Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(16)
Autor
Nowicki Adam
(4)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(3)
Sroka Henryk
(2)
Unold Jacek
(2)
Aleksandrowicz Tomasz R
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Borowiecki Ryszard
(1)
Flasiński Mariusz
(1)
Gałach Adam
(1)
Gwiazda Tomasz
(1)
Jashapara Ashok
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kierzkowski Zbigniew
(1)
Kolbusz Edward
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Miłosz Marek
(1)
Niedzielska Katarzyna
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Pańkowska Małgorzata
(1)
Rejer Izabela
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sosnowski Jarosław
(1)
Tyrała Paweł
(1)
Wersty Bolesław
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Temat
Informacja dla zarządzania
(21)
Informatyka
(6)
Systemy informacyjne
(5)
Systemy informatyczne
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Baza danych
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Internet
(2)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(2)
Marketing
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Prakseologia
(2)
Sieć komputerowa
(2)
Systemy ekspertowe
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Systemy informatyczne zarządzania -- podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie
(2)
Algorytmy
(1)
Controlling
(1)
Decyzje
(1)
Elektroniczna wymiana danych
(1)
Informacja
(1)
Inteligencja sztuczna
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody kreskowe
(1)
Logistyka
(1)
Obrót towarowy
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Outsourcing
(1)
Poradnictwo
(1)
Promocja
(1)
Przedsiębiorstwo a systemy informacyjne
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strony WWW
(1)
Wiedza
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
XML
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
22 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Marketing w Internecie. 2. Poznanwanie świata i rynku. 3. Badania rynku przez Internet. 4. Jak stworzyć skuteczny system informacyjny. 5. Segmentacja, czyli tworzenie nisz w rynku globalnym. 6. Wykorzystanie niszy globalnej - najlepszy miks marketingowy. 7. Promowanie się w Internecie. 8. Opracowywanie własnych internetowych materiałów promocyjnych. 9. Handel elektroniczny - sprzedaż w sieci. 10. Dokąd zmierzamy?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wirtualna organizacja działań w rozwoju technologii społeczeństwa informacyjnego, 2.Wybrnae problemy wyzwań, szans i ograniczeń, 3. Podstawy informacyjne i obliczeniowe inteligentnych metod komputerowych, 4. Środowisko informacyjne organizacji wirtualnej, 5. Centra danych i zarządzanie informacją, 6. Wybrane badania przedmiotowe i rozwiązania eksperymentalne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej