Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(27)
Forma i typ
Książki
(27)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(22)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(23)
Autor
Małachowski Andrzej
(2)
Woźniak Monika
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Afuah Allan
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(1)
Kohler Thomas R
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Mosdrof Romuald
(1)
Nowicki Adam
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pikiewicz Piotr
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Siemieniuk Nina
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szumski Oskar
(1)
Teluk Tomasz
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Turyna Jan
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Wędrowska Ewa
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(27)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Internet
(25)
Przedsiębiorstwo
(11)
Handel elektroniczny
(9)
Informacja dla zarządzania
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Gospodarka elektroniczna
(4)
Marketing
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Informacja
(3)
Firmowa witryna internetowa
(2)
Handel
(2)
Informatyka
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Administracja
(1)
Baza danych
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia
(1)
Ekorozwój
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Języki programowania
(1)
Kanada
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obrót towarowy
(1)
Państwo
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podatek dochodowy od osób fizycznych
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Polityka narodowościowa
(1)
Produktywność pracy
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Protekcjonizm
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przetarg publiczny
(1)
Rachunkowość
(1)
Rada nadzorcza
(1)
Rolnictwo
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Telemedycyna
(1)
Telepraca
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
27 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-business : w Internecie i multimediach / Anna Benicewicz-Miazga. - Warszawa : MIKOM, 2003. - 92,[4] s. : rys. ; 23 cm.
1. Internet a biznes: Rozwiązania e-Business; Kanały e-Business; m-Business. 2. Serwis internetowy: Typy i rodzaje witryn internetowych; Cechy dobrego i złego serwisu WWW; Eye Tracking; Audyt. 3. Formy zastosowań elementów e-Business w serwisach internetowych. 4. Prezentacje multimedialne: Ch-ka prezentacji multimedialnych; Klasyfikacja i zastosowania prezentacji multimedialnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet w praktyce biznesu / Piotr Adamczewski. - Wyd. 3 zm i rozsz. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu , 2001. - 164 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Materiały Dydaktyczne - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 107)
1. Podstawy sieci Internet; 2. Zastosowanie sieci Internet w biznesie; 3. Funkcjonowanie e-biznesu; 4. Perspektywy rozwoju sieci Internet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. E-commerce (wyzwania globalizacji). 2. Linking i framing (kwestia dopuszczalności). 3. Domeny a linki (granice odpowiedzialności). 4. Problemy linków w sektorze mediów. 5. "Poprawianie" własnej pozycji na listach wyników wyszukiwania - pozycjonowanie strony www czy nieuczciwa konkurencja? 6. Formy i metody prowadzenia przedsiębiorstwa w Internecie. 7. Podpisy elektroniczne oraz elektroniczne oświadczenia woli - wspólny problem e-commerce i e-government. 8. Handel elektroniczny a ochrona prywatności. 9. Handel elektroniczny a inne formy sprzedaży dóbr lub usług na odległość. 10. Prawo europejskie a prawo krajowe (dylematy harmonizacji a swobody wspólnego rynku). 11. Internet - e-commerce - prawo konkurencji. 12. Software komputerowy i bazy danych. 13. Uwarunkowania efektywności i bezpieczeństwa (co dalej w sprawie Microsoft?). 14. Ewolucja praw autorskich w środowisku cyfrowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Internet i programy strategiczne przedsiębiorstw, R.II Informacja i promocja w sieci, R.III handel elektroniczny i e-finanse, R.IV Zarządzanie z wykorzystaniem sieci
1.Internet i środowisko rozwoju przedsiębiorstw, 2. Planowanie i kontrola działań w sieci. R.2 Informacja i promocja w sieci : 3.Internet jako pl atforma wymiany informacji, 4.Promocja w Internecie. R.3 Handel elektroniczny i e-finanse : 5.Handel elektr oniczny : produkty, ceny i dystrybucja, 6.Transakcje f inansowe w Internecie. R.4 Zarządzanie z wykorzystaniem sieci : 1.Ludzie i In ternet, 8.Działania operacyjne i nowa organizacja prac y
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki rozwojowe gospodarczych systemów informacyjnych w dobie gospodarki elektronicznej; Aktywność gospodarcza na rynku wirtualnym; Transformacja przedsiębiorstwa w e-przedsiębiorstwo; Internet w małych i średnich przedsiębiorstwach; Zastosowanie technologii SharePoint w e-biznesie; Nowe formy reklamy internetowej i badań marketingowych; Wybrane aspekty marketingu wirtualnego; Marketing firmy w sieci Internet; Rola systemu zarządzania wiedzą w procesie obsługi klienta; Komunikacja w środowisku aplikacji wspomagających edukacje zdalną (na przykładzie Learning Space); Telepraca; Audyt bezpieczeństwa w systemie WWW; Metoda wartości uzyskanej (Earned Value) w zarządzaniu przedsięwzięciami z obszaru e-biznesu; Wielofazowa weryfikacja wiedzy automatycznie pozyskiwanej z baz danych; Integracja danych katalogowych w sieciach komputerowych; Analiza możliwości integracji aplikacji w złożonym środowisku komunikacyjnym; Security model of LAN in companies; Wywiad gospodarczy w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Business process improvement; Reengineering; Chara- kterystyka Internetu i rynku elektronicznego; Inter- net; Systemy płatności i bezpieczeństwa danych stosowane w Internecie; Możliwości wykorzystania Internetu w działalności firmy; Wykorzystanie Interne- tu w procesie marketingowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Przegląd internetowych zasobów i usług: Struktura Internetu; Wybrane aspekty pracy w Internecie; Narzędzia i usługi Internetu. Cz. II Organizacja i strategia funkcjonowania nowoczesnego podmiotu gospodarczego, wspomagającego swoją działalność zasobami i usługami Internetu: Informacje ogólne; Internet a polska praktyka gospodarcza; Zastosowanie internetowych narzędzi i usług w firmie; Reklama i prezentacja firmy; Interaktywny marketing; Internet a klienci firmy; Kontakty z dostawcami firmy; Rekrutacja; Internet a wewnętrzna struktura organizacyjna firmy; Korzyści odniesione z zastosowania organizacji i strategii funkcjonowania, bazującej na internetowych zasobach i usługach; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej