Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(167)
IBUK Libra
(16)
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
Książki
(165)
Publikacje dydaktyczne
(31)
E-booki
(24)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(103)
tylko na miejscu
(101)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(103)
Czytelnia
(102)
Autor
Pawlak Mirosław
(9)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Case Doug
(5)
Aufderstrabe Hartmut
(4)
Bock Heiko
(4)
Sweeney Simon
(4)
Wingate Ursula
(4)
Blanc Jacquws
(3)
Cartier Jean-Michel
(3)
Gabryś-Barker Danuta
(3)
Granger Colin
(3)
Kalamarz Ryszard
(3)
Lederlin Pierre
(3)
Muller Jutta
(3)
Robbins Sue
(3)
Tomalin Mary
(3)
Wallwork Adrian
(3)
Watcyn-Jones Peter
(3)
Woods Edward
(3)
Achtelik Aleksandra
(2)
Alexander L. G
(2)
Alexander L. G. (1932- )
(2)
Brown H. Douglas
(2)
Comfort Jeremy
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Cudak Romuald
(2)
Daniels Albert
(2)
Delatour Y
(2)
Eichheim Hubert (1934- )
(2)
Estermann Christian
(2)
Ffolkes Michael
(2)
Flinders Steve
(2)
Graham and Gus
(2)
Hantschel Hans-Jürgen
(2)
Harmer Jeremy
(2)
Jennepin D
(2)
Jodłowiec Maria
(2)
Kind Uwe
(2)
Klotz Verena
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Krieger Paul
(2)
Krzyżyk Danuta
(2)
Köhl-Kuhn Renate
(2)
Latham-Koenig Christina
(2)
Leon-Dufour M
(2)
Majchrzak Olga
(2)
Manton Kevin
(2)
Mattle-Yeganeh A
(2)
Mazur Jan
(2)
Maćkowiak Rafał
(2)
Miodunka Władysław
(2)
Moreau Jacques
(2)
Myczko Kazimiera
(2)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(2)
Nys Filip de
(2)
Oxenden Clive
(2)
Ożóg Kazimierz
(2)
Paleit Dagmar
(2)
Parr-Modrzejewska Anna
(2)
Pawłowski Adam
(2)
Plumb John (1943- )
(2)
Power Susan
(2)
Praszałowicz Dorota
(2)
Raths Angelika
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Seiffarth Achim
(2)
Seretny Anna
(2)
Sherrington Ingrid
(2)
Smereczniak Małgorzata
(2)
Stroch Gunter (1948- )
(2)
Szubko-Sitarek Weronika
(2)
Szul Roman
(2)
Tallowitz Ulrike
(2)
Tambor Agnieszka
(2)
Tambor Jolanta
(2)
Teyssier B
(2)
Tullis Graham
(2)
Ur Penny
(2)
Waniek-Klimczak Ewa
(2)
Wildenbeest May
(2)
Wilson Ken (1947- )
(2)
Wojtczak Edyta
(2)
Zgółka Tadeusz
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Bailey Tom
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Barsoum Grant
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brennan Brian
(1)
Brieger Nick
(1)
Brieger Nick (1948- )
(1)
Broschek Erika
(1)
Bury Magdalena
(1)
Butker Ellen
(1)
Będkowska-Obłąk Marzena
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Cader Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(50)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(111)
Wielka Brytania
(32)
Niemcy
(14)
nieznany (d)
(11)
nieznany (f)
(7)
Kiribati
(7)
nieznany (us)
(7)
Włochy
(2)
Węgry
(1)
Język
polski
(135)
angielski
(37)
niemiecki
(19)
Temat
Język angielski
(80)
Nauczanie języków obcych
(64)
Język niemiecki
(36)
Języki
(18)
Język polski
(12)
Nauczanie
(10)
Język francuski
(8)
Język
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Gramatyka
(6)
Język handlu i biznesu
(6)
Dziecko
(5)
Językoznawstwo
(5)
Pisanie
(5)
Poziom podstawowy
(5)
Internet
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Uczenie się języków obcych
(4)
Czytanie
(3)
Dwujęzyczność
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Metody nauczania
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Edukacja medialna
(2)
Filologia angielska
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Języki obce
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
Szkolnictwo
(2)
Słownictwo
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Adres e-mail
(1)
Antyterroryzm
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Biblioteki
(1)
Biegli sądowi
(1)
Budżet państwa
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Elementarz polski
(1)
Frazeologia
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarowanie nieruchomościami
(1)
Grafologia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Głuchociemni
(1)
Hodowcy psów
(1)
Idiomy
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytut Rozwoju i Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język a kultura
(1)
Język dziecka
(1)
Język migowy
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język turecki
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki germańskie
(1)
Języki programowania
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kradzież dóbr kultury
(1)
Kształcenie
(1)
Kwesta
(1)
Leczenie
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metoda projektów
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele wychowania obywatelskiego
(1)
Neurologopedia
(1)
Nielegalne przekroczenie granicy
(1)
Nieważność czynności prawnej
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Grecja
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(40)
Ćwiczenia i zadania
(26)
Podręcznik
(19)
Praca zbiorowa
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Sprawdziany i testy
(3)
Opracowanie
(2)
Pieśń i piosenka
(2)
Poradnik
(2)
Arkusze egzaminacyjne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dramat amerykański
(1)
Fantasy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Literatura angielska
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Rap
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(62)
Edukacja i pedagogika
(24)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
191 wyników Filtruj
E-book
W koszyku

Celem skryptów - kart pracy i przewodnika metodycznego - jest wspieranie wykładowców prowadzących kursy dla przyszłych nauczycieli języka angielskiego. Opracowanie zawiera więc zarówno zadania w formie kart pracy, umożliwiające praktyczne ćwiczenie różnych etapów procesu planowania jak i szczegółowy poradnik, który dostarcza gotowych rozwiązań, inspiruje do twórczego podejścia oraz prezentuje modelowe odpowiedzi do zadań.

Skrypty zostały przygotowane w ramach projektu "Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim" (POWR.03.01.00-00-KN55/18-00), współfinansowanego przez Unię Europejską.

W publikacji wykorzystano fragmenty podręczników pochodzących z renomowanego wysłannictwa Macmillan Polska.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Celem skryptów - kart pracy i przewodnika metodycznego - jest wspieranie wykładowców prowadzących kursy dla przyszłych nauczycieli języka angielskiego. Opracowanie zawiera więc zarówno zadania w formie kart pracy, umożliwiające praktyczne ćwiczenie różnych etapów procesu planowania jak i szczegółowy poradnik, który dostarcza gotowych rozwiązań, inspiruje do twórczego podejścia oraz prezentuje modelowe odpowiedzi do zadań.

Skrypty zostały przygotowane w ramach projektu "Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim" (POWR.03.01.00-00-KN55/18-00), współfinansowanego przez Unię Europejską.

W publikacji wykorzystano fragmenty podręczników pochodzących z renomowanego wysłannictwa Macmillan Polska.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W publikacji skupiono się na zagadnieniach związanych z nauczaniem oraz uczeniem się języków, nie tylko obcych. Jej różnorodność tematyczna jest najlepszym dowodem na to, jak szerokie są obecnie zainteresowania młodych badaczy. W pierwszej części skupiono się na ukazaniu uczenia się oraz nauczania języków obcych z różnych perspektyw; druga dotyczy badań w obrębie uczenia się oraz nauczania języków obcych; w trzeciej skoncentrowano się na praktycznych aspektach związanych z nauczaniem i uczeniem się języków obcych. Informacje te pozwolą na zaprojektowanie nowego kursu pisania w języku angielskim, którego celem jest nie tylko zmiana podejścia studentów do pisania na bardziej pozytywne, ale także zapewnienie wsparcia przy pisaniu akademickim. Zaproponowana metoda „stacji uczenia się” pozwala zarówno na indywidualną pracę każdego ucznia, jak i na wymianę informacji z partnerem lub członkiem grupy. Wprowadzany regularnie na zajęciach językowych trening strategiczny pozwoli uczniom nie tylko na pogłębienie swojej wiedzy o efektywnych strategiach uczenia się, ale także zwiększy ich szanse na sukces w nauce języka obcego. Zgodnie z wynikami badań nauczyciele z wyższą inteligencją emocjonalną są wyżej oceniani przez swoich uczniów. Książka jest skierowana przede wszystkim do studentów kierunków neofilologicznych, zainteresowanych zgłębianiem problemów natury psycholingwistycznej, a także pragnących doskonalić swój warsztat nauczyciela języka obcego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Niniejsza publikacja stanowi trzeci tom z cyklu PLEJ, czyli PsychoLingwistycznych Eksploracji Językowych. Jej celem, podobnie jak poprzednich, jest popularyzacja najnowszych osiągnięć w dziedzinie nauczania i uczenia się języków obcych wśród młodych badaczy. Ze względu na charakter artykułów, książka ta została podzielona na trzy części. Pierwsza z nich skupia artykuły dotyczące procesów uczenia się oraz nauczania języków obcych z różnych perspektyw; druga zbiera artykuły przedstawiające wyniki badań nad procesem przyswajania oraz nauczania języków obcych; trzecia natomiast traktuje o praktycznych aspektach związanych z nauczaniem i uczeniem się języków obcych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Wspieranie rozwoju ICT w Unii Europejskiej i Polsce: Wsparcie branży ICT przez UE w perspektywie finansowej 2014-2020; Branża ICT w Polsce; Wsparcie rozwoju sektora ICT w Polsce. 2. Projekt „Nie obawiaj się programować, to nie takie trudne – kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w zakresie nauki programowania”. 3. Zarys psychologicznej koncepcji rozwojowej dziecka na poziomie edukacji wczesnoszkolnej. 4. Programowanie w języku Scratch. 5. Programowanie w języku Scottie Go.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Portraits of the L2 user / ed. by Vivian Cook. - Reprint. - Clevedon : Buffalo : Multilingual Matters Ltd , 2004. - 347, [5] s. : rys. ; 21 cm.
(Second Language Acquisition ; 1)
1. Background to the L2 User; 2. Lexical Representation and Lexical Processing in the L2 User; 3. The Phonology of the L2 User; 4. A Minimalist Approach to L2 Solves a Dilemma of UG; 5. Development of L2 Functional Use; 6. Cognitive Processes of L2 Users; 7. Portrait of the Bilingual Child; 8. The Neurolinguistics os L2 Users; 9. Individual Differences in L2 Fluency: The Effects of Neurobiological Correlates; 10. Language Attrition: Tests, Self-assessment and Perceptions; 11. Poststructualist Approaches to the Study of Social Factors in Second Language Learning and Use; 12. Second Language Lerner's Rights; 13. Language Teaching Methodology and the L2 User Perspective.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(New Concept English)
To the teacher ; About this course ; How to use this course ; Unit one ; Unit two ; Unit three ; Unit four ;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (tylko dla wykładowców) (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Language, Learning, and Teaching, 2. First Language Acquisition, 3. Age and Acquisition, 4. Human Learning, 5. Styles and Strategies, 6. Personality Factors, 7. Sociocultural Factors, 8. Communicative Competence, 9. Cross-Linguistic Influence and learner Language, 10. Toward a Theory od Second language Acquisition
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zagadnienia ogólne: Gramatyka uniwersytecka a gramatyka szkolna; Z problemów paralingwistyki- niektóre aspekty edukacji lingwistycznej; O semantycznych aspektach edukacji lingwistycznej jako problemie badań porównawczych; Komputerowe wspomaganie edukacji lingwistycznej; 2. Edukacja lingwistyczna w początkach nauczania: Kompetencja zawodowa nauczyciela niższych klas szkoły podstawowej a jego wiedza lingwistyczna; Akty mowy w języku nauczyciela; Edukacja semantyczna w nauczaniu początkowym; Wymiana znaczeń między nauczycielem a uczniem w komunikacji werbalnej; Determinanty regionalne sprawności językowej uczniów w młodszym wieku szkolnym; Kształcenie sprawności językowych dziecka w okresie wczesnoszkolnym; Modelowe ujęcie determinantów aktywności werbalnej dziecka w młodszym wieku szkolnym; O nabywaniu doświadczeń językowych w sytuacjach szkolnych; Kompetencje językowe młodszych uczniów a zjawisko analfabetyzmu funkcjonalnego; Środowisko rodzinne a poziom rozwoju kompetencji komunikacyjnej u dziecka 6-7 letniego; Neologizmy przykładem kreatywności językowej uczniów klas młodszych; Wpływ fiszek autokreatywnych na sprawności polonistyczne uczniów w edukacji wczesnoszkolnej; Ocena poziomu rozumienia wybranych pojęć przez sześciolatki na podstawie ich wypowiedzi; Znaczenie zasobu słownikowego oraz kompetencji lingwistycznej w procesie rozumienia tekstu; O nowy model pracy z tekstem z dziećmi w wieku wczesnoszkolnym; Sytuacja przedrecepcyjna i nadanie oralne tekstu jako elementy refleksji nad użyciem języka; Forma dźwiękowa wypowiedzi uczniów klasy I szkoły specjalnej dla lekko upośledzonych językowo; 3. Problemy dwujęzyczności: Edukacja lingwistyczna jako składnik studiów polskich na uniwersytecie koreańskim Hankuk University of Foreign Studies w Seulu; Z dziejów pewnego eksperymentu, czyli o wprowadzeniu odmiany specjalistycznej w początkach nauczania języka polskiego jako obcego; Trudności studentów francuskich z przyswajaniem polskiej fleksji i składni; Podręczni i polszczyzna w nauczaniu języka polskiego w północnej Francji; Charakterystyka morfo syntaktyczna polszczyzny dzieci dwujęzycznych polsko-francuskich; Sprawność językowa uczniów szkół podstawowych z polskim językiem nauczania w Republice Czeskiej; Korespondencja zagraniczna w doskonaleniu kompetencji komunikacyjnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Nowe koncepcje programowe a ich realizacja w zreformowanej szkole: Psychologiczne aspekty procesu uczenia się języka obcego; Możliwości wykorzystania wyników badań nad przyswajaniem języka obcego w nauczaniu; Zasady konstrukcji programu autorskiego; Programy nauczania języka angielskiego w gimnazjum; Podejście do błędu językowego w programach nauczania języka angielskiego w gimnazjum; Koncepcje pedagogiczne i cele zintegrowanego programu nauczania języka francuskiego i przedmiotów artystycznych dla pierwszego etapu kształcenia; Innowacyjne materiały w nauczaniu języków obcych . Europejskie projekty współpracy w ramach programu Socrates-Lingua; 2. Podręczniki do nauki języków obcych: Wybór i ocena podręczników do nauki języków obcych; rozwijanie kompetencji interkulturowej w nowych materiałach do nauczania języka angielskiego dla szkół średnich; Ukryty program w podręcznikach do nauki języków obcych; Podręczniki do nauki języka angielskiego w gimnazjum; Materiały dydaktyczne w nauczaniu języka angielskiego do celów specjalistycznych (ESP); Podręczniki elektroniczne do nauki języków obcych; 3. Kształcenie nauczycieli języków obcych: Paradygmaty wstępnego kształcenia nauczycieli języków obcych; Tworzenie programu językowego w kształceniu nauczycieli na przykładzie programu zajęć z konwersacji; Autorski program doskonalenia nauczycieli języka angielskiego w zakresie techniki oceniania i testowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka , ISSN 1644-9126 ; Rok XXIII. Zeszyt 3)
Kwartalnik, 2020-
Wcześniejsza częstotliwość: Rocznik, 2000-2013, Półrocznik, 2014-2019
Forma i typ
Temat
I. Zagadnienia konstytucyjnoprawne i teoretycznoprawne: 1. Public collections and the freedom of association; 2. Prawo do pracy w świetle obowiązującego prawa polskiego; 3. Kilka refleksji na temat Instytutu Rozwoju Języka Polskiego w kontekście praw językowych jednostek; 4. O konstytucyjności modelu postępowania dyscyplinarnego w sprawach sędziów Trybunału Konstytucyjnego; 5. Ewolucja ustroju konstytucyjnego i położenia prawnomiędzynarodowego Ługańskiej Republiki Ludowej w latach 2014-2022. II. Zagadnienia prawnomiędzynarodowe: 1. Wielostronny tymczasowy arbitraż odwoławczy (MPIA) i jego znaczenie dla reformy Światowej Organizacji Handlu; 2. Unia Europejska a zagrożenia terrorystyczne: kolejny etap (część II). III. Zagadnienia prawa publicznego: 1. Policja jako podmiot administracji bezpieczeństwa wewnętrznego; 2. Ocena rozwiązań zaproponowanych w ramach programu „Pierwsze mieszkanie” w świetle dotychczasowej polityki mieszkaniowej państwa; 3. Opodatkowanie hodowli psów rasowych podatkiem dochodowym od osób fizycznych a zasada ustawowej regulacji stosunku prawnopodatkowego. Zarys problematyki; 4. Sozologia w kształtowaniu prawnych instrumentów ochrony środowiska. IV. Z zagadnień prawa karnego i procedury karnej: 1. Fighting cross-border crime as a challenging task of Polish Border Guard; 2. Przyczyny nadużywania stosowania środków przymusu bezpośredniego wobec osób z zaburzeniami psychicznymi – analiza historyczna i postulaty de lege ferenda; 3. Problematyka wymogu niekaralności pośrednika w obrocie nieruchomości. V. Zagadnienia proceduralne: 1. Dowód z zeznań świadka na piśmie jako przykład wypaczenia idei środka dowodowego; 2. Opinia pismoznawcy o stanie psychofizycznym testatora; 3. Rozstrzyganie niedających się usunąć wątpliwości na korzyść strony w świetle art. 7a oraz 81a Kodeksu postępowania administracyjnego; 4. Zmiany w zakresie doręczeń elektronicznych w Kodeksie postępowania administracyjnego. VI. Z problematyki prawa prywatnego: 1. Anti-crisis arrangements in the Polish labour law system; 2. Nieważność bezwzględna w ujęciu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów; 3. Marmury z Partenonu – spór czy aby tylko prawny? Sprawozdania: Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej pt. „Kryzys zaufania obywateli do państwa i stanowionego przez nie prawa”. Sosnowiec, 12 czerwca 2023 r.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 340 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 244)
Zawiera: Cz. I Podstawy rozwoju językowego i komunikacyjnego dziecka: Opanowywanie języka i mowy przez dziecko; Konteksty komunikowania kreowane przez rodzinę (kilka uwag i problemów inspirowanych teorią Basila Bernsteina); Rozwój językowych kompetencji dzieci w świetle kompetencji pedagogów; Dialog krytyczny w edukacji wczesnoszkolnej. Cz. II Czynności językowe dziecka w wybranych kontekstach: Rozwijanie sprawności językowych dziecka; Słów kilka o rozwijaniu sprawności językowych na przykładzie elementarzy Józefa Chociszewskiego 91837-1914); Warunki rozwoju słuchowej kompetencji komunikacyjnej małego dziecka; Koncepcja kształcenia językowego w metodzie Marii Montessori; Kompetencje językowe dzieci z uszkodzeniami słuchu w wieku wczesnoszkolnym. Cz. III Właściwości języka i uwarunkowania kompetencji językowych oraz komunikacyjnych dziecka: Twórczy wymiar aktywności językowej dziecka; Językowy obraz świata zwierząt w literaturze dla dzieci. Analiza na wybranym przykładzie; Rola książki i czasopisma w życiu dziecka - o potrzebie rozbudzania zainteresowań czytelniczych najmłodszego pokolenia; Świat wyrazów w książkach dla dzieci - aspekt poznawczy; Język Internetu w kontekście rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka. Od wzbogacania komunikacji tekstowej do spłaszczania języka? Cz. IV Rozwijanie umiejętności językowych i komunikacyjnych dzieci w obszarze języka obcego: Rozwijanie kompetencji językowych dzieci z tubylczych mniejszości etnicznych. Wybrane przykłady z Kanady i Grenlandii; Drama w edukacji i opanowywaniu języka obcego; Nauczanie języka niemieckiego w aspekcie wymowy - pomiędzy tradycją a wymogami jutra; Nauczanie języka obcego dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; Nr 540)
1. Podstawowe zagadnienia procesu komunikowania się; ?. Rozwój umiejętności komunikowania się; 3. Uwarunkowania uczenia się komunikowania w edukacji przedszkolnej; 4. Dziecko jako użytkownik języka w wybranych sytuacjach edukacyjnych; 5. Przygotowania nauczycieli do wspierania rozwoju umiejętności komunikacyjnych dzieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Idea obywatelskości w prawie i nauce; Edukacja obywatelska (model szkoleniowy); Praktyka wychowania obywatelskiego; Nauczyciel- trener
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.133.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej