Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(18)
Czytelnia
(10)
Autor
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(3)
Alexander L. G. (1932- )
(2)
Berezowski Leszek
(2)
Case Doug
(2)
Murphy Raymond (1946- )
(2)
Wilson Ken (1947- )
(2)
Bailey Tom
(1)
Comyns Carr Jane
(1)
Cunningham Sarah (1966- )
(1)
Delekta Ilona
(1)
Eales Frances
(1)
Howard-Williams Deirdre
(1)
Leiko-Szymańska Agnieszka
(1)
Lewandowska-Tomaszczyk Barbara
(1)
Mamet Piotr (1956- )
(1)
Morr Peter
(1)
Murdoch Anna
(1)
Pawłowska Barbara Elżbieta
(1)
Pettengell Ted
(1)
Rundell Michael
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Yule George
(1)
Świda Dagmara
(1)
Świda Dagmara ( -2001)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(12)
Kraj wydania
Polska
(13)
Wielka Brytania
(6)
Węgry
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(13)
angielski
(8)
Temat
Język angielski
(20)
Nauczanie języków obcych
(10)
Uczenie się języków obcych
(5)
Języki obce
(3)
Terminologia
(3)
Gramatyka
(2)
Językoznawstwo
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Prawo
(2)
Umowa
(2)
Interakcje społeczne
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język handlu i biznesu
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Public relations
(1)
Słownictwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Ćwiczenia i zadania
(5)
Materiały pomocnicze
(2)
Korespondencja handlowa
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(19)
Edukacja i pedagogika
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Teaching English to young learners / Magdalena Szpotowicz, Małgorzata Szulc-Kurpaska. - Wyd. 1 - 3 dodruk. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk. , 2012. - 319 s. : ilustracje ; 24 cm.
Zawiera: Introduction. 1. Early foreign language learning in Europe. 2. Approaches, methods and techniques: 2.1. Planning courses and designing syllabuses; 2.2. Integration of English and the primary curriculum; 2.3. Language development in the school; 2.4. Non-linguistic skills in the language classroom. 3. Lesson planning: 3.1. Lesson aims and objectives; 3.2. Principles of lesson planning; 3.3. Factors influencing what happens in the classroom; 3.4. Planning lessons with different age groups; 3.5. Bank of activities. 4. Language in the classroom. 5. Classroom management: 5.1. Principles of managing YL classes; 5.2.Discipline problems; 5.3. Managing different age groups; 5.4. Bank of activities. 6. Involving parents in the proces of management: 6.1. The role of parents; 6.2. Information for parents; 6.3.Homework; 6.4. Bank of activities. 7. Teaching the language: 7.1. Teaching vocabulary; 7.2. teaching grammar; 7.3. Teaching pronunciation. 8. Oracy development: 8.1. Teaching listening; 8.2. Teaching speaking. 9. Literacy development: 9.1. Teaching reading; 9.2. Teaching writing. 10. Assessment and testing: 10.1. Assessment; 10.2. Self-assessment; 10.3. Portfolio assessment; 10.4. Testing; 10.5. Assessment and testing in differen age groups. 11. Activities and resources: 11.1. Music, songs, chants and rhymes; 11.2. Play and games; 11.3. Storytelling and using readers; 11.4. Drama and puppets; 11.5. Projects with young learners; 11.6. Art and craft activities. 12. Plurilingual education. Appendices. Glossary of terms and definitions. References.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej