Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Dostępność
dostępne
(27)
tylko na miejscu
(27)
Placówka
Wypożyczalnia
(27)
Czytelnia
(27)
Autor
Nowicki Adam
(3)
Borowiecki Ryszard
(2)
Kiełtyka Leszek
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kwieciński Mirosław
(2)
Adamczyk Adam
(1)
Adamczyk Jadwiga
(1)
Afuah Allan
(1)
Aleksnadrowicz Tomasz R
(1)
Armstrong Douglas
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Biela Adam
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Bzdek Krzysztof
(1)
Ciejpa-Znamirowski Krzysztof
(1)
Ciemniak Robert
(1)
Cisek Rafał
(1)
Dziura Marek
(1)
Flakiewicz Wiesław
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gates J. Russell
(1)
Gałach Adam
(1)
Gerszberg Tomasz
(1)
Gołębiowska Ewa
(1)
Grzywak Andrzej
(1)
Gwiazda Tomasz
(1)
Głukowski Ryszard
(1)
Haber Lesław H
(1)
Jezioro Julian (1959- )
(1)
Kaczmarek Jarosław
(1)
Kafel Tomasz
(1)
Kaliski Maciej
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Katolik Jerzy
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Kolegowicz Konrad
(1)
Kruk Anna
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Miłosz Marek
(1)
Mrozik Przemysław
(1)
Niedzielska Katarzyna
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Olszak Celina M
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pawlak Marek
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Pikiewicz Piotr
(1)
Rejer Izabela
(1)
Rokicka-Broniatowska Anna
(1)
Rosenoer Jonathan
(1)
Siemieniuk Nina
(1)
Sopińska Agnieszka
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Surawski Bartosz M
(1)
Szapiro Tomasz
(1)
Szczygieł Maciej
(1)
Szmit Maciej
(1)
Tor Krzysztof
(1)
Tucci Christopher L
(1)
Unold Jacek
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wiebe Andreas
(1)
Wysłocka Elżbieta
(1)
Zadros Katarzyna
(1)
Zieliński Jerzy S
(1)
Łańcucki Jerzy
(1)
Żebrowski Andrzej
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
Informacja dla zarządzania
(32)
Informatyka
(9)
Systemy informacyjne
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Internet
(7)
Systemy informatyczne
(6)
Informacja
(5)
Sieć komputerowa
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Decyzje
(3)
Marketing
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Baza danych
(2)
Gospodarka
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Innowacje
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Multimedia
(2)
Sieci neuronowe
(2)
Strony WWW
(2)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(2)
Wywiad gospodarczy
(2)
Algorytmy
(1)
Algorytmy genetyczne
(1)
Autorstwo
(1)
Controlling
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Komputery
(1)
Logistyka
(1)
Marka*
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Obrót towarowy
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Outsourcing
(1)
Poczta elektroniczna
(1)
Podpis elektroniczny
(1)
Postęp
(1)
Prakseologia
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo komputerowe
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sieś komputerowa
(1)
Skalowanie wielowymiarowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Systemy ekspertowe
(1)
Telepraca
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
XML
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zbiory rozmyte
(1)
teoria chaosu
(1)
34 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Informacja jako element systemu gospodarczego: Dziedziny zastosowań informatyki; System i jego główne własności; Informacja; System gospodarczy - opis i właściwości; Zarządzanie informacją; Zakres pojęciowy modelu informacyjnego. Cz. II Technologie informacyjne: Technologie przetwarzania danych; Architektura systemów komputerowych; Programowanie. Oprogramowanie; Sieci komputerowe; Multimedia i hipermedia; Organizacja zasobów informacyjnych w technologii baz danych; Hurtownie danych. Cz. III Systemy informacyjne: Skomputeryzowane informacyjne systemy zarządzania; Projektowanie systemów informacyjnych; Produktywność procesu projektowania systemów informatycznych; Wirtualizacja form gospodarowania; Społeczeństwo globalnej informacji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet; Zarys problematyki; Internet jako technologia i jako sieć wartości; Internet jako czynnik zmieniający warunki konkurencji; Elementy, relacje między nimi i ich dynamika oraz ocena modeli biznesowych; Elementy modelu biznesowego; Dynamika modeli biznesowych oraz ich ocena; Wycena i finansowanie nowych przedsięwzięć internetowych; Rola konkurencyjnego i makroekonomicznego otoczenia firmy; Otoczenie konkurencyjne i makroekonomiczne; Pojęcia, modele i narzędzia: zastosowanie w praktyce; Menedżer a Internet; Przykładowa analiza modelu biznesu internetowego; Studia przypadków; Broadcast; Webvan; Netscape communications i przeglądarka; Red hat software; Hotmail; Ebay; Microsoft; Sun Microsystems; Diamond Multimedia; Merrill Lynch.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp; Eksploatacja systemów informatycznych - podstawy, problemy i organizacja; Zarządzanie zmianami w eksploatowanych systemach informatycznych; Outsourcing w energetyce; informatyka w Urzędach Miejskich; Informatyczne i elektroniczne systemy monitorowania pracy; Audyt informatyczny w sieciach lokalnych i oprogramowanie wspomagające; Charakterystyka sprawności aplikacji MIS polskich przedsiębiorstw o wysokim współczynniku wrażliwości sieciowej w aspekcie wirtualizacji ich działalności; Zasilanie minihurtowni danych w środowisku MS SQL Server; Serwis przed awarią; XML/EDI - elektroniczna wymiana dokumentów biznesowych w oparciu o technologię XML; Technologie stosowane w publikowaniu i wymianie danych finansowych w internecie; Wykorzystanie hiperłączy w firmowych serwisach WWW; Rozwój systemów do obsługi procesów pracy; ASP sposobem na piractwo i... zniewolenie klienta; Wdrażanie metodyki ITIL w kompleksowym systemie informatycznym; Proces AAA w eksploatacji sieci rozległej; Wykorzystanie mobilnych nośników danych w eksploatacji systemów informatycznych; Zadania andragogogiki informatycznej w polskiej administracji samorządu terytorialnego; Zarządzanie Małym i Średnim Przedsiębiorstwem (MŚP )według europejskich standardów; Integracja Eksploatowanych systemów informatycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wpływ rewolucji informacyjnej na najnowsze koncep cje marketingu: Technologiczne przesłanki rewolucji informacyjnej; Istota, funkcje i ewolucja marketingu; Narodziny marketingu elektronicznego. 2. Miejsce systemu informacyjnego marketingu w organi zacji: Ch-ka informacji marketingowej; System informa cyjny w zarządzaniu organizacją; Ogólna ch-ka systemu informacyjnego marketingu. 3. Technologiczne aspekty funkcjonowania systemu informacyjnego marketingu: Rola baz danych w systemie informacyjnym marketingu; Multimedia i Internet jako komponenty globalnego systemu informacyjnego marketin gu; Zastosowanie technologii informatycznej w nowocze snej kompozycji marketingowej. 4. Analiza procesów zachodzących w systemie informacyj nym marketingu: Badania marketingowe jako podstawowa kategoria procesów informacyjnych marketingu; Ch-ka konsumenckiego procesu informacyjno-decyzyjnego; Sposoby wpływania na konsumenckie procesy informacyjno -decyzyjne. 5. Wybrane przykłady rozwiązań praktycznych w obszarze systemów informacyjnych marketingu: Oprogramowanie firmy Sawtooth Software (USA) na potrzeby nowoczesnej analizy rynkowej; System Remote Order Entry (ROE) giełdowej spółki Computer-Land SA dla firm o rozproszo nej strukturze; System klasy Customer Relatioship Management (CRM) firmy TETA SA wspomagający zarządza nie relacjami z klientami; System Scala.Solutions firmy Scala Polska jako praktyczne rozwiązanie dla e-commerce. Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Informatyka w zarządzaniu / Maciej Szmit. - Warszawa : Difin, 2003. - 136 s. : rys. ; 23 cm.
Cz.1 Informatyka w służbie zarządzania: 1.Pojęcia pod stawowe, 2.System informatyczny a system zarządzania, 3.Klasyfikacja systemów informatycznych zarządzania, 4.Standarty systemów informatycznych zarządzania. Cz.2 Elementy zarządzania systemem informatycznym: 1. Techniczne podstawy systemów informatycznych, 2.Wybrane prawne i ekonomiczne aspekty posiadania systemów informatycznych, 3.Bezpieczeństwo w systemach informatycznych-wybrane zagadnienia, 4.Wprowadzenie do zarządzania projektami informatycznymi Słownik ważniejszych pojęć i skrótów
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Organizacja kursu internetowego - analiza aktywności na forum dyskusyjnym, 2. Efektywność i ryzyko inwestycji informatycznych, 3. Prawna ochrona tajemnicy korespondencji elektronicznej w systemach informacyjnych, 4. Zastosowanie techniki sieci neutronowych Kohena w analizach regionalnych, 5. Komputerowe wspomaganie podejmowania decyzji oparte na analizie wielokryterialnej, 6. Determinanty taśmy produkcyjnej nowej gospodarki, 7. Informacja jako nadrzędny instrument zarządzania przedsiębiorstwem, 8. Metody rozwiązywania problemu komiwojażera bazujące na modelach przybliżonych, 9. Zastosowanie sieci neutronowych w technologii bankowej, 10. Nowoczesne systemy informacyjne a oszczędności przedsiębiorstw, 11. Identyfikacja fraktalnych właściwości finansowych szeregów czasowych a budowa automatycznych systemów inwestycyjnych, 12. Prognozowanie cen akcji na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie za pomocą logiki rozmytej na przykładzie WIG, 13. System bezpieczeństwa informacji-podpis elektroniczny
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ; 11)
1. Łańcuch wartości jako narzędzie oceny przewagi konkurencyjnej, 2. Strategiczny wymiar zarządzania organizacjami niekomercyjnymi, 3. Znaczenie działalności gospodarczej prowadzonej przez fundacje, 4. Marka jako czynniki przewagi konkurencyjnej współczesnego przedsiębiorstwa, 5. Rola informacji w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 6. Działania marketingowe w uzdrowiskach polskich jako element rozwoju konkurencyjności na rynku europejskim, 7. Konkurencyjność gospodarstw agroturystycznych, 8. Struktura i jakość usług turystycznych, 9. Procesy innowacyjne w programach rządowych, 10. Procesy urbanizacyjne w Polsce na przełomie XX i XXI wieku, 11. Polski system bankowy w standardach Unii Europejskiej, 12. Finansowy aspekt konkurencyjności jednostek samorządu terytorialnego w Polsce, 13. Alternatywne instrumenty inżynierii finansowej inwestycji jednostek samorządu terytorialnego, 14. Rachunek kosztów jako czynnik kształtujący pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa, 15. Istota holdingu w obszarze prawa handlowego, bilansowego i podatkowego, 16. Organizacja i wyniki kontroli skarbowej w Polsce w latach 1996-2003, 17. Liczba e i jej związki z ekonomią, 18. Programowanie liniowe w ujęciu komputerowym, 19. Przygraniczna przestrzeń turystyczna Meksyku przy granicy z USA, 20. Rola lidera politycznego i jego wpływ na konkurencyjność partii na rynku wyborczym, 21. Determinanty kryzysu zadłużeniowego na początku lat osiemdziesiątych, 22. Przedmiot ekonomiki a zasada swobodnego wyboru w ujęciu Edwarda Taylora
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. System automatycznej identyfikacji, 2. Korzyści wynikające z zastosowania systemu automatycznej identyfikacji obrotu towarowego, 3. Bezpapierowe systemy wymiany dokumentacji (elektroniczna wymiana danych), 4. Systemy informacji rynkowej oparte o automatyczną identyfikację wyrobów, 5. Karty płatnicze w nowoczesnym handlu, 6. Wykorzystanie Internetu w marketingowej działalności firm
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Materiały Instytutu Zarządzania i Marketingu Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego / red. Krzysztof Ciejpa-Znamirowski ; Katolicki Uniwersytet Lubelski Wydział Nauk Społecznych ; Tom 5)
Cz. I Zmiany we współczesnych przedsiębiorstwach: 1. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa, 2. Systemy produkcyjne, 3. Systemy informacyjne. Cz. II Zmiany systemu podatków i rynku kapitałowego: 4. Zmiany systemu podatków, 5. Zmiany na rynku kapitałowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Ekonomia Marketing)
Cz. I Multimedia w zarządzaniu przedsiębiorstwem: Znaczenie multimediów w zarządzaniu przedsiębiorstwem; Zarządzanie informacją rynkową w przedsiębiorstwie; Techniki komunikacji w zarządzaniu łańcuchem logistycznym; Zasady tworzenia granicznych wielkości odchyleń w systemie controllingu strategicznego; Organizacja wirtualna jako twór współczesnej technologii; System wieloagentowy jako narzędzie wspomagające procesy zarządzania organizacją wirtualną; Organizacja fraktalne i chaotyczne. Cz. II Gospodarka elektroniczna: Zarządzanie wiedzą w organizacjach w gospodarce elektronicznej; Samorząd terytorialny w społeczeństwie informacyjnym; Kontrola w jednostkach samorządowych z wykorzystaniem systemów informatycznych; Wybrane aspekty prawne związane z za stosowaniem technologii teleinformacyjnych na rynku ubezpieczeń; Elektroniczne rozliczenia finansowe wybrane aspekty bezpiecznej realizacji. Cz. III Nauczanie zarządzania i marketingu poprzez multimedia i hipermedia: E-learning a rozwijanie kapitału intelektualnego organizacji; E-studium szansą dla MSP (małych i średnich przedsiębiorstw); Zarządzanie procesem wdrażania telepracy; Internet jako nowoczesne narzędzie edukacji oraz uzupełnienie klasycznych metod nauczania; Multimedia w świadomości studentów. Cz. IV Multimedialne technologie informacyjne: Przegląd sieciowych aplikacji multimedialnych; Transmisja głosu w sieciach komputerowych z użyciem technologii VolP; Bluetooth jako nowoczesna forma komunikacji; Rozmyty model przypominania/wyszukiwania bez klucza i bez adresu; Kanały komunikacyjne B2G i G2B; Advantages and Application of Microdoft.net Platform in Business; Wierna reprezentacja barwnych obrazów cyfrowych w Internecie. Cz. V Zarządzanie informacją: Technologie wideokonferencyjne w oparciu o nowe rozwiązania informatyczne; Zarządzanie informacją z wykorzystaniem minimalizacji funkcji Boolowskich dla oceny programów regionalnych z roku 1998; Adaptacja Inteligentnego Systemu Wspomagania Decyzji w przedsiębiorstwie wirtualnym; Systemy wieloagentowe w elektronicznym biznesie; Rola systemów ekspertowych w zwiększeniu konkurencyjności przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Dobra informacyjne i własność intelektualna - zarys problematyki prawno-ekonomicznej; 1. Wpływ komunikacji elektronicznej na dotychczasowe stosunki społeczno-gospodarcze, 2. Zarys systemu własności intelektualnej. Cz. II Obrót gospodarczy dobrami informacyjnymi; 1. Uwagi wstępne, 2. Utwory w komunikacji elektronicznej, 3. Ważniejsze kategorie dóbr informacyjnych. Cz. III Dobra i usługi informacyjne w prawie wspólnotowym i międzynarodowym; 1. Ochrona własności intelektualnej, 2. Cywilnoprawne ramy łączności elektronicznej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 346 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej