Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(437)
IBUK Libra
(9)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
Książki
(426)
Publikacje naukowe
(64)
Publikacje fachowe
(30)
E-booki
(10)
Czasopisma
(6)
Audiobooki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(352)
dostępne
(259)
wypożyczone
(19)
nieokreślona
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(280)
Czytelnia
(357)
Autor
Juchnowicz Marta (1948- )
(14)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(13)
Armstrong Michael (1928- )
(10)
Borkowska Stanisława (1939- )
(10)
Kożusznik Barbara
(9)
Lipka Anna
(8)
Bańka Waldemar
(7)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(7)
Wójcik Leszek
(7)
Grabiec Olimpia (1975- )
(6)
Podsiadło Iwona
(6)
Sajkiewicz Alicja
(6)
Król Henryk (1932-2014)
(5)
Listwan Tadeusz
(5)
Listwan Tadeusz (1940- )
(5)
Rostkowski Tomasz
(5)
Łuczkiewicz Grzegorz
(5)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(4)
German Janusz (1974- )
(4)
Jacewicz Agnieszka
(4)
Jamka Beata
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Ludwiczyński Antoni
(4)
Marciniak Jarosław
(4)
Małkowska Danuta
(4)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Suchar Marek (1954- )
(4)
Antczak Zbigniew
(3)
Bugdol Marek (1966- )
(3)
Dale Margaret
(3)
Daniecki Wojciech
(3)
Filipowicz Grzegorz
(3)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(3)
Jemielniak Dariusz
(3)
Makowski Kazimierz
(3)
Rusiński Michał
(3)
Sekuła Zofia
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(3)
Ulrich Dave
(3)
Unterschutz Alicja
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Ściborek Zbigniew (1949- )
(3)
Bednarska-Wnuk Izabela
(2)
Belbin Meredith
(2)
Bohdziewicz Piotr
(2)
Borowska Joanna
(2)
Boruta-Gojny Bożena
(2)
Boudreau John
(2)
Boydell Tom
(2)
Chodyński Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Ehrlich Andrzej (1928-2023)
(2)
Gableta Małgorzata
(2)
Golnau Wiesław (1965- )
(2)
Górska Joanna
(2)
Hecker Robert
(2)
Holland Peter
(2)
Janowska Zdzisława
(2)
Jasiński Zdzisław
(2)
Justyna Marlena
(2)
Kalinowski Marek
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Kirejczyk Edward
(2)
Konieczny Olgierd
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Kostera Monika
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Kołodziejczak Małgorzata
(2)
Kołodziejczyk-Olczak Izabela
(2)
Koźmiński Andrzej K
(2)
Król Małgorzata
(2)
Lany Magdalena
(2)
Leary Malcolm
(2)
Leighton Patricia
(2)
Litwin Joanna
(2)
Loska Magdalena
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Moczydłowska Joanna
(2)
Modzikowska Danuta
(2)
Muszczynko Ewa
(2)
Olczak Artur
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Parsloe Eric
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Pawłowska Beata
(2)
Prokopowicz Piotr
(2)
Sadowski Józef
(2)
Sałuda Grzegorz
(2)
Schmidtke Rafał
(2)
Staszewska Jolanta (1960- )
(2)
Stor Marzena
(2)
Strużycki Marian
(2)
Syrett Michel
(2)
Szczupaczyński Jerzy
(2)
Urbaniak Bogusława
(2)
Walkowiak Ryszard
(2)
Woźniak Jacek
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(127)
2000 - 2009
(285)
1990 - 1999
(27)
Okres powstania dzieła
2001-
(38)
Kraj wydania
Polska
(445)
Rosja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(445)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pracownicy HR
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kadry
(418)
Przedsiębiorstwo
(104)
Zarządzanie
(74)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(68)
Zatrudnienie
(68)
Motywacja pracy
(56)
Praca
(46)
Ocena pracowników
(43)
Organizacja
(42)
Menedżerowie
(36)
Płaca
(36)
Polityka zatrudnienia
(32)
Kultura organizacyjna
(30)
Zarządzanie wiedzą
(27)
Zarządzanie strategiczne
(21)
Przywództwo
(19)
Rekrutacja pracowników
(19)
Siła robocza
(18)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(17)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(17)
Płynność kadr
(15)
Rynek pracy
(14)
Innowacje
(13)
Kariera
(13)
Motywacja
(12)
Organizacja ucząca się
(12)
Zarządzanie jakością
(12)
Praca zespołowa
(11)
Kapitał ludzki
(10)
Mentoring
(10)
Prawo pracy
(10)
Zawód
(10)
Decyzje
(9)
Przydatność zawodowa
(9)
Rozmowa kwalifikacyjna
(9)
Polityka płacowa
(8)
Szkolenie wewnątrzzakładowe
(8)
Szkolenie zawodowe
(8)
Komunikacja społeczna
(7)
Oceny pracowników
(7)
Outsourcing
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Konflikt
(6)
Marketing
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Wartościowanie pracy
(6)
Logistyka
(5)
Organizacje
(5)
Outplacement
(5)
Planowanie strategiczne
(5)
Poradnictwo zawodowe
(5)
Rozwój zawodowy
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie różnorodnością
(5)
Zatrudnienie elastyczne
(5)
Zatrudnienie za granicą
(5)
Świadczenia społeczne
(5)
BHP
(4)
Bezrobocie
(4)
Bhp
(4)
Gospodarka
(4)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Kształcenie ustawiczne
(4)
Marketing personalny
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przedsiębiorczość (postawa)
(4)
Prześladowanie w miejscu pracy
(4)
Zachowanie
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie kryzysowe
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Administracja
(3)
Administracja publiczna
(3)
Assessment center
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Controlling
(3)
Controlling personalny
(3)
Etyka biznesu
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Koszty pracy
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Negocjacje
(3)
Otoczenie firmy
(3)
Polska
(3)
Pracownicy wysoko kwalifikowani
(3)
Przedsiębiorczość
(3)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(3)
Psychologia pracy
(3)
Rozwiązanie umowy o pracę
(3)
Ruchliwość społeczna
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Towar
(3)
Urzędnicy
(3)
Współdziałanie
(3)
Temat: czas
2001-
(30)
1989-2000
(9)
2001-0
(5)
1901-2000
(3)
1989-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(31)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Bielsko-Biała (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręcznik
(56)
Opracowanie
(42)
Praca zbiorowa
(37)
Poradnik
(11)
Monografia
(8)
Case study (studium przypadku)
(6)
Czasopismo ekonomiczne
(5)
Czasopismo naukowe
(5)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręczniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(151)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(64)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Transport i logistyka
(1)
447 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zasoby ludzkie w organizacji / Michał Adam Leśniewski, Sylwia Morawska. - Warszawa : CeDeWu , 2012. - 149,[3] s. : rys., tab. ; 24 cm.
1. Wprowadzenie do zarządzania zasobami ludzkimi; 2. Rola polityki personalnej w zarządzaniu zasobami ludzkimi; 3. Wybrane modele zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji; 4. Teoretyczna analiza modeli zarządzania zasobami ludzkimi; 5. Istota kultury organizacyjnej; 6. Kultura organizacyjna podstawa zarządzania przedsiębiorstwem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 653.8 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 653.8 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Wstęp: Historia i kontekst psychologii pracy i organizacji; Rola i metody. Cz. II Ludzie w pracy: Analiza i projektowanie pracy; Selekcja pracowników; Szkolenia; Ocena pracy: ewaluacja i doskonalenie potencjału pracowników i ich pracy, Stres zawodowy a zdrowie pracowników. Cz. III Czynniki ludzkie w środowisku pracy: Obciążenie pracą i przydział (alokacja) zadań; Środowisko pracy a wykonanie pracy; Projektowanie i wykorzystanie technologii związanych z pracą; Bezpieczeństwo pracy. Cz. IV Organizacja pracy: Przywództwo i zarządzanie; Motywacja w miejscu pracy; Zespoły: wyzwania pracy w grupie; Zmiana w organizacji i rozwój organizacji. Cz. V Zagadnienia z zakresu psychologii pracy i organizacji: Przeciw wszelkiej nierówności: zarządzanie różnorodnością; Wykonanie pracy a starzenie się siły roboczej; Zmiany charakteru pracy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
R.1 Zarządzanie oparte na kompetencjach; R.2 Opracowanie kompetencyjnych systemów ocen - działania przygotowawcze; R.3 Wprowadzenie kompetencyjne systemu ocen; R.4 360-stopniowa ocena kompetencji; R.5 Rozmowa oceniająca; R.6 Błędy w procesie tworzenia i stosowania kompetencyjnych systemów ocen; R.7 Zarządzanie kompetencjami a rekrutacja i selekcja pracowników; R.8 Zarządzanie kompetencjami a rozwój zawodowy pracowników; R.9 Zarządzanie kompetencjami a kształtowanie systemów wynagrodzeń; R.10 Zarządzanie kompetencjami a restrukturyzacja organizacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Współczesny, europejski rynek pracy i zjawiska na nim zachodzące; 2. Biznes i administracja publiczna- podobieństwa i różnice w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Zasady sprawnego administrowania/zarządzania; 3. Planowanie, prognozowanie personelu; 4. Dobór pracowników; 5. Rodzaje rekrutacji; 6. Alternatywy klasycznej rekrutacji; 7. Proces selekcji; 8. Zawarcie umowy o zatrudnienie (umowy o pracę i umowy cywilno-prawne); 9. Adaptacja; 10. Ocenianie pracowników; 11. Kariera. Rozwój pracowników; 12. Pożegnania z pracą- odejścia, zwolnienia z pracy i outplacement; 13. Nowe modele, trendy i wyzwania w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Ocena - interpretacja i podstawowe cechy charakterystyki, 2. Ocenianie z perspektywy funkcjonowania zasobów ludzkich organizacji, 3. Uwarunkowanie procesu oceniania zasobów ludzkich organizacji, 4. Metody oceniania jakości zasobów ludzkich organizacji, 5. Ocenianie okresowe pracowników w praktyce zarządzania zasobami ludzkimi, 6. Doskonalenie i perspektyw okresowych ocen pracowników
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Testy dzisiaj. R.2 Co to jest osobowość? R.3 Krótka historia badań testowych w środowisku pracy. R.4 Testy a prawo. R.5 W jaki sposób tworzy się testy. R.6 Dane biograficzne. Czy zatrudniłbyś zapalonego lotniarza? R.7 Jaki typ reprezentujesz? R.8 Ukłon w stronę Diogenesa: w poszukiwaniu uczciwości. R.9 Pomiar inteligencji emocjonalnej i stresu. R.10 Czy masz własny styl rozwiązywania problemów? R.11 Samorealizacja najwyższy poziom osobowości. R.12 Duchowość nowe perspektywy. R.13 Sposoby przewodzenia innym. R.14 Przedsiębiorcy i "gastarbeiterzy". R.15 W kierunku globalizacji : ocena psychologiczna w Chinach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Teoretyczne aspekty tworzenia kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach, 2.Przeprowadzanie rozmów z kandydatami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu ; Nr 969)
I. Zagadnienia ogólne: Sukces przedsiębiorcy a sukces przedsiębiorstwa- perspektywa krótko- i średniookresowa; Zarządzanie kadrami na krawędzi chaosu; Czy funkcja kadrowa przetrwa w nowych formach zarządzania firmą?; Podmiotowość i przedmiotowość w zarządzaniu; Wiedza a wartość; Zarządzanie wiedzą na przykładzie Hutmenu SA. II. Kadrowe uwarunkowania sukcesu: Praca kierownicza - założenia teoretyczne i psychospołeczne koszty sukcesu Rada Nadzorcza i zarząd jako instytucje wspomagające przedsiębiorstwo w osiąganiu sukcesu; Koncepcja dryfującego pracownika wiedzy; Sukces przedsiębiorczego pracownika; Rada Nadzorcza jako współautor sukcesu; Motywowanie w organizacji opartej na wiedzy; ocena praco wnika w systemie ocen przedsiębiorstwa; Kształtowanie elastycznej struktury kapitału ludzkiego; Zarządzanie karierą zawodową w polskich przedsiębiorstwach- sukces czy porażka (wyniki badań ankietowych); Siatka stylów realizacji funkcji personalnej- zarys koncepcji; Swoboda kształtowania roli menedżera; Kompetencje kontrole ra a sukces przedsiębiorstwa; Funkcjonowanie menedżera personalnego w firmach południowej Polski; System szkoleń pracowniczych w świetle badań w przedsiębiorstwach województwa łódzkiego; Wybrane aspekty polityki personalnej (pilotowe badania empiryczne); Odgrywanie ról w teatrze zw. przedsiębiorstwem; Zintegrowane systemy zarządzania kompetencjami; Kierowanie ludźmi w małej firmie. III. Organizacyjne uwarunkowania sukcesu: Zmiana organizacyjna jako czynnik sukcesu w zarządzaniu; Zarządza nie personelem w przedsiębiorstwie jako przejaw kultu ry organizacyjnej; Rola układów zbiorowych pracy w realizacji funkcji personalnej; Zarządzanie przez prawo do rozwoju w organizacjach inteligentnych; System zarządzania jakością w polskiej policji; Służby organizatorskie w doskonaleniu zarządzania policją; Typ kultury organizacyjnej jako wyznacznik sukcesu organizacji; Indywidualny i zbiorowy wymiar kultury organizacyjnej. Studia przypadków dwóch polskich organizacji; Wartościowanie kompetencji - moda czy aktualne wyzwania organizacji; Nowoczesne metody zatrudniania czyli praca czasowa w UE. IV. Zagadnienia metodologiczne: sukces i jego kwantyfikacja w zarządzaniu organizacjami; Modele analizy zasobów ludzkich; Modelowanie systemu informacji personalnej. Podejście obiektowe; Problemy metodyczne budowy systemu kompetencji funkcjonalnych. Dyskusja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Miejsce optymalizacji zatrudniania w zarządzaniu firmą; 2. Rozpoczęcie procesu optymalizacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie; 3. Zadania Kadry kierowniczej w procesie optymalizacji zatrudnienia; 4. Restrukturyzacja- narzędzia i procedura; 5. Racjonalizacja- działania uzupełniające; 6. Redukcja zatrudnienia; 7. Outplacement, czyli zwolnienia monitorowane
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Instytutu Promocji Kadr - Zarządzanie Personelem)
1. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej: Rozmowa kwalifikacyjna w procesie rekrutacji pracowników; Opis stanowiska pracy, profil idealnego kandydata; Analiza aplikacji. 2. Rozmowa kwalifikacyjna: Na czym polega rozmowa kwalifikacyjna?; Etapy rozmowy kwalifikacyjnej; Technika przeprowadzania rozmowy kwalifikacyjnej; Wiarygodność rozmowy kwalifikacyjnej. 3. Planowanie rozmowy kwalifikacyjnej, przygotowywanie pytań: Pytania o wynagrodzenie; Przyczyny odejścia z pracy; Pytania o sytuację życiową i rodzinną kandydata 4. Końcowa ocena kandydatów: Porównywanie parami; Metoda "wymuszonego" rozkładu; Porównywanie kandydatów na podstawie skal szacunkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanistyczno Ekonomicznej w Łodzi ; Nr 5 (37) 2003)
1. Wprowadzenie, 2. Funkcja personalna i jej organizowanie, 3. Funkcja personalna organizacji a struktura działań menedżerskich, 4. Elementy zarządzania niematerialnymi zasobami organizacji, 5. Kształcenie kadry menedżerskiej a zapotrzebowania biznesu, 6. Bariery udziału kobiet w zarządzaniu, 7. Płeć w rekrutacji, 8. Przedsiębiorca-kreator nowego oblicza wsi, 9. Rekrutacja w wybranych instytucjach Unii Europejskiej, 10. Proces aplikacji systemu ocen-studium przypadku, 11. Plusy i minusy kafeteryjnego systemu motywacji, 12. Sprawozdania i recenzje
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Wstęp; R.1 Specyfika zarządzania ludźmi w małej firmie; R.2 Przegląd możliwych sposobów prowadzenia polityki personalnej w małej firmie; R.3 Rekrutacja i selekcja; R.4 Rozwój i doskonalenie pracowników; R.5 Motywowanie i wynagradzanie pracowników; R.6 Ocenianie pracowników; R.7 Rozstanie z pracownikiem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W stronę kwalitologii zasobów ludzkich / Anna Lipka. - Warszawa : Difin, 2005. - 220 s. : rys., tab. ; 23 cm.
1. Jakość zasobów ludzkich organizacji a rozwój nauki o zarządzaniu i współczesne realia ekonomiczno-społeczne, 2. Interpretacja i możliwości opercjonalizacji pojęcia jakości zasobów ludzkich organizacji, 3. Wybrane metody diagnozy jakości zasobów ludzkich organizacji, 4. Drogi i granice kształtowania jakości zasobów ludzkich organizacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Marketig personalny i jego znaczenie we współczesnym przesiębiorstwie, 2.Wizerunek firmy jako pracodawcy i jego kształtowanie, 3.Adresaci działań z zakresu marketingu personalnego i ich potrzeby, 4.Wybrnae aspekty działań persoalnych w zakresie pozyskiwania i oceniania pracowników i ich rola w kreowaniu wizerunku firmy, 5.Rozwój pracowników i jego wpływ na kreowanie wizerunku firmy, 6.Działania personalne realizowane w polskich przedsiębiorstwach - wyniki badań, 7.Koncepcja zintegrowanej mieszanki marketingowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Podejście POWER Hiring do zatrudniania największych talentów. 2. Profile zadaniowe - zdefiniuj sukces, nie umiejętności. 3. Kontrola nad emocjami. 4. Rozmowa kwalifikacyjna składająca się z czterech podstawowych pytań. 5. Profilowanie według typów pracy: dopasowanie umiejętności i zainteresowań kandydata do potrzeb stanowiska. 6. W jaki sposób po przeprowadzeniu pierwszej rozmowy kwalifikacyjnej upewnić się, że mamy do czynienia ze wspaniałym kandydatem. 7. 10-czynnikowa ocena kandydata. 8. Przekonanie kandydata do podjęcia pracy, negocjowanie i zakończenie. 9. Źródło pozyskiwania kandydatów. Jak znaleźć najlepszych? 10. Wprowadzenie rekrutacji w ujęciu POWER Hiring
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Co zdarzyło się dziś: Zmieniająca się natura działu zasobów ludzkich, Dział zasobów ludzkich dzisiaj; 2. Co dalej z zarządzaniem zasobami ludzkimi: Nowa rola, Nowe znaczenie, Nowe relacje, Nowe struktury i role, Samodzielnie czy z pomocą?, Nowe umiejętności, Nowe technologie, Nowe podejście do monitorowania i oceny. 3. Przeszkody na drodze do sukcesu i kilka rozwiązań: Pozycja działu zasobów ludzkich, Jak rozwiązywać problemy dotyczące ustalania pozycji działu zasobów ludzkich?, Wyzwania związane z modelem operacyjnym - struktury i role, Rozwiązania problemów dotyczących modeli operacyjnych; Umiejętności w dziale zasobów ludzkich, Rozwiązania dotyczące potencjału, Czego możemy się nauczyć od innych działów?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wartość zarządzania zasobami ludzkimi, 2. Zewnętrzne warunki biznesowe, 3. Zewnętrzni interesariusze: inwestorzy i klienci, 4. Wewnętrzni interesariusze: menedżerowie liniowi i prawnicy, 5. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie pracowników i zarządzanie efektywnością, 6. Działania HR, które tworzą wartość. Strumienie informacji i pracy, 7. Tworzenie strategii HR, 8. Organizacja działu HR, 9. Role specjalistów HR, 10. Kluczowe kompetencje specjalistów HR, 11. Rozwój specjalistów HR, 12. Implikacje dla działu HR
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Filozofia zarządzania personelem; Metafory a zarządzanie personelem; Funkcje i struktury służb zarządzania zasobami ludzkimi; Zespoły menedżerów zmian - metodą kreowania nowej filozofii zarządzania przedsiębiorstwem; Standardy edukacyjne kształcenia menedżerskiego; System kształcenia menedżerów we Francji; Transformacja ustrojowa - nowe myślenie w zarządzaniu kadrami; Informacja o projekcie "Promocja zatrudnienia i rozwój służb zatrudnienia"; Warunki obiektywizacji negocjonowania wynagrodzeń; Zasady działania agencji poszukiwania i selekcji kadr; Rola agencji doradczych w pozyskiwaniu kadr kierowniczych; Czy komputer może zastąpić rekrutującego?; Warsztat diagnostyczny jako technika oceny potencjału zawodowego; Pułapki (ryzyko) związane ze stosowaniem testów diagnostyczno-psychologicznych; Komunikacja w kierowaniu zespołami - najnowsze osiągnięcia NLP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Skuteczna rekrutacja : praca zbiorowa. - Warszawa : INFOR PL , 2019. - 279, [1] s. : tab., wykresy ; 21 cm.
(Personel & Zarządzanie / INFOR)
Temat
Zawiera: Część I. Trendy, narzędzia, metody: Rozdział 1. Preferencje kandydatów i charakterystyka rynku pracy: 1. Niedobór talentów i wpływ cyfryzacji na rynek pracy; 2. Nowoczesne formy zatrudnienia jako odpowiedź na potrzeby kandydatów i biznesu; 3. Czas świadomego kandydata – jak zmienił się proces rekrutacji; 4. Budowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. Rozdział 2. Kompetencje rekrutera i head huntera: 1. Poszukiwana, poszukiwany… czyli jaki powinien być skuteczny rekruter; 2. Candidate experience, czyli jak poprzez właściwą komunikację z kandydatami wpływać na skuteczność procesów rekrutacji. Rozdział 3. Rekrutacja kandydatów: 1. Jak zweryfikować kompetencje wymagane od kandydata na danym stanowisku; 2. Oferta pracy od A do Z, czyli jak zainteresować kandydata; 3. Internet i urządzenia mobilne w służbie rekruterów; 4. Od rekrutacji 2.0 do rekrutacji 5.0, czyli nowoczesne formy pozyskiwania kandydatów; 5. Pozyskiwanie kandydatów metodą direct search; 6. Rekrutacja wewnętrzna czy rekrutacja zewnętrzna – kiedy zdecydować się na te rozwiązania; 7. Udane rekrutacje na stanowiska wysokospecjalistyczne kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej organizacji; 8. Rekrutacja pracowników na stanowiska produkcyjne; 9. Różnorodność w zespole. Rozdział 4. Selekcja kandydatów: 1. Jak się przygotować do pierwszej rozmowy z kandydatem; 2. Rozmowa rekrutacyjna i referencje; 3. Wybrane metody i narzędzia selekcji kandydatów do pracy. Rozdział 5. Onboarding, czyli jak zapewnić pracownikowi skuteczne wdrożenie. Część II. Rekrutacja oczami prawnika: Rozdział 1. Procesy rekrutacyjne oczami prawnika: Treść ogłoszenia rekrutacyjnego nie może dyskryminować; Rozmowa kwalifikacyjna; Zakaz dyskryminacji w zatrudnieniu; Dokumenty, jakich pracodawca może wymagać od pracownika; Programy referencyjne – świadczenie pieniężne za polecenie kandydata; Możliwość weryfikacji danych i informacji przekazanych przez kandydata. Kontakt z byłym pracodawcą; Zatrudnianie młodocianych; Elastyczne formy zatrudnienia – czyli co cenią pracownicy; Równie traktowanie w zakresie wynagradzania – czy kandydat może otrzymać lepsze warunki niż obecny pracownik?; Obietnica zatrudnienia – umowa, list intencyjny – czy zawsze jest wiążąca? Rozdział 2. Nieuczciwa konkurencja a proces rekrutacji: Działania niezgodne z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Wiedza kandydata kontra interes poprzedniego pracodawcy; Działalność headhunterów a czyn nieuczciwej konkurencji; Weryfikacja wiedzy, doświadczenia i przestrzegania wartości etycznych przez kandydata na podstawie kazusu z zakresu czynu nieuczciwej konkurencji; Rozpowszechnianie przez kandydata nieprawdziwych lub wprowadzających w błąd wiadomości; Utrudnianie dostępu do rynku – ustalenie współdziałania kandydata; Na co należy zwrócić uwagę podczas rekrutacji kandydata, który pracował lub nadal pracuje w spółce, co do której z dostępnych źródeł powzięliśmy informacje o wystąpieniu działań korupcyjnych; Karalność pracownika; Znaczenie case study w pracy rekrutera w odniesieniu do wiedzy kandydata w zakresie nieuczciwej reklamy; Skutki kłamstwa kandydata; Gdy kandydat lub pracodawca zmieni zdanie. Rozdział 3. Rekrutacja w czasach Big Data – ochrona danych osobowych w procesie rekrutacji w obliczu zmian RODO: Przed podpisaniem umowy o pracę – skonstruowanie oferty, kontakt z kandydatem, zbieranie danych osobowych i czas ich przetwarzania; Konsekwencje nieprzestrzegania RODO i kary.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
CZ.I Transformacja osób: 1. Droga, czyli jest mistrzowski coaching, 2. Jak zostać trenerem-mistrzem. Trener, czyli ktoś, kto ma osobowość, 3. Coaching polega na rozmowach. Siła rozmowy, 4. Podstawą coachingu jest transformacja. Uczenie się metodą potrójnej pętli, 5. Coaching kadry kierowniczej i liderów. Szczegółowy model. Cz. II Transformacja zespołu: 6. Ponowne określenie organizacji. Stwórz nową przyszłość, 7. Budowanie wzajemnego zrozumienia. Sztuka twórczej współpracy, 8. Rozpoznawanie i eliminacje zachowań defensywnych, 9. Natychmiastowe rezultaty. Przełomowe cele i techniki. Cz. III Sekrety mistrzowskiego coachingu: 10. Jak pomóc w odniesieniu sukcesu. Zrozumienie niepisanych reguł gry, 11. Jak skutecznie przekazywać informacje zwrotne. Zrywamy klapki z oczu, 12. Uczenie nowych umiejętności. Coaching polega na nauce i praktyce, 13.Jak sprawić, by ludzie bez reszty zaangażowali się w pracę
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej