Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(140)
IBUK Libra
(14)
Forma i typ
Książki
(127)
Publikacje naukowe
(23)
E-booki
(14)
Czasopisma
(13)
Publikacje fachowe
(12)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(98)
tylko na miejscu
(91)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(102)
Czytelnia
(95)
Autor
Grabiec Olimpia (1975- )
(11)
Bakonyi Jadwiga
(8)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(8)
Chodyński Andrzej
(7)
Huczek Marian (1939-2023)
(7)
Dzieńdziora Joanna
(5)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(5)
Kozioł Leszek
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(4)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(4)
Antonowicz Paweł
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Drucker Peter F. (1909-2005)
(3)
Janasz Władysław
(3)
Malinowska Ewa
(3)
Nowacki Robert
(3)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Siciński Jędrzej
(3)
Sipa Monika
(3)
Sitek Marcin
(3)
Sosnowska Alicja
(3)
Staszewska Jolanta (1960- )
(3)
Szabłowski Józef
(3)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(3)
Wolniak Radosław
(3)
Zasępa Piotr
(3)
Bobińska Krystyna
(2)
Brdulak Jakub J
(2)
Chovancová Miloslava
(2)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Czajka Kamil
(2)
Grudzewski Wiesław M
(2)
Hejduk Irena K
(2)
Jabłoński Adam
(2)
Jabłoński Marek
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Juchniewicz Ryszard
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(2)
Kassay Štefan (1941- )
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kochmańska Magdalena
(2)
Kocot Maria
(2)
Kondak Anna
(2)
Korombel Anna
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krawiec Frank
(2)
Madyda Aneta
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Malátek Vojtěch
(2)
Regulski Lech
(2)
Skórska Anna
(2)
Stajniak Maciej
(2)
Synowiec Jadwiga
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Widera Wiktor
(2)
Widera Zbigniew
(2)
Wiśniewska Joanna
(2)
Wróbel Magdalena
(2)
Zaremba Ulyana
(2)
Čemerková Šárka
(2)
Łobejko Stanisław
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Adam Jabłoński
(1)
Adamczewski Piotr
(1)
Adamiec Sabina
(1)
Albigowski Marek
(1)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Baran Michał
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Baruk Jerzy
(1)
Beckhard Richard (1918-1999)
(1)
Bera Milena
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Berniak-Woźny Justyna
(1)
Bessant John
(1)
Białoń Lidia
(1)
Bielecka Agnieszka
(1)
Bodo Monika
(1)
Bojewska Barbara
(1)
Bolek Cezary
(1)
Bolek Monika
(1)
Borkiewicz Łukasz
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Brendzel-Skowera Katarzyna
(1)
Bryx Marek
(1)
Brzezińska Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(68)
2000 - 2009
(63)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(154)
Język
polski
(152)
angielski
(2)
Temat
Innowacje
(114)
Przedsiębiorstwo
(67)
Zarządzanie
(35)
Zarządzanie wiedzą
(23)
Organizacja
(16)
Gospodarka oparta na wiedzy
(14)
Kadry
(14)
Zarządzanie strategiczne
(14)
Innowacje organizacyjne
(12)
Organizacja ucząca się
(10)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(9)
Marketing
(8)
Menedżerowie
(8)
Kultura organizacyjna
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(7)
Przywództwo
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Zarządzanie zmianą
(6)
Internet
(5)
Motywacja pracy
(5)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Zarządzanie jakością
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Zarządzanie projektami
(5)
Zastosowanie i wykorzystanie
(5)
Bibliotekarstwo
(4)
Globalizacja
(4)
Gospodarka
(4)
Instytucje nonprofit
(4)
Konkurencja
(4)
Konkurencyjność
(4)
Motywacja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Przydatność zawodowa
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Banki
(3)
Decyzje
(3)
Ekologia
(3)
Informacja dla zarządzania
(3)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(3)
Klaster (ekonomia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Postęp techniczny
(3)
Produkcja
(3)
Przemysł
(3)
Rynek pracy
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Technologia
(3)
Usługi
(3)
Wartość ekonomiczna
(3)
Współdziałanie
(3)
Zarządzanie innowacjami
(3)
Zarządzanie kompetencjami
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Zarządzanie ryzykiem
(3)
Zmiana społeczna
(3)
Blogi
(2)
Controlling
(2)
Digitalizacja
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gospodarka regionalna
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Górnictwo
(2)
Informatyzacja
(2)
Inkubatory przedsiębiorczości
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Konflikt
(2)
Kreatywność
(2)
Logistyka
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Miasta
(2)
Model biznesowy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Negocjacje
(2)
Nieruchomości
(2)
Outsourcing
(2)
Parki technologiczne
(2)
Polityka innowacyjna
(2)
Polityka regionalna
(2)
Polska
(2)
Private equity
(2)
Projektowanie
(2)
Przedsiębiorstwo komunalne
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(2)
Przemysły kreatywne
(2)
Reklama
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek (ekonomia)
(2)
Temat: dzieło
Nowa Sztuka (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(6)
2001-0
(3)
1901-2000
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Czechy
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie ; okolice)
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Podkarpackie, wojewódzkie
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okolice)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Opracowanie
(18)
Praca zbiorowa
(17)
Czasopismo naukowe
(13)
Czasopismo ekonomiczne
(10)
Monografia
(6)
Poradnik
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuły
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(71)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(40)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
154 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Makroekonomiczne i instytucjonalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości: Stan sektora MSP w Polsce- szanse i bariery; Podatkowe bariery rozwoju przedsiębiorstwa; Pozarolnicza działalność gospodarcza na obszarach wiejskich; Znaczenie przedsiębiorczości i innowacji dla rozwoju regionu; Fundusze i programy operacyjne jako instrument wsparcia rozwoju samorządów oraz małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce w latach 2007-2013; Wpływ korporacji międzynarodowych na innowacyjność gospodarki kraju goszczącego; 2. Uwarunkowania wewnętrzne i otoczenia konkurencyjnego w rozwoju przedsiębiorczości: Przedsiębiorczość- aspekty wewnętrzne i zewnętrzne; Rola business angels w finansowaniu przedsięwzięć innowacyjnych; Transfer wiedzy i technologii w polskim sektorze bankowym na przykładzie wybranych produktów bankowych; Polityka innowacyjna przedsiębiorstw hotelarskich; Podział, klasyfikowanie i odbiorcy produktów przemysłowych, Rola marketingu w działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce; Budowa i zasady funkcjonowania kanałów dystrybucji na rynku produktów przemysłowych; Znaczenie czynników instytucjonalnych i osobistych w rozwoju drobnej przedsiębiorczości; 3. Rola wiedzy i innowacji w rozwoju i doskonaleniu systemu zarządzania przedsiębiorstwem: Rola i uwarunkowania kontroli oraz audytu wewnętrznego we współczesnych jednostkach gospodarczych; Transfer wiedzy i technologii na przykładzie struktur organizacyjnych banków w Polsce; Zastosowanie e-lerningu w doskonaleniu zawodowym pracowników; Doskonalenie zarządzania w przedsiębiorstwie przemysłowym; Kapitał obrotowy netto elementem ograniczającym ryzyko funkcjonowania przedsiębiorstw; Aktywizacja sprzedaży w banku; Wiedza jako podstawa zarządzania zespołem szkół; Podpis elektroniczny- teoria i praktyka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kapitał kreatywny w przedsiębiorstwie / Katarzyna Szara. - Warszawa : CeDeWu , 2019. - 163 s. : il. ; 23 cm.
Zawiera: Rozdział 1. Kapitał kreatywny w ujęciu teoretycznym: 1.1. Wybrane teoretyczne podejścia do twórczości i kreatywności; 1.2. Komponenty kreatywności; 1.3. Idea klasy kreatywnej jako podstawa kapitału kreatywnego; 1.4. Cechy klasy kreatywnej jako kapitału kreatywnego definiowanego w ujęciu wąskim; 1.5. Modelowe ujęcie kapitału kreatywnego i czynniki go determinujące. Rozdział 2. Sektor kreatywny - stan i znaczenie: 2.1. Definiowanie sektora kreatywnego; 2.2. Specyfika sektora kreatywnego; 2.3. Kultura w rozwoju sektora kreatywnego; 2.4. Czynniki wpływające na rozwój sektora kreatywnego; 2.5. Znaczenie sektora kreatywnego dla gospodarki; 2.5.1. Gospodarka kreatywna - podstawowe założenia; 2.5.2. Wpływy z działalności sektora kreatywnego na świecie; 2.5.3. Sektor kreatywny w Polsce. Rozdział 3. Metodyka i przedmiot badań: 3.1. Teoretyczne aspekty modelu „4P"; 3.2. Autorska modyfikacja modelu „4P"; 3.3. Materiał i metody badawcze. Rozdział 4. Potencjał przedsiębiorstw do budowania kapitału kreatywnego: 4.1. Cechy osobowości; 4.2. Wymiary kapitału kreatywnego; 4.2.1. Ludzie jako podstawa kapitału kreatywnego; 4.2.2. Proces; 4.2.3. Środowisko przedsiębiorstwa jako inhibitor rozwoju kapitału kreatywnego; 4.2.4. Produkt jako efekt działań kreatywnych ludzi; 4.2.5. Współpraca; 4.3. Aktywizacja kreatywności ludzkiej w rozwiązywaniu problemów; 4.4. Rola kapitału kreatywnego w sektorze kreatywnym. Zakończenie. Bibliografia. Spis tabel. Spis rysunków. Załącznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Definicyjne aspekty innowacji; 2. Miast akceleratorem innowacji; 3. Innowacje w zarządzaniu transportem w miastach; 4. Innowacje w zarządzaniu rewitalizacją miast w Polsce; 5. Innowacje w świadczeniu usług publicznych: partnerstwo publiczno-prawne; 6. Innowacje w konsultacjach społecznych przedsięwzięć inwestycyjnych; 7. Slow City jako innowacyjna koncepcja rozwoju miast; 8. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja projektu, Koncepcje zarządzania projektem innowacyjnym, Strategie innowacji produktu, Proces tworzenia portfela projektów nowego produktu, Strategiczne zarządzanie projektowaniem i rozwojem Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, Procesy zarządzania operacyjnego projektem innowacyjnym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 3. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2018. - 394, [7] s. : il.; tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
Zawiera: Wprowadzenie. Rozdział 1. Wyjaśnienie pojęć i relacji: 1.1. Kompetencje a kwalifikacje; 1.2. Kompetencje a wartości; 1.3. Kompetencje ludzi a kapitał ludzki i intelektualny; 1.4. Kluczowe kompetencje; 1.5. Kompetencje organizacji; 1.6. Kompetencje uniwersalne, specyficzne i osobiste; 1.7. Kompetencje zawodowe i stanowiskowe; 1.8. Profesjogramy/profile stanowisk; 1.9. Role organizacyjne; 1.10. Zarządzanie kompetencjami i jego podmioty. Rozdział 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji: 2.1. Wiedza; 2.2. Doświadczenie i praktyczne umiejętności; 2.3. Kreatywność i innowacyjność; 2.4. Samodzielność; 2.5. Odpowiedzialność; 2.6. Przedsiębiorczość; 2.7. Orientacja biznesowa; 2.8. Profesjonalizm; 2.9. Decyzyjność; 2.10. Od formalnej dyscypliny pracy do „5 S”; 2.11. Skuteczność i ekonomiczność – czyli efektywność; 2.12. Komunikacja; 2.13. Współpraca; 2.14. Kompetencje etyczne; 2.15. Inteligencja; 2.16. Kultura i styl; 2.17. Asertywność; 2.18. Niektóre inne kompetencje. Rozdział 3. Przywództwo, przywódcy i ich style: 3.1. Misja przywódców; 3.2. Przywództwo a zarządzanie; 3.3. Przywództwo jako wywieranie wpływu i jako kierowanie; 3.4. Przywództwo dzikie – jako twarde przejmowanie, sprawowanie i (nad)używanie władzy; 3.5. Przywództwo jako służenie; 3.6. Demokracja i przywódcy demokratyczni; 3.7. Autorytaryzm i przywódcy autorytarni; 3.8. Przywódcy charyzmatyczni i transakcyjni; 3.9. Od przewodzenia opartego na przymusie do „przewodzenia bez przewodzenia”; 3.10. Indywidualne style kierowania. Rozdział 4. Wymiary przywództwa: 4.1. Wskazywanie i uzasadnianie celów; 4.2. Określanie zasad i wartości; 4.3. Dobór i wymiana ludzi; 4.4. Budowa zespołów; 4.5. Integrowanie; 4.6. Rozwój zawodowy; 4.7. Inspirowanie i motywowanie; 4.8. Komunikacja; 4.9. Rozwiązywanie konfliktów i negocjacje; 4.10. Reprezentowanie; 4.11. Inne wymiary przywództwa; 4.12. Jak być przywódcą akceptowanym. Rozdział 5. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw: 5.1. Przedsiębiorcy i biznesmeni; 5.2. Menedżerowie i liderzy; 5.3. Kompetencje różnych grup menedżerów; 5.4. Specjaliści, specjaliści wiodący/koordynatorzy, główni specjaliści; 5.5. Pracownicy merytoryczno-wykonawczy; 5.6. Pracownicy operacyjni. Rozdział 6. Zarządzanie kompetencjami w organizacji: 6.1. Zarządzanie kompetencjami w ujęciu systemowym; 6.2. Podmioty zarządzania kompetencjami w organizacji; 6.3. Wzmacnianie portfeli kluczowych kompetencji; 6.4. Harmonizacja kompetencji oczekiwanych i posiadanych; 6.5. Doskonalenie zawodowe; 6.6. Organizacja ucząca się – wybrane problemy; 6.7. Zarządzanie kompetencjami a ocena; 6.8. Zarządzanie kompetencjami a wynagradzanie. Rozdział 7. Zarządzanie własnymi kompetencjami: 7.1. Self-management w świetle psychologii rozwoju; 7.2. Dobre praktyki związane z rozwojem własnym; 7.3. Meandry i zagrożenia samorozwoju; 7.4. Czy wszyscy powinni pracować zawodowo?; 7.5. Sztuczna inteligencja – pomocnik i rywal. Uwagi końcowe. Bibliografia. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.3 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Podstawowe pojęcia i związane z nimi kontrowersje. 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji. 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje. 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych. 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji. 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Definicja projektu, Koncepcje zarządzania projektem innowacyjnym, Strategie innowacji produktu, Proces tworzenia portfela projektów nowego produktu, Strategiczne zarządzanie projektowaniem i rozwojem, Strategie wprowadzania nowego produktu na rynek, Procesy zarządzania operacyjnego projektem innowacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Zeszyt 1/2009)
Półrocznik, 2003-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularne, 2000-2002
1. Internal relations w zarządzaniu uniwersyteckim; 2. Elementy zarządzania jakością kształcenia; 3. Kapitał intelektualny uczelni a jakość kształcenia; 4. Innowacyjność jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw; 5. Competence Based Management; 6. Promocja Częstochowy jako kluczowy element marketingu terytorialnego miasta; 7. Raport o zarządzaniu przyszłością miast. Komunikat naukowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Przywództwo w kształtowaniu efektywności organizacyjnej jednostek ochrony zdrowia 1.1. W kierunku innowacyjnego przywództwa 1.2. Efektywność jednostek ochrony zdrowia 1.3. Przywództwo a efektywność jednostek ochrony zdrowia Rozdział II. Innowacyjne przywództwo jako czynnik kształtujący innowacyjność jednostek ochrony zdrowia 2.1. Innowacyjność jednostek ochrony zdrowia 2.2. Innowacyjność a efektywność organizacyjna 2.3. Związki pomiędzy przywództwem a innowacyjnością jednostek ochrony zdrowia 2.4. Dynamiczne zdolności menedżerskie w kreowaniu innowacyjnego stylu przywództwa 2.5. Organizacyjne uczenie się w jednostkach ochrony zdrowia 2.6. Zarządzanie wiedzą w jednostkach ochrony zdrowia 2.7. Organizacyjne uczenie się i zarządzanie wiedzą jako mediatory w relacji pomiędzy innowacyjnym przywództwem a innowacyjnością jednostek ochrony zdrowia 2.8. Moderująca rola otoczenia zadaniowego w relacji pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością jednostek ochrony zdrowia Rozdział III. Metodyka badań empirycznych 3.1. Uzasadnienie podjęcia badań i cele badawcze 3.2. Model badawczy i hipotezy badawcze 3.3. Metodyka badań i próba badawcza 3.4. Zastosowane narzędzia pomiaru zmiennych 3.5. Zmienne kontrolne Rozdział IV. Charakterystyka badanych jednostek 4.1. Ocena poziomu innowacyjnego przywództwa 4.2. Stopień dynamicznych zdolności menedżerskich 4.3. Skala organizacyjnego uczenia się 4.4. Poziom zarządzania wiedzą 4.5. Stan innowacyjności jednostek ochrony zdrowia 4.6. Dynamizm i wrogość otoczenia badanych jednostek 4.7. Ocena efektywności organizacyjnej 4.8. Wprowadzenie do rozpoznania związków pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością organizacyjną jednostek ochrony zdrowia Rozdział V. Innowacyjne przywództwo a efektywność organizacyjna jednostek ochrony zdrowia 5.1. Związek pomiędzy innowacyjnym przywództwem a efektywnością organizacyjną jednostek ochrony zdrowia 5.2. Dynamiczne zdolności menedżerskie a innowacyjne przywództwo w jednostkach ochrony zdrowia 5.3. Innowacyjność jednostek ochrony zdrowia a efektywność organizacyjna jednostek ochrony zdrowia 5.4. Mediująca rola organizacyjnego uczenia się 5.5. Mediująca rola zarządzania wiedzą 5.6. Moderujące efekty otoczenia zadaniowego 5.7. Wyniki weryfikacji hipotez; Zakończenie; Implikacje teoretyczne; Implikacje praktyczne; Ograniczenia badań oraz ich przyszłe kierunki; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załącznik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do tematu badawczego, 2. System zarządzania wiedzą a efektywność działalności innowacyjnej przedsiębiorstw, 3. Wpływ zarządzania wiedzą na wzrost wartości przedsiębiorstwa, 4. Zarządzanie wiedzą i jego wpływ na wzrost innowacyjności firmy, 5. Wpływ rozwoju wiedzy na kształtowanie kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa, 6. Pracownicy wiedzy, 7. Wpływ rozwoju wiedzy na rozwój struktury przedsiębiorstwa, 8. Badanie infrastruktury dla zarządzania wiedzą na przykładzie rynku wydawniczego, 9. Zarządzanie wiedzą w organizacji zorientowanej na przedsięwzięcia (projectized) na przykładzie firmy Estakada.pl - studium przypadku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / PWN Wydawanictwo Naukowe)
1. Transformacja biznesu; 2. Procesy biznesowe- gleba dla innowacji; 3. Analiza danych w poszukiwaniu innowacji; 4. Technologia informatyczna ma znaczenie- architektura techniczna w służbie innowacji; 5. Spuścizna organizacyjna- przeszkody w tworzeniu wartości; 6. Skuteczność i elastyczność- łagodzenie napięć; 7. Dynamiczne dobieranie talentów; 8. Plan działania dla menedżerów: koncentracja na istocie innowacji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 527)
1. Systemy informacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą, 3. Systemy informacyjne a innowacyjność przedsiębiorstw, 4. Przedsiębiorstwo wirtualne, 5. Zarządzanie wiedzą i relacjami z klientem, 6. Najnowsze trendy biznesowe
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie , ISSN 1899-8658 ; Tom XVII Zeszyt 4/2016)
Kwartalnik, 2015-
Wcześniejsza częstotliwość: Nieregularnie, 2000-2002, Półrocznik, 2003-2014
Problem finansowania innowacyjnych projektów. Działalność przedsiębiorstw sektora transportowego w Polsce wschodnie; Wybrane aspekty doboru pracowników na wolne stanowiska pracy w instytucjach integracji i pomocy społecznej; Wpływ motywowania pracowników na efektywność pracy w przedsiębiorstwie; Wykorzystanie coachingu dla poprawy kwalifikacji młodych inżynierów i poprawy wizerunku firmy; Wpływ wytwarzania zapasów bezpieczeństwa na zasoby ludzkie w firmach produkcyjnych; Model flexicurity a społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR); Przedsiębiorcze zarządzanie samorządem terytorialnym; Badanie czynników wzrostu przedsiębiorczości z wykorzystaniem sieci Bayesa i globalnych danych; Internet a sukces finansowy przedsiębiorstwa wirtualnego; Stereotypy odnoszące się do warunków dla biznesu w Ameryce Łacińskiej - wyniki badań własnych wśród polskiego i czeskiego społeczeństwa; The issues risk management in the case of cluster cooperation; Kaizen written in Katakana. The creation of quality-focused Culture of contemporary Organizations; Potencjał rozwoju działalności gospodarczej przez podmiot ekonomii społecznej na przykładzie regionu częstochowskiego; Funkcjonowanie organizacji pozarządowych a motywacje ich uczestników; Aspekty formalnoprawne realizacji projektów finansowych ze środków UE; Innowacyjność we współczesnej gospodarce Polski a niewykorzystany potencjał współpracy nauki z biznesem; Otwarte innowacje a projektowanie modeli biznesu; Psychospołeczne uwarunkowania zaangażowania konsumentów w grywalizację; Product’s elements and the satisfaction of the customer’s needs in the hospitality sector; Budowanie trwałej lojalności klienta w branzy e-commerce - przegląd literatury; Wpływ visual merchandisingu na decyzje zakupowe klientów; Insurance market of the Visegrad Group countries in the context of regional economies; Development of insurance market in Slovak Republic and Czech Republic; Project management in class organizational and technological systems; The Assignment of Starting Points within Management of Change; Optimal use of resources, as a constituent of ecologically-economic enterprise development.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota zarządzania wiedzą, 2. Korzyści z zarządzania wiedzą, 3. Zarządzanie wiedzą a innowacyjność, 4. Pomiar wartości intelektualnych i zarządzania wiedzą, 5. Wyniki badań sondażowych nad zarządzaniem wiedzą w Polsce, 6. Studia przypadków
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kompetencjami : teoria i praktyka / Tadeusz Oleksyn. - Wyd. 2 uzupeł. i uaktual. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2010. - 357, [3] s. : il., tab. ; 24 cm.
(Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (HR))
1. Wyjaśnienie pojęć; 2. Charakterystyka najważniejszych kompetencji; 3. Przywództwo i związane z nim kompetencje; 4. Kompetencje wybranych grup zawodowych z sektora przedsiębiorstw; 5. Zarządzanie kompetencjami w organizacji; 6. Zarządzanie własnymi kompetencjami
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; 1. Organizacja i jej właściwości; 2. Środowisko działania organizacji; 3. Proces i funkcje zarządzania; 4. Decydowanie w procesie zarządzania; 5. Kierowanie ludźmi w organizacji; 6. Zarządzanie z myślą o przyszłości; 7. Zarządzanie w interesie klienta; 8. Zarządzanie zasobami ludzkimi; 9. Zarządzanie zmianami i innowacjami; 10. Zarządzanie w służbie środowiska; 11. Zarządzanie międzynarodowe; 12. Menedżerowie w nowoczesnej organizacji; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Ewolucja rynków i dynamika konkurencji; R.2 Silne i słabe strony tradycyjnego myślenia marketingowego; R.3 Innowacje powstałe przy założeniu niezmienności rynku: tradycyjny sposób tworzenia innowacji; R.4 Innowacje powstałe poza danym rynkiem: alternatywny sposób tworzenia informacji; R.5 Marketing lateralny jako potrzebne dopełnienie marketingu pionowego; R.6 Proces marketingu lateralnego; R.7 Marketing lateralny na poziomie rynku; R.8 Marketing lateralny na poziomie produktu; R.9 Marketing lateralny na poziomie cen, dystrybucji i promocji; R.10 Wdrażanie marketingu lateralnego. Załącznik: Przypomnienie podstaw marketingu lateralne go.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wdrożenie jako transfer wiedzy w kontekście komercjalizacji innowacji; 2. Zarządzanie projektami; 3. Finansowanie projektów wdrożeniowych; 4. Pomiar efektów realizowanych projektów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej