Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(180)
IBUK Libra
(16)
ebookpoint BIBLIO
(8)
Forma i typ
Książki
(178)
Publikacje dydaktyczne
(44)
E-booki
(24)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(114)
tylko na miejscu
(104)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(114)
Czytelnia
(105)
Autor
Pawlak Mirosław
(9)
Watcyn-Jones Peter (1944- )
(8)
Howard-Williams Deirdre
(7)
Case Doug
(5)
Aufderstrabe Hartmut
(4)
Bock Heiko
(4)
Sweeney Simon
(4)
Tullis Graham
(4)
Wingate Ursula
(4)
Becker Norbert
(3)
Blanc Jacquws
(3)
Braunert Jörg (1944- )
(3)
Cartier Jean-Michel
(3)
Gabryś-Barker Danuta
(3)
Granger Colin
(3)
Kalamarz Ryszard
(3)
Lederlin Pierre
(3)
Muller Jutta
(3)
Robbins Sue
(3)
Tomalin Mary
(3)
Wallwork Adrian
(3)
Watcyn-Jones Peter
(3)
Woods Edward
(3)
Achtelik Aleksandra
(2)
Alexander L. G
(2)
Alexander L. G. (1932- )
(2)
Brown H. Douglas
(2)
Comfort Jeremy
(2)
Crowther-Alwyn John
(2)
Cudak Romuald
(2)
Daniels Albert
(2)
Delatour Y
(2)
Eichheim Hubert (1934- )
(2)
Eismann Volker
(2)
Estermann Christian
(2)
Ffolkes Michael
(2)
Flinders Steve
(2)
Graham and Gus
(2)
Hantschel Hans-Jürgen
(2)
Harmer Jeremy
(2)
Jennepin D
(2)
Jodłowiec Maria
(2)
Kind Uwe
(2)
Klotz Verena
(2)
Komorowska Hanna
(2)
Krieger Paul
(2)
Krzyżyk Danuta
(2)
Köhl-Kuhn Renate
(2)
Lannon Michael
(2)
Latham-Koenig Christina
(2)
Leon-Dufour M
(2)
Majchrzak Olga
(2)
Manton Kevin
(2)
Mattle-Yeganeh A
(2)
Mazur Jan
(2)
Maćkowiak Rafał
(2)
Miodunka Władysław
(2)
Moreau Jacques
(2)
Myczko Kazimiera
(2)
Niesporek-Szamburska Bernadeta
(2)
Nys Filip de
(2)
Oxenden Clive
(2)
Ożóg Kazimierz
(2)
Paleit Dagmar
(2)
Parr-Modrzejewska Anna
(2)
Pawłowski Adam
(2)
Plumb John (1943- )
(2)
Power Susan
(2)
Praszałowicz Dorota
(2)
Raths Angelika
(2)
Scheibner Kurt
(2)
Seiffarth Achim
(2)
Seretny Anna
(2)
Sherrington Ingrid
(2)
Siuda Janusz
(2)
Smereczniak Małgorzata
(2)
Stroch Gunter (1948- )
(2)
Szubko-Sitarek Weronika
(2)
Szul Roman
(2)
Tallowitz Ulrike
(2)
Tambor Agnieszka
(2)
Tambor Jolanta
(2)
Teyssier B
(2)
Ur Penny
(2)
Waniek-Klimczak Ewa
(2)
Wildenbeest May
(2)
Wilson Ken (1947- )
(2)
Wojtczak Edyta
(2)
Zgółka Tadeusz
(2)
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Bailey Tom
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baran Krzysztof Wojciech
(1)
Barsoum Grant
(1)
Bielecka Olimpia
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Brennan Brian
(1)
Brieger Nick
(1)
Brieger Nick (1948- )
(1)
Broschek Erika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(93)
1990 - 1999
(57)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Wielka Brytania
(35)
Niemcy
(21)
nieznany (d)
(11)
nieznany (f)
(7)
Kiribati
(7)
nieznany (us)
(7)
Włochy
(2)
Węgry
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(137)
angielski
(41)
niemiecki
(26)
Temat
Język angielski
(86)
Nauczanie języków obcych
(77)
Język niemiecki
(43)
Języki
(18)
Język polski
(12)
Język handlu i biznesu
(11)
Gramatyka
(10)
Nauczanie
(10)
Język francuski
(8)
Język
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Dziecko
(5)
Językoznawstwo
(5)
Pisanie
(5)
Poziom podstawowy
(5)
Internet
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Uczenie się języków obcych
(4)
Czytanie
(3)
Dwujęzyczność
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Metody nauczania
(3)
Pomoce dydaktyczne
(3)
Edukacja medialna
(2)
Filologia angielska
(2)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(2)
Języki obce
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Poziom średniozaawansowany
(2)
Szkolnictwo
(2)
Słownictwo
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Adres e-mail
(1)
Antyterroryzm
(1)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(1)
Biblioteki
(1)
Biegli sądowi
(1)
Budżet państwa
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cywilizacja
(1)
Dowody (prawo)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Egzaminy szkolne
(1)
Ekspertyza (prawo)
(1)
Elektroniczne dostarczanie dokumentów
(1)
Elementarz polski
(1)
Frazeologia
(1)
Geografia
(1)
Gospodarka regionalna
(1)
Gospodarowanie nieruchomościami
(1)
Grafologia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry fabularne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Głuchociemni
(1)
Hodowcy psów
(1)
Idiomy
(1)
Innowacje
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Instytut Rozwoju i Języka Polskiego im. Świętego Maksymiliana Marii Kolbego
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język a kultura
(1)
Język dziecka
(1)
Język migowy
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język turecki
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języka angielski
(1)
Języki germańskie
(1)
Języki programowania
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Korespondencja handlowa
(1)
Kradzież dóbr kultury
(1)
Kształcenie
(1)
Kwesta
(1)
Leczenie
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metoda projektów
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Nauczyciele wychowania obywatelskiego
(1)
Neurologopedia
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
1701-
(1)
1801-
(1)
1901-
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Grecja
(1)
Obwód ługański (Ukraina)
(1)
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(40)
Ćwiczenia i zadania
(36)
Podręcznik
(27)
Sprawdziany i testy
(4)
Opracowanie
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Pieśń i piosenka
(2)
Poradnik
(2)
Arkusze egzaminacyjne
(1)
Artykuły
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Dramat amerykański
(1)
Fantasy
(1)
Gry językowe (pedagogika)
(1)
Literatura angielska
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Rap
(1)
Raport z badań
(1)
Rozmówki
(1)
Słownik języka angielskiego
(1)
Wypisy
(1)
Śpiewnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(75)
Edukacja i pedagogika
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
204 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
1. Komunikacja społeczna. Próba zawarcia znajomości. 2. Czy edukacja to komunikacja 3. Między pytaniem a odpowiedzią. O założeniach metodologicznych 4. Między widzianym a niewidzianym. O interakcji społecznej w przestrzeni wirtualnej. 5. Między pisanym a mówionym. O języku zapośredniczonego współprzeżywania. 6. Między anarchią a demokracją. O dyskursywnej praktyce sieciowej 7. Refleksja końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kultura i język mediów / pod red. Maciej Tanaś. - Kraków : Oficyna Wydaw. "Impuls", 2007. - 349 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
O potrzebie pedagogicznej refleksji nad kulturą i językiem mediów; Język mediów jako system komunikacji i jego kulturowe uwarunkowania; Koncepcje kognitywistyczne wykorzystania mediów w edukacji; Elektroniczne media jako środek stymulowania rozwoju intelektualnego; Uzależnienia od mediów - na przykładzie Internetu i TV; Internet jako środowisko komunikacyjne; Semiotyka kursów online. Wprowadzenie w problematykę; Praca w sieci; Wpływ multimediów na przemiany w kulturze; Komunikacja perswazyjna, czyli kilka uwag o retoryczności, zaufaniu i prawdomówności; Pismo naukowe w wersji elektronicznej; Specyfika edukacji internetowej. Model dydaktyczny: COME; Kształtowanie kultury mediów; Poznanie i prawda @ media; Kultura mediów - kilka słów o wartościach. Zagadnienia deontologiczne; Człowiek w mediach; Media bliższej i dalszej przyszłości - wnioski dla edukacji; Usługi internetowe w kontekście medialnym; Powszechna mobilizacja, czyli telefon mobilny a system edukacji; Komunikowanie się w procesie e-nauczania. Student i wykładowca w Internecie; Kultura mediów a edukacja językowa; Rola kultury w kształtowaniu języka mediów; Nowoczesne media elektroniczne a edukacja historyczna; Kształcenie na odległość dla nauczycieli - zakres, narzędzia, praca grupowa, projekty; O języku pośrednim, który wymyka się klasyfikacjom... Rozmowa z prof. Jerzym Bralczykiem; Opowieści z Krzemowej Doliny. Rozmowa z prof. Markiem Hołyńskim; Przemiany mass mediów - od mówcy do Internetu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Język Kultura Komunikacja / red. Waldemar Pfeiffer ; Instytut Logistyki Stosowanej UAM ; T.1-2)
Część I: Gra a sprawność językowa. Strategia ludyczna w glottodydaktyce; Po co nam luka informacyjna? Gry i zabawy w glottodydaktyce - z badań własnych; Kilka uwag o dydaktycznym potencjale gier językowych na przykładzie języka niemieckiego; Gra z tekstem, czyli o kształceniu literackim na lekcjach języka obcego; Gry i zabawy językowe w ramach lekcji języka niemieckiego na przykładzie podręcznika "Hier und da"; Wybrane gry językowe na lekcjach języka rosyjskiego; Rola gier i zabaw w nauczaniu dorosłych na przykładzie francuskiego języka specjalistycznego jako obcego; Zabawy interakcyjne w nauczaniu języków obcych; Od Tolkiena do glottodydaktyki, czyli o Technice Gier Fabularnych w dydaktyce języków obcych i gustach literackich studentów; Piosenka w nauczaniu dzieci języka obcego - zabawa czy trudność? Część II: Gra a struktura języka. Gry językowe w esperanto: kilka uwag; Kontekst, fakt, działanie. Przydatność ramy kontekstowej gier w kształtowaniu i badaniu aktywności komunikacyjnej; Gra słów i obrazu w propagandzie komunistycznej na podstawie wybranych ilustracji z czasopisma "Szpilki" z lat 1946-1953. Część III: Gra a dyskurs literacki. Gra, fikcja, fantazmat; "Gra Endera" O.S. Carda, czyli życie jako gra albo gra jako życie; White Wolf - Black Dog. Metafikcja w RPG; Scenariusze narracyjnych gier fabularnych. Propozycja metody badawczej; Karciany świat "Przepowiedni Dżokera" Josteina Gaardera; Play-by-forum - inne oblicze gier fabularnych; Przyczyny popularności fantastyki i gier fabularnych w kulturze współczesnej. Część IV: Gra a interakcja dydaktyczna. Rola metody gier dydaktycznych w nauczaniu przyrody w szkole podstawowej; Gry dydaktyczne na lekcjach języka polskiego wobec tradycyjnych metod kształcenia językowego i literackiego; Wykorzystanie gier symulacyjnych w uczeniu kompetencji interkulturowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
1.Dutch speakers; 2. Speakers of Scandinavian languages; 3. German speakers; 4. French speakers; 5. Italian speaker; 6. Speakers of Spanish and Catalan; 7. Portuguese speakers; 8. Greek speakers; 9. Russian speakers; 10. Polish speakers; 11. Farsi speakers; 12. Arabic speakers; 13. Turkish speakers; 14. Speakers of South Asian languages; 15. Spearks of Dravidian languages; 16. Speakers of West African languages; 17. Swahili speakers; 18. Malay/Indonesian speakers; 19. Japanese speakers; 20. Chinese speakers; 21. Korean speakers; 22. Thai speakers.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Written Communications skills: Academic Whiting; Reading law AT universtity; Writing letters, e-mails and international documents; Drafting legal documents for business; Drafting for court; 2. Oral communication skills: Oral presentation skills; Interviewing and advising; Negotiation; Advocacy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Simon Sweeney. - London : Penguin Books, cop. 1996. - 85, [1] s. : rys. ; 24 cm.
(Test Your Business English)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 811.111 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 811.112.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kulturowy I etyczny wymiar mediów: Relewancja etyki mediów dla wychowania w dobie pluralizacji i globalizacji mediów; Podstawy etyki w mediach masowych a postawy dziennikarzy w okresie PRL i transformacji ustrojowej; Zarys problematyki norm etycznych we współczesnej reklamie; Znaczenie i rola mediów we współczesnej edukacji społeczeństwa informacyjnego; 2. Mechanizmy manipulacyjne w mediach: Elementy propagandy i manipulacji audiowizualnej na przykładzie polskich seriali telewizyjnych w PRL i III RP; Funkcjonowania product placement i jego wpływ na decyzje zakupowe Polaków; 3. Dzieci i młodzież w przestrzeni medialnej: Polskie telewizyjne programy edukacyjne dla dzieci i młodzieży- zarys historyczny; Globalna przestrzeń komunikacji społecznej źródłem zagrożeń dla współczesnej rodziny; Zapobieganie zachowaniom problemowym dzieci w internecie jako zadanie dla edukacji medialnej; Agresja elektroniczna i cyberbullying wśród dzieci i młodzieży a działania szkoły; Kreatywne wykorzystanie telefonów komórkowych. Twórcza inwencja młodzieży w obszarze profilaktyki społecznej- kreacja rzeczywistości z wykorzystaniem mediów; Rola Internetu w nauczaniu języków obcych- perspektywa nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Ogólna charakterystyka nauczania projektem; 2. Zastosowanie metody projektów w praktyce; 3. Metoda projektów w nauczaniu języków obcych; 4. Typologia zadań projektowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Glottodydaktyka jako dziedzina badawcza; 2. Konceptualizacja przedmiotu badań; 3. Badania empiryczne: charakterystyka ogólna i typy badań; 4. Badania empiryczne: procedura i opracowanie wyników; 5. Redagowanie prac naukowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Cele polonistycznej edukacji wczesnoszkolnej; 2. Metody nauki czytania i pisanie w ujęciu porównawczym; 3. Proces nauki czytania; 4. Proces pisania; 5. Rozwój i kształcenie języka dzieci w wieku wczesnoszkolnym; 6. Praca z tekstem literackim; 7. Nauczanie gramatyki w edukacji wczesnoszkolnej; 8. Nauczanie ortografii i interpunkcji; 9. Rozwijanie twórczej aktywności uczniów; 10. Gry i zabawy dydaktyczne w polonistycznej edukacji dzieci; 11. Dramatyzacje w nauczaniu wczesnoszkolnym języka polskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
kształcenia zintegrowanego: 1. Podstawy filozoficzne i pedagogiczne edukacji wczesnoszkolnej; 2. Kompetencje kluczowe; 3. Zasady integracji; Bibliografia. Rozdział II. Planowanie pracy dydaktycznej: 1. Dokumenty programowe związane z prawem oświatowym: podstawa programowa, programy nauczania, podręczniki; 2. Dokumenty nauczyciela; 2.1. Plan metodyczny (konspekt, scenariusz, struktura lekcji); 2.2. Plan dydaktyczno-wychowawczy (rozkład materiału, plan wynikowy); 3. Cele dydaktyczne; Bibliografia. Rozdział III. Metodyka nauki czytania i pisania: 1. Metody wprowadzania głoski i litery; 1.1. Metody syntetyczne; 1.2. Metody analityczne; 2. Etapy wprowadzania głoski i litery; 2.1. Pisanie nowej litery; 3. Nauka czytania i pisania dwuznaków: sz, cz, ch, rz, dz, dż; 4. Formy czytania; 4.1. Uwagi praktyczne; 5. Przykłady ćwiczeń; Bibliografia. Rozdział IV. Ćwiczenia w mówieniu i pisaniu jako przygotowanie do tworzenia tekstów: 1. Przygotowanie do pracy z lekturą; 2. Rodzaje ćwiczeń słownikowych; 3. Ćwiczenia syntaktyczne - praca nad budową zdania; 4. Pisma użytkowe: list, zaproszenie, życzenia, telegram, dziennik, pamiętnik; 4.1. List; 4.2. Zaproszenie; 4.3. Życzenia; 4.4. Telegram; 4.5. Dziennik, pamiętnik; 5. Formy podawcze: opowiadanie, opis, sprawozdanie, kronika, streszczenie, opis postaci, rozprawka; 5.1. Opowiadanie; 5.2. Opis; 5.3. Sprawozdanie i kronika (notatka kronikarska); 5.4. Streszczenie; 5.5. Opis postaci; 5.6. Rozprawka; 6. Ćwiczenia w redagowaniu tekstów; Bibliografia. Rozdział V. Gramatyka a program kształcenia językowego w edukacji klas I-III: 1. Zagadnienia gramatyczne w edukacji wczesnoszkolnej; 2. Nowe podejście do gramatyki (kształcenie języka w świetle teorii aktów mowy); 3. Kształtowanie pojęcia zdania; 4. Kształtowanie pojęcia wyrazu; 5. Ćwiczenia przygotowujące do rozróżniania części mowy; 5.1. Rzeczownik; 5.2. Przyimek; 5.3. Przymiotnik; 5.4. Stopniowanie przymiotników; 5.5. Czasownik; 5.6. Przysłówek; 5.7. Liczebnik; 5.8. Równoważnik zdania; Bibliografia. Rozdział VI. Atrakcyjna ortografia: 1. Koncepcja nauczania ortografii w klasach I-III; 2. Treści nauczania; 3. Zasady nauczania ortografii; 4. Metody nauczania ortografii; 5. Formy sprawdzania umiejętności poprawnego pisania; 6. Pisownia spółgłosek miękkich; 6.1. Wiedza dla studenta i nauczyciela; 6.2. Błędy uczniowskie; 6.3. Jak uczyć pisowni spółgłosek miękkich?; 7. Atrakcyjne ćwiczenia ortograficzne; 7.1. Eliminatki tekstowe; 7.2. Zakreślanie wyrazów; 7.3. Ortograficzny bałwanek; 7.4. Podsumowanie; Bibliografia. Część II. Kształcenie literackie Rozdział I. Współczesne lektury w edukacji wczesnoszkolnej: 1. Baśń - jej poznawcze i wychowawcze walory; 2. Tabu w literaturze dla dzieci i nowe lektury; 3. Metodologie i wynikająca z nich metodyka; 3.1. Strukturalizm; 3.2. Hermeneutyka; 4. Klasyfikacja metod pracy z literaturą; Bibliografia. Rozdział II. Metodyka pracy z tekstem literackim - model strukturalistyczny: 1. Praca z poezją metodami werbalno-czynnościowymi/zadaniowymi Charakterystyka metody; 2. Propozycja pracy metodą werbalną według Wiesławy Żuchowskiej; 3. Praca z wierszami Juliana Tuwima, Jana Brzechwy, Danuty Wawiłow, Doroty Gellner; 3.1. Analiza wiersza Juliana Tuwima Lokomotywa; 3.2. Praca z innymi wierszami Danuty Wawiłow; 4. Przykłady zastosowania metod werbalnych w pracy z poezją Anny Kamieńskiej; 4.1. Metoda ukonkretnienia metafory; 4.2. Metoda substytucji; 5. Praca z prozą metodami werbalnymi; Bibliografia. Rozdział III. Metody pozawerbalne - przekład intersemiotyczny: 1. Interpretacje wierszy metodą ekspresywnego wykonania utworów; 2. Ukonkretnianie metafory w zabawie ruchowej; Bibliografia. Rozdział IV. Metody aktywizujące - model hermeneutyczny: 1. Klasyfikacja i omówienie metod; 2. Przykłady zastosowań metod aktywizujących; 2.1. Typy dyskusji; 2.2. Techniki dyskusji; 3. Metody eksponujące: słuchowisko, komiks, film, drama; 3.1. Słuchowisko radiowe jako forma artystyczna; 3.2. Komiks i inne formy pracy z wykorzystaniem multimediów; 3.3. Film; 3.4. Pokaz połączony z przeżyciem; 3.5. Drama; 4. Metody programowane - z użyciem komputera, maszyny dydaktycznej, podręcznika programowanego; 5. Metody praktyczne; 5.1. Podsumowanie; 6. Przykłady pracy z literaturą dla dzieci metodami aktywizującymi; Bibliografia. Rozdział V. Ewaluacja: 1. Ocenianie w edukacji wczesnoszkolnej; 2. Przykłady metod ewaluacyjnych; 2.1. Kosz i walizeczka; 2.2. Rybi szkielet; Zakończenie. Bibliografia. Aneks: Natalia Leszkiewicz. Książka obrazkowa dla dzieci - refleksje o jakości treści obrazka; Olga Tuszyńska. Integracja języka polskiego z matematyką metodą dramy; Paulina Pająk. Współczesne formy zabawy w edukacji wczesnoszkolnej; Monika Szubierajska. Jakie metody aktywizujące najbardziej rozwijają kreatywność poznawczą dziecka. Zareklamuj kilka z nich, uzasadniając wybór (teatrzyk, słuchowisko, komiks).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej