ludzki organizacji: Formy, znaczenie i cechy inwestycji w kapitał ludzki; Ekonomiczne uwarunkowania procesu inwestowania w kapitał ludzki. 2. Przebieg procesu inwestowania w kapitał ludzki organizacji: Wartościowanie kapitału ludzkiego jako podstawa decyzji inwestycyjnych; Nakłady na inwestycje w kapitał ludzki. 3. Efekty procesu inwestowania w kapitał ludzki: Skuteczność i efektywność inwestycji w kapitał ludzki; Skuteczność i efektywność inwestycji w kapitał ludzki a ryzyko; Jakość procesu inwestowania w kapitał ludzki i jej koszty
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Ludzie najcenniejszym zasobem firmy; jakiego pracownika potrzebuję, czyli od planowania biznesu do sylwetki pracownika; Na co zwracać uwagę czytając dokumenty kandydata; sztuka prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; Obiektywne narzędzia oceny kandydata; Agencje doradztwa personalnego, czyli jak profesjonalnie pozyskiwać najlepszych pracowników; Prawne zagadnienia zatrudniania pracowników; Ocenianie pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Jak rekrutować pracowników? 2. W jaki sposób poszukuje się online pracowników na świecie? 3. Portale z ofertami pracy. 4. Strona domowa pracodawcy. 5. Testy online. 6. Poszukiwanie bezpośrednie. 7. Nowości na światowym rynku. 8. Publikowanie ofert. 9. Poradnik poszukiwania pracowników online.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Modele zarządzania w administracji publicznej; Rola klimatu organizacyjnego w zarządzaniu pracownikami na przykładzie wybranej jednostki administracji publicznej; Opłaty lokalne w dużych miastach Polski; Problem nadmiernej administracji publicznej w Polsce; Logistyka informacji publicznej w jednostce samorządu terytorialnego; Praktyka badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej; Zintegrowany System Zarządzania w Lubuskim Urzędzie Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim; Wybrane aspekty zarządzania jakością procesów innowacyjnych w sektorze mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw; Program „Przedsiębiorstwo Przyszłości” jako narzędzie ewaluacji i budowania marki rynkowej firm z wykorzystaniem atrybutów jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
R.1 Zarządzanie zasobami pracy i konkurencyjność firmy R.2 Metody doskonalenia jakości personelu. R.3 Kultura organizacji i kapitał intelektualny. R.4 Kompetencje a jakość zarządzania zasobami ludzkimi. R.5 Motywowanie pracowników w inteligentnej organizacji. R.6 Wynagradzanie wspierające konkurencyjność firmy. R.7 Prognostyczno- zapobiegawcze kierowanie zatrudnieniem. R.8 Jutro zarządzania przez jakość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6. Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6. Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6.Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6.Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne aspekty kapitału ludzkiego, 2. Organizacyjny wymiar kapitału ludzkiego, 3. Pomiar kapitału ludzkiego, 4.Sprawozdawczość kapitału ludzkiego, 5. Miejsce i rola kapitału ludzkiego sprawozdawczości kapitału intelektualnego organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2354)
Część I: Kultura organizacji i myślenie strategiczne. Nowe modele kultury organizacyjnej w kontekście wyzwań XXI wieku; Zarządzanie w świecie narastających zagrożeń; Myślenie menedżerów w epoce globalizacji i sieci informacyjnych; Okiełznać niepewność? Temporalne uwarunkowania przystosowania do pracy we współczesnych organizacjach. Część II: Wiedza, kompetencje i przydatność zawodowa. Znaczenie wiedzy i kapitału intelektualnego we współczesnej gospodarce i organizacji; E-kompetencje - potencjał społeczeństwa informacyjnego; Od osobowości do plastyczności - nowe spojrzenie na kompetencje ludzkie; Assessment center - kolejne rozczarowanie?; Diagnostyka przydatności zawodowej metodą symulacji komputerowej. Część III: Komunikacja. Skuteczna komunikacja we współczesnym świecie biznesu - rola informacji i języka; Rozwój komunikacji i zmierzch kultury monochromicznej; Promowanie zarządzania kapitałem ludzkim. Część IV: Zarządzanie pracownikami. Proces postrzegania strategii personalnej przez kadrę kierowniczą i pracowników; Theory and Practice of Human Resource Development in Slovakia; Change of Motivation Factors after Joining the EU. Część V: Kariera i funkcjonowanie zawodowe. Globalizacja i restrukturyzacja a nowy model kariery i sukcesu; Kobieta transgresyjna na rynku europejskim; Sprawca mobbingu czy ofiara? Psychologiczna charakterystyka nieetycznych zachowań interpersonalnych w organizacji; The Role of Work and Organizational Psychologists in the Globalization and Integration Era.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Dział personalny jako partner strategiczny - jak umocnić jego pozycję; Strategiczne znaczenie pomiaru efektów zarządzania zasobami ludzkimi; Analiza kosztów i korzyści w zarządzaniu zasobami ludzkimi; Zasady dobrego pomiaru; Pomiar zgodności systemu zarządzania zasobami ludzkimi ze strategią firmy; Kompetencje specjalistów ds. zasobów ludzkich; Wskazówki dot. wdrażania karty wyników zarządzania zasobami ludzkimi. Dodatek: wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kierowanie kadrami, 2. Pozyskiwanie kadr: rekrutacja, 3. Pozyskiwanie kadr: selekcja, 4. Rozwój kadr: planowanie kariery, 5. Rozwój kadr: przywództwo
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Kultura i klimat organizacyjny - zarys problematyki, 2. Kultura organizacyjna a system wartości pracowników z róznych typów organizacji, 3. Klimat organizacyjny jako wyznacznik stylu sprawowania władzy w układzie przełożony - podwładny, 4. Klimat organizacyjny a preferowane style komunikowanie się w środowisku pracy, 5. Klimat organizacyjny a postawy pracowników wobec zmian, 6. Postrzeganie stresu roli zawodowej w kontekscie kliamtu organizacyjnego i rozwoju zawodowego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Pola i bariery dla aktywności twórczej w wybranych strategiczno-taktycznych działaniach personalnych; 2. Rutyna kontra kreatywność w wybranych operacyjnych działaniach personalnych; 3. Wybrane metody tworzenia pomysłów i twórczego rozwiązywania problemów przydatne w działalności personalnej; 4. Twórcze kształtowanie działań personalnych w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Miejsce systemu ocen okresowych w polityce personalnej przedsiębiorstwa: 1.1. Najważniejsze cele oceny; 1.2. Formy oceny; 1.3. Kontrowersje wokół systemów ocen; 1.4. Wymagania stawiane systemom ocen; 1.5. Oczekiwania pracowników wobec systemu ocen okresowych; Studium przypadku I. Rozdział 2. Uwarunkowania systemu ocen: 2.1. Rodzaj działalności i wielkość organizacji; 2.2. Cele strategiczne firmy; 2.3. Metoda zarządzania; 2.4. Styl kierowania; 2.5. Poziom kierowania; 2.6. Poziom wymagań; 2.7. Autorytet oceniających; 2.8. Wiek pracowników; Studium przypadku II. Rozdział 3. Wprowadzanie systemu ocen okresowych: 3.1. Planowanie działania; 3.2. Szkolenie osób oceniających; 3.2.1. Wybór rodzaju szkolenia; 3.2.2. Wybór miejsca szkolenia; 3.2.3. Problem wspólnego udziału w szkoleniu przełożonych i podwładnych; 3.2.4. Ćwiczenia z użyciem kamery wideo; 3.3. Przygotowanie osób ocenianych; Studium przypadku III. Rozdział 4. Przegląd najważniejszych zagadnień związanych z tworzeniem systemów ocen: 4.1. Wybór osób oceniających; 4.2. 360-stopniowa ocena pracownika; 4.3. Przygotowanie 360-stopniowej oceny pracowników; 4.4. Podział osób ocenianych; 4.5. Ustalanie częstotliwości oceny; Studium przypadku IV. Rozdział 5. Metody oceny pracowników: 5.1. Metody relatywne; 5.1.1. Ranking; 5.1.2. System porównywania parami; 5.1.3. Metoda rozkładu normalnego; 5.2. Metody absolutne; 5.2.1. Ocena opisowa; 5.2.2. Punktowa skala ocen; 5.2.3. Skale ważone; 5.2.4. Testowa metoda oceny; 5.2.5. Metoda zdarzeń krytycznych; 5.2.6. Skale behawioralne (BARS - behavioral anchored rating scale; 5.2.7. Zarządzanie przez cele - ZPC (management by objectives – MBO; 5.2.8. Assessment Center ("centrum oceny"). Rozdział 6. Ustalanie kryteriów oceny: 6.1. Kryteria dotyczące efektywności; 6.2. Kryteria dotyczące kwalifikacji; 6.3. Kryteria dotyczące zachowań (behawioralne); 6.4. Kryteria osobowościowe; 6.5. Zasady opracowywania kryteriów oceny; Studium przypadku VI. Rozdział 7. Zasady prowadzenia rozmów z ocenianymi pracownikami: 7.1. Istota rozmowy oceniającej; 7.2. Jak prowadzić rozmowę?; 7.2.1. Wyrażanie szacunku i uznania; 7.2.2. Formułowanie konstruktywnych uwag krytycznych; 7.3. Najczęstsze przyczyny złej pracy; 7.4. Dialog przełożony - podwładny a przyszłe zadania pracownika; Studium przypadku VII. Rozdział 8. Błędy w procesie oceniania: 8.1. Błędy "techniczne"; 8.2. Błędy w sztuce oceniania; 8.3. Jak unikać błędów oceny?; Studium przypadku VIII. Rozdział 9. Ocena przełożonych przez podwładnych: 9.1. "Odwrócenie ról" jako niezbędne uzupełnienie systemu ocen; 9.2. Doświadczenia niektórych przedsiębiorstw; 9.3. Zasady wprowadzania oceny przełożonych przez podwładnych; Studium przypadku IXa; Studium przypadku IXb. Rozdział 10. System ocen okresowych a pozostałe aspekty polityki personalnej firmy: 10.1. System ocen okresowych a polityka płacowa przedsiębiorstwa; 10.2. System ocen okresowych a polityka szkoleniowa firmy; 10.3. System ocen okresowych a kształtowanie ścieżek kariery zawodowej pracowników; 10.4. System ocen okresowych a zwalnianie pracowników; Studium przypadku X. Zakończenie. Aneks. Przykładowe formularze oceny pracowników. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
Myślenie strategiczne, Determinanty strategii rozwoju zasobów ludzkich, Strategie profesjonalnego zarządzania rozwojem zasobów ludzkich, Tworzenie podstaw polityki organizacji w dziedzinie rozwoju zasobów ludzkich, Hierarchizacja potrzeb i pozyskiwanie zasobów, Marketing i polityka, Dokumenty Rady Hrabstwa Hertfordshire.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowe uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem: Kulturowe uwarunkowania zarządzania strategicznego w gospodarce opartej na wiedzy; Strategia przedsiębiorstwa w wymiarach kultury organizacyjnej; Uwarunkowania kultury organizacyjnej w przedsiębiorstwie międzynarodowym; Kulturowe uwarunkowania podejmowanych decyzji strategicznych; Różnice kulturowe a internacjonalizacja działalności logistycznej przedsiębiorstw; Transfer wartości kulturowych jako element zarządzania korporacjami międzynarodowymi w świetle koncepcji Values-Driven Organizations (VDO); Wpływ kultury kraju pochodzenia dominującego kapitału na kulturę organizacji działających w Polsce; 2. Zarządzanie zasobami ludzkimi a internacjonalizacja: Nowy paradygmat przywództwa; Międzynarodowe aspekty doskonalenia menedżerów; Zarządzanie personelem międzynarodowym. Wybrane uwarunkowania kulturowe; Zalety i wady zróżnicowania personelu w przedsiębiorstwach międzynarodowych; Wpływ zmian w otoczeniu zewnętrznym i wewnętrznym przedsiębiorstwa na systemy motywowania pracowników; Orientacja marketingowa w rozwoju usług edukacji międzynarodowej MBA; Zarządzanie konfliktem interesów w firmie inwestycyjnej w świetle przepisów dyrektywy 2004/39/WE (MiFID); Zarządzanie procesem reemigracji; W poszukiwaniu międzynarodowej przewagi konkurencyjnej polskiego zarządzania zasobami ludzkimi; Implikacje internacjonalizacji dla zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce; Bariery absorpcji zagranicznych profesjonalistów na przykładzie Australii. Wnioski dla polski; Przesłanki stosowania nietypowych form zatrudnienia i czasu pracy w polskiej służbie zdrowia; 3. Zarządzanie wiedza w przedsiębiorstwie międzynarodowym: Rozwój przedsiębiorstwa poprzez dyfuzję wiedzy; Zarządzanie wiedzą w globalnej firmie konsultingowej. Studium przypadku; Międzynarodowe rozwiązania programowe z zakresu zarządzania środowiskowego stosowane w organizacjach opartych na wiedzy; Międzynarodowe zarządzanie kapitałem intelektualnym. Wyzwania, cechy i strategie; 4. Wybrane problemy zarządzania w aspekcie internacjonalizacji przedsiębiorstwa: Kontekstualizacja przedsiębiorczości z internacjonalizacją w tle; Zarządzanie poprzez wartości w korporacjach międzynarodowych na przykładzie American Express i Hawlett-Packard; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw; Strategia społecznie odpowiedzialnego rozwoju przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym; Proces komunikowania się w organizacjach sieciowych; Organizacja pracy zespołu projektowego w kontekście uwarunkowań międzynarodowych; Współczesne zarządzanie o kluczach do sukcesu współczesnych firm; Coaching zewnętrzny a wewnętrzny a skoki kwantowe metod zarządzania; Rozwój pracowników starszych wiekiem a efektywność organizacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wprowadzenie; Zarządzanie personelem jako nowy sposób na osiągniecie konkurencyjności; Zmiana charakteru działu personalnego: model wielozadaniowy; Specjalista ds. personalnych jako ekspert w dziedzinie administracji; Specjalista ds. personalnych jako partner strategiczny; Specjalista ds. personalnych jako rzecznik pracowników; Specjalista ds. personalnych jako animator zmian; Zarządzanie zasobami ludzkimi w dziale personalnym; Wybiegając myślą w przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej