Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(167)
IBUK Libra
(16)
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
Książki
(165)
Publikacje dydaktyczne
(31)
E-booki
(24)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(103)
tylko na miejscu
(101)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(103)
Czytelnia
(102)
Autor
Pawlak Mirosław
(9)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Case Doug
(5)
Aufderstrabe Hartmut
(4)
Bock Heiko
(4)
Sweeney Simon
(4)
Wingate Ursula
(4)
Blanc Jacquws
(3)
Cartier Jean-Michel
(3)
Gabryś-Barker Danuta
(3)
Granger Colin
(3)
Kalamarz Ryszard
(3)
Lederlin Pierre
(3)
Muller Jutta
(3)
Robbins Sue
(3)
Tomalin Mary
(3)
Wallwork Adrian
(3)
Watcyn-Jones Peter
(3)
Woods Edward
(3)
Achtelik Aleksandra
(2)
Alexander L. G
(2)
Alexander L. G. (1932- )
(2)
Brown H. Douglas
(2)
Comfort Jeremy
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Cudak Romuald
(2)
Daniels Albert
(2)
Delatour Y
(2)
Eichheim Hubert (1934- )
(2)
Estermann Christian
(2)
Ffolkes Michael
(2)
Flinders Steve
(2)
Graham and Gus
(2)
Hantschel Hans-Jürgen
(2)
Harmer Jeremy
(2)
Jennepin D
(2)
Jodłowiec Maria
(2)
Kind Uwe
(2)
Klotz Verena
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Krieger Paul
(2)
Krzyżyk Danuta
(2)
Köhl-Kuhn Renate
(2)
Latham-Koenig Christina
(2)
Leon-Dufour M
(2)
Majchrzak Olga
(2)
Manton Kevin
(2)
Mattle-Yeganeh A
(2)
Mazur Jan
(2)
Maćkowiak Rafał
(2)
Miodunka Władysław
(2)
Moreau Jacques
(2)
Myczko Kazimiera
(2)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(2)
Nys Filip de
(2)
Oxenden Clive
(2)
Ożóg Kazimierz
(2)
Paleit Dagmar
(2)
Parr-Modrzejewska Anna
(2)
Pawłowski Adam
(2)
Plumb John (1943- )
(2)
Power Susan
(2)
Praszałowicz Dorota
(2)
Raths Angelika
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Seiffarth Achim
(2)
Seretny Anna
(2)
Sherrington Ingrid
(2)
Smereczniak Małgorzata
(2)
Stroch Gunter (1948- )
(2)
Szubko-Sitarek Weronika
(2)
Szul Roman
(2)
Tallowitz Ulrike
(2)
Tambor Agnieszka
(2)
Tambor Jolanta
(2)
Teyssier B
(2)
Tullis Graham
(2)
Ur Penny
(2)
Waniek-Klimczak Ewa
(2)
Wildenbeest May
(2)
Wilson Ken (1947- )
(2)
Wojtczak Edyta
(2)
Zgółka Tadeusz
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Bailey Tom
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Barsoum Grant
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brennan Brian
(1)
Brieger Nick
(1)
Brieger Nick (1948- )
(1)
Broschek Erika
(1)
Bury Magdalena
(1)
Butker Ellen
(1)
Będkowska-Obłąk Marzena
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Cader Jakub
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(88)
1990 - 1999
(50)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(111)
Wielka Brytania
(32)
Niemcy
(14)
nieznany (d)
(11)
nieznany (f)
(7)
Kiribati
(7)
nieznany (us)
(7)
Włochy
(2)
Węgry
(1)
Język
polski
(135)
angielski
(37)
niemiecki
(19)
Temat
Język angielski
(80)
Nauczanie języków obcych
(64)
Język niemiecki
(36)
Języki
(18)
Język polski
(12)
Nauczanie
(10)
Język francuski
(8)
Język
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Gramatyka
(6)
Język handlu i biznesu
(6)
Dziecko
(5)
Językoznawstwo
(5)
Pisanie
(5)
Poziom podstawowy
(5)
Internet
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Uczenie się języków obcych
(4)
Czytanie
(3)
Dwujęzyczność
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Metody nauczania
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Edukacja medialna
(2)
Filologia angielska
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Języki obce
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
Szkolnictwo
(2)
Słownictwo
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Adres e-mail
(1)
Antyterroryzm
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Biblioteki
(1)
Biegli sądowi
(1)
Budżet państwa
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Elementarz polski
(1)
Frazeologia
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarowanie nieruchomościami
(1)
Grafologia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Głuchociemni
(1)
Hodowcy psów
(1)
Idiomy
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytut Rozwoju i Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język a kultura
(1)
Język dziecka
(1)
Język migowy
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język turecki
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki germańskie
(1)
Języki programowania
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kradzież dóbr kultury
(1)
Kształcenie
(1)
Kwesta
(1)
Leczenie
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metoda projektów
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele wychowania obywatelskiego
(1)
Neurologopedia
(1)
Nielegalne przekroczenie granicy
(1)
Nieważność czynności prawnej
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Osoby z zaburzeniami psychicznymi
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Grecja
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(40)
Ćwiczenia i zadania
(26)
Podręcznik
(19)
Praca zbiorowa
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Sprawdziany i testy
(3)
Opracowanie
(2)
Pieśń i piosenka
(2)
Poradnik
(2)
Arkusze egzaminacyjne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dramat amerykański
(1)
Fantasy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Literatura angielska
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Rap
(1)
Raport z badań
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(62)
Edukacja i pedagogika
(24)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
191 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
How Languages are Learned / Patsy M. Lightbown, Nina Spada. - Wyd. 3. - Oxford, New York : Oxford University Press, 2009. - 233, [5] s. : rys. ; 25 cm.
(Oxford Handbooks for Language Teachers)
1. Language learning in early childhood, .2 Explaining deconf language learning, 3. Individual differences in second language learning, 4. Learner language, 5. Observing learning and teaching in the second language classroom, Second language learning in the classroom, 7. Popular ideas about language learning revisiteg
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
How to teach english / Jeremy Harmer. - Harlow : Pearson Education Limited : Longman, 2007. - 288 s. : il. ; 25 cm + DVD.
1. Learners; 2. Teachers; 3. Managing the classroom; 4. Describing learning ad teaching; 5. Describing language; 6. Teaching the language system; 7. Teaching reading; 8. Teaching writing; 9. Teaching spiking; 10. Teaching listening; 11. Using coursebooks; 12. Planning lessons; 13. Testing; 14. What if?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Unit 1: The World Power. Unit 2: A Constitution for Europe? Unit 3: An Agenda for Enlargement. Unit 4:The Languages of the EU. Unit 5: For Diveristy. Unit 6: The EU Budget. Unit 7: Entrepreneurship in the EU. Unit 8: Pension Systems. Unit 9: Health Care Co-operation in the EU. Unit 10: The Free Movement of Patients. Unit 11: EU Humanitarian Aid. Additional activities. Key.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Recenzowanym tomem mogą być zainteresowani badacze zajmujący się zagadnieniami z zakresu italianistyki, studenci i doktoranci filologii włoskiej, a także wszyscy pasjonaci języka włoskiego.

Il volume recensito puo interessare sia studiosi italianisti, sia studenti e dottorandi d'italianistica, come anche tutti gli appassionati della lingua italiana.

DR HAB. PROF. UMK KAROL KARP

Obszar badań italianistycznych jest dość skromnie prezentowany i promowany w Polsce [...], dlatego też należy podkreślić znaczenie serii ItaliAMO, dzięki której mogą wypowiedzieć się zarówno młodzi italianiści, jak i badacze bardziej doświadczeni.

Il campo delle ricerche italianistiche e rappresentato e promosso in Polonia piuttosto modestamente [...], percio bisogna sottolineare il significato della serie ItaliAMO, che da voce sia agli italianisti giovani sia agli studiosi con gia piu esperienza.

DR HAB. PROF. UMK MARTA KALISKA

Teksty są niezwykle ciekawe, bogate w treść, oparte na badaniach i odkryciach autorów, których celem było pogłębienie i promowanie wiedzy o wy branych aspektach włoskiej kultury, począwszy od tradycji artystycznych po twórczość wielkich pisarzy z przeszłości.

I testi sono estremamente interessanti, ricchi di contenuto, basati sulle ricerche e scoperte degli autori, il cui obiettivo era quello di approfondire e diffondere il sapere su determinati aspetti della cultura italiana, dalle tradizioni artistiche alla pro duzione dei grandi scrittori del passato.

DR HAB. PROF. UG DOROTA KARWACKA-PASTOR

Zaprezentowane w monografii artykuły, zarówno językoznawcze, literaturoznawcze jak i kulturoznawcze, ukazują niewątpliwie naukową i osobistą pasję związaną z odkrywaniem zjawisk w języku i kulturze włoskiej w kontekście akademickim, a także pozaakademickim.

Gli articoli presentati nel volume, che si estendono da argomenti di linguistica a temi di letteratura, mostrano senza dubbio una passione scientifica e personale per la scoperta dei fenomeni legati alla lingua e alla cultura italiana, nel contesto accademico e non accademico.

DR DOMINIKA DYKTA

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Języki obce : estawy materiałów. Cz. 2. - Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji , 2017. - Skoroszyt (15 zeszytów) : ilustracje ; 32 cm.
Gatunek
Zawiera: Zestaw 6, CLIL jako nowatorska metoda nauczania. Zestaw 7, CLIL w praktyce. Zestaw 8, Język angielski we wczesnej edukacji językowej. Zestaw 9, Planowanie lekcji. Zestaw 10, Kompetencja interkulturowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Języki obce : zestawy materiałów. Cz. 1. - Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji , 2017. - Skoroszyt (15 zeszytów) : ilustracje ; 32 cm.
Gatunek
Zawiera: Zestaw 1, Autonomia ucznia. Zestaw 2, Kompetencje kluczowe. Zestaw 3, Pracownia językowa. Zestaw 4, Motywacja. Zestaw 5, TIK.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kompetencje leksykalne uczniów w edukacji wczesnoszkolnej- próba określenia ich natury: Język i jego istota; Współczesne koncepcje teoretyczne w badaniach nad językiem dziecka; Koncepcja rozwoju języka; Właściciel języka dzieci w młodszym wieku szkolnym; Uwarunkowania rozwoju języka uczniów klas niższych; Sposoby wzbogacania słownictwa uczniów w środowisku szkolnym; 2. Procedura badań własnych: problemy badawcze; Definicje, wskaźniki, kryteria i operacjonalizacja zmiennych; Hipotezy badawcze; Dobór populacji do badań; Plan i organizacja badań; 3. Determinanty kompetencji leksykalnych uczniów klas niższych w świetle badań własnych: Szczegółowa charakterystyka próby badawczej; Poziom słownictwa uczniów w świetle przeprowadzonych badań empirycznych; Podręczniki jak źródło wiedzy leksykalnej uczniów klas niższych; 4. Weryfikacja hipotez, wnioski z badań oraz wskazania dla praktyki edukacyjnej: Zasób leksykalny języka dzieci w młodszym wieku szkolnym; Podręczniki stosowane w edukacji wczesnoszkolnej jako baza dla rozwijania słownictwa uczniów; Wybrane aspekty środowiska rodzinnego i szkolnego a poziom leksyki uczniów w edukacji wczesnoszkolnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku

Monografia jest zbiorem artykułów poświęconych zagadnieniom współczesnej glottodydaktyki mających związek z wielojęzycznością, kształtowaniem kompetencji językowych w zakresie kilku języków oraz rozwijaniem kompetencji interkulturowej komunikacji. Zawarte w tomie analizy dotyczą zagadnień związanych z kompetencjami osoby wielojęzycznej, w szczególności jako osoby uczącej się, jej świadomości interkulturowej, efektywnej komunikacji, mobilności, realizacji życiowych celów. Podejmowana jest również problematyka nauczania wielojęzycznego, czynników determinujących powodzenie w realizacji efektów kształcenia, metod i materiałów dydaktycznych stosowanych w wielojęzycznej klasie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I. Istota komunikacji osób głuchoniemych: Specyfika komunikacji osób z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku; Znaczenie w komunikacji interpersonalnej dla osób głuchoniewidomych; Rodzaje metod komunikacji osób głuchoniemych; Rozwój umiejętności komunikacyjnych u osób głuchoniewidomych od urodzenia lub wczesnego dzieciństwa. Cz. II. Metody komunikacji alternatywnej osób głuchoniemych: Metody komunikacji alternatywnej głuchoniewidomych w ujęciu historycznym; Diagnoza preferencji i możliwości komunikacyjnych głuchoniewidomego dziecka; Mowa ciała; System jednoznacznych symboli; Narządy artykulacyjne we wczesnym okresie rozwoju i ich rola w procesie komunikacji; Język migowy jako środek porozumiewania się z osobami głuchoniewidomymi zespołem Uchera; Daktylografia od ręki; Alfabet brajlowski; Jednoręczny i dwuręczny brajl do palców; Kreślenie na dłoni liter drukowanych; Alfabet punktowy do dłoni; Metoda Lorma; Metoda Tadoma; system Komunikacji Obrazkowej PCS; Totalna komunikacja; Dobór metody komunikacji dla małego całkowicie głuchoniewidomego dziecka; Komputer w procesie komunikacji osób głuchoniewidomych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Historyczno-Filologicznego / Tow. Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 127)
I. Kierunki badań i zastosowania praktyczne we współczesnej glottodydaktyce, II. Kompetencja wielojęzyczna i kształcenie zawodowe, III. Glottodydaktyka ogólna a szczególna, IV. Kształtowanie kompetencji językowej, komunikacyjnej i interkulturowej, V. Nowe technologie w procesie nauczania i uczenia się, VI. Organizacja procesu dydaktycznego - propozycje nowych rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej