Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(21)
Forma i typ
Książki
(21)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Czytelnia
(21)
Autor
Kraska Marcin
(2)
Szewczyk Agnieszka
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(1)
Castells Manuel
(1)
Chmielarz Witold
(1)
Grabowski Radosław
(1)
Kowalik-Bańczyk Krystyna
(1)
Kołodko Grzegorz W
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(1)
Marody Mirosława
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Matkowski Cezary
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miczyńska-Kowlaska Maria
(1)
Olszak Celina M
(1)
Papińska-Kacperek Joanna
(1)
Pawluś Kamila
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Shapiro Carl
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stawiński Janusz
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Szymański Sebastian
(1)
Varian Hal R. (1947- )
(1)
Windham Laurie
(1)
Wolski Waldemar
(1)
Ziemba Ewa
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(21)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Temat
Internet
(17)
Gospodarka elektroniczna
(16)
Handel elektroniczny
(14)
Podpis elektroniczny
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Marketing elektroniczny
(5)
Usługi elektroniczne
(5)
Konsumenci (ekon.)
(4)
Pieniądz elektroniczny
(4)
Administracja
(3)
Globalizacja
(3)
Handel
(3)
Aukcja internetowa
(2)
Prawo autorskie
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Strony WWW
(2)
Umowa elektroniczna
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Banki internetowe
(1)
Baza danych
(1)
Dane osobowe
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elekroniczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Internet -- stosowanie -- gospodarka
(1)
Języki programowania
(1)
Księgi wieczyste
(1)
Logistyka gospoadrcza
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Pedofilia
(1)
Prawo do informacji publicznej
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Spożycie
(1)
Systemy informatyczne
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telemedycyna
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Znaki towarowe
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Co to dusza, kim są konsumenci, i co sprawia, że są nowym zjawiskiem : 1.Przyjęcie internety, 2.Niezbędne przesłanki upowszechniania sie Internetu, 3.Upowszechnianie innowacji internetowych, 4.Sylwetka nowego konsumenta, 5.Internet zmienia praktycznie wszystko, 6.Reguły świadomych swej władzy konsumentów. R.2 Lojalność klienta i wschodzące segmenty e-klientów : 1.Korzysci z Sieci dla konsumentów, 2.Powiązania pomiędzy korzyściami z posługiwania sie Internetem i lojalnością klienta, 3.Lojalność w kontekście internetowym, 4.Wyłaniające się segmenty rynku, 5.Implikacje dla e-firmy, 6.Wnioski. R.3 Wyzwania przyciągania odwiedzających, finalizowania sprzedaży i utrzymania e-klientów : 1.Co jest szczególne dla marketingu w świecie Internetu?, 2.Cykl podejmowania decyzji o zakupie przez klienta, 3.Cykl decyzji zakupu podejmowanej przez konsumenta, 4.Faza budowy zaufania : budowanie świadomości i zaufania do marki witryny, 5.Faza utarczek w warunkach Internetu :walka dopiero się rozpoczyna, 6.Etapy wojny : nieustająca walka, 7.Implikacje dla firmy. R.4 Groźba inwazji : 1.Prywatność : problem, który trzeba traktować poważnie, 2.Nowi konsumenci pragną kontroli, 3.Cztery elementy kontroli, 5.Rejestracja internetowa i zaufanie, 5.Niepożądana poczta elektroniczna - narastajacy problem, 6.Indywidualizacjia - rzecz zarazem dobra i zła, 7.Implikacje dla firmy. R.5 Możliwość doskonalenia : 1.Rozczarowania nowego konsumenta, 2.Kiedy zakupy w Internecie sa zbyt trudne, 3.Ułatwianie zakupów w Internecie, 4.Przyszłe bariery dla zakupów w Internecie, 5.Implikacje dla firmy. R.6 Wpływ internetu na inne aspekty konsumpcji : 1.Gdzie, jak i dlaczego kupują nowi konsumenci, 2.Preferencje konsumenta w odniesieniu do zakupów z katalogu, 3.Porównanie zakupów w Internecie, z katalogu i w sklepie detalicznym, 4.zakupy impulsywne, 5.Wyłaniajace się preferencje dla "zakupów mieszanych", 6.Dezorientacja konsumenta, 7.Aukcje w Internecie, 8.Nawyki konsumentów w zbieraniu informacji, 9.Nawyki telewizyjne konsumentów, 10.Jak konsumenci inwestują i korzystają z usług bankowych?, 12.Implikacje dla firmy. R.7 Instytucjonalny e-klient : 1.Sylwetka instytucjonalnego e-klienta, 2.Korzyści z Internetu dla instytucjonalnych e-klientów, 3.Składowe lojalności klienta, 4.Marketing zorientowany na instytucjonalnych e-klientów, 5.Instytucjonalni klienci a prywatność, 6.Bariery dla wykorzystnia Internetu w firmach, 7.Wpływ Internetu na inne zachowania organizacyjne związane z konsumpcją, 8.Lista e-zyczeń firm, 9.Implikacje dla firm. R.8 Mapa drogowa e-biznesu z perspektyt konsumenta : 1.Jak posługiwać się niniejszym rodziałem, 2.Faza pierwsza :ocena szans, 2.Faza druga : opracowanie strategii firmy, 4.Faza trzecia : opracowanie specyfikacji funkcjonalnych, 5.Faza czwarta : budowa prototypu, 6.Faza piąta : budowa witryny, 7.Faza szósta : uruchomienie i bieżące doskonalenie, 7.Końcowe uwagint.badań. R.9 Kolejna granica : 1.Przełamywanie barier ze współczesnymi nowymi konsumentami, 2.Następna fala nowych konsumentów, 3.Przyciąganie "późnej wieczonści:" : czego ono wymaga?, 4.Segmentacja "później mniejszości", 5.alternatywne urządzenia zapewniajace dostęp do Internetu, 6.Globalni konsumenci : podobieństwa i różnice, 7.Implikacje dla firmy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej