Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(20)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Czytelnia
(26)
Autor
Kęska Michał
(3)
Mitas Andrzej W
(3)
Siemieniecki Bronisław
(3)
Born Günter
(2)
Graboś Anita
(2)
Juszczyk Stanisław
(2)
Lewowicki Tadeusz
(2)
Morańska Danuta (1963- )
(2)
Bednarczyk Henryk
(1)
Broniak Marcin
(1)
Cieciura Marek
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Czekaj Katarzyna
(1)
Gibiec Emilia
(1)
Gibiec-Śledzińska Małgorzata
(1)
Goroshko Y
(1)
Gołyszyn Dariusz
(1)
Grozdew Elżbieta
(1)
Hyla Marek
(1)
Janczyk Janusz
(1)
Jaronicki Adam
(1)
Jurek Michał
(1)
Jędrzejko Mariusz Z
(1)
Kocójowa Maria
(1)
Kopczyński Tomasz
(1)
Koprowska Dorota
(1)
Krawczyński Edward
(1)
Matusek Beata (1975- )
(1)
Molenda Tadeusz
(1)
Musioł Marcin
(1)
Olszak Celina M
(1)
Osiak Paulina
(1)
Osiak Paweł
(1)
Rudź Piotr
(1)
Samojlik Tomasz
(1)
Skarbińska Aleksandra
(1)
Skierska-Pięta Katarzyna
(1)
Smyrnova-Trybulska E
(1)
Smyrnova-Trybulska Eugenia
(1)
Staruch Marcin
(1)
Szeligiewicz-Urban Danuta (1959- )
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Talaga Zbigniew
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Vinnychenko E
(1)
Vityuk Alexander
(1)
Wenta Kazimierz
(1)
Wereda Wioletta
(1)
Wilk Maria
(1)
Wilsz Jolanta
(1)
Woźniak Jacek
(1)
Zaskórski Piotr (1946- )
(1)
Zhaldak M
(1)
Zhaldak Mirosław
(1)
Łodzińska Agnieszka
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Informatyka
(23)
Nauczanie na odległość
(9)
Internet
(6)
Komputery
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Edukacja medialna
(4)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(3)
Multimedia
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele
(3)
Programy edukacyjne (informat.)
(3)
Szkolnictwo
(3)
Informacja
(2)
Matematyka
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele informatyki
(2)
Samokształcenie
(2)
Systemy informatyczne
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Algorytmy
(1)
Banki internetowe
(1)
Bezpieczeństwo systemów
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
COVID-19
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja informatyczna (przedmiot szkolny)
(1)
Europejski Fundusz Społeczny
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Hipertekst i hipermedia
(1)
Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL
(1)
Innowacje
(1)
Internet -- stosowanie -- nauczanie -- podręcznik akademicki
(1)
Kadry
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komputery -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Kultura a informatyka
(1)
LOGO
(1)
Marketing
(1)
Multimedia -- stosowanie -- nauczanie
(1)
Myślenie komputacyjne
(1)
Nauczanie -- efektywność -- badanie -- metody
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Programowanie (informat.)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Rodzice
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sieci komputerowe
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Sieć komputerowa korporacyjna
(1)
Sieś komputerowa
(1)
Statystyka
(1)
Strony WWW
(1)
Systemy informacyjne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Technika
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Telepraca
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Edukacja i pedagogika
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1. Logo Komeniusz - środowisko i podstawy języka, 2. Podstawowe narzędzia i metody programowania multimedialnego w Logo Komeniuszu, 3. Przykłady edukacyjnych projektów w Logo Komeniuszu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Początek pracy z programem; Stosowanie poleceń programu; 2. Wprowadzanie danych; 3. Płaszczyzna współrzędnych. Współrzędne prostokątne i biegunowe; 4. Linia łamana. Długość łamanej; 5. Przekształcanie łamanej; 6. Najprostsze zadania planimetryczne. Rozwiązywanie trójkątów; 8. Funkcja logarytmiczna- scenariusz zajęć; 9. Zależność dana niejawnie; 10. Parametryczne zdanie funkcji; 11. Zależność we współrzędnych biegunowych; 12. Funkcje dane w postaci tabel i ich przybliżenie wielomianami; 13. Graficzne rozwiązywanie równań i układów równań; 14. Graficzne rozwiązywanie nierówności i układów nierówności; 15. Znajdywanie największych i najmniejszych wartości funkcji w danym zbiorze punktów; 16. Tworzenie siecznych i stycznych do wykresów funkcji; 17. Obliczanie całek oznaczonych; 18. Obliczanie długości łuku krzywej; 19. Obliczanie objętości i pola powierzchni brył obrotowych; 20. Elementy analizy statystycznej danych eksperymentalnych; 21. Wprowadzanie danych eksperymentalnych; 22. Graficzne przedstawienie wyników analizy statystycznej danych eksperymentalnych; 23. Określenie zgodności z zaobserwowanymi danymi hipotezy o rozkładzie częstości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
1.Samouctwo informacyjne i pojęcia pokrewne oraz metodologia badań, 2.Szkoła wyższa w społeczeństwie informacyjnym, 3.Techniki informacyjne jako narzędzie pracy dla nauczycieli akademickich, 4.Wpływ technik informacyjnych na style studiowania, 5.Administrator sieci lokalnej w systemie funkcjonowania szkoły wyższej, 6.Samouctwo informatyczne wyzwaniem współczesności, 7.Biograficzne uwarunkowania samouctwa komputerowego nauczycieli akademickich, 8.Samouctwo informatyczne jako forma i metoda doskonalenia naukowo-dydaktycznego, 9.Środki informacyjne i infrastruktura w samodoskonaleniu naukowo-dydaktycznym, 10.Zasady etyczne i higiena zdrowotna w samouctwie informacyjnym
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Referat wprowadzający: Rola i miejsce technologii informacyjnej w okresie reform edukacyjnych w Polsce. Kognitywistyka edukacyjna marzenia a rzeczywistość. Rozdział I - Problemy cywilizacji informacyjnej. Cywilizacja informacyjna i edukacja medialna; Technologia informacyjna w procesie globalizacji edukacji; Mass media, edukacja i przemiany kultury współczesnej; Tożsamość wirtualna, konteksty i paradoksy; Technologia informacyjna zmieniająca edukację; Sieciowa infrastruktura edukacyjna społeczeństwa informacyjnego i gospodarki cyfrowej; Program PIONIER - implikacje edukacyjne; Przygotowania studentów do wykorzystania Internetu; Tworzenie oscylacyjnych struktur wiedzy w procesie kształcenia w okresie cywilizacji informacyjnej; Inicjatywy na rzecz popularyzacji technologii informacyjnej w Polsce. Rozdział II - Kształcenie na odległość. Wybrane problemy przekazu informacji wykorzystywane w procesie kształcenia; Profesjonalne systemy wideokonferencyjne w projektach edukacyjnych; multimedialny moduł edukacyjny jako element systemu kształcenia na odległość; Zasady dydaktyki ogólnej w kształceniu na odległość; Sztuka ważenia słów w edukacji na dystans; Internet - pojęcie, narzędzie, obszary wykorzystania w kulturze, nauce i edukacji; Standaryzacja materiałów edukacyjnych; Nowe możliwości, potrzeby i zastosowania nauczania na odległość na podstawie praktycznego eksperymentu; Nowoczesne technologie informatyczne w edukacji dorosłych. Rozdział III - Kształcenie nauczycieli. Informatyka i pedagogika; Kilka refleksji z badań pilotażowych dotyczących wykorzystania szkolnej pracowni internetowej przez gminę; Technologia informacyjna a twórczy nauczyciele; Technologia informacyjna w kształceniu nauczycieli różnych specjalności; Internet w pracy pedagogicznej nauczyciela - na przykładzie Multimedialnej Witryny Nauczania Wczesnoszkolnego - www.edukacja.torun.pl; Wykorzystanie interakcyjnych właściwości edytora pisma nutowego w nauczaniu i uczeniu się muzyki w Wyższym Zawodowym Studium Pedagogicznym; Możliwości wykorzystania narzędzi technologii informacyjnej w edukacji. Rozdział IV: Studia podyplomowe. O Podyplomowym Studium w zakresie technologii informacyjnej w nauczaniu niestacjonarnym; Interakcja między uczestnikami kursu internetowego na przykładzie Studium Menedżerskiego Global MiniMBA; Pokolenie dorastające z komputerem wkracza na uniwersytety - nowe wyzwania edukacyjne; Słuchacze studiów podyplomowych prowadzonych przez Instytut Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej AP im. KEN w Krakowie jako propagatorzy technologii informacyjnej; Multimedialne prace dyplomowe. Rozdział V - Komputer (TI) w kształceniu. Jakie zmiany powoduje stosowanie nowych technologii w szkolnym nauczaniu matematyki?; Technologia informacyjna w szkole. Środki i narzędzia dydaktyczne w zreformowanej szkole; Systemy multimedialne w edukacji. Multimedia a gry dydaktyczne; Struktury informacyjne komunikatu multimedialnego w formie prezentacji; Analiza zastosowania multimedialnych programów komputerowych w procesie dydaktycznym; Multimedialny charakter symulacji lotniczej; Authorware Proffesional For Windows - uniwersalne narzędzie do tworzenia oprogramowania wspomagającego kształcenie; Wspomaganie komputerowe w kształceniu kulturowym na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej i gimnazjum; Wykorzystanie metody projektów do interdyscyplinarnego nauczania informatyki; Elektroniczne obrazy w katechezie, czyli e-ikony; Komputer we wspomaganiu pracy dydaktyczno-wychowawczej w przedszkolu; Propozycja zajęć plastycznych wykorzystujących komputer jako narzędzie plastyczne; Komputerowe wspomaganie nauki czytania u dzieci 6-letnich; Programowanie obiektowe w kształceniu przyrodników; Przegląd wybranych systemów oceniania wspomaganego komputerowo (CAA); Samoocena szkoły w dobie reformy oświaty. Rozdział VI - Technologia informacyjna w pedagogice specjalnej. Media w kształceniu specjalnym; Technologia informacyjna w kształceniu studentów pedagogiki rewalidacyjnej; Komputerowo wspomagany proces diagnostyczno-terapeutyczny trudności w nauce czytania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I. Komputer na lekcjach planimetrii. Program GRAN-2D; 1. Początek pracy z programem. Korzystanie z opcji programu; 2. Płaszczyzna współrzędnych; 3. Obiekty geometryczne; 4. Przekształcenia obiektów; 5. Makrokonstrukcje; 6. Własności obiektów; 7. Obliczanie odległości oraz kątów; 8. Wielomian interpolacyjny; 9. Obliczanie wartości wyrażeń; 10. Obliczanie całek oznaczonych; 11. Obliczanie wartości pochodnej funkcji w punkcie; 12. Wyrażenia dynamiczne; 13. Obliczanie objętości oraz pól powierzchni brył obrotowych; 14. Zapisywanie, otwieranie i usuwanie tworzonych obiektów; 15. Ustawienia programu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Słowiki i wróble; 2. Interakcje pedagogiczne w nauczaniu na odległość z perspektywy psychologii; 3. Dydaktyczny kontekst kształcenia na odległość; 4. Dylematy współczesnej edukacji: nauczanie tradycyjne czy zdalne?; 5. Zadania kształcenia i edukacja zdalna; 6. Z badań nad uwarunkowaniami edukacji w zakresie technologii informacyjnych; 7. Edukacja informatyczna i medialna rozpatrywana w kategoriach wartości zdrowia młodzieży; 8. Psychologiczne i społeczne zagrożenia związane z zastosowaniem mediów i technologii informatycznej w edukacji; 9. Uczelnie pedagogiczne w drodze do informacyjnego społeczeństwa wiedzy; 10. Główne kierunki kształcenia informatycznego nauczycieli we Włoszech; 11. Rozdroża edukacji medialnej; 12. Wróżbici, media zarządzanie kryzysowe; 13. Filozofia edukacji @ Internet i media; 14. Kościół katolicki wobec mediów i Internetu; 15. Człowiek masowy w paradygmacie antropologii kultury- wizerunek kobiet i mężczyzn w środkach masowego przekazu; 16. Cele rzeczywiste a cele deklarowane w kontaktach międzyludzkich; 17. Pedagogika międzykulturowa w modelu kształcenia zdalnego UNESCO-COME; 18. Nowe uwarunkowania wspomagania kształcenia; 19. Filmy edukacyjne w Internecie; 20. Internet i telepraca- nowe perspektywy ekonomiczne dla kobiet oraz sektora MSP; 21. Struktura sieci komputerowej w uczelni niepaństwowej- na przykładzie SWPW w Płocku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Materiały z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Jagiellońskiego / Uniwersytet Jagielloński ; Nr 16)
1. Tendencje, 2. Jakość i integracja, 3. Tworzenie i dostęp, 4. Dystrybucja przez biblioteki
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 002 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Szkolenia)
1. Wprowadzenie do e-learningu, 2. Technologia, 3. Oprogramowanie - systemy e-learningu, 4. Treść szkoleniowa, 5. Usługi procesu e-learningu, 6. Inwestowanie w e-learning
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nauczanie statystyki na kierunku zarządzanie; Vyuka matematicko-statistickych medot na Slezke univerzite, Obchodnic podnikatelske fakulte v Karvine; Kodowanie a jakość klasyfikacji w modelu logitowym (na przykładzie badań klientów banku); Regresja krocząca jako jedna z procedur automatycznego wyboru zmiennych do modelu; Dostosowanie materiału statystycznego do wstępnej analizy struktury zbioru danych na przykładzie obserwacji procesów transportowych; Wykorzystanie wybranych metod statystycznej analizy wielowymiarowej w ocenie kondycji finansowo-ekonomicznej przedsiębiorstwa; Metody ilościowe wykorzystywane w badaniach marketingowych; Problematyka analizy statystycznej rozkładu cech charakterystycznych odcisków palców w kontekście systemu kryptografii biometrycznej; Zastosowanie metod ilościowych w ocenie stanu zdrowia; Wykrywanie anomalii w regułowych bazach wiedzy z wykorzystaniem macierzy incydencji; Pomiar ryzyka z zastosowaniem metodologii VaR; Statystyczna analiza danych finansowo-księgowych wybranych spółek na giełdzie papierów wartościowych w Warszawie; Zastosowanie skal pomiarowych w badaniach ilościowych zjawisk ekonomicznych; Wykorzystanie skali stenowej w badaniu zależności cech jakościowych; Użytkownicy danych udostępnianych przez Internet. Analiza dla instytucji statystycznych; Empiryczne własności szeregów stóp zwrotu kursów wymiany na polskim rynku walutowym; Zastosowanie metody reprezentacyjnej prze doborze jednostek do monitorowania poboru energii elektrycznej; Komputer i elementy stochastyki w szkole.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 311 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Library of Labour Pedagogy ; vol. 189.)
Zawiera: New technologies in counselling, education and work - Introduction. 1. Educational strategy of micro-enterprise development: 1.1. Determinants of innovation and competitiveness in micro-enterprises (Creating mechanisms for developing innovation; Competitiveness: concept and mechanisms of increasing; Determinants of and barriers to micro-enterprise development); 1.2. Continuing education of employees; 1.3. EQUAL Community initiative in Poland - Project: Entrepreneurship in the Web - Internet - an opportunity to increase competitiveness. 2. Knowledge transfer with the use of information technologies: 2.1. Principles of the knowledge-transfer model; 2.2. Situation diagnosis and micro-enterprise support needs (Barriers to micro-enterprise development; Competitive strategy-industrial sector-related specificity; Support needs; Educational needs of micro-enterprises); 2.3. Internet Counsellor for an Entrepreneur; e-Counselling with the use of IT tools; 2.5. e-learning-„Micro-entrepreneurship" in the Vortal; 2.6. e-work; 2.7. Innovation and cooperation networks (ENTERPRISE for EUROPE Transnational Partnership; TENKO Transnational Partnership; European Network of Enterprises; Polish Network of SME Innovation and Co-operation; Study visits as an element of benchmarking; i-Lab NET-International network of innovation laboratories); 2.8. Incorporating model elements into the main and local policy streams (Results, strategy, dissemination; Publication, radio and television; Conferences and seminars; Activation - Employee Knowledge Competitiveness - information and educational campaign; In the mainstream of policy). 3. Monitoring and evaluation: 3.1. Project monitoring and evaluation; 3.2. Verification of model elements. 4. Literature. 5. Annexes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Myślenie komputacyjne jako imperatyw XXI wieku w kontekście nadmiaru łatwej do pozyskania informacji; Wybrane problemy algorytmiki; Podstawy wiedzy z zakresu psychologii rozwojowej dzieci w wieku wczesnoszkolnym - kompatybilność środków dydaktycznych z możliwościami dzieci; Metody wspomagania edukacji informatycznej w nauczaniu wczesnoszkolnym; O nowych oczekiwaniach MEN; EduMATRIX jako rozwiązanie spełniające oczekiwania dzisiejszej szkoły; Analiza podstawy programowej edukacji wczesnoszkolnej w aspekcie podatności na wspomaganie nauczania przez EduMATRIX; EduMX. Program komplementarny do rozwijania myślenia komputacyjnego ucznia I-go etapu edukacyjnego; Zbiór zadań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; R. 1 Zmiana cywilizacyjna – w kierunku społeczeństwa informacyjnego. Od teorii do praktyki; R. 2 Metody i narzędzia cyfrowej edukacji; R. 3 Cyberproblemy – od teorii do praktyki. Cyberoptymizm i cyberpesymizm; R. 4 Przez przypadek i teorię do wniosków praktycznych; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; Rozdział 1. Specyfika i uwarunkowania kształcenia zdalnego 1.1. Istota i podstawowe formy kształcenia zdalnego 1.2. Rys historyczny procesów kształcenia zdalnego 1.3. Podstawowe technologie i narzędzia kształcenia zdalnego 1.4. Zalety i wady kształcenia zdalnego 1.5. Interesariusze procesów kształcenia zdalnego Rozdział 2. Rola oraz znaczenie nauczyciela i szkoleniowca w kształceniu zdalnym 2.1. Proces komunikowania się w zdalnym procesie dydaktycznym 2.2. Kompetencje nauczyciela i szkoleniowca w zdalnym procesie nauczania 2.3. Zarządzanie czasem i zwiększanie zaangażowania uczestników podczas zajęć on-line Rozdział 3. Zastosowanie oprogramowania Microsoft Office w kształceniu zdalnym 3.1. Podstawowe aplikacje i usługi pakietu Microsoft Office 3.2. Instalacja pakietu Microsoft Office 365 3.3. Korzystanie z Microsoft Office 365 w wersji on-line Rozdział 4. Funkcjonalność oprogramowania Microsoft Forms kształceniu zdalnym 4.1. Przygotowanie i zakładanie nowego testu lub ankiety 4.2. Tworzenie pytań w aplikacji MS Forms 4.3. Zarządzanie testami i ankietami Rozdział 5. Wsparcie procesów dydaktycznych z wykorzystaniem oprogramowania Microsoft Teams 5.1. Podstawowe funkcje Microsoft Teams 5.2. Instalowanie Microsoft Teams 5.3. Zespoły w Microsoft Teams 5.4. Tworzenie nowego spotkania 5.5. Inne sposoby uruchamiania aplikacji Microsoft Teams Rozdział 6. Platforma e-learningowa w nauczaniu zdalnym - przykład platformy Moodle 6.1. Tworzenie kursu na platformie Moodle 6.2. Administrowanie kursem na platformie Moodle; Zakończenie; Bibliografia; Wykaz rysunków; Wykaz tabel.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Rozdział I. Świat technologii komputerowych – wprowadzenie: 1.1. Komputer - wynalazek wszech czasów 1.2. E-learning w edukacji 1.3. Internet jako przestrzeń edukacyjna i społeczna 1.4. Zarys informacji o platformach zdalnego nauczania w kształceniu ustawicznym Rozdział II. Empiryczne, prawne i praktyczne aspekty wykorzystania technologii komputerowych w procesie nauczania i uczenia się: 2.1. Uwaga! "Człowiek w sieci" - doniesienia z badań nad zagrożeniami ze strony technologii komputerowych 2.2. Edukacja zdalna w świetle przepisów prawnych i oferta edukacyjna mediów publicznych 2.3. Internetowe strony wydawnictw oświatowych jako narzędzie wsparcia nauczycieli w procesie nauczania 2.4.Webinarium jako nowa forma doskonalenia warsztatu pracy nauczyciela 2.5. Inne formy wspierania nauczycieli w procesie nauczania za pomocą technologii komputerowych Rozdział III. Badania opinii dzieci, rodziców i nauczycieli na temat użytkowania gier, programów multimedialnych i Internetu dla celów dydaktycznych, poznawczych oraz dla rozrywki 3.1. Rola kompetencji nauczyciela i rodzica w przestrzeni mediów sieciowych 3.2. Kompetencje społeczne nauczyciela i rodzica: komunikacja i kontrola 3.3. Znaczenie Internetu w dydaktyce 3.4. Tematyka analizowanych badań i zastosowane metody badawcze 3.5. Kompetencje społeczne i wychowawcze nauczycieli i rodziców w zakresie korzystania z technologii informacyjnych 3.6. Gry komputerowe a zagospodarowanie czasu wolnego ucznia i monitorowanie kontroli kontaktu z cyberprzestrzenią 3.7. Programy komputerowe a aktywność edukacyjna dzieci w opinii rodziców i nauczycieli; Zakończenie; Słownik pojęć; Bibliografia; Aneks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Podstawy technologii informacyjnych: 1. Wprowadzenie do technologii informacyjnych. 2. Środki techniczne i programowe technologii informacyjnych. 3. Uzyskiwanie, wdrażanie i eksploatacja systemów informatycznych. II. Przykłady zastosowań technologii informacyjnych: 4.Informatyka gospodarcza. 5.Informatyka w zarządzaniu zasobami ludzkimi. 6. Informatyka w ochronie zdrowia. 7. Informatyka w działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej. 8. Specyficzne przykłady informatyzacji. III. Dodatki: 9. Sukcesy polskiej informatyki. 10. Rozmaitości matematyczne.11. Dodatkowe źródła wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Logistyka)
1. Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polce w 2003 roku, 2. Analiza sektorowa rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce : Społeczeństwo informacyjne, E-biznes, E-administracja, 3. Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wyzwania edukacji XXI wieku -innowacje i ICT w nowoczesnym procesie nauczania; 2. ICT w warsztacie nauczyciela i praktyce szkolnej; 3. Nauczanie zdalne (e-learning); 4. Innowacyjna Szkoła - przegląd nowoczesnych trendów i rozwiązań z zakresu metodologii nauczania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej