Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(27)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(26)
Autor
Brown H. Douglas
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Barsoum Grant
(1)
Charlton Helen E
(1)
Czelakowska Danuta
(1)
Dudley-Evans Tony
(1)
Ellis Rod
(1)
Goddard Robert. J
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hamp-Lyons Liz
(1)
Heasley Ben
(1)
Jodłowiec Maria
(1)
Lightbown Patsy M
(1)
McKay William
(1)
Michońska-Stadnik Anna
(1)
Miodunka Władysław T
(1)
Moon Jayne
(1)
Niemiec-Knaś Małgorzata
(1)
Niżegorodcew
(1)
Oxford Rebecca L
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Pomirska Zofia
(1)
Read Carol
(1)
Spada Nina
(1)
St. John Maggie-Jo
(1)
Surdyk Augustyn
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Ur Penny
(1)
Wilczyńska Weronika (1948- )
(1)
Włodarczyk Anna
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Kiribati
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(28)
Temat
Język angielski
(13)
Języki
(12)
Nauczanie
(6)
Język polski
(4)
Metody nauczania
(3)
Pisanie
(3)
Czytanie
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Szkolnictwo
(2)
Dwujęzyczność
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Głuchociemni
(1)
Język
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język migowy
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języka angielski
(1)
Językoznawstwo
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Leczenie
(1)
Metoda projektów
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pismo dla niewidomych
(1)
Technika
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Wielojęzyczność
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(2)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
A course in language teaching : practice and theory / Penny Ur. - 19th ed. - Cambridge : Cambridge University Press, 2011. - 375, [3] s. : il. ; 25 cm.
(Cambridge Teacher Training and Development)
1. The teaching process; 2. Teaching the language: The "what"; 3. Teaching the language: The "how"; 4. Course content; 5. Lessons; 6. Learner differences; Trainer's notes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Oxford Applied Linguistic)
1 Key issues in Second Language Acquisition, 2. The role of the first language, 3. Interlanguage and the 'natural' route of development, 4. Variability in interlanguage, 5. Individual learner differences and Second Language Acquisition, 6. Input, interaction, and Second Language Acquisition, 7. Learner strategies, 8. The Universal Hypothesis and Second Language Acquisition, 9. The role of formal instruction in Second Language Acquisition, 10. Theories of second Language Acquisition
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Wyd. 3. - Oxford, New York : Oxford University Press, 2009. - 233, [5] s. : rys. ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
1. Language learning in early childhood, .2 Explaining deconf language learning, 3. Individual differences in second language learning, 4. Learner language, 5. Observing learning and teaching in the second language classroom, Second language learning in the classroom, 7. Popular ideas about language learning revisiteg
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Języki obce : estawy materiałów. Cz. 2. - Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji , 2017. - Skoroszyt (15 zeszytów) : ilustracje ; 32 cm.
Gatunek
Zawiera: Zestaw 6, CLIL jako nowatorska metoda nauczania. Zestaw 7, CLIL w praktyce. Zestaw 8, Język angielski we wczesnej edukacji językowej. Zestaw 9, Planowanie lekcji. Zestaw 10, Kompetencja interkulturowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Języki obce : zestawy materiałów. Cz. 1. - Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji , 2017. - Skoroszyt (15 zeszytów) : ilustracje ; 32 cm.
Gatunek
Zawiera: Zestaw 1, Autonomia ucznia. Zestaw 2, Kompetencje kluczowe. Zestaw 3, Pracownia językowa. Zestaw 4, Motywacja. Zestaw 5, TIK.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Planowanie kursu językowego: Koncepcja kursu językowego; Opracowanie programu nauczania; Wybór metody nauczania; Nauczanie w różnych grupach wiekowych; Wybór materiałów nauczania i pomocy naukowych; 2. Lekcja języka obcego: Planowanie lekcji; Lekcja jako nauka komunikacji; Utrzymanie dyscypliny na lekcji; Zachowanie lekcyjne nauczycieli a sukces w pracy pedagogicznej; Indywidualne cechy uczniów a sukces w nauce języków; 3. Technika nauczania: Nauczanie wymowy, rytmu i intonacji; Nauczanie pisowni; Nauczanie słownictwa; Nauczanie gramatyki; Nauczanie rozumienia ze słuchu; Nauczanie czytania ze zrozumieniem; Nauczanie mówienia; Nauczanie pisania; Techniki zapewnienia naturalności komunikacyjnej w nauczaniu; Wprowadzenie do autonomii ucznia w procesie uczenia się; 4. Ocena jakości pracy nad językiem i jej efektów: Reagowanie na wypowiedź ucznia poprawa błędów językowych; Testy językowe; Kontrola wyników nauczania. Wystawianie ocen; Ocena i samoocena nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka nauczania projektem; 2. Zastosowanie metody projektów w praktyce; 3. Metoda projektów w nauczaniu języków obcych; 4. Typologia zadań projektowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Język a komunikacja ; 22)
I. Wielojęzyczność a pojęcie języka: L1, L2, L3, ... Ln - o problemach definiowania języków. II. Kontrola i ocena różnych aspektów kompetencji ucznia i efektywności procesu nauczania: Kontrola i ocena rozumienia ze słuchu w dydaktyce języka niemieckiego dla dorosłych; Ankieta jako narzędzie w ewaluacji zajęć z języka obcego; Samoocena jako istotny element kształtowania autonomii w nauczeniu specjalistycznego języka obcego; Specyfika nauki języka w grupach dorosłych - znaczenie ewaluacji i atuoewaluacji; Ewaluacja efektów kształcenia w platformach nauczania na odległość; Ocena kompetencji komunikacyjnej w konsultacjach i wywiadach w języku angielskim jako lingua franca; Kompetencja interkulturowa w sytuacji interpretacji autentycznego dokumentu ikonograficznego w języku/kulturze obcej na poziomie B2; Kryteria oceny wypowiedzi ustnych w testach plasujących oraz biegłości w języku polskim jako obcym - w poszukiwaniu nowych rozwiązań; Jak uczymy? Jakość nauczania języków obcych w szkołach językowych. III. Pomoce i materiały dydaktyczne w nauczaniu języków: wykorzystanie nowoczesnych technologii w nauczaniu języka obcego; Problemy z redagowaniem korespondencji stereotypowej a modele tekstu; Oceny porównawcze podręczników do nauki języka francuskiego i języka włoskiego w szkole średniej; Słowniki języka angielskiego a kolokacje; Podręcznik do nauki języka niemieckiego jako źródło międzykulturowej refleksji: czy istnieje model idealny? Analiza trzech przypadków; Literatura w przestrzeni 600 słów? "Easy readers" - uproszczone teksty literackie na lekcjach języka niemieckiego; Cyfrowa ewolucja mediów a możliwości kształtowania kompetencji językowej i krajoznawczej. IV. Kształcenie mikro- i makro-sprawności językowych: "Prawdziwa" komunikacji w klasie - czy jest możliwa?; O podejściu zadaniowym do nauczania języków obcych; Rola strategii metakognitywnych w przełamywaniu barier mówienia w języku angielskim; Próba określenia kompetencji ucznia uczącego się dwujęzycznie historii; Integracja kształcenia językowego i zawodowego w wyższych szkołach technicznych we Francji - na przykładzie wyższej szkoły technik przemysłowych w Nantes (Ecole des Mines de Nantes); Kształtowanie kompetencji językowej, komunikacyjnej i interkulturowej dzieci i młodzieży - wnioski z badań; Szkolne centrum pisania i czytania - możliwości rozwoju sprawności językowych poza curicculum. 5. Kształcenia neofilologiczne: Początkujący nauczyciele języków obcych - zwiększanie szans na rynku pracy poprzez projekty Leonardo da Vinci; Kształcenie tłumaczy na studiach filologicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej