Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(214)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(212)
Publikacje naukowe
(21)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(175)
dostępne
(129)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(134)
Czytelnia
(178)
Autor
Kożusznik Barbara
(7)
Bańka Waldemar
(6)
Borkowska Stanisława (1939- )
(6)
Lipka Anna
(6)
Wójcik Leszek
(6)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(5)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(5)
Jacewicz Agnieszka
(4)
Król Henryk (1932-2014)
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Małkowska Danuta
(4)
Sajkiewicz Alicja
(4)
Dale Margaret
(3)
Ulrich Dave
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Belbin Meredith
(2)
Borowska Joanna
(2)
Boydell Tom
(2)
Daniecki Wojciech
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Jamka Beata
(2)
Janowska Zdzisława
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Konieczny Olgierd
(2)
Kostera Monika
(2)
Leary Malcolm
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Litwin Joanna
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Modzikowska Danuta
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sałuda Grzegorz
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Strużycki Marian
(2)
Unterschutz Alicja
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Zbiegień-Maciąg Lidia
(2)
Adamiec Marek
(1)
Adler Lou
(1)
Ancyparowicz Grażyna
(1)
Andrews Tim G
(1)
Antonowicz Dominik
(1)
Bajorek-Ziaja Hanna
(1)
Balasiewicz Andrzej
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak-Paradowska Bożena
(1)
Baron-Puda Maria
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Beck-Krala Ewa
(1)
Becker Brian E
(1)
Berg-Peer Janine
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Bieryło Marta
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Borkowska Ewa
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Boudreau John
(1)
Bramham John
(1)
Brockbank Wayne
(1)
Buchelt-Nawara Beata (1974- )
(1)
Buchen Irving H
(1)
Buchner-Jeziorska Anna
(1)
Burkiewicz Maria
(1)
Byczkowska-Owczarek Dominika
(1)
Cascio Wayne
(1)
Chmiel Nik
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Chojnacki Włodzimierz
(1)
Chomczyński Piotr
(1)
Clutterbuck David
(1)
Cook Mary F
(1)
Cooper Cary
(1)
Cox Charles
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
DeMarco Tom
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Drong Leszek
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Dymarczyk Waldemar
(1)
Dziuba Damian
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Espinoza Chip
(1)
Filipowicz Grzegorz
(1)
Fitz-Enz Jac
(1)
Fox Glen
(1)
Goryńska Anna
(1)
Gołaszewska-Kaczan Urszula
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Głogosz Dorota
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(152)
1990 - 1999
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(215)
Język
polski
(215)
Temat
Kadry
(206)
Przedsiębiorstwo
(56)
Zatrudnienie
(38)
Polityka zatrudnienia
(32)
Zarządzanie
(29)
Praca
(28)
Motywacja pracy
(27)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(23)
Płaca
(22)
Ocena pracowników
(17)
Organizacja
(13)
Siła robocza
(13)
Menedżerowie
(12)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(11)
Kultura organizacyjna
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(10)
Polityka płacowa
(8)
Rynek pracy
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Kariera
(7)
Organizacja ucząca się
(6)
Praca zespołowa
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zawód
(6)
Świadczenia społeczne
(5)
Konflikt
(4)
Motywacja
(4)
Outsourcing
(4)
Poradnictwo zawodowe
(4)
Prawo pracy
(4)
Płynność kadr
(4)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(4)
Zarządzanie jakością
(4)
Zatrudnienie elastyczne
(4)
Gospodarka
(3)
Innowacje
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Mentoring
(3)
Oceny pracowników
(3)
Organizacje
(3)
Polska
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Przywództwo
(3)
Rozmowa kwalifikacyjna
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Wartościowanie pracy
(3)
Zachowanie
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Zatrudnienie za granicą
(3)
Administracja
(2)
Administracja publiczna
(2)
Aktywność zawodowa
(2)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(2)
Controlling personalny
(2)
Czas pracy
(2)
Decyzje
(2)
Doradcy personalni
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kapitał ludzki
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing personalny
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Outplacement
(2)
Podlaskie, województwo
(2)
Polityka regionalna UE
(2)
Polityka społeczna
(2)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Prześladowanie w miejscu pracy
(2)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(2)
Rozwiązanie umowy o pracę
(2)
Rozwój zawodowy
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Służba zdrowia
(2)
Unia Europejska
(2)
Urzędnicy
(2)
Zatrudnienie cudzoziemców
(2)
Zdolności
(2)
Administracja samorządowa
(1)
Alokacja
(1)
Autorytet
(1)
BHP
(1)
Benchmarking
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezrobocie
(1)
Bhp
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Blogi
(1)
Charyzmat
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dialog społeczny
(1)
Dokumentacja pracownicza
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(5)
1989-2000
(4)
1989-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(11)
Bielsko-Biała (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(16)
Praca zbiorowa
(11)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Monografia
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(41)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(24)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Literaturoznawstwo
(1)
215 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Cz. I Zarządzanie procesem odchodzenia pracowników z organizacji sprawdzianem kultury organizacyjnej firmy: Zwalnianie pracowników a wizerunek przedsiębiorstwa; Przegląd najczęściej występujących przyczyn od chodzenia pracowników z przedsiębiorstwa. Cz. II Gdy decyzję podejmuje pracodawca: Restrukturyzacja firmy a redukcja zatrudnienia; Redukcja zatrudnienia a dalsze funkcjonowanie firmy; Sposoby przeciwdziałania przerostowi zatrudnienia; Rozwiązania alternatywne wobec redukcji zatrudnienia; Podejmowanie decyzji dot. wyboru osób przeznaczonych do zwolnienia w ramach redukcji; Przekazywanie pracownikom informacji o podjętych decyzjach; Outplacement; Zwolnienia spowodowane negatywną oceną pracy. Cz. III Gdy decyzję podejmuje pracownik: Powody odchodzenia dobrych pracowników z organizacji; Jak zatrzymać wartościowych pracowników w firmie? Program działań długofalowych; Rozmowa z odchodzącym pracownikiem źródłem informacji o polityce personalnej przedsiębiorstwa. Dodatek: Odejść z klasą. Kilka słów do rozstających się z firmą pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Pojęcie decyzji o przeprowadzaniu rekrutacji, 2. Co to jest stanowisko pracy, 3.Jakich kandydatów się poszukuje, 4. Przegiąganie włąściwych kandydatów, 5. Pierwszy etap procesu sekelcji, 6. Ocena kandydatów na ropatrywanie stanowisko pracy, 7. Działania po zakończeniu procesu selekcji, 8. Ocena procesu rekrutacji i selekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Istota i etapy procesu kadrowego, R.II Planowanie personelu, R.III Rekrutacja kandydatów, R.IV Selekcja kandydatów, R.V Wprowadzenie do pracy, R.VI Szkolenie i rozwój pracowników, R.VII Motywowanie pracowników, R.VIII Oceny pracownicze, R.IX Przemieszczenia pracowników, R.X Odejście pracownika z pracy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Opis stanowiska pracy, Zainteresowanie właściwej osoby, Informacje potrzebne do podjęcia decyzji, Podania - forma i wykorzystanie, Metody selekcji, Wpływ procesu rekrutacji i selekcji na kandydatów, Działania podejmowane po złożeniu oferty zatrudnienia, Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji, Ocena decyzji podjętej podczas procesu selekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Opis stanowiska pracy, Zainteresowanie właściwej osoby, Informacje potrzebne do podjęcia decyzji, Podania - forma i wykorzystanie, Metody selekcji, Wpływ procesu rekrutacji i selekcji na kandydatów, Działania podejmowane po złożeniu oferty zatrudnienia, Wprowadzenie nowego pracownika do organizacji, Ocena decyzji podjętej podczas procesu selekcji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydyaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 97)
1. Zasoby ludzkie w zarządzaniu biblioteka: Kapitał intelektualny biblioteki; Potencjał społeczny a kapitał biblioteki; 2. Rozwój zasobów ludzkich biblioteki: Przeciwdziałanie skutkom negatywnego doboru do zawodu; Rozwój zawodowy pracowników elementem zarządzania zasobami ludzkimi w bibliotekach; Badanie opinii pracowników jako instrument wspomagający zarządzanie relacjami wewnętrznymi w bibliotece; Badanie satysfakcji użytkowników jako metoda określania potrzeb szkoleniowych bibliotekarzy; Rola Kadry zarządzającej w kształtowaniu kultury organizacyjnej biblioteki; 3. Wybrane metody zarządzania kadrami w bibliotece: Okresowe ocenianie pracowników biblioteki; Ocenianie pracowników biblioteki. Zagadnienia metodyczne na przykładzie Biblioteki WSB w Poznaniu; Zadaniowe i heurystyczne metody rozwiązywania problemów; Etyczne aspekty zastosowania TQM w bibliotekach; Rola inteligencji emocjonalnej w działalności informacyjno-bibliotecznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
1. Rola ludzi w organizacji, 2. Strategia i wyniki, 3. Organizacja i zmiana, 4. Kultura i miejsce pracy, 5. Zagadnienia płci i rodziny, 6. Zarządzanie konfliktem, 7. Regulacje prawne, 8. Umiejętności, 9. System wynagrodzeń, 10. Rekrutacja, ocena i szkolenia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Człowiek w Firmie)
Praca z ludźmi kluczem do sukcesu, Rozwiązywanie społecznych problemów zarządzania, Metody kierowania przez kulturę, Organizacja procesów personalnych, Przekształcanie zasobów pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. Rozdział 1. Efektywne pozyskiwanie pracowników w przedsiębiorstwie: 1.1. Planowanie zasobów ludzkich; 1.2. Pozyskiwanie pracowników - rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna; 1.3. Charakterystyka procesu selekcji; 1.4. Podsumowanie. Rozdział 2. Rozwój personelu: 2.1. Rozwój personelu - podstawowe zagadnienia; 2.2. Przygotowanie i przeprowadzenie procesu szkoleniowego; 2.2.1. Struktura procesu szkoleniowego; 2.2.2. Metody i techniki szkoleń; 2.3. Ocena skuteczności i efektywności szkoleń; 2.4. Podsumowanie. Rozdział 3. Wynagrodzenia za pracę a koszty pracy - klin podatkowy: 3.1. Płace, wynagrodzenia za pracę i koszty pracy - podstawowe pojęcia; 3.2. Istota klina podatkowego; 3.3. Skutki klina podatkowego; 3.4. Forma zatrudnienia a poziom klina podatkowego; 3.5. Podsumowanie. Rozdział 4. Restrukturyzacja zatrudnienia: 4.1. Restrukturyzacja organizacyjna jako część restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 4.1.1. Podstawowe pojęcia i wymiary restrukturyzacji przedsiębiorstwa; 4.1.2. Zakres restrukturyzacji organizacyjnej; 4.2. Restrukturyzacja zatrudnienia; 4.2.1. Przygotowanie działań w obszarze restrukturyzacji zatrudnienia; 4.2.2. Sekwencja działań w okresie restrukturyzacji zatrudnienia; 4.2.3. Wsparcie i pomoc dla zwalnianych pracowników; 4.3. Podsumowanie. Rozdział 5. Controlling wartości kapitału ludzkiego: 5.1. Wprowadzenie; 5.2. Controlling wartości kapitału ludzkiego zrównywanej z kosztami; 5.3. Controlling wartości kapitału ludzkiego utożsamianej z generowanymi dochodami; 5.4. Controlling wartości kapitału ludzkiego bazujący na wartości dodanej, wskaźnikach i mnożnikach; 5.5. Controlling wartości kapitału ludzkiego nawiązujący do mieszanych i alternatywnych metod wyceny; 5.6. Podsumowanie. Rozdział 6. Zmiany funkcjonowania rynku pracy a freelancing pokolenia Y: 6.1. Charakterystyka pokolenia Y na tle pozostałych generacji; 6.2. Przemiany pracy a pokolenie Y; 6.3. Freelancing pokolenia Y - wybór czy konieczność?; 6.4. Podsumowanie. Rozdział 7. Zarządzanie różnorodnością - płeć na rynku pracy: 7.1. Koncepcja zarządzania różnorodnością; 7.2. Strategia gender mainstreamingu we współczesnej organizacji; 7.3. Płeć biologiczna a płeć kulturowa - definicja pojęć; 7.4. „Męskie" i „kobiece" charaktery: odmienne czy jednakowe?; 7.5. Nierówność płci na rynku pracy; 7.6. Stereotypy związane z dyskryminacją płci na rynku pracy; 7.6.1. Stereotypy dotyczące ról społecznych mężczyzn i kobiet; 7.6.2. Stereotypy związane z zawodami „męskimi" i „żeńskimi" oraz feminizacja branżowa; 7.6.3. Stereotypy związane z rolami kierowniczymi - niewidzialne bariery rynku pracy; 7.7. Podsumowanie. Rozdział 8. Polskie prawo pracy a rodzicielstwo: 8.1. Ochrona stosunku pracy w okresie ciąży i urlopu macierzyńskiego; 8.1.1. Ochrona pracy kobiet; 8.1.2. Urlop macierzyński i zasiłek macierzyński; 8.1.2.1. Świadczenia związane z urodzeniem dziecka; 8.1.2.2. Dodatkowy urlop macierzyński; 8.1.2.3. Urlop ojcowski; 8.1.2.4. Urlop z tytułu przysposobienia; 8.1.2.5. Zatrudnianie po urlopie macierzyńskim; 8.1.2.6. Zasiłek macierzyński; 8.2. Urlop wychowawczy; 8.2.1. Istota urlopu wychowawczego; 8.2.2. Zakaz wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę w czasie urlopu wychowawczego; 8.2.3. Podjęcie pracy zarobkowej w czasie urlopu wychowawczego; 8.2.4. Zatrudnienie po urlopie wychowawczym; 8.3. Ochrona zatrudnienia a obniżenie wymiaru etatu; 8.4. Uprawnienia związane ze sprawowaniem opieki nad dzieckiem; 8.5. Podsumowanie. Zakończenie. Bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Miejsce optymalizacji zatrudniania w zarządzaniu firmą; 2. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie; 3. Zadania Kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia; 4. Restrukturyzacja- narzędzia i procedura; 5. Racjonalizacja- działania uzupełniające; 6. Redukcja zatrudnienia; 7. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Instytutu Promocji Kadr - Zarządzanie Personelem)
1. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej: Rozmowa kwalifikacyjna w procesie rekrutacji pracowników; Opis stanowiska pracy, profil idealnego kandydata; Analiza aplikacji. 2. Rozmowa kwalifikacyjna: Na czym polega rozmowa kwalifikacyjna?; Etapy rozmowy kwalifikacyjnej; Technika przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej; Wiarygodność rozmowy kwalifikacyjnej. 3. Planowanie rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowywanie pytań: Pytania o wynagrodzenie; Przyczyny odejścia z pracy; Pytania o sytuację życiową i rodzinną kandydata 4. Końcowa ocena kandydatów: Porównywanie parami; Metoda "wymuszonego" rozkładu; Porównywanie kandydatów na podstawie skal szacunkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6. Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6. Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6.Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Nawiązanie stosunku pracy: 1. Istota stosunku pracy, 2. Zanim dojdzie do podpisania umowy o pracę, 3. Zawarcie umowy o pracę, 4. Obowiązki pracodawcy wobec nowo zatrudnionych, 5. Czas pracy i jego ewidencja. R.II Wynagrodzenie ze stosunku pracy: 1. Istota wynagrodzenia i jego elementy składowe, 2. Wynagrodzenie minimalne, 3. Praca w godzinach nadliczbowych, 4. Obowiązki pracodawcy w zakresie rozliczeń publicznoprawnych, 5. Dokumentacja wynagrodzeń. R.III Wynagrodzenie za czas niewykonywania pracy: 1. Urlop wypoczynkowy, 2. Odszkodowania, odprawy, dodatki oraz inne należności pracownicze, 3. Wynagrodzenie za czas niezdolności do pracy, R.IV Świadczenia społeczne i socjalne przysługujące pracownikom: 1. Zasiłki z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, 2. Świadczenia z ubezpieczenia wypadkowego, 3. Pozostałe świadczenia z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, 4. Zasiłki i świadczenia rodzinne. R.V Roczne rozliczenie z urzędem skarbowym w zakresie podatku dochodowego: 1. Informacja roczna o dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11), 2. Zeznanie podatkowe PIT-40, R.VI Ochrona stosunku pracy. Rozwiązanie umowy o pracę: 1. Ochrona stosunku pracy, 2. Rozwiązywanie stosunku pracy, 3. Obowiązki pracodawcy związane z rozwiązaniem umowy o pracę. R.VII Pozapłacowe świadczenia pracownicze: 1. Podróże służbowe, 2. Ryczałty i ekwiwalenty za używanie prywatnego samochodu do celów służbowych, 3. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, 4. Świadczenia związane z bezpieczeństwem i higieną pracy, 5. Pozostałe świadczenia pracownicze, 6.Polisy na życie a podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia społeczne. R.VIII Rozliczenie i dokumentacja wynagrodzeń osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych: 1. Charakterystyka umów cywilnoprawnych, 2. Zasady podlegania umów cywilnoprawnych ubezpieczeniom społecznym i ubezpieczeniu zdrowotnemu, 3. Rozliczenia z urzędem skarbowym i ZUS z tytułu umów cywilnoprawnych, 4. Rozliczenie płatnika z tytułu umów cywilnoprawnych zawartych z własnym pracownikiem, 5. Ubezpieczenie chorobowe z tytułu umowy zlecenia, 6. Koszty podróży służbowej zleceniobiorcy
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Część pierwsza : Partnerstwo nowego HR i pracowników : 1. Centralna pozycja pracowników oraz samookreślenie organizacji , 2. Relacja partnerska z działem badań , 3. Techniczna strona HR , 4. Wsparcie HR dla wyłaniających się menedżerów-liderów , 5. Innowacyjność pracowników i kultura organizacyjna , 6. HR i symulacja ; Część druga : Definiowanie misji HR na nowo : 7. Wdrażanie nowych pracowników i praktyki zatrudnienia , 8. Satysfakcja z pracy jako wyzwanie , 9. Strategie zarządzania retencją pracowników , 10. Ponowna analiza pracy i zachodzących w niej relacji ; Część trzecia : Ocena i szkolenia - perspektywy : 11. Ocena osób , szkoleń i zespołów , 12. Nowy podręcznik szkoleniowy , 13. Cele i role menedżerów i liderów ; Część czwarta : Przyszłość HR : 14. Działania specjalistów HR i HPT w przyszłości , 15. Demografia i przyszłość HRM.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie. Bliskie spotkania z innym sortem Część I. Zjawisko milenialsów. 1. Milenialsi i ty: Pokolenia w pracy; Co się tu właściwie dzieje?; Nadchodząca luka na rynku pracy; Jesteś taki wyjątkowy; Wypełnienie luki. 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami?: I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same?; Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni: Nastawienie; Kontynuacja współpracy z działem personalnym. 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami: Pozycje percepcyjne; Konsekwencje braku doświadczenia. Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami. 5. Bądź elastyczny – kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec autonomicznych: Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia; Zniekształcenia wynikające z doświadczenia; Kontrakt psychologiczny; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Najlepsze praktyki; Podsumowanie. 6. Twórz właściwe nagrody – nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie roszczeniowych: Wartość milenialsów: Nagroda; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Właściwe nagradzanie; Nagradzanie odpowiednich rzeczy; Niech mają bieżące informacje; Uczenie się na sukcesach; Podsumowanie. 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie pomysłowych: Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Kreatywność i przewaga konkurencyjna; Najlepsze praktyki; Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami; Pozwól im się bawić; Podsumowanie. 8. Buduj relację – najpierw oni, potem ty. Angażowanie zajętych sobą: Wartość milenialsów: Uwaga; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Co jest barierą w budowaniu zaangażowania?; Materiał do przemyśleń; Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji; Podsumowanie. 9. Bądź pozytywny podczas korygowania – ostrożnie, kruche! Rozbrajanie obronnych: Wartość milenialsów: Osiągnięcia; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Najlepsze praktyki; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 10. Nie bierz tego do siebie – nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących: Wartość milenialsów: Nieformalność; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Samoróżnicowanie dotyczy ciebie; Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty; Odrębność i wspólnota; Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą; Wystrzegaj się wciągania osób postronnych; Pomyśl o swojej obecności; Wyznania; Podsumowanie. 11. Pokaż im pełny obraz – szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy krótkowzrocznych: Wartość milenialsów: Prostota; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Zacznij od czegoś prostego; Model myślenia o konsekwencjach; Pięć „dlaczego”; Proszę, podziel się; Podsumowanie. 12. Włączaj szczegóły – wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie nieskupionych: Wartość milenialsów: Wielozadaniowość; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii; Ukierunkowywanie; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie – chcą wiedzieć „po co”, zanim dowiedzą się „co”. Motywowanie obojętnych: Wartość milenialsów: Znaczenie; Zniekształcenie wynikające z doświadczenia; Hierarchia możliwości; Uczenie się na sukcesach; Uczenie się na porażkach; Podsumowanie. Część III. Twoja przewaga konkurencyjna. 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y: Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń; Włącz swoich menedżerów do rozmowy; Pytaj milenialsów; Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji; Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami; Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego. 15. Mentoring dla milenialsów: Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy; Strategie pokonywania blokad w pracy; 7 umiejętności pokonywania blokad; Na koniec.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wstęp; 2. Opisy przypadków badanych firm; 3. Analiza społeczno-kulturowych uwarunkowań ZZL; 4. Wybrane elementy polityki personalnej. Analiza danych ilościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp. 1. Teoretyczne podstawy zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo: 1.1. Źródło reorientacji procesowej organizacji; 1.2. Współczesne podejście do zarządzania procesami w organizacji; 1.3. Ewoluowanie struktur organizacyjnych – funkcjonalne i procesowe koncepcje struktury organizacyjnej; 1.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi w perspektywie zmian w organizacji i w zarządzaniu. 2. Modelowe ujęcie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo: 2.1. Przesłanki modelowego ujęcia zarządzania zasobami ludzkimi; 2.2. Wyznaczanie celów zarządzania zasobami ludzkimi; 2.3. Kształtowanie warunków organizacyjnych i personalnych dla zarządzania zasobami ludzkimi; 2.4. Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji procesowej; 2.5. Ocena dojrzałości procesów; 2.6. Uczestnictwo i odpowiedzialność w procesach personalnych. 3. Metodyczne aspekty badań: 3.1. Problemy, cele oraz założenia badawcze; 3.2. Zakres prowadzonych badań; 3.3. Zastosowanie metody badań; 3.4. Dobór przedsiębiorstw objętych studiami przypadków. 4. Analiza podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi – studia przypadków: 4.1. Model organizacji procesowej; 4.1.1. Kształtowanie modelu organizacyjnego; 4.1.2. Procesy i role jako podstawowe elementy modelu organizacji procesowej. Studium przypadku: Kształtowanie ról w Ericsson Sp. z o.o.; 4.2. Model kompetencji; 4.2.1. Podejście systemowe do kształtowania kompetencji; 4.2.2. Modelowanie kompetencji w organizacji zorientowanej procesowo; 4.2.3. Proces oceny kompetencji. Studium przypadku: Rola wartości i kompetencji w rozwijaniu pracowników CEDC International; 4.3. Model wynagradzania; 4.3.1. Rola mierników procesów w ocenie wyników pracy. Studium przypadku: Model wynagradzania pracowników oraz jego następstwa procesowe w Grupie Azoty S.A.; 4.3.2. Powiązanie wyników pracy i oceny kompetencji w wynagradzaniu. Studium przypadku: Performance Management w firmie T-Mobile Polska; 4.3.3. Kształtowanie wynagrodzenia podstawowego; 4.4. Model procesów personalnych; 4.4.1. Modele i standardy procesów personalnych. Studium przypadku: Siły napędowe i zasady zarządzania w procesie rozwijania pracowników w Banku BGŻ BNP Paribas S.A., Studium przypadku: Standaryzacja procesu rozwoju pracowników w PHZ „Baltona” S.A.; 4.4.2. Hierarchia i architektura procesów. Studium przypadku: Modelowanie procesów personalnych w Newag S.A.. Studium przypadku: Proces zarządzania zasobami ludzkimi w Grupie Azoty S.A.; 4.4.3. Projektowanie i dokumentowanie procesów. Studium przypadku: Dokumentowanie procesu rekrutacji pracowników w Poczcie Polskiej S.A. 5.Podsumowanie badań oraz wnioski dotyczące podejścia procesowego w zarządzaniu zasobami ludzkimi: 5.1. Kształtowanie kultury organizacji procesowej; 5.2. Modelowanie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wpływ zmian w otoczeniu na procesy kadrowe, 2. Proces zarządzania zasobami ludzkimi - powstawanie nowej wartości, 3. Zaangażowanie działu personalnego w zarządzanie jakością, 4. Dział kadr a standardy odpowiedzialności społecznej w organizacji, 5. Najważniejsze czynniki standaryzacji pracy kadrowej, 6. W stronę standaryzacji profesjonalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej