Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(16)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(22)
Autor
Gruchman Bohdan
(3)
Małuszyńska Ewa
(3)
Adcock Dennis
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Ciesielska Paulina
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jaroszek Agata
(1)
Kare-Silver Michael de
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Lemonnier Mariola
(1)
Lewis Herschell Gordon
(1)
Lewis Robert D
(1)
Makowska Agata
(1)
Małachowski Andrzej
(1)
Mering Leszek
(1)
Olczyk Magdalena
(1)
Pawłowska Bartumiła
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Rosell Lennart
(1)
Rączka Gabriela
(1)
Samecki Wiesław
(1)
Stefanicki Robert
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szczotka Jerzy
(1)
Szumilak Jan
(1)
Wieczorek Emilia
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Windham Laurie
(1)
Zaleski Mikołaj
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Ślusarczyk Mariusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(22)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(21)
Handel
(9)
Handel elektroniczny
(6)
Internet
(5)
Artykuły konsumpcyjne
(4)
Jednolity rynek UE
(4)
Monopol
(4)
Umowa kupna i sprzedaży
(4)
Unia Europejska
(4)
Usługi elektroniczne
(4)
Wspólna Polityka Rolna UE
(4)
Decyzje
(3)
Handel detaliczny
(3)
Instytucje europejskie
(3)
Integracja europejska
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Ochrona środowiska
(3)
Polityka zagraniczna
(3)
Transport
(3)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(3)
Wspólnota Europejska
(3)
Gospodarka elektroniczna
(2)
Gwarancja jakości
(2)
Marketing
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Badania marketingowe
(1)
Ceny
(1)
Dane osobowe
(1)
Dochód
(1)
Dochód narodowy
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Euro (pieniądz)
(1)
Finanse
(1)
Gospodarka
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informacja
(1)
Integracja gospodarcza
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) -- psychologia -- poradnik
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing sieciowy -- poradnik
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Obsługa klienta
(1)
Pieniądz
(1)
Prawo gospodarcze międzynarodowe
(1)
Produkcja (ekon.)
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Płaca
(1)
Rynek
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Swobodny przepływ kapitału
(1)
Swobodny przepływ osób
(1)
Swobodny przepływ towarów
(1)
Swobodny przepływ usług
(1)
Telekomunikacja
(1)
Umowa
(1)
Zamówienia publiczne
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1.Miejsce i rola handlu detalicznego w procesie gospodarczym, 2.Oferta usługowa handlu detalicznego, 3.Merchandising, 4.Organizacja źródeł zaopatrzenia i rola handlu detalicznego w kanałach rynku, 5.Obsługa logistyczna handlu detalicznego, 6.Systemy informacji o klientach detalicznych i ich wykorzystanie, 7.Efektywność handlu detalicznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Nowe reguły gry; R.2 Kluczowe wnioski; R.3 Definicje i prawidłowości rządzące konsumentami; R.4 Czego można się nauczyć od pionierów handlu elektronicznego; R.5 Rozwój handlu elektronicznego: wypatrujcie roku 2005!; R.6 Test ES, czyli w jaki sposób oceniać szanse
powodzenia działalności firmy w Internecie; R.7 Jakie
działania może podjąć handel detaliczny? R.8 Dziesięć
opcji strategicznych dla handlu detalicznego (sprzeda wców); R.9 Sklep przyszłości; R.10 Rosnące oczekiwania
klientów i coraz doskonalsza technologia; R.11 Świat się zmienia:wiedza aktywem; R.12 Zabezpieczenia w Inte rnecie; R.13 Jakie działania mogą podjąć producenci?; R.14 Dziesięć opcji strategicznych dla producentów; R.15 Marketing ery elektronicznej:nowe wyzwania; R.16 Firma przyszłości; R.17 Nieustająca rewolucja elektron iczna w handlu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota wirtualnego klienta 2. Infrastruktura techniczna sieci 3. Usługi komunikacyjne 4. Systemowe wsparcie wirtualnego klienta (programy, systemy) 5. Podstawowe operacje biznesowe wirtualnego klienta 6. Wybrane operacje niebiznesowe wirtualnego klienta 7. Badanie rynku wirtualnego klienta 8. Tendencje rozwojowe środowiska wirtualnego klienta
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przesłanki, istota i cele ochrony interesów konsumentów, 2. Polityka konsumencka w Unii Europejskiej i w Poslce, 3. Modele instytucjonalne ochrony interesów konsumentów w krajach Unii Europejskiej a polskie realia, 4. Ochrona interesów konsumentów w Polsce w świetle obowiązujących przepisów prawa, 5. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług finansowych, 6. Ochrona interesów konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych, 7. Ochrona interesów konsumentów w starszym wieku (w swietle badań opinii)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej