Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(36)
Forma i typ
Książki
(36)
Dostępność
tylko na miejscu
(32)
dostępne
(25)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Czytelnia
(32)
Autor
Adamowski Janusz
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Izdebska Jadwiga
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(2)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(2)
Roguska Agnieszka
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Allan Stuart
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aouil Bassam
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benkler Yochai
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Boyd Andrew
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dijak Jan van
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Jas Marta
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Levine Michael
(1)
Lewowicki Tadeusz
(1)
Loewe Iwona
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Moroz Janusz
(1)
Nowak Wojciech Paweł
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Ociepka Beata
(1)
Ostrowicki Michał
(1)
Polewczyk Irena
(1)
Próchniak Rafał
(1)
Sadza Agata
(1)
Siemieniecki Bronisław
(1)
Sokołowska Adriana
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława
(1)
Zacher Lech W
(1)
Łosiewicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Temat
Środki masowego przekazu
(29)
Internet
(28)
Komunikacja społeczna
(10)
Edukacja medialna
(8)
Społeczeństwo informacyjne
(8)
Telewizja
(7)
Dziennikarstwo
(5)
Public relations
(5)
Dziecko
(4)
Dziennikarze
(3)
Cyberprzemoc
(2)
Demokracja
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Komputery
(2)
Kultura audiowizualna
(2)
Marketing polityczny
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie
(2)
Opinia publiczna
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Radiofonia
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjotechnika
(2)
Usługi
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Agresywność
(1)
Arteterapia
(1)
Chorzy
(1)
Czasopisma religijne polskie
(1)
Film
(1)
Filozofia
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Kino
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kościół
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Product placement
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama radiowa
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Socjologia
(1)
Strony WWW
(1)
Sztuka
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wychowanie
(1)
Źródła informacji
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
Gatunek
Literatura dziecięca polska
(1)
Wywiad
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Public relations a komunikacja, marketing i reklama polityczna, 2. Public relations a czarny PR i propaganda, 3. Wizerunek a wizerunek medialny, 4. Rynek medialny w Polsce, 5. Public relations a dziennikarstwo, 6. Warsztat pracy specjalisty PR, 7. Prasowe narzędzia specjalisty PR, 8. Publikacje firmowe, 9. Wydarzenia medialne, 10. Etykieta w kontaktach public relations, 11. Współpraca z mediami elektronicznymi, 12. Interent a public relations, 13. Pomiar efektów public relations
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
I. Media w nowoczesnym projekcie edukacyjnym: Światowe tendencje rozwoju technologii edukacyjnych; Medialny świat a intelektualny potencjał współczesnych uczniów; Immersja i ambiwalencja mediów - pedagogiczne wołanie o szkołę i społeczeństwo o bardziej ludzkim obliczu; II. Aspekty społeczeństwa informacyjnego: Edukracja - ideologia wszechobecnej edukacji; Wpływ społeczny, perswazja, propaganda, manipulacja a wychowanie; III. Korzystanie z nowych mediów - od dzieciństwa do starości: Nowe technologie a rozwój wybranych procesów poznawczych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym; Rozpoznawanie potrzeb edukacyjnych cyfrowych tubylców; Edukacja cyfrowa seniorów - luksus dla nielicznych czy konieczność dla wszystkich?; IV. Internet w przestrzeni edukacyjnej: Internet w kształceniu uczniów szkół gimnazjalnych; Miejsce i rola internetu i mediów społecznościowych w przestrzeni edukacyjnej; V. Nowe technologie a tworzenie materiałów edukacyjnych: Eksperyment i nowe technologie w kształceniu dzieci i młodzieży; Podstawy tworzenia materiałów dydaktycznych w formie fotografii.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Edukacja Jutra)
Cz. I Wychowanie w edukacji jutra: Refleksje o wychowaniu w warunkach kultury ponowoczesnej; Reklama a wychowanie; Czy szczęście rodzinne jest dziełem przypadku? Rodzina najlepszym nauczycielem; Zjawisko sekstingu wśród młodzieży oraz jego konsekwencje; Raniące doświadczenia dorastającego, czyli spaleni słoneczkiem w proch… Namysł nad zjawiskiem seksualizacji młodzieży oraz życiem z piętnem śmierci; Regulacyjny wymiar arteterapii w kompensowaniu braków i niepowodzeń życiowych młodego człowieka. Cz. II Uwarunkowania współczesnej edukacji: Szkoły stowarzyszeniowe w perspektywie edukacji jutra; Przestrzenie i nie/miejsca szkoły; Agresja i przemoc w środowisku szkolnym; Uwarunkowania zachowań agresywnych; Bunt jako wartość w procesie edukacyjnym. Cz. III Jakość kształcenia i niepowiedzenia szkolne: Tutoring szkolny jako narzędzie edukacji zindywidualizowanej; „Przeciętność” ucznia i mechanizmy jej generowania w środowisku szkolnym; Dziecko w edukacji wczesnoszkolnej - podmiot czy już przedmiot współczesnego systemu edukacji?; Edukacja dla bezpieczeństwa w przestrzeniu edukacyjnej i społecznej; Społeczne konsekwencje cyberprzemocy i deficytów emocjonalnych współczesnych i przyszłych pokoleń uczniów; Nadmierny kontakt z mediami jako przyczyna zaburzeń rozwoju poznawczego dzieci kończących wychowanie przedszkolne - raport z badań; „Ugrowienie” (w) edukacji. Cz. IV Role nauczyciela we współczesnej edukacji: Współpraca nauczycieli w zespołach - wzory zachowań i sposoby działania w świetle wyników badań własnych; Współpraca rodziców i nauczycieli wobec zróżnicowanych problemów wychowawczych i dydaktycznych; Kompetencja komunikacyjna nauczycieli w działaniach edukacyjnych; Skuteczność komunikacji dydaktycznej w aspekcie indywidualnego profilu uczenia się czynności ruchowych; Wybrane aspekty kształtowania asertywności u studentów pedagogiki; Między dystansem a bliskością. Empatia jako kompetencja hermeneutyczna. Cz. V Kształcenie zawodowe nauczycieli: Mankamenty kształcenia nauczycieli w szkołach wyższych; Przygotowanie absolwenta szkoły wyższej do roli zawodowej nauczyciela akademickiego na przykładzie Akademii Obrony Narodowej; Rozwijanie kompetencji dydaktycznych młodej kadry akademickiej, Ars Docendi UJ - opis przypadku; Wspomnienia i plany przyszłych pedagogów dotyczące edukacji uczniów zdolnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Część I: Dziennikarstwo informacyjne. Zbieranie informacji. 1. Najlepszy zawód. 2. Co to są wiadomości? 3. Źródła informacji. 4. Jak powstaje materiał? Pisanie dla radia i telewizji. 5. Potoczny styl pisania. 6. Pisanie relacji informacyjnych. 7. Instrukcja pisania relacji informacyjnych. Prowadzenie wywiadu. 8. Wywiad. 9. Organizacja wywiadu. Program informacyjny. 10. Od dwuminutowego skrótu do informacji przez całą dobę. 11. Wybór i kolejność materiałów w programie. 12. Tworzenie programu. 13. Redagowanie programu. Prezentowanie informacji. 14. Prezenterzy i gospodarze programów informacyjnych. 15. Na antenie. 16. Technika prezentowania informacji. Obowiązki i dylematy. 17. Władza, wolność i odpowiedzialność. Część II: Radio. Wewnątrz BBC World Service. 18. Lider na rynku brytyjskim. 19. Sposób ujęcia materiału. 20. Nagrywanie dźwięku. 21. Montaż. 22. Studio dziś i radio jutro. Część III: Telewizja. Wewnątrz ITN. 23. Independent Television News. 24. Jak powstaje relacja. Przekaz telewizyjny. 25. Zbieranie informacji. 26. Ujęcie kamery. Scenariusz telewizyjny. 27. Pisanie scenariusza. Kompletowanie relacji. 28. Montaż obrazu. 29. Oprawa wizualna. Studio informacyjne. 30. "Gotowi do transmisji..." Dziennikarstwo internetowe i nowe media. 31. Wideoreporterzy. 32. Przekraczanie nowych granic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teologia "czwartej władzy", 2. Prawo Kościołowi związków wyznaniowych do prezentowania swoich przekonań w środkach masowego przekazu. Wolność myśli, sumienia i wyznania a wolność słowa, 3. Polska prasa wyznaniowa, 4. Media wyznaniowe w Polsce wobec problemów integracji Europy, 5. Polskie i polskojęzyczne media wyznaniowe w Internecie. Wybrane zagadnienia, 6. Religijne czasopisma dla kobiet w Polsce w latach 1945-2003, 7. Czy telewizja publiczna jest wierząca?, 7. Prasa Kościoła katolickiego w Polsce w latach 1989-2004, 8. Kościół prawosławny w Polsce a media 1989-2004, 9.Kościół ewangelicko- reformowany w Polsce a media masowe, 10. Prasa polskich wyznawców islamu, 11. Katolicka agencja Informacyjna - pomost między mediami wyznaniowymi a świeckimi, 12. Media katolickie w publicznych mediach elektronicznych - czyli blaski i cienie katolickiego "getta" w Polskim Radiu i Telewizji Polskiej, 13. Prasa parafialna jako typ prasy lokalnej, 14. Prasa parafialna w diecezji kieleckiej w latach 1989-2004, 15. "Błahowist" - czasopismo religijne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Istota i rozwój społeczeństwa informacyjnego. 2. Społeczeństwo informacyjne a teorie demokracji. 3. Wiedza, informacja i komunikacja w rozwoju społeczeństwa informacyjnego. 4. Nowoczesne techniki informacji i komunikacji - ich rozwój i zastosowanie. 5. Społeczeństwo informacyjne a globalizacja. 6. Społeczeństwo informacyjne w myśli współczesnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Charakterystyka mediów: 1. Telewizja, 2. Radio, 3. Prasa, 4. Reklama zewnętrzna, 5. Kino, 6. Internet, 7. Reklama bezpośrednia. CZ.II Procedury planowania mediów: 1. Definicja media planningu, 2. Media plan - narzędzie prognozowania inwestycyjnego, 3. Cele kampanii, 4. Strategiczne planowanie mediów, 5. Podstawowe parametry, 6. Wybór mediów, 7. Wybór nośników, 8. Zakup mediów, 9. Efektywność metody. Cz. III Rola reklamy w komunikacji z klientem: 1. Podstawowe założenia teorii reklamy, 2. Charakterystyka procesu zakupowego, 3. Kształtowanie postawy klienta, 4. Schematy modyfikacji postaw, 5. Teoria komunikacji, 6. Reklama jako narzędzie komunikacji rynkowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2388)
Część I: Istota społeczeństwa informacyjnego. Teoria i polityka. 1. Problematyka społeczeństwa informacyjnego. 2. Rozwój teorii społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne jako przedmiot badań na potrzeby strategii politycznych. Część II: Problemy społeczeństw informacyjnych w wieku globalnych sieci. 1. Konwergencja technologiczna i sektorowa - nowa jakość w technologii i gospodarce. 2. Globalizacja - proces wieku informacji. 3. Gospodarka informacyjna - oparta na wiedzy. 4. Praca i problemy zatrudnienia w społeczeństwie informacyjnym. 5. Struktura społeczeństwa informacyjnego. 6. Państwo, polityka i demokracja w społeczeństwie informacyjnym. Część III: Europejska strategia budowania społeczeństwa informacyjnego. 1. Unia Europejska po traktacie z Maastricht - między globalizacją a siłą tożsamości. 2. Europejska polityczna koncepcja społeczeństwa informacyjnego. 3. Europejskie społeczeństwo informacyjne w strategiach korporacji i użytkowników nowych mediów. 4. Informatyzacja Unii Europejskiej - implementacja Strategii Lizbońskiej. 5. Europejska strategia zatrudnienia i pracy w społeczeństwie informacyjnym. 6. Polityka audiowizualna Unii Europejskiej wobec strategii budowania społeczeństwa informacyjnego. 7. Europejskie społeczeństwo informacyjne w politycznej koncepcji spójności społecznej i regionalnej. 8. Strategie narodowe budowania społeczeństwa informacyjnego w państwach członkowskich Unii Europejskiej. 9. Polska wobec problemów globalnego i europejskiego społeczeństwa informacyjnego. Zakończenie. Przyszłość europejskiego społeczeństwa informacyjnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Multimedia w kształceniu / Józef Bednarek. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 412 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Część Teoretyczna. 1. Jaka jest specyfika dydaktyki i nauczania-uczenia się? 2. Jak rozwijały i doskonaliły się media? 3. Czym są media i technologie informacyjne? 4. Najnowsze strategie oświatowo-informatyczne. 5. Jakie są informatyczne tendencje w kształceniu? 6. Czym charakteryzuje się kształcenie multimedialne? 7. Jak można scharakteryzować wybrane media i multimedia. Część praktyczna. 8. Jakie modyfikacje procesu dydaktycznego wynikają ze stosowania mediów? 9. Jak racjonalnie stosować media? 10. Czym jest edukacja informatyczna i czytelniczo-medialna? 11. Jak zmienia się działalność biblioteki? 12. Jakie jest zastosowanie mediów w edukacji specjalnej? 13. Czym charakteryzuje się edukacja na odległość? 14. Czym jest telefonia komórkowa i jakie są jej możliwości? 15. Jakie są wyzwania społeczeństwa informacyjnego i zagrożenia stwarzane przez najnowsze technologie? 16. Jakie przeobrażenia społeczne następują pod wpływem mediów? 17. Jakie są najnowsze rozwiązania w zakresie technologii informacyjnych?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : PLACET, 2005. - 927 s. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public Relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 4 zm. i rozszerz. - Warszawa : PLACET, 2009. - 957 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Cz. I Istota, funkcje, organizowanie działalności PR: 1. Istota public relations, 2. Motywy prowadzenia działalności public relations dawniej i dziś, 3. Organizowanie działalności public realtions - rozwiązania, kadry. Cz. II Fazy przedrealizacyjne w procesie public relations: 4. Analiza stanu wyjściowego, 5. Programowanie, planowanie. Cz. III Realizacja programów public relations: 6. Skuteczne komunikowanie warunkiem realizacji programów public relations, 7. Kształtowanie ważniejszych instrumentów PR. Wykorzystywanie prostych rezerw tworzenia wizerunku, 8. Oddziaływanie na ważniejsze części otoczenia. 9. Public relations organizacji różnego typu, 10. Kontrola powykonawcza w procesie public relations. Cz. IV Public realtions wśród naukowych dyscyplin i badań za granicą i w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sceny przemocy w mediach a zachowanie dziecka, 2. Elementy interesujące i nudne w programach telewizyjnych dla dzieci, 3. Literatura dziecięca w książkach i mass mediach z badań własnych, 4. Czasopisma dla dzieci - zainteresowania i potrzeby a rzeczywistość biblioteczna, 5. Media w bibliotekach publicznych, 6. Internet jako medium syntetyczne. Internetowa oferta dla dzieci i młodzieży, 7. Edukacja medialna w programach szkolnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej