Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(51)
Forma i typ
Książki
(49)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(26)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(40)
Autor
Janasz Władysław
(5)
Grabiec Olimpia (1975- )
(3)
Bakonyi Jadwiga
(2)
Cieślik Jerzy
(2)
Cygan Zdzisław
(2)
Czajka Kamil
(2)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(2)
Dzieńdziora Joanna
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Kondak Anna
(2)
Nowacki Robert
(2)
Smolarek Małgorzata (1974- )
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Tarczydło Beata
(2)
Altman Elizabeth J
(1)
Anthony Scott D
(1)
Baczko Tadeusz
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Bednarczyk Henryk
(1)
Białoń Lidia
(1)
Brdulak Jakub J
(1)
Brzeziński Marek
(1)
Budzik Tomasz
(1)
Christensen Clayton M
(1)
Chrobak Gracjan
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Daniecki Wojciech
(1)
Duczmal Wojciech
(1)
Dudek Marek
(1)
Duraj Jan
(1)
Dworczyk Mieczysław
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Grudzewski Wiesław
(1)
Grudzewski Wiesław Maria
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górzyński Michał
(1)
Hagel John
(1)
Hejduk Irena Krystyna
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Jaremczuk Kazimierz
(1)
Johnson Mark W
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kaczmarska-Krawczak Jadwiga
(1)
Kay Frances
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Kolarz Magdalena
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Korombel Anna
(1)
Kozina Andrzej
(1)
Kozioł Katarzyna
(1)
Krawiec Franciszek (Frank)
(1)
Kroik Janusz
(1)
Kulchytska Nadia
(1)
Kulikowski Roman
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Lisiecki Marek
(1)
Madyda Aneta
(1)
Malara Zbigniew
(1)
Mazur Konstancja
(1)
Mikuła Bogusz
(1)
Myjak Teresa
(1)
Nagora Inna
(1)
Nehring Anna
(1)
Nesterowicz Piotr
(1)
Nowicka-Skowron Maria
(1)
Ostraszewska Zuzanna
(1)
Pakulska Jolanta
(1)
Paliszkiewicz Joanna Olga
(1)
Papiernik-Wojdera Marzena
(1)
Patten Dave
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pałaszewska-Reindl Teresa
(1)
Petrov Alexander
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Ponikowski Henryk
(1)
Prokopenko Olha V
(1)
Rozmus Stefan
(1)
Rutkowska-Podołowska Małgorzata
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sankowska Anna
(1)
Seely Brown John
(1)
Shkola Viktoriia Yu
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Sinfield Joseph V
(1)
Skawińska Eulalia
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Staniewski Marcin W
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Sulich Adam
(1)
Szlasa Ryszard
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szybińska Maria
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Tobiasz Magdalena
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Tylec Agnieszka
(1)
Walancik Marek
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Temat
Innowacje
(50)
Przedsiębiorstwo
(43)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(13)
Zarządzanie
(10)
Organizacja ucząca się
(6)
Organizacja
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Internet
(4)
Kadry
(4)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Postęp techniczny
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Blogi
(2)
Efektywność ekonomiczna
(2)
Franchising
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Inwestycje zagraniczne
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Postęp
(2)
Przedsiębiorstwo prywatne
(2)
Regionalizacja gospodarcza
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Alokacja
(1)
Banki
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Ekologia
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Informatyka
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Inkubatory przedsiębiorczości
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Inwestycje
(1)
Kapitalizm
(1)
Klastry (ekon.)
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja autobusowa
(1)
Konflikt
(1)
Konkurencja
(1)
Marka*
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Materiały budowlane
(1)
Meblarstwo
(1)
Medycyna
(1)
Mentoring
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Negocjacje
(1)
Oazy podatkowe
(1)
Odpady
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Osobowość
(1)
Państwowa Komunikacja Samochodowa
(1)
Polska
(1)
Produkcja
(1)
Produkt*
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Przemysł
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations
(1)
Reklama
(1)
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sieć komputerowa korporacyjna
(1)
Sport
(1)
Sportowcy
(1)
Społeczna odpowiedzialność
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Spożycie
(1)
Strony WWW
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Targi i wystawy
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telekomunikacja
(1)
Telepraca
(1)
Towary
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Tworzywa sztuczne
(1)
Ubezpieczenia ekologiczne
(1)
Unia Europejska
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie talentami
(1)
Zdolności
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Temat: czas
2001-0
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo ekonomiczne
(2)
Czasopismo naukowe
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1. Zarys koncepcji zarządzania wiedzą w organizacji, 2. Proces innowacji produktu, 3. Koncepcja zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 4. Badania organizacji amerykańskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 5. Badania organizacji polskich pod względem zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu, 6. Dalsze kierunki rozwoju zarządzania wiedzą w procesie innowacji produktu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ nauki i techniki na gospodarkę. Cechy rozwoju działalności badawczo-rozwojowej i zarządzania, 2. Produkty innowacyjne. Ich cechy i procesy realizacji, 3. Instytucjonalni realizatorzy działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej. Systemy zarządzania i współpracy, 4. Kierunki zwiększania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych, 5. Ogólna charakterystyka procesów decyzyjnych w działaniach innowacyjnych, 6Analiza funkcjonalno-strukturalna (AFS) wyrobu, 7. Działania związane z projektowaniem i badaniem wyrobu, 8. Techniki twórczego myślenia w procesie rozwiązywania problemu, 9. Zastosowanie wybranych technik wartościowania w proces ach decyzyjnych, 10. Projektowanie procesów technologicznych z zastosowaniem techniki analizy cech (AC), 11. Ogólna charakterystyka problemów wzornictwa przemysłowego, 12.Ogólna charakterystyka systemu działania w za kresie projektowania wyrobów i procesów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Innowacje i ich miejsce w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, 2. Teoretyczne aspekty rozprzestrzeniania się innowacji, 3. Regionalne systemy innowacyjne w Unii Europejskiej, 4. Modele polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej, 5. Polityka innowacyjna w wybranych krajach Unii Europejskiej, 6. Ryzyko i niepewność w projektach innowacyjnych, 7. Kapitał prywatny w finansowaniu działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w procesie transformacji, 8. Zmiany aktywności innowacyjnej Polski w okresie transformacji, 9. Innowacyjność przedsiębiorstw przemysłowych regionu zachodniopomorskiego w latach 1997-2003, 10. Modelowanie procesów dyfuzji innowacji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teoretyczne aspekty konkurencyjności przedsiębiorstw. Prawno-finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. Zarządzanie wiedzą i zasobami ludzkimi. Rola jakości w budowie konkurencyjności przedsiębiorstw. Logistyczna obsługa klienta w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw. Innowacje jako element konkurencyjności przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Innowacje - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości)
1. Innowacje- podstawowe pojęcia; 2. Misja, strategia, strategii innowacji; 3. Skąd wziąć innowacje dla firmy?; 4. Transfer technologii do przedsiębiorstwa; 5. Jak finansować innowacje?; 6. Własność intelektualna; 7. Jak to robią inni?.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacje w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw . 2. Innowacyjność i przredsiębiorczość w kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa jako systemu społecznego. 3. Metody i formy pozyskiwania kapitału na finansowanie działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwie. 4. Proces zarządzania ryzykiem innowacyjnym. 5. Metodologia badań innowacyjności krajów i działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Unii Europejskiej. 6. Sfera B+R w działalności przedsiębiorstw. 7. Uwarunkowania aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 8. Ewolucja polityki innowacyjnej w Unii Europejskiej. 9. Technologia i procesy jej transferu w działalności przedsiębiorstw. 10. Wybrane determinanty aktywności badawczo-rozwojowej w przemyśle w regionie zachodniopomorskim. 11. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Pomorza Zachodniego w latach 1997-2007. 12. Uwarunkowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw przemysłowych w regionie Dolnego Śląska w latach 2004-2006 - modelowanie probitowe. 13. Innowacje w działalności podmiotów sektora bankowego. 14. Analiza poziomu działalności innowacyjnej sektora przedsiębiorstw Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2419)
1. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie - wybrane zagadnienia teoretyczne, 2. Rola i znaczenie zagranicznych inwestycji bezpośrednich w Polsce, 3. Innowacyjność przedsiębiorstw - wybrane zagadnienia teoretyczne, 4. Innowacyjność przedsiębiorstw w Polsce, 5. Zagraniczne inwestycje bezpośrednie a innowacyjność przedsiębiorstw w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przewaga konkurencyjna firmy: od lokalizacji do strategii globalnych, 2. Nieporozumienia wokół konkurencyjności, 3. Restrukturyzacja przedsiębiorstw jako warunek rozwoju, 4. Warunki konkurowania małych i średnich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej, 5. Czynniki rozwoju MSP w Unii Europejskiej i w Polsce, 6. Projektowanie podjęcia i/lub rozszerzenia działalności gospodarczej przez małe i średnie przedsiębiorstwa, 7. Wybór optymalnego źródła finansowania przedsiębiorstwa w dobie wzmożonej konkurencyjności gospodarki, 8. Realizacja innowacji w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 9. Wrażliwość przedsiębiorstwa na zmieniające się potrzeby klienta, 10. Efekty dostosowań strukturalnych w przemyśle Polski w okresie przedakcesyjnym do Unii Europejskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
1. Konkurowanie na krawędzi chaosu. 2. Fundamenty skutecznej organizacji. 3. Zapewnienie zdolności do samoodnowy: mechanizm konstruktywnej konfrontacji. 4. Procesy uczenia się w organizacji. 5. Otwarty system informacyjny. 6. Rola kultury organizacyjnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Library of Labour Pedagogy ; vol. 189.)
Zawiera: New technologies in counselling, education and work - Introduction. 1. Educational strategy of micro-enterprise development: 1.1. Determinants of innovation and competitiveness in micro-enterprises (Creating mechanisms for developing innovation; Competitiveness: concept and mechanisms of increasing; Determinants of and barriers to micro-enterprise development); 1.2. Continuing education of employees; 1.3. EQUAL Community initiative in Poland - Project: Entrepreneurship in the Web - Internet - an opportunity to increase competitiveness. 2. Knowledge transfer with the use of information technologies: 2.1. Principles of the knowledge-transfer model; 2.2. Situation diagnosis and micro-enterprise support needs (Barriers to micro-enterprise development; Competitive strategy-industrial sector-related specificity; Support needs; Educational needs of micro-enterprises); 2.3. Internet Counsellor for an Entrepreneur; e-Counselling with the use of IT tools; 2.5. e-learning-„Micro-entrepreneurship" in the Vortal; 2.6. e-work; 2.7. Innovation and cooperation networks (ENTERPRISE for EUROPE Transnational Partnership; TENKO Transnational Partnership; European Network of Enterprises; Polish Network of SME Innovation and Co-operation; Study visits as an element of benchmarking; i-Lab NET-International network of innovation laboratories); 2.8. Incorporating model elements into the main and local policy streams (Results, strategy, dissemination; Publication, radio and television; Conferences and seminars; Activation - Employee Knowledge Competitiveness - information and educational campaign; In the mainstream of policy). 3. Monitoring and evaluation: 3.1. Project monitoring and evaluation; 3.2. Verification of model elements. 4. Literature. 5. Annexes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Nastawienie, 2. Podejmowanie decyzji - ładuj, celůpal!, 3. Śpiesz się powoli, 4. Zrobione, zapłacone, 5. Skuteczna taktyka partyzancka - analiza konkurencji, 6. Generowanie pomysłów - myślenie kreatywne, 7. Proste rachunki, 8. Podnieś wydajność - zmotywuj swoich ludzi, 9. Trudne decyzje, niewygodne sytuacje, 10. Zarządzanie czasem - kluczowe zagadnienia, 11. Sprawdź umowy o pracę twoich podwładnych, 12. Sprawdź swoją umowę (dla pracownika), 13. Obcinanie wydatków na podróże, 14. Negocjuj obniżenie kosztów, 15. Osobisty plan ucieczki, 16. Małe może być piękne - zwalnianie pracowników, 17. Załoga - przydzielania zadań, 18. Wizerunek i prezentacja, 19. Nie ustępuj ani na krok, 20. Dystrybucja - właściwy kanał, 21. Śmiercionośny marketing - nie, nie i jeszcze raz nie!, 22. Zarządzanie relacjami z klientami - zachęta do lojalności, 23. Sztuka odmowy, 24. Wykończ problem, zanim on wykończy ciebie - zabij stres, 25. Zwiększ swoje szanse - umiejętności, które wygrywają, 26. Lepiej za granicą ?, 27. Ocal skórę, ocal pracę - kopie zapasowe, 28. Wyciągnij naukę z doświadczenia - czyli: poznaj swoich klientów, 29. Dostrzeganie nowych możliwości - sojusze strategiczne, 30. Odzyskiwanie i oszczędzanie - wydatki, 31. Słuchaj uważnie - informacja kontra dygresja, 32. Podrasowane techniki sprzedaży, 33. Mniej znaczy więcej, 34. Najlepszy wybór - miks promocyjny, 35. Z niewielką pomocą przyjaciół - networking, 36. Nie bądź ostrożny, bądź śmiały, 37. Polityka cenowa - maksymalizacja wydajności, 38. Outsourcing - sposób na przetrwanie, 39. Liczy się mobilność - elastyczność wobec zmian, 40. Uwaga na cyfry - przepływ gotówki i płacenie rachunków, 41. Promowanie szybkiej zmiany, 42. Jak podnieść cenę (bez podnoszenia ceny), 43. Stymulowanie sprzedaży - porusz niebo i ziemię, 44. Niech cię zapamiętają, 45. Załóż różowe okulary, 46. Kijem czy dobrym słowem - właściwe podejście do trudnych spraw, 47. Jak utrzymać się na powierzchni - dziesięć najlepszych porad, 48. Siła doskonałej obsługi klienta, 49. Lepsze wskaźniki - lepsza sprzedaż, 50. Maksymalizacja zysków z Internetu, 51. Nowe perspektywy - jak stworzyć najlepszy potencjał, 52. Wszystko jest kwestią podejścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Dlaczego własny biznes?, 2. Cechy i umiejętności liderów nowych przedsięwzięć, 3. Od pomysłu do uruchomienia biznesu, 4. Źródła finansowania, 5. Wybór formy prawnej dla nowego przedsięwzięcia, 6. System finansowo-księgowy, 7. Zespół założycielski, kadry, kultura organizacyjna firmy na starcie, 8. Jak zaistnieć na rynku, 9. Franchising, 10. Przedsiębiorczość międzynarodowa, 11. Wykorzystanie potencjału Internetu, 12. Specyfika nowych przedsięwzięć technologicznych, 13. Uruchomienie firmy - i co dalej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Teoretyczne aspekty innowacji i procesu innowacyjnego: 1.1. Istota innowacji i przegląd definicji. 1.2. Rodzaje i źródła innowacji. 1.3. Pojęcie i etapy procesu innowacyjnego. II. Problematyka, identyfikacja oraz klasyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach.: 2.1. Identyfikacja uwarunkowań procesów innowacyjnych oraz aktywności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach. 2.2. Klasyfikacja czynników determinujących procesy innowacyjne oraz aktywność badawczo-rozwojową w przedsiębiorstwach. 2.3. Wybrane czynniki innowacyjności przedsiębiorstw. III. Działalność badawczo-rozwojowa w przedsiębiorstwach: 3.1. Nakłady na działalność badawczo-rozwojową w Polsce i w Unii Europejskiej (wybrane wskaźniki). 3.2. Strategie wzrostu nakładów na działalność badawczo-rozwojową. 3.3. Modele procesu innowacyjnego i dyfuzji innowacji. IV. Polityka państwa jako determinanta stymulowania działalności innowacyjnej w przedsiębiorstwach: 4.1. Polityka innowacyjna a polityka: naukowa, naukowo-techniczna i przemysłowa. 4.2. Ocena wpływu polityki innowacyjnej państwa na procesy innowacyjne w przedsiębiorstwach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 11)
1. Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej, 2. Strategiczny wymiar zarządzania organizacjami niekomercyjnymi, 3. Znaczenie działalności gospodarczej prowadzonej przez fundacje, 4. Marka jako czynniki przewagi konkurencyjnej współczesnego przedsiębiorstwa, 5. Rola informacji w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 6. Działania marketingowe w uzdrowiskach polskich jako element rozwoju konkurencyjności na rynku europejskim, 7. Konkurencyjność gospodarstw agroturystycznych, 8. Struktura i jakość usług turystycznych, 9. Procesy innowacyjne w programach rządowych, 10. Procesy urbanizacyjne w Polsce na przełomie XX i XXI wieku, 11. Polski system bankowy w standardach Unii Europejskiej, 12. Finansowy aspekt konkurencyjności jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, 13. Alternatywne instrumenty inżynierii finansowej inwestycji jednostek samorządu terytorialnego, 14. Rachunek kosztów jako czynnik kształtujący pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa, 15. Istota holdingu w obszarze prawa handlowego, bilansowego i podatkowego, 16. Organizacja i wyniki kontroli skarbowej w Polsce w latach 1996-2003, 17. Liczba e i jej związki z ekonomią, 18. Programowanie liniowe w ujęciu komputerowym, 19. Przygraniczna przestrzeń turystyczna Meksyku przy granicy z USA, 20. Rola lidera politycznego i jego wpływ na konkurencyjność partii na rynku wyborczym, 21. Determinanty kryzysu zadłużeniowego na początku lat osiemdziesiątych, 22. Przedmiot ekonomiki a zasada swobodnego wyboru w ujęciu Edwarda Taylora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I Innowacje źródłem sukcesu przedsiębiorstwa – analiza krytyczna; Wybrane problemy innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej; Innowacje organizacyjne i marketingowe w małych firmach w województwie opolskim; Kilka uwag w sprawie uczciwości i odpowiedzialności firmy; Rynek szkolnictwa wyższego w Polsce w pogoni za innowacją; Innowacje pedagogiczne – potrzeba profilaktyki społecznej. Część II Dynamika i wybrane charakterystyki przemian innowacyjnych; Efektywne motywowanie pracowników determinantą innowacyjnego przedsiębiorstwa; Hybrydowe metody nowoczesnego motywowania do pracy; Optymizm jako kapitał psychologiczny pracownika. Część III Innowacje – wyzwanie dla marketingu; Stymulatory rozwoju innowacji marketingowych; Innowacje marketingowe a funkcjonowanie mikro- i małych przedsiębiorstw; Logistyczna obsługa klienta i integracja ECR i CRM jako przejawy innowacyjnego działania w łańcuchu dostaw; Partnering oraz system CRM jako narzędzia działań marketingowych w przedsiębiorstwie; Marketing sportowy i sponsoring jako obszar działań innowacyjnego konsultingu zarządzania; Zarządzanie marketingiem w sporcie – stosowanie innowacyjnych działań marketingowych w klubie fitness; Innowacyjność marketingu internetowego w branży szkoleniowo-doradczej. Część IV Marketing w mediach społecznościowych; Innowacyjność polityki informacyjnej a odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw; Społeczna odpowiedzialność biznesu jako element innowacyjnego zarządzania firmą – wsparcie systemowe i europejskie; Innowacje inspirowane społeczną odpowiedzialnością i społeczna odpowiedzialność inspirowana innowacjami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Innowacje w kontekście społecznym: Rola kadr menedżerskich we współczesnej gospodarce; Nadawanie marki miejscu pracy jako trend zarządzania talentami proinnowacyjnej organizacji; Wzorce zachowań personelu wobec zmian innowacyjnych w organizacji; Innowacje w przedsiębiorczości społecznej w koncepcjach i rozwiązaniach prawnych w Stanach Zjednoczonych Ameryki i w Polsce; Wielokulturowość jako stymulator tworzenia innowacji w międzynarodowych zespołach; Przywództwo czynnikiem wspierającym innowacyjność w przedsiębiorstwach sektora MSP; Organizacja ucząca się jako koncepcja z przyszłością w zarządzaniu. Rola innowacji pedagogicznych w budowaniu gospodarki opartej na wiedzy; 2. Społeczny wymiar przedsiębiorczości: zagadnienie konsumenckie społecznej odpowiedzialności biznesu na przykładzie mikroprzedsiębiorstwa. Studium przypadku; Audyt personalny determinantem przedsiębiorczości; Determinanty rozwoju przedsiębiorczości społecznej w Polsce; telepraca jako wyzwanie dla przedsiębiorstw XXI wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kapitał w rozwoju innowacyjnym gospodarki; 2. Ryzyko a finansowe determinanty procesów innowacyjnych; 3. Kształtowanie struktury kapitału w procesach innowacyjnych; 4. Innowacje w strategii rozwoju przedsiębiorstw; 5. Polityka innowacyjna państwa jako stymulanta finansowania procesów innowacyjnych; 6. Determinanty racjonalnego modelu implementacji kapitału w finansowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.14/.17 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Przywództwo w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 1.1. Istota przywództwa; 1.2. Charakterystyka wybranych teorii dotyczących przywództwa; 1.2.1. Teorie cech skutecznego przywódcy; 1.2.2. Teorie behawioralne przywództwa; 1.2.3. Teorie władzy i wpływu; 1.2.4. Sytuacyjne teorie przywództwa; 1.2.5. Pozostałe teorie przywództwa; 1.3. Pomiar przywództwa; 1.4. Innowacyjność przedsiębiorstw w badaniach nad przywództwem. 2. Zaufanie a innowacyjność przedsiębiorstw: 2.1. Pojęcie zaufania w naukach o zarządzaniu; 2.2. Rodzaje i cechy zaufania w przedsiębiorstwie; 2.3. Budowanie zaufania w przedsiębiorstwach; 2.3.1. Podstawy budowania zaufania organizacyjnego; 2.3.2. Modele i podejścia do budowania zaufania w przedsiębiorstwach; 2.4. Pomiar zaufania w przedsiębiorstwie; 2.5. Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zaufaniem. 3. Znaczenie zarządzania wiedzą w innowacyjnym przedsiębiorstwie: 3.1. Koncepcja zarządzania wiedzą; 3.2. Charakterystyka procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.1. Identyfikacja kluczowych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.2.2. Rola wybranych procesów zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie; 3.3. Modele dojrzałości zarządzania wiedzą; Innowacyjność przedsiębiorstwa w badaniach nad zarządzaniem wiedzą. 4. Uwarunkowania rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw: 4.1 Badania na innowacjami w naukach o zarządzaniu; 4.1.1. Ewolucja rozumienia innowacji; 4.1.2. Typologia innowacji; 4.1.3. Proces tworzenia innowacji; 4.2. Charakterystyka i determinanty innowacyjności; 4.3. Pomiar innowacyjności przedsiębiorstw; 4.4. Modele empiryczne wiążące przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność. 5. Przywództwo, zaufanie, zarządzanie wiedzą i innowacyjność przedsiębiorstw w świetle własnych badań empirycznych: 5.1. Model badawczy; 5.1.1. Charakterystyka struktury modelu badawczego i hipotezy; 5.1.2. Charakterystyka narzędzia badawczego; 5.2. Metodyka badań empirycznych; 5.2.1. Metodyka badań i charakterystyka próby badawczej; 5.2.2. Opis metody przetwarzania danych PLS-PM; 5.2.3. Testowanie modelu; 5.3. Wnioski, ograniczenia i dyskusja z wynikami innych badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1./.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1./.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Koncepcja klastrów w naukach ekonomicznych, 2. Teoretyczne i praktyczne aspekty konkurencji oraz konkurencyjności, 3. Podstawy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, 4. Innowacyjność gospodarki, 5. Praktyczne aspekty oceny innowacyjności gospodarek, 6. Sieci przedsiębiorstwa a klastry biznesowe, 7. Wybrane determinanty rozwoju klastrów biznesowych, 8. Prkatyczne aspekty rozwoju klastwó. Świat-Europa-Polska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej