Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
IBUK Libra
(5)
Forma i typ
Książki
(22)
E-booki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(14)
tylko na miejscu
(13)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(15)
Autor
Goleman Daniel (1946- )
(3)
Jankowski Andrzej
(2)
Lewicka Maria
(2)
Piotrowska Dorota
(2)
Bauer Joachim
(1)
Boyatzis Richard E. (1946- )
(1)
Byra Stanisława
(1)
Cichosz Adam
(1)
Cieśla-Szymańska Dominika (1975- )
(1)
Czopek Jakub
(1)
Drozdowski Krzysztof Jan
(1)
Dusza Bożena
(1)
Gasiul Henryk (1950- )
(1)
Godawa Grzegorz
(1)
Grabowska Tatiana
(1)
Gulatowska Judyta
(1)
Gurba Ewa
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hallada Marek
(1)
Hansburg Freda
(1)
Hochschild Russell Arlie
(1)
Jodzio Krzysztof
(1)
Kalemba Marcelina
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Kamińska Anna
(1)
Kamińska-Małek Aleksandra (1976- )
(1)
Karcz-Taranowicz Eugenia
(1)
Karpiński Maciej
(1)
Kets de Vries Manfred
(1)
Klasińska Barbara
(1)
Kocór Maria
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kosz-Szumska Justyna
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kowalik-Paluch Katarzyna
(1)
Kozak Stanisław
(1)
Kryk Gabriela
(1)
Krzyżanowski Krzysztof
(1)
Ledzińska Maria
(1)
Lewczuk Karol
(1)
Mamroł Andrzej
(1)
McKee Annie (1955- )
(1)
Musiał Emilia
(1)
Naumczyk Patrycja
(1)
Neale Stephen
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Oniszczenko Włodzimierz
(1)
Opolska-Bielańska Agata
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Ostaszewski Paweł
(1)
Ostrowska Małgorzata
(1)
Ostrowski Kazimierz
(1)
Parchomiuk Monika
(1)
Postek Slawomir
(1)
Przewoźnik Sylwia
(1)
Płuska Katarzyna
(1)
Radomski Norbert
(1)
Rogalińska Agnieszka
(1)
Rzewucka Paulina
(1)
Salovey Peter
(1)
Silberman Mel
(1)
Simmons John C
(1)
Simmons Steve
(1)
Sluyter David J
(1)
Spencer-Arnell Lisa
(1)
Strelau Jan (1931-2020)
(1)
Szaban Jolanta
(1)
Szymańska Julia Małgorzata
(1)
Trojan Maciej
(1)
Urbańska Magda
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wasylewicz Magdalena
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wereszczyńska Katarzyna
(1)
Wierzchosławska Agnieszka
(1)
Wilson Liz
(1)
Witkowska Marta
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Śmieja Magdalena
(1)
Świeży Maciej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Temat
Inteligencja emocjonalna
(22)
Uczucia
(8)
Empatia
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja
(3)
Przywództwo
(3)
Inteligencja (psychologia)
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Osobowość
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Studenci
(2)
Zarządzanie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania naukowe
(1)
Barwy
(1)
Charakter
(1)
Coaching
(1)
Czasopismo pedagogiczne
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
E-learning
(1)
Edukacja informacyjna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Egalitaryzm
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Fonoholizm
(1)
Hermeneutyka
(1)
Historia wychowania
(1)
Informacja
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Inteligencja (socjologia)
(1)
Inteligencja społeczna
(1)
Kadry
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wizualna
(1)
Konflikt szkolny
(1)
Kryzys edukacji
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Mentoring
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody badawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Neurony
(1)
Obraz siebie
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pedagogika
(1)
Poczucie własnej skuteczności
(1)
Pokolenie Z
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Praca
(1)
Praca socjalna
(1)
Pracoholizm
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia pracy
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Samokształcenie
(1)
Samopoznanie
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjologia pracy
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Sport
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stres
(1)
Styl kierowania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Temperament
(1)
Terapia uzależnień
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Twórczość
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wczucie (filozofia)
(1)
Wdzięczność
(1)
Więź społeczna
(1)
Wrażliwość
(1)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Polska
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Opracowanie
(8)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Zarządzanie i marketing
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
27 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Psychologia-Etologia-Genetyka jest serią wydawniczą z pogranicza psychologii i biologii. Adresowana jest do wszystkich osób zainteresowanych następującymi obszarami badawczymi: mechanizmy zachowania, rozwój osobniczy i ewolucyjny zachowania, różnice indywidualne, rola czynników genetycznych i środowiskowych w kształtowaniu zachowania, porównawcza analiza zachowania się różnych gatunków zwierząt (w tym człowieka), zastosowania psychologii, etologii i genetyki zachowania. Publikowane są wyniki badań, osiągnięcia teoretyczne oraz propozycje zastosowań w działalności praktycznej. Seria wydawana jest wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Temat
Gatunek
Wstęp. Część I. Organizacja pracy w szkole. Rozdział 1. Szkoła równych szans? (raport z badań wśród nauczycieli). Rozdział 2. Mediacje w szkole jako forma wsparcia w środowisku oświatowym – w opiniach młodzieży akademickiej. Rozdział 3. Siła czy wytrwałość? – Pytania o czynniki warunkujące poczucie sprawstwa. Rozważania w świetle wyników badań własnych. Rozdział 4. Tworzenie projektu edukacyjnego – współdziałanie czy zakamuflowana praca indywidualna? Rozważania w kontekście wyników badań własnych. Rozdział 5. Problemy kierowania szkołą na łamach „Nowej Szkoły” (1945-2017). Część II. Kompetencje i obszary pracy nauczyciela we współczesnej szkole. Rozdział 1. Znane i nieznane wymiary innowacji nauczycielskiej. Kontekst badawczy. Rozdział 2. Wspierające wymiary komunikacji językowej w praktyce edukacyjnej szkoły i w pracy dydaktyczno-wychowawczej nauczyciela. Rozdział 3. Pedagogiczne uwarunkowania relacji interpersonalnych rodziców i nauczycieli wybranych szkół podstawowych. Rozdział 4. Znaczenie dotyku w edukacji. Model węgierski. Część III. Potencjał edukacji przedszkolnej i zintegrowanej. Rozdział 1. Prawo dziecka do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Rozdział 2. „What we will learn in our youth…” – that it to say, to reasonably support the development of a child’s creative potential. Rozdział 3. Dyscyplina w przedszkolu – wspólne ustalanie zasad czy narzędzie do kierowania grupą? Rozdział 4. Wartości estetyczne przyrody w wytworach plastycznych uczniów kończących edukację wczesnoszkolną. Część IV. Edukacja medialna w instytucjach edukacyjnych. Rozdział 1. Edukacja w społeczeństwie technokratycznym i informacyjnym. Spojrzenie krytyczne i horyzontalne. Rozdział 2. Edukacja cyfrowa, czyli jaka? Rozdział 3. Emocjonalne funkcjonowanie „cyfrowych” uczniów we wczesnym wieku szkolnym. Rozdział 4. Profilaktyka i terapia fonoholizmu wśród uczniów szkół podstawowych. Rozdział 5. Poszukiwanie informacji przez studentów – raport z badań pilotażowych. Rozdział 6. Uczenie się nie musi być monochromatyczne. Kolor jako czynnik mogący wspomagać uczenie się. Część V. Młodzi dorośli jako podmiot oddziaływań edukacyjnych. Rozdział 1. Przeżycie – przebudzenie – przemiana. Inicjacyjne dynamizmy egzystencji ludzkiej w motywowaniu studentów pedagogiki i pracy socjalnej do (samo)doskonalenia kompetencji hermeneutycznych. Rozdział 2. Pojęcie wdzięczności w opinii osób u progu dorosłości. Rozdział 3. Inteligencja emocjonalna studentów – przyszłych nauczycieli. Rozdział 4. Wybrane problemy aktywności fizycznej studentów Uniwersytetu Mikołaja Kopernika – kontekst doświadczeń sportowych i wychowania rodzinnego. Rozdział 5. About the need of preparation of candidates for teachers for cooping with stress at school and supporting students in this range.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
W numerze [Contents] Daniel Bar-Tal: Podstawy kulturowe i dynamika nierozwiązywalnych konfliktów: podejście socjopsychologiczne [Cultural foundations and dynamics of intractable conflicts: A socio-psychological approach], s. 7–22; Jan Cieciuch: Pomiar wartości w zmodyfikowanym modelu Shaloma Schwartza [The measurement of values in the refined Schwartz’s theory], s. 22–41; Aleksandra Cisłak, Aleksandra Szymków: Lepsi martwi niż żywi: spostrzeganie heroizmu uczestników wydarzeń historycznych [Better dead than alive: Heroism perception of participants in historical events], s. 42–52; Monika Wróbel: Praca emocjonalna a wypalenie zawodowe u nauczycieli: moderująca rola inteligencji emocjonalnej [Emotional labor and burnout in teachers: The moderating role of emotional intelligence]; s. 53–66; Aleksandra Jerzmanowska: Empatia oraz decentracja interpersonalna a radykalność postaw społecznych [Empathy and interpersonal decentration and the radicalism of social attitudes], s. 67–79; Oleg Gorbaniuk: Korelaty dyspozycyjnych wizerunków krajów: analiza danych zagregowanych [he macro-correlates of dispositional country image: Aggregated data analysis], s. 80–95; Antoni Wontorczyk, Maria Brudnik: Cechy temperamentu jako predyktory wypalenia zawodowego u nauczycieli wychowania fizycznego [Temparamental traits as predictors of professional burnout among physical training teachers], s. 96–110.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
W numerze [Contents] Marta Witkowska, Patrycja Naumczyk, Krzysztof Jodzio: Nadciśnienie tętnicze w ujęciu neuropsychologicznym [Neuropsychology of hypertension], s. 7–22; Judyta Gulatowska, Paweł Ostaszewski, Maciej Trojan: Stabilność grupy społecznej jako czynnik wpływający na nasilenie wokalizacji 22 kHz u szczurów [Social group stability as a factor influencing 22 kHz ultrasound vocalizations in rats], s. 23–36; Karol Lewczuk: Dwie strony medalu? Impulsywność oraz skłonność do ryzyka w kontekście Regulacyjnej Teorii Temperamentu oraz efektywności podejmowania decyzji [Two sides of the same coin? Impulsivity and venturesomeness in the context of Regulative Theory of Temperament and decision making effectiveness], s. 37–54; Julia Małgorzata Szymańska: Osobowość a centralność wybranych aspektów religijności [Personality and centrality of chosen religiosity dimensions], s. 55–68; Sławomir Postek, Maria Ledzińska: Temperamentalne predyktory stresu informacyjnego w grupie menadżerów wysokiego szczebla [Temperamental predictors of information stress in high ranking managers], s. 69–87.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
ISSN 1896-1800 Spis treści [Contents] Marta Snarska : Obiektywna i spostrzegana natura dzielonych zasobów a preferencje alokacyjne [Objective and subjective nature of distributed resources as determinants of allocation preferences], s. 7–26; Anna Siwy-Hudowska, Anna Kieszkowska-Grudny : Osobowość makiaweliczna i jej czynniki w porównaniach międzypłciowych: znaczenie inteligencji emocjonalnej i lęku [Machiavellian personality and its factors in gender comparisons: The role of emotional intelligence and anxiety], s. 27–41; Jarosław Klebaniuk : Orientacja na dominację społeczną i usprawiedliwianie systemu w kontekście nierówności międzypaństwowych [Social dominance orientation and system justification in the context of international inequalities], s. 42–56; Bogdan Wojciszke, Monika A. Szlendak : Skale do pomiaru orientacji sprawczej i wspólnotowej [Scales measuring agency and communion], s. 57–70; Katarzyna Szczucka : Polski Kwestionariusz Perfekcjonizmu Adaptacyjnego i Dezadaptacyjnego [The Polish Adaptive and Maladaptive Perfectionism Questionnaire], s. 71–95.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Forma i typ
W e-booku "Inteligencja emocjonalna. Jak zrozumieć emocji ludzi wokoło?" znajdziesz wyczerpujące informacje na temat inteligencji emocjonalnej (EQ). Dlaczego ten temat jest tak ważny? Ponieważ emocje są zawsze w Tobie! Towarzyszą Ci wszędzie, w każdym momencie coś odczuwasz. To emocje odpowiedzialne są za Twoją reakcję na dany temat, łączą lub dzielą Cię z ludźmi. I właśnie tym jest inteligencja emocjonalna; to rozpoznanie, zrozumienie i zarządzanie emocjami swoimi i ludzi wokoło. E-book "Inteligencja emocjonalna" zawiera 5 rozbudowanych rozdziałów, 15 ćwiczeń, sumując 10 podstawowych zagadnień. Cel: samopoznanie, samorozwój, a także jako wstęp do dalszych profesjonalnych szkoleń, podczas wykładów, seminariów z wyżej wymienionej tematyki. Możliwa nawet forma edukacyjnej rozrywki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej