Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(60)
Forma i typ
Książki
(58)
Czasopisma
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(50)
dostępne
(31)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(33)
Czytelnia
(51)
Autor
Bednarek Józef
(4)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(4)
Musiał Emilia
(4)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(4)
Siemieniecki Bronisław
(4)
Morańska Danuta (1963- )
(3)
Morbitzer Janusz
(3)
Sokołowski Marek
(3)
Andrzejewska Anna
(2)
Karpińska Anna
(2)
Klasińska Barbara
(2)
Kowalkowski Stanisław
(2)
Kraska Marcin
(2)
Markiewicz-Patkowska Julita
(2)
Plieth-Kalinowska Izabela
(2)
Stecyk Adam
(2)
Tanaś Maciej
(2)
Wrońska Marta
(2)
Barczak Andrzej
(1)
Batiuk Anna
(1)
Bereziński Mirosław
(1)
Białoszewski Dariusz
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Born Günter
(1)
Chrząszcz Agnieszka
(1)
Davidovitch Nitza
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dębski Robert
(1)
Fiedkiewicz Przemysław
(1)
Florek Jacek
(1)
Gawlik Ewa
(1)
Gocłowska Barbara
(1)
Grabiński Tadeusz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Guzik Paweł
(1)
Hyla Marek
(1)
Iwanowska-Maćkowiak Mariola
(1)
Jabłoński Włodzimierz
(1)
Jakubowski Stanisław
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kabat Małgorzata
(1)
Kaczmarek Żanetta
(1)
Kalinowski Romuald
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Kiełtyka Leszek
(1)
Kocoń-Rychter Katarzyna
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Korabiewska Izabela
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kozerska Agnieszka
(1)
Kozielska Joanna
(1)
Kubiak Mirosław J
(1)
Kusiak Jan
(1)
Kwatera Anna
(1)
Kwaśna Anna
(1)
Levin Eyal
(1)
Lewandowska Monika
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Lubina Ewa
(1)
Machalska Marta
(1)
Mańka Aleksander (1966- )
(1)
Mischke Herzy
(1)
Mitas Andrzej W
(1)
Nowak Andrzej
(1)
Nycz Edward
(1)
Okulicz-Kozaryn Katarzyna
(1)
Oleśniewicz Magdalena
(1)
Osiak Paulina
(1)
Osiak Paweł
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Penkowska Grażyna
(1)
Pieniążek Marlena
(1)
Piwowarczyk Piotr
(1)
Plebańska Marlena
(1)
Pulak Irena
(1)
Pytel Sławomir
(1)
Płonka-Syroka Bożena
(1)
Remża Piotr
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Romanowska-Tołłoczko Anna
(1)
Rongies Witold
(1)
Rycielska Ludmiła
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Siemińska-Łosko Agnieszka
(1)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(1)
Staszczak Marta
(1)
Sydoruk Tadeusz
(1)
Szabłowski Stanisław
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szewczyk-Kowalewska Irena
(1)
Szmitkowski Paweł
(1)
Szopiński Józef
(1)
Szpor Grażyna
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Tylka Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(43)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Temat
Internet
(53)
Nauczanie na odległość
(35)
Multimedia
(19)
Społeczeństwo informacyjne
(15)
Komputery
(14)
Edukacja medialna
(9)
Nauczyciele
(8)
Informatyka
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Kształcenie
(6)
Szkolnictwo
(5)
Nauczanie
(4)
Pedagogika medialna
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Gospodarka elektroniczna
(3)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(3)
Kultura
(3)
Pieniądz elektroniczny
(3)
Podpis elektroniczny
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Usługi elektroniczne
(3)
Administracja
(2)
Agresywność
(2)
Banki internetowe
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Dziecko
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja
(2)
Innowacje
(2)
Internet -- stosowanie -- nauczanie
(2)
Ludzie starzy
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Rynek pracy
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Strony WWW
(2)
Studenci
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Agencje muzyczne
(1)
Akademia Sztuki Wojennej
(1)
Arkusze kalkulacyjne
(1)
Arteterapia
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biblioterapia
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Domy dziecka
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko upośledzone
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja dla bezpieczeństwa
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja europejska
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Erasmus (program)
(1)
Excel
(1)
Film
(1)
Folklor
(1)
Globalizacja
(1)
Good Behavior Game
(1)
HTML
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Infrastruktura techniczna
(1)
Instytucja totalna
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Interdyscyplinarność
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- Polska
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Język
(1)
Korporacjonizm
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura a informatyka
(1)
Kultura fizyczna
(1)
LAMS
(1)
Leonardo da Vinci (program)
(1)
Ludzie starzy w rodzinie
(1)
Matematyka
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mediacja (socjol.)
(1)
Metodologia
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Nauczanie dorosłych
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie na odległość -- szkoły wyższe -- Polska
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obrona terytorium kraju
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
60 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.O wiarygodności informacji; 2.Nauczanie i uczenie się z wykorzystaniem podręcznika elektronicznego – oczekiwania i praca z nim w opinii nauczycieli i uczniów; 3.Centrum uczenia się i kretywnych spotkań w cyfrowej szkole. Model BCI proponowany przez wydawnictwo SUKURS; 4.Pokolenie „tl; dr” – refleksje o kulturze czytelniczej młodzieży w zmediatyzowanym świecie; 5.Wątki edukacji medialnej w zapowiedziach komitetów wyborczych do Parlamentu RP (w latach 1989-2011); 6.Nauczanie interdyscyplinarne z wykorzystaniem mobilnych technologii na przykładzie aplikacji Biophilia, Björk; 7.Media i transalfabetyzm a zrozumienie informacji – kilka przykładów zastosowania narzędzi cyfrowych do przetwarzania materiału „lekcyjnego”; 8.Nowa kultura uczenia się a edukacja i praca w epoce cyfrowej; 9.Człowiek – media – inwigilacja: edukacja; 10.Działania fundacji Nowoczesna Polska w obszarze edukacji medialnej; 11.Miejsce podręczników w nowoczesnej edukacji; 12.WebQuest w pracy nauczyciela; 13.Interferencja światów: realnego i wirtualnego a postawy i nawyki dzieci w wieku szkolnym; 14.Aktywność użytkowników przestrzeni Web 2.0. w procesie przetwarzania informacji o charakterze edukacyjnym; 15.Nauczyciel przyszłości w Edukacji na Nowo – refleksje i wnioski ze szkolenia pilotażowego projektu; 16.Narzędzie do tworzenia ankiet online w usłudze Google Dysk; 17.Czy cybertechnologie uzależniają? – spory nie tylko pedagogiczne; 18.Edukacja zdalna – od teorii do praktyki; 19.Komputer jako znaczący towarzysz rodziny; 20.Otwarte środowisko aplikacji matematycznych SAGE w (samo)kształceniu fizyczno-informatycznym; 21.Od dydaktyki pouczania w kierunku szkoły umożliwiania; 22.Niebezpieczne gry komputerowe? – stereotypy i uprzedzenia; 23.Starcie paradygmatów: logosferycznego i ikonosferycznego – strategicznym wyzwaniem dla pedagogiki medialnej; 24.Edukacja medialna jako indywidualny i społeczny imperatyw normalizacji życia niepełnosprawnych; 25.Przygotowanie nauczycieli do pracy w cyfrowej szkole – Akademia e-Nauczyciela w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej; 26.Pochwała wiedzy negatywnej. Niektóre konteksty, niektóre konsekwencje; 27.Nowe technologie a przyjazne środowisko uczenia się; 28.Kłopoty z e-learningiem (na marginesie Academia Electronica); 29.Znaczenie relacji zaufania w tutoringu akademickim; 30.Zastosowanie metod kartograficznych do tworzenia infografiki edukacyjnej; 31.e-Podręcznik środowiskowy – przegląd dostępnych możliwości; 32.Cechy pokolenia sieci w perspektywie pokolenia Y – raport z badań; 33.Technologie informacyjno-komunikacyjne a dzieci w wieku przedszkolnym – model szans i zagrożeń; 34.Przestrzeń i miejsce w kreowaniu tożsamości dziecka; 35.Międzynarodowy projekt :Twórcza Informatyka z Baltie” – zmiana myślenia w polskich szkołach?; 36.Neurobiologiczne podstawy wczesnej stymulacji funkcji poznawczych pokolenia cyfrowych tubylców; 37.Przemożna siła mediów; 38.Prezentacje multimedialne – otwartoźródłowe alternatywy dla PowerPointa; 39.Cyberbaiting – nauczyciel ofiarą agresji elektronicznej; 40.Książka papierowa czy elektroniczna – preferencje czytelnicze dzieci i rodziców w dobie ekspansji nowych technologii; 41.Edukacja w wirtualnej szkolnej sferze publicznej; 42.Legitymizacja visaul literacy w procesie kształcenia młodzieży akademickiej; 43.Dawca z Facebooka. Internet i media społecznościowe w propagowaniu idei dawstwa narządów do transplantacji; 44.Nauczyciel – uczeń: syntopia czy dysonans w działaniach medialnych; 45.Internet jako medium komunikacyjne i informacyjne wykorzystywane przez osoby niewidome.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: 1.Moje warszawskie spotkania z Mistrzem – Profesorem Władysławem P. Zaczyńskim; 2.Terapia uzależnień komputerowych; 3.O natłoku informacji i związanym z nim przeciążeniu informacyjnym; 4.Chemia w portalu Microsoft „Partnerstwo dla przyszłości” – tworzenie, zasoby możliwości wykorzystania; 5.Formy dokształcania studentów – przyszłych nauczycieli z wykorzystaniem narzędzi TI; 6.Czy komputer pomaga w rozumieniu świata? 7.Edukacja medialna w Polsce XXI wieku ze szczególnym uwzględnieniem prac KRRiT w latach 2007-2010; 8.Urządzenia peryferyjne stanowiska komputerowego w pracy nauczyciela szkoły podstawowej; 9.Jak odnajdywać drogowskazy w społeczeństwie informacyjnym? 10.Elektroniczna teczka inżyniera-pedagoga. Analiza studium przypadku ePortfolio słuchaczy studium podyplomowego IT2EDU; 11.Szkoła w pułapce nowych technologii – wokół metodyki nauczania; 12.Mowa formuła sympozjum – nowe wyzwania; 13.Pragmalingwistyczny wymiar czasowników i rzeczowników w tomie „Komputer w edukacji” (Kraków 2008); 14.Nowa edukacja medialna w społeczeństwie ryzyka i katastrof; 15.Spolegliwość komputerów – personalizacja; 16.Eksperyment wirtualny czy realny? Nauczanie chemii w świetle nowej podstawy programowej; 17.Nickname jako podstawowy element wizerunku internauty; 18.Film dydaktyczny jako komponent materiałów edukacyjnych w systemie kształcenia na odległość; 19.Fascynacja młodzieży grami komputerowymi; 20.Twórczość życia codziennego w obliczu współczesnych mediów – aktualność i wyzwania przyszłości; 21.Pozyskiwanie i udostępnianie danych oświatowych w realiach polskiej szkoły – problemy i wyzwania; 22.Nowe możliwości technologii informacyjnej w rozwoju turystyki; 23.Graficzne systemy 3D w edukacji; 24.Collegium Futurum – szkoła ery postindustrialnej; 25.Po co komu technologia informacyjna w szkole? 26.Technologia informacyjno-komunikacyjna w edukacji matematycznej; 27.Człowiek wobec czasu i techniki – refleksje psychologiczne; 28.Reedukacja.pl – media w służbie edukacji, czyli budowanie społecznej świadomości o trudnościach w nauce; 29.Komputer w wyrównywaniu szans życiowych i rewalidacji dzieci i młodzieży z objawami fizycznej bądź intelektualnej niepełnosprawności; 30.Szkoła w pułapce Internetu; 31.Opening the Window; 32.Wybrane strategie uczenia się w epoce cyfrowej; 33.Kreatywna szkoła to twórczy uczeń – technologie informacyjne i Internet w nauczaniu przedmiotowym; 34.Czy multimedia spowodują powstanie nowej dydaktyki? 35.Od e-learningu do c-learningu – rozwój koncepcji nauczania na odległość w świetle badań psychologicznych i pedagogicznych; 36.Narzędzia nowoczesnej nauki na drodze do poznania rzeczywistości integralnej; 37.Personel Learning Environment w praktyce, czyli jak zaprojektować własne cyfrowe środowisko kształcenia; 38.Możliwości wykorzystania nauczania zdalnego do kształtowania społeczeństwa informacyjnego o wysokim poziomie świadomości ekologicznej; 39.Nowe media w pracy nauczyciela przedmiotów humanistycznych; 40.Prawne praktyki ustanowione przez technologię informacyjno-komunikacyjną na przykładzie reemisji utworu; 41.Wspomaganie nauczania w szkole średniej poprzez chat w ramach dodatkowej godziny pracy nauczyciela; 42.Doświadczenie percepcyjne i jego rola w uczeniu się dziecka; 43.Odbiór informacji a działanie w Internecie; 44.Metoda projektowa w dyskursie ponowoczesnym; 45.Co pozostaje w edukacji z przemijającej technologii?; 46.Media na lekcjach angielskiego w Australii; 47.Pedagogika wobec wyzwań technologicznych współczesności; 48.Wirtualność 3D i Second Life; 49.Nauczanie domowe wspomagane e-edukacją dla dzieci emigrantów polskich; 50.Edukacja w epoce cyfrowej; 51.Pomiary siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikacie wizualnym – przygotowanie badań; 52.Analiza wyników badań własnych pomiaru siły oddziaływania dystraktorów postrzeżeniowych w komunikatach wizualnych; 53.Internet – kognitywna proteza w edukacji; 54.Szkoła Toronto dawniej i dziś; 55.Media a szkoła – o ograniczeniach obudowy medialnej; 56.Postęp i nowoczesność w dydaktyce ogólnej; 57.Wpływ gier komputerowych na kształtowanie postaw i zachowań młodzieży – omówienie wyników badań; 58.Rola mediów w proceduralizacji wiedzy deklaratywnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
abc eLearningu. System LAMS learning activity managment system / Adam Stecyk. - Warszawa : Difin, 2008. - 190, [2] s. : rys.; tab. ; 23 cm.
Cz I. Elearning, czyli charakterystyka nauczania na odległość: Wprowadzenie do eLerningu; Typologia systemów eLerningowych; Elerning a modele nauczania; Internetowa sieć wartości- model 5c. Tendencje rozwojowe narzedzi eLerningowych; Cz. II. System LAMS: Wprowadzenie do systemu learning activity management system; Instalacja systemu LAMS; Szybki start; Moduł autora; Moduł Monitor; Moduł studenta; Moduł administracja; Cz. III. System LAMS w Polsce: Praktyczne wykorzystanie systemu LAMS. Projekt LAMS WZIEU; Metodologia opracowywania kursów on Line do nauczania w trybie eLerning i blended learning; Przykłady sekwencji LAMS
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Opus Uniwersale. Kulturowe i edukacyjne przestrzenie Internetu: Byt symboliczny i byt rzeczywisty Internetu; Dostęp oraz socjologiczno-psychologiczne aspekty Internetu w społeczeństwie sieci; Zniesławienie w Internecie; Internetowi wychowawcy czy Internet wychowawcą? Globalna sieć jako niezagospodarowana przestrzeń wychowawcza; Wpływ Internetu na motywację i twórcze działanie uczniów; Ulica Sezamkowa kontra szkoła, czyli jeden do zera dla McLuhana; Wspólne tworzenie wiedzy w Wikipedii- analiza zasad edycji artykułów i metod przeciwdziałania wandalizmowi; Wirtualny pilot. Edukacyjne i kulturalne zasoby telewizyjnych "stacji" internetowych; Struktury sterowalne sztuki w przestrzeni Internetu jako praktyka uobecniania; Internet a tłumaczenie języka ekonomii. Rola portali; czasopism internetowych oraz glosariuszy dostępnych online w przekładzie tekstów bankowych i finansowych; 2. Antropologia i socjologia Internetu. Analizy i interpretacje: Psychologiczne pułapki komunikacji w Internecie; Gry sieciowe- nowe typy interakcji w brutalnej cyberprzestrzeni; Seks i erotyka w sieci, czyli czego poszukują internauci; Nostalgia w sieci, czyli o budzeniu sentymentów w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie portalu społecznościowego Nasza-klasa.pl; Autoprezentacja na Nasza-klasa.pl. Wokół teorii rytuału interakcyjnego E. Hoffmana; Narkotyki w Internecie- nowe zjawisko, nowy problem społeczny i wychowawczy; Wizerunek współczesnych polskich antymilitarystów i pacyfistów w Internecie; Oblicza niepełnosprawności intelektualnej w sieci; Wschodnie chrześcijaństwo w Polsce w sieci Internetu; 3. Technologie i zastosowania Internetu: Internet jako przedmiot wielowymiarowej ewaluacji (kryteria, oceny, konteksty); W poszukiwaniu osobowościowych wyznaczników wykorzystywania Internetu; Technologie internetowe jako wsparcie przedsiębiorstwa w warunkach e-biznesu; Architektura warstwowa aplikacji internetowych; E-biznesowe macierze wartości; Wykorzystanie Internetu w pracy spedytora firmy transportowej; Definicja schematów danych jako specjalizowane dialekty językowe na przykładzie XML Schema dla sektora energetycznego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego. 2. Internet a edukacja jutra. 3. (Sub)kultura Internetu. Kultura w Internecie. 4. Ku pedagogii sieci. Internet jako nowe wyzwanie wychowawcze. 5. Technologie i zastosowania Internetu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
5. Technologie informacyjne w marketingu: Marketing społeczny w środowisku internetowym; CRM 2.0- wykorzystanie blogów i serwisów społecznościowych do budowania trwałych relacji z klientem; E-marketing jako nowoczesna źródło promocji miast; Metodyka wdrożenia mobilnego CRM elementem skutecznego wykorzystania systemu; Zastosowanie systemów ERP w zarządzaniu marketingiem; Neuromarketing internetowy jako metoda promocji przedsiębiorstw w wirtualnej sieci Internet; E-mail marketing a budowanie lojalności wśród klientów przez polskie przedsiębiorstwa; Internetowe badania marketingowe szansą rozwoju polskich przedsiębiorstw w warunkach globalizacji; Współczesny konsument- pasywny czy aktywny prosument?; Wpływ rozwoju Internetu na zmiany w funkcjonowaniu systemu komunikacji marketingowej organizacji; Wykorzystanie Internetu w marketingu szkół wyższych , jako element niezbędny do budowania przewagi konkurencyjnej w zmiennych warunkach otoczenia; 6. Wykorzystanie Internetu w nowoczesnym nauczaniu: E-lerning w kształceniu komunikowania społecznego. Refleksje poeksperymentalne; Znaczenie platformy Moodle dla wspierania kształcenia matematycznego na studiach ekonomicznych i inżynierskich (w świetle opinii studentów); Rola organu prowadzącego szkoły i placówki oświatowe w informatycznym wspomaganiu nowoczesnego nauczania- wybrane aspekty na przykładzie powiatu tarnowskiego; Przygotowanie fotografii dydaktycznej w nauczaniu przez Internet; Efektywność kształcenia w systemie nauczania blended lerning; Wspomagania procesu nauczania matematyki przez e-lerning; Wykorzystanie portali społecznościowych w edukacji; Analiza samodzielności pracy studentów w trakcie kursu prowadzonego metodą e-lerningową; Internet w bibliotece jako narzędzie poprawy jakości obsługi klienta; Hybrydowe nauczanie matematyki na kierunkach ekonomicznych; Encyklopedie internetowe w języku polskim, jako źródło informacji w dziedzinie nauk humanistycznych; Czy strony internetowe mogą pomóc w nauce języka polskiego?; E-lerning w kształceniu studentów zarządzania (na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego); Nauczanie komplementarne w świetle projektu MOODLE-LAMS-WZIEU w latach 2007-2009; Kontekst ekonomiczny wdrożenia systemu e-lerning w warunkach uczelni wyższej; 7. Analizy ilościowe w naukach ekonomicznych i społecznych: Ocena relacji pomiędzy determinantami zachowań żywieniowych metodą skalowania wielowymiarowego; Makroekonomiczne uwarunkowania przestępczości: ujęcie ekonometryczne; Klasyfikacja zjawisk ekonomicznych zależnych od wielu parametrów na przykładzie wyboru kredytu hipotecznego; O pewnych problemach testowania hipotez statystycznych w badaniach ekonomiczno-społecznych; Optymalizacja zużycia materiałów w procesie produkcji rolet antywłamaniowych- studium przypadku; Znaczenie ekorozwoju w mikroprzedsiębiorstwach regionu świętokrzyskiego- wyniki badań; Zastosowanie metodyki rozwiązywania wieloaspektowych problemów decyzyjnych w programowaniu wyniku finansowego; Wpływ czynników społeczno-ekonomicznych na liczebność populacji firm w Polsce; Badania ilościowe w zarządzaniu: podstawowe zagadnienia metodyczne; Przestrzenne zróżnicowanie poziomu życia mieszkańców województwa podkarpackiego; Wykorzystanie zmodyfikowanych sieci neuronowych typu SOM w analizie danych; Wpływ publikacji amerykańskich danych makroekonomicznych na zmienność polskiego rynku akcji; Zomma- współczynnik wrażliwości opcji; Zastosowanie metody Monte Carlo w statystyce matematycznej na wybranych przykładach; Estymacja indeksu szeregów finansowych w oparciu o rekordowe zwroty; Zastosowanie metod ilościowych do oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa na przykładzie P.P.U.H. "Domex" Sp. z o.o.; Trójsektorowa struktura zatrudnienia w województwie łódzkim jako miernik rozwoju społeczno-gospodarczego; Analizy statystyczne i graficzna prezentacja danych z wykorzystaniem programu R w nauczaniu statystki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Zawiera: Przedmowa; Relacje społeczne w przestrzeni cyfrowej; Infromation and Media Literacy (IML) w edukacji dla bezpieczeństwa; Wyzwania badań i edukacji dla potrzeb bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni; „Cyfrowa” mądrość w meandrach informacji; Nauka programowania z użyciem otwartych platform sprzętowych i programowych; Technologie adaptacyjne w edukacji - oczekiwania i nieporozumienia; Gutenberg 2.0; Z badań nad komputerowym wspomaganiem nauczania; Twardy problem świadomości - implikacje pedagogiczne; Rozwijanie umiejętności uczenia się z zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych w liceum - wyniki badań; Współczesny e-learning - problemy socjopedagogiczne; Sokrates odwrócony, czyli o internetowej głupocie; Przestrzeń uczenia się współczesnego ucznia; Aplikacje mobilne sposobem na ciekawe zajęcia lekcyjne; Otwarte zasoby edukacyjne tworzone społecznościowo - na przykładzie projektu Otwarte Lekcje; KHAN academy - platforma wspierająca proces nauczania i uczenia się; Miejsce edukacji medialnej w cyfrowych ramach umiejętności i potrzeb uczniów; Hipermedialny dialog w edukacji artystycznej; Wpływ technologii informacyjnej na zmianę paradygmatów dydaktyki; Smombie - plemię wyznające multitasking; Edukacja tradycyjna i cyfrowa w kontekście uczenia się przez całe życie; Zastosowanie techniki eyetrackingu w edukacji osób ze specjalnymi potrzebami; Zachowania autoagresywne w cyberprzestrzeni jako zagrożenie procesu adolescencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Meandry e-leraningu / Grażyna Penkowska. - Warszawa : Difin, 2010. - 172, [4] s. : rys. tab. ; 23 cm.
1. Rozwój e-edukacji w Polsce i na świecie: Krótka historia rozwoju kształcenia na odległość; E-edukacja nowoczesną odmianą kształcenia zdalnego; E-learning wirtualnym środowiskiem uczenia się ; 2. Różne spojrzenia na e-edukacje: Definicje e-lerningu; Czynniki sprzyjające i opóźniające rozwój edukacji zdalnej w szkołach wyższych; Kształcenie zdalne a misja uniwersytetu; 3. Teoretyczny kontekst e-edukacji: Pedagogiczna perspektywa kształcenia online; Rola komunikowania się w e-lerningu; Standardy kształcenia zdalnego; 4. Modele e-edukacji w szkołach wyższych: Modele kształcenia zdalnego w zależności od technologii; Model e-lerningu; Jakość kursów e-lerningowych; Motywacja w e-lerningu; Model agregowany; 5. E-lerning akademicki- badania własne: Wprowadzenie kształcenia zdalnego w szkole wyższej; Prowadzenie zajęć zdalnych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Założenia formalne ewolucji projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich"; 2. Opinie dotyczące adekwatności wybranych celów w relacji do identyfikowanych potrzeb w ramach projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich"; 3. Ewaluacja procesu zarządzania projektem "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich" oraz efektywność wybranych form jego upowszechniania; 4. Analiza opinii beneficjentów ostatecznych, pracowników CK/ICEO, przedstawicieli lokalnej społeczności i lokalnych instytucji na temat rezultatów projektu "Wioska internetowa- kształcenie na odległość na terenach wiejskich" na podstawie wyników badań terenowych w relacji do wskazanych do osiągnięcia rezultatów miękkich; 5. Zbiorcze omówienie ekspertów na temat wybranych aspektów modułów szkoleniowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Cyborgizacja ludzi a humanizacja komputerów, 2. Przemiany kultury słowa - internet jako sieć komunikacyjna, 3. Współczesne technologie teleinformatyczne w procesie kształcenia, 4. Modele współczesnej dydaktyki informatyki, 5. Aktualny stan przygotowania nauczycieli szkół różnych szczebli do wykorzystania informatyki w procesie nauczania na przykładzie województwa śląskiego, 6. Koncepcja informatycznego systemu optymalizacji wykorzystania symboli obrazkowych pcs przez osoby z poważnymi zaburzeniami mowy, 7. Proces weryfikacji edukacji programów komputerowych kierowanych do uczniów niepełnosprawnych intelektualnie, 8. Multimedialne aplikacje interaktywne w pedagogice specjalnej, 9. Komuniacja medialna w edukacji, 10. Przygotowanie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej do realizacji celów kształcenia informatycznego a dostępność sprzętu technologii informatycznej w szkole, 11. Opinie nauczycieli zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej na temat komputerowego wspomagania procesu kształtowanych umijętności matematycznych uczniów klas początkowych, 12. Nauczyciel wobec wyzwań informatyzującej się edukacji, 13. Zastosowanie modelowania i symulacji komputerowej w procesie dydaktycznym, 14. Program power point jako podstawa opracowania statycznych multimedialnych programów dydaktycznych, 15. Konstruowanie struktury multimedialnych programów dydaktycznych (mpd), 16. Hipertekst - jako komponent multimedialnego programu dydaktycznego, 17. Koncepcja opracowania portalu edukacyjnego na bazie platformy nukephp, 18. Twórcza podstawa nauczyciela a plastyczna aktywność uczniów - wykorzystanie multimedialnych programów komputerowych, 19. Funkcje poznawcze i twórcze symulacji komputerowej w kształceniu zawodowym, 20. System przetwarzania testów egzaminacyjnych, 21. Zastosowanie generatora zadań w procesie dydaktycznym, 22. Wykorzystanie vb i vba w projektowaniu aplikacji bazdodanowych, 23. Techniki informatyczne wykorzystywane w nauczaniu przedmiotu "metody organizacji i zarządzania", 24. Bezpłatna alternatywa, 25. Formatowanie akapitów - tak banalne, ze nie ma o czym pisać?, 26. Metodyka tworzenia indeksów i spisów treściw programowanie ms word, 27. Arkusz kalkulacyjny - kompendium wiedzy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (5 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyzwania dla edukacji w społeczeństwie informacyjnym, 2. Psychologiczno-pedagogiczne aspekty ksztacłenia na odległość, 3. Dydaktyka kształcenia na odległość, 4. Projektowanie i realizacja kształcenia na odległość, 5. Kierunki i uwarunkowania rozwoju
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Koncepcje- modele, projekcje: Europejski model edukacji; Istota i założenia edukacji integracyjnej i włączającej; Pytania o współczesnego nauczyciela z transgresyjną koncepcją człowieka w tle; 2. Badania- rezultaty, komentarze: Szkoła w nurcie badań i koncepcji dotyczących istoty/roli dialogu w oddziaływaniach wychowawczych; E-learning w nauczaniu- uczeniu się; Potrzeba wykorzystania ICT w szkolnictwie wyższym; Edukacja nauczycielska a technologia informacyjna; Nauczyciel w społeczeństwie informacyjnym; Internet w doskonaleniu zawodowym nauczycieli; Technologia informacyjna w rewalidacji osób niepełnosprawnych; 3. Doświadczenia- odniesienia, prognozy: Odebranie godności ciału. Filozofia nałogu; Nieletnia ciężarna- porażką edukacji, rodziców, medycyny? Od książki elektronicznej do e-podręcznika; Neoliberalizm a przeświadczenie o (nie)zmienności w sposobach realizacji założeń dotyczących jego wpływu na edukację (rozważania w kierunku nie zawsze zyskującym powszechną akceptację)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Badania nad możliwościami i ograniczeniami e-learningu w edukacji 2. Dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 3. Technologia informacyjne w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 4. Wybrane badania nad wykorzystaniem TI w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 5. Propozycje badań nad wykorzystaniem technologii informatycznej w procesie dokształcania i samokształcenia nauczycieli w edukacji na odległość 6. Rola portali edukacyjnych w procesie e-learningu 7. Portal edukacyjny Scholaris jako przykład komputerowego wspomagania kształcenia (CAI) w nauczaniu na odległość 8. Serwer edukacyjny zbudowany na bazie serwera wirtualnego 9. Wdrażanie skuteczności dydaktycznej serwera edukacyjnego w drodze naturalnego eksperymentu pedagogicznego - koncepcja badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1.Możliwości cyberświata: Teoretyczne i metodologiczne podstawy badań nad człowiekiem w cyberprzestrzeni; Edukacja medialna a cyberprzestrzeń; Nauka języków obcych w cyberprzestrzeni; Usługi bibliotek naukowych w dostarczaniu informacji elektronicznej w edukacji na odległość; Reklama internetowa, jej odbiorcy oraz kierunku rozwoju; Możliwości robotyki we współczesnym świecie i edukacji. 2. Zagrożenia cyberświata: Komunikatory internetowe zagrożeniem dla dzieci; Świat wirtualny - kreatorem rzeczywistości dziecka; Media a problem uzależnień; Zagrożenia dla osób niepełnosprawnych związane z korzystaniem z mediów elektronicznych; Ryzyko uzależnień dzieci i młodzieży od mediów cyfrowych; Problem agresji i przemocy w multimediach elektronicznych - aspekty psychologiczne i etyczne; Cyberpornografia i cyberseks; Gry i gierki w komunikacji społecznej. Informacyjne uwikłania i zaległości; Cyberterrorystyczna internetyzacja; Prawne aspekty przestępczości teleinformatycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział I: Społeczeństwo on-line. Nadzieje i rozczarowania. Dylematy społeczeństwa informacyjnego; Światopogląd społeczeństwa informacyjnego; Komunikowanie intrakulturowe w społeczeństwie informacyjnym: bariery i wyzwania; E-life czy a-life? Informatyzacja a stan anomii; Inteligencja emocjonalna w świecie off-line i on-line; Osobowość internauty; Internet a doświadczenia temporalne; E-pomoc. Uwarunkowania pomocniczości w Internecie; W poszukiwaniu psychologicznych mechanizmów problematycznego używania Internetu; E-handel książką. Rynek księgarski w Polsce w dobie ekspansji globalnej gospodarki internetowej; Rozdział 2: Internet a przyszłość komunikowania. Internet a nowe tendencje w dziedzinie komunikowania masowego; Komunikacja społeczna w sieci a interakcje off-line; Czy możliwa jest modlitwa przez Internet? Nieważne jak pytasz: cechy zaproszenia a skłonność do udziału w ankiecie internetowej; Społeczności wirtualne. O wspólnotowości w społeczeństwie sieciowym; Dzienniki drukowane w wersji on-line - apokalipsa czy zbawienie dla prasy codziennej? Internet jako narzędzie komunikowania się firm; Koncepcja komunikacji z wykorzystaniem środowiska 3D; Szanse i zagrożenia rozwoju polskiej administracji elektronicznej; Internet w procesie komunikowania się władz samorządowych ze społecznością lokalną i regionalną; E-voting jako jeden z elementów elektronicznej demokracji na przykładzie Estonii. Rozdział 3: Kultura, język, obyczaje Internetu. Internet jako szansa dla kultury wolnej; Dynamika kreacji. Technologiczna determinanta procesów wymiany symbolicznej a socjodynamika kultury Abrahama Molesa; Wizerunek polskich tradycjonalistów katolickich w Internecie; Tradycja i nowoczesność. Islam w Internecie. Analiza polskojęzycznych stron internetowych; Między tradycją a nowoczesnością. O powieści hipertekstowej z odwołaniem do "Końca świata według Emeryka" Radosława Nowakowskiego; "Komentowanie obowiązkowe" - o wybranych aspektach funkcjonowania komentarzy internetowych; Kultura prowadzenia sporów na forum internetowym; "Nowa społeczność" i "stare wartości". Kulturowe i społeczne wymiary strony internetowej zbudowanej na podstawie nazwiska. Rozwiązania szczegółowe; Dlaczego gry typu MMORPG stają się coraz bardziej popularne? Rozdział 4: Edukacja W/I przez Internet. System internetowego wspomagania edukacji; E-learning - edukacja na odległość; Internet jako źródło informacji w nauczaniu blokowym; Internet sojusznikiem działań przybliżających tematykę niepełnosprawności; Szkolny portal internetowy w komunikacji szkoły z rodzicami i środowiskiem lokalnym; Kompetencje medialne nauczycieli języków obcych; Nauczanie przez Internet na przykładzie Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego. Rozdział 5: Technologie i zastosowanie Internetu. Zastosowanie Internetu w marketingu bankowym; Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu finansami jednostek samorządu terytorialnego; Integralność referencyjna w dokumentach XML zorientowanych na dane; Analiza wydajności serwerów FTP w środowisku Windows; Hurtownie danych i Internet; Zastosowanie symulacji komputerowej przy użyciu javy w rozwoju dynamicznych procesów technologicznych na przykładzie drgań swobodnych i wymuszonych o jednym stopniu swobody z tłumieniem liniowym; E-advertising jako jedno z rozwiązań internetowego biznesu; Internet jako instrument bankowości elektronicznej; XBRL w modelowaniu danych finansowych; Kryptografia w Internecie; Wizualizacja informacji z wykorzystaniem pamięci holograficznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Nauczanie na odległość - wyzwanie dla Uniwersytetu Gdańskiego; Dialog w kształceniu na odległość - jego znaczenie i struktura; Edukacja na odległość - moda czy szansa?; Edukacja na odległość metodyka i oprogramowanie; Media elektroniczne a edukacja nieformalna i pozainstytucjonalna dzieci i młodzieży; Current Trends in the Use of Technology for Improved teaching And Access to non - Traditional University Students in the United States; Od skryptu wprowadzającego do wirtualne go seminarium. Przegląd zastosowań telenauczania w dokształcaniu w Niemczech; Szwedzki model nauczania na odległość; Prospects for the study of macroeconomics by means of Distance learning; Internet jako wiodące narzędzie modelu Studiów na Odległość Politechniki Warszawskiej; Książki w Sieci; Nauczanie baz danych na odległość; Zdalne kształcenie administratorów sieci w Pomorskiej Akademii Regionalnej Cisco; Distance Education centre at Gdańsk University of Technology - International projects and courses on-line; Doświadczenia Youbg Digital Poland SA w dostarczaniu rozwiązań do edukacji na odległość; Platformy informatyczne w nauczaniu na odległość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Zmiana paradygmatu w postrzeganiu osoby z niepełnosprawnością intelektualną- od pacjenta do obywatela; 2. Starożytni- niepełnosprawni w percepcji współczesnych; 3. O przygotowaniu dzieci do korzystania z informacji medialnych. Niektóre hipotezy, wyniki badań i wnioski na przykładzie korzystania z informacji podawanych w formie ikonicznej; 4. Zastosowanie terapii akustyczno-wibracyjnej Musica Lingua w oddziaływaniach glottodydaktycznych; 5. Teoretyczne i empiryczne aspekty kształcenia osób niepełnosprawnych przez multimedia; 6. Przydatność i zagrożenia Internetu dla osób niepełnosprawnych; 7. Autoprezentacja medialną szansą na integrację społeczną osób niepełnosprawnych; 8. Badanie potrzeb szkoleniowych osób z niepełno sprawnościami; 9. Media jako element w rozwoju komunikacji językowej osób niepełnosprawnych; 10. Osoby niepełnosprawne w społeczeństwie informacyjnym- wybrane problemy i wyniki badań ankietowych; 11. Analiza koncepcji prezentowania człowieka niepełnosprawnego w mediach ze względu na stopień nasycenia przekazu niepełnosprawnością; 12. Rola czasopisma „Laski” w kreowaniu zintegrowanego obrazu osób z dysfunkcją wzroku; 13. Technologie komputerowe i Internet- szanse i zagrożenia dla osób niepełnosprawnych; 14. Nowoczesne technologie w służbie osobom niepełnosprawnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Słowiki i wróble; 2. Interakcje pedagogiczne w nauczaniu na odległość z perspektywy psychologii; 3. Dydaktyczny kontekst kształcenia na odległość; 4. Dylematy współczesnej edukacji: nauczanie tradycyjne czy zdalne?; 5. Zadania kształcenia i edukacja zdalna; 6. Z badań nad uwarunkowaniami edukacji w zakresie technologii informacyjnych; 7. Edukacja informatyczna i medialna rozpatrywana w kategoriach wartości zdrowia młodzieży; 8. Psychologiczne i społeczne zagrożenia związane z zastosowaniem mediów i technologii informatycznej w edukacji; 9. Uczelnie pedagogiczne w drodze do informacyjnego społeczeństwa wiedzy; 10. Główne kierunki kształcenia informatycznego nauczycieli we Włoszech; 11. Rozdroża edukacji medialnej; 12. Wróżbici, media zarządzanie kryzysowe; 13. Filozofia edukacji @ Internet i media; 14. Kościół katolicki wobec mediów i Internetu; 15. Człowiek masowy w paradygmacie antropologii kultury- wizerunek kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu; 16. Cele rzeczywiste a cele deklarowane w kontaktach międzyludzkich; 17. Pedagogika międzykulturowa w modelu kształcenia zdalnego UNESCO-COME; 18. Nowe uwarunkowania wspomagania kształcenia; 19. Filmy edukacyjne w Internecie; 20. Internet i telepraca- nowe perspektywy ekonomiczne dla kobiet oraz sektora MSP; 21. Struktura sieci komputerowej w uczelni niepaństwowej- na przykładzie SWPW w Płocku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Dwa cele i dwa modele e-learningu: model minimalnych kosztów masowego kształcenia oraz model maksymalnej jakości kształcenia elitarnego (Streszczenie). E-learning i strategie społeczeństwa informacyjnego. E-learning we współczesnej szkole wyższej. Rola firm teleinformatycznych w rozwoju e-learningu. Polski Uniwersytet Wirtualny - przykład partnerstwa przywatno-publicznego w zakresie e-nauczania w Polsce. Needs for synergy towards the e-learning development. The EADTU experience.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
ICT: Driving force behind competency-based distance learning; Orchestrating interdependence in an international on-line learning community; Nauczanie, cybernetyka, jakość i efektywność; Stare wyzwania edukacyjne - nowe technologie - nowe wyzwania edukacyjne; Co hamuje rozwój e-nauczania w Polsce?; Poradnictwo psychologiczne on-line w systemie wsparcia psychospołecznego studentów; Metodologia projektowania szkoleń e-Learning; System do przeprowadzania testów; Współpraca między studentem a wykładowcą w nauczaniu wspomaganym przez Internet; Próba oceny przydatności kursów NETg w projektach edukacyjnych w UŁ; E-learning - nowa koncepcja świadczenia usług edukacyjnych szkół wyższych? Nauczyciel wspierający rozwój. Oczekiwania studentów studiów "wirtualnych" wobec nauczyciela on-line; Zastosowanie wielowartościowych relacji podobieństwa w automatycznym sprawdzaniu testów gramatycznych; Wspomaganie nauczania techniki cyfrowej poprzez Internet; Modelowanie wykładu w oparciu o bieżącą analize efektywności nauczania z wykorzystaniem platformy e-learningowej; Doświadczenia PUW w kształceniu pielęgniarek przez Internet; Język angielski na studiach internetowych Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych; Przygotowanie e-wykładów w technologii Tegrity WebLearner - studium przypadku; Metodyka i dydaktyka informatyki - kurs on-line; Nauczanie informatyki przez Internet w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych; Doświadczenia Ośrodka OKNO Politechniki Warszawskiej w rozwoju modelu i narzędzi edukacji na odległość; Significance if e-laboratory applictaion; Internetowe wspomaganie nauczania w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Białymstoku; Doświadczenia Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie we wprowadzeniu internetowej platformy nauczania na odległość: e-sgh.pl oraz plany jej rozwoju; Wykorzystanie narzędzi autorskich do tworzenia szkoleń w l-edulacji; SCROM - mity i rzeczywistość; DOROTKA, czyli Doskonalenie Organizacji, Rozwoju oraz Tworzenia Kursów Akademickich przez Internet; Narzęzia kształcenia na odległość i ich wykorzystanie na Wydziałach Inżynierii Lądowej Politechniki Gdańskiej i Warszawskiej; Analiza możliwość rozszerzenia systemu zarządzającego nauczaniem opartego na licencji Open Source o implementację SCORM; Platforma ILIAS jako alternatywa dla komercyjnych aplikacji e-learningowych; The Elis Project - e-earning System as a part of Integrared Information System; Wprowadzenie zdalnej e-Edukacji do kształcenia podyplomowego - studium przypadku Instytutu Łączności; Wykorzystanie doświadczeń Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego w szkoleniach zdalnych dla biznesu; E-learning in Networked Society; Learning Organisation; Zajęcia asynchroniczne w programie studiów technicznych - możliwości rozwijania umiejętności krytycznego myślenia; Rola symulacji w "Post-graduate e-government and e-bussiness study".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej