Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(83)
IBUK Libra
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(82)
Publikacje dydaktyczne
(13)
E-booki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(40)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(65)
Czytelnia
(41)
Autor
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Case Doug
(5)
Sweeney Simon
(4)
Granger Colin
(3)
Pawlak Mirosław
(3)
Robbins Sue
(3)
Tomalin Mary
(3)
Wallwork Adrian
(3)
Watcyn-Jones Peter
(3)
Woods Edward
(3)
Alexander L. G
(2)
Alexander L. G. (1932- )
(2)
Brown H. Douglas
(2)
Comfort Jeremy
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Ffolkes Michael
(2)
Flinders Steve
(2)
Graham and Gus
(2)
Harmer Jeremy
(2)
Latham-Koenig Christina
(2)
Manton Kevin
(2)
Oxenden Clive
(2)
Parr-Modrzejewska Anna
(2)
Plumb John (1943- )
(2)
Power Susan
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Szubko-Sitarek Weronika
(2)
Tullis Graham
(2)
Ur Penny
(2)
Wilson Ken (1947- )
(2)
Bailey Tom
(1)
Barsoum Grant
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Brennan Brian
(1)
Brieger Nick
(1)
Brieger Nick (1948- )
(1)
Cader Jakub
(1)
Charlton Helen E
(1)
Comfort Jeremy (1953- )
(1)
Comyns Carr Jane
(1)
Cook Vivian
(1)
Cordell Jane
(1)
Cunningham Sarah (1966- )
(1)
Dahms Thomas
(1)
Dudley-Evans Tony
(1)
Eales Frances
(1)
Ellis Rod
(1)
Flienders Steve
(1)
Goddard Robert. J
(1)
Hamilton Cheryl
(1)
Hamp-Lyons Liz
(1)
Hancock Paul
(1)
Heasley Ben
(1)
Herd Cynthia
(1)
Huczek Marian (1939-2023)
(1)
Hutchinson Tom
(1)
Johnson Helen
(1)
Johnson Keith
(1)
Leiko-Szymańska Agnieszka
(1)
Lightbown Patsy M
(1)
Majchrzak Olga
(1)
Marsden Emma
(1)
Martin Beatriz
(1)
McKay William
(1)
Mitchell Rosamond
(1)
Moon Jayne
(1)
Morr Peter
(1)
Myers Melissa
(1)
Myles Florence
(1)
Nosowicz Jan Franciszek
(1)
Oxford Rebecca L
(1)
Pettengell Ted
(1)
Read Carol
(1)
Rundell Michael
(1)
Smith Bernard
(1)
Spada Nina
(1)
St. John Maggie-Jo
(1)
Stochmiałek Jerzy
(1)
Swaine Neville
(1)
Swan Michael
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Theobald Theo
(1)
Treger Anna
(1)
Waściński Tadeusz
(1)
Wyatt Rawdon
(1)
Yule George
(1)
Zaporowski Leszek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(27)
Kraj wydania
Polska
(42)
Wielka Brytania
(32)
Kiribati
(7)
nieznany (us)
(7)
Węgry
(1)
Język
polski
(54)
angielski
(35)
Temat
Język angielski
(80)
Nauczanie języków obcych
(39)
Język handlu i biznesu
(6)
Języki
(6)
Językoznawstwo
(5)
Filologia angielska
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Słownictwo
(2)
Uczenie się języków obcych
(2)
Biblioteki
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gramatyka
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki obce
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Pisanie
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Przekłady
(1)
Public relations
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Technika
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Unia Europejska
(1)
Wypadki przy pracy
(1)
Temat: czas
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(28)
Ćwiczenia i zadania
(15)
Podręcznik
(10)
Artykuły
(1)
Dramat amerykański
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Literatura angielska
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(38)
Edukacja i pedagogika
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
89 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Group Work : Intermediate / Peter Watcyn-Jones. - Wyd. 2. - Essex : Harlow : Pearson Education Limited, 2001. - 92 s. : il. ; 30 cm.
(Penguin English Photocopiables)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business Roles 2 / John Crowther-Alwyn. - Cambridge : Cambridge University Press, cop. 1999. - IV, 100 s. : for., rys., mapy, wykresy ; 30 cm.
(Cambridge Copy Collection)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Literaturoznawstwo i translatoryka: 1. I ty zostaniesz Frankensteinem: Frankenstein Mary Shelley w interpretacji psychoanalitycznej, feministycznej i marksistowskiej, 2. Współczesne tłumaczenia białoruskiego "Tristana" jako środek edukacji międzykulturowej, 3. Dokumentacja Unii Europejskiej - wyzwanie dla tłumaczy, 4. Kilka uwag o kształceniu tłumaczy języków obcych w Polsce, 5. Problemy nieprzekładalności tekstów urzędowych. Cz.II Językoznawstwo: 1. Zapożyczenia niderlandzkie w rosyjskich żargonach i złodziejskim argot, 2. Zapożyczenia w grupach leksykalno-semantycznych i gniazdach derywacyjnych, 3. Rola terminu w referencjalnej i tematycznej organizacji dyskursu akademickiego, 4. Język rosyjski we współczesnej Europie. Cz.III Glotodydaktyka: 1. Językowy obszar świata w glottodydaktyce, 2. Kształcenie języków obcych w kontekście przemian społecznych i kulturowych w Europie, CZ.IV Edukacja ustawiczna wirtualnych nauczycieli logopedów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Ekonomia i Humanistyka ; Vol. I nr 2-3/ 2001)
Szkolna edukacja w zakresie języka angielskiego; Proces rozwoju firmy; Edukacja na odległość; Szanse i bariery procesy restrukturyzacji w Polsce; Wypadek przy pracy - regulacja prawna oraz praktyka na podstawie orzecznictwa Sądy Powszechnego Rzeczypospolitej Polskiej; Regionalne systemy innowacji; Charakterystyka otoczenia biblioteki; Ordnung muss sein! - Reflexionen über eine Redewendung; Ordnung muss sein! - Refleksje na temat pewnego zwrotu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W publikacji skupiono się na zagadnieniach związanych z nauczaniem oraz uczeniem się języków, nie tylko obcych. Jej różnorodność tematyczna jest najlepszym dowodem na to, jak szerokie są obecnie zainteresowania młodych badaczy. W pierwszej części skupiono się na ukazaniu uczenia się oraz nauczania języków obcych z różnych perspektyw; druga dotyczy badań w obrębie uczenia się oraz nauczania języków obcych; w trzeciej skoncentrowano się na praktycznych aspektach związanych z nauczaniem i uczeniem się języków obcych. Informacje te pozwolą na zaprojektowanie nowego kursu pisania w języku angielskim, którego celem jest nie tylko zmiana podejścia studentów do pisania na bardziej pozytywne, ale także zapewnienie wsparcia przy pisaniu akademickim. Zaproponowana metoda „stacji uczenia się” pozwala zarówno na indywidualną pracę każdego ucznia, jak i na wymianę informacji z partnerem lub członkiem grupy. Wprowadzany regularnie na zajęciach językowych trening strategiczny pozwoli uczniom nie tylko na pogłębienie swojej wiedzy o efektywnych strategiach uczenia się, ale także zwiększy ich szanse na sukces w nauce języka obcego. Zgodnie z wynikami badań nauczyciele z wyższą inteligencją emocjonalną są wyżej oceniani przez swoich uczniów. Książka jest skierowana przede wszystkim do studentów kierunków neofilologicznych, zainteresowanych zgłębianiem problemów natury psycholingwistycznej, a także pragnących doskonalić swój warsztat nauczyciela języka obcego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku

Celem skryptów - kart pracy i przewodnika metodycznego - jest wspieranie wykładowców prowadzących kursy dla przyszłych nauczycieli języka angielskiego. Opracowanie zawiera więc zarówno zadania w formie kart pracy, umożliwiające praktyczne ćwiczenie różnych etapów procesu planowania jak i szczegółowy poradnik, który dostarcza gotowych rozwiązań, inspiruje do twórczego podejścia oraz prezentuje modelowe odpowiedzi do zadań.

Skrypty zostały przygotowane w ramach projektu "Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim" (POWR.03.01.00-00-KN55/18-00), współfinansowanego przez Unię Europejską.

W publikacji wykorzystano fragmenty podręczników pochodzących z renomowanego wysłannictwa Macmillan Polska.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Celem skryptów - kart pracy i przewodnika metodycznego - jest wspieranie wykładowców prowadzących kursy dla przyszłych nauczycieli języka angielskiego. Opracowanie zawiera więc zarówno zadania w formie kart pracy, umożliwiające praktyczne ćwiczenie różnych etapów procesu planowania jak i szczegółowy poradnik, który dostarcza gotowych rozwiązań, inspiruje do twórczego podejścia oraz prezentuje modelowe odpowiedzi do zadań.

Skrypty zostały przygotowane w ramach projektu "Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim" (POWR.03.01.00-00-KN55/18-00), współfinansowanego przez Unię Europejską.

W publikacji wykorzystano fragmenty podręczników pochodzących z renomowanego wysłannictwa Macmillan Polska.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej