Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(19)
Autor
Crisp Richard J
(2)
Kobylińska Dorota
(2)
Kossowska Małgorzata
(2)
Turner Rhiannon N
(2)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(2)
Adams K
(1)
Akert Robin M
(1)
Andruszko Robert
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Barge J. Kevin
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Brown Rupert
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Domachowski Waldemar (1948- )
(1)
Galanes G.J
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gocławska Małgorzata
(1)
Gruszka Aleksandra
(1)
Grzelak Janusz (1941- )
(1)
Hamer Hanna
(1)
Huddy Leonie
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jakubowski Wojciech
(1)
Jarvis Robert
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Kenrick Douglas T. (1948- )
(1)
Kobyliński Paweł
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kożusznik Barbara
(1)
Lewicka Maria
(1)
Mika Stanisław
(1)
Morreale Sherwyn P
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Neuberg Steven L
(1)
Nowacki Zbigniew
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Olszewska justyna
(1)
Orski Marek
(1)
Oyster Carol K
(1)
Paluchowski Władysław J
(1)
Sears David S
(1)
Sekerdej Maciej
(1)
Spitzberg Brian H
(1)
Suchecki Jacek
(1)
Szmagalski Jerzy
(1)
Trzebiatowska Małgorzata
(1)
Urban Bronisław
(1)
Waśkiewicz Olena
(1)
Wilson Timothy D
(1)
Wosińska Wilhelmina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Grupy społeczne
(23)
Psychologia społeczna
(16)
Postawy
(7)
Stosunki interpersonalne
(7)
Agresywność
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Miłość
(4)
Autoprezentacja
(3)
Przywództwo
(3)
Interakcje społeczne
(2)
Internet
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja niewerbalna
(2)
Motywacja
(2)
Mężczyzna
(2)
Poznanie
(2)
Poznanie -- psychologia -- podręcznik akademicki
(2)
Psychologia
(2)
Spostrzeganie społeczne
(2)
Stereotyp
(2)
Władza
(2)
Zachowanie
(2)
Świadomość społeczna
(2)
Badania naukowe
(1)
Etyka społeczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Interakcja społeczna
(1)
Język
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konflikt
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konformizm
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Polityka
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Płeć
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Samotność
(1)
Socjotechnika
(1)
Sponsoring
(1)
Struktura społeczna
(1)
Szczęście
(1)
Sądy (psychologia)
(1)
Służba więzienna
(1)
Wartość
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Więziennictwo
(1)
Więźniowie
(1)
Współdziałanie
(1)
Wywiady
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
23 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Psychologia społeczna / Elliot Aronson, Timothy D. Wilson, Robin M. Akert ; przeł. Joanna Gilewicz. - Nowe wyd. popr. i uzupeł. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, 2012. - 543, [1] s. : rys., tab. ; 28 cm.
1. Wprowadzenie do psychologii społecznej; 2. Metodologia: Jak wyglądają badania psychologii społecznej; 3. Poznanie społeczne: Jak myślimy o świecie społecznym; 4. Spostrzeganie społeczne: Jak dochodzimy do zrozumienia innych ludzi; 5. Własne Ja: Rozumienie siebie w kontekście społecznym; 6. Potrzeba uzasadniania swoich zachowań; 7. Postawy i zmiany postaw: Oddziaływanie na myśli i uczucia; 8. Konformizm: Wpływ na zachowanie; 9. Procesy grupowe: Wpływ w grupach społecznych; 10. Atrakcyjność interpersonalna: Od pierwszego wrażenia do związków uczuciowych; 11. Zachowania prospołeczne: Dlaczego ludzie pomagają; 12. Agresja: Dlaczego krzywdzimy innych ludzi. Czy możemy temu zapobiec; 13. Uprzedzenia: Przyczyny i środki zaradcze; Jak psychologia społeczna może zmienić świat w trosce o zrównoważony rozwój; Psychologia społeczna a zdrowie; Psychologia społeczna a prawo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Problematyka badań własnych: Zjawisko wpływu społecznego; Wybrane pojęcia pedagogiki resocjalizacyjnej; Charakterystyka społeczności więziennej mężczyzn w jej podstawowych wymiarach. Przejawy wpływu społecznego; Zagadnienia badawcze; 2. Charakterystyka metodologiczna: Zdefiniowanie zmiennych i wskaźników zmiennych; Metody, techniki oraz narzędzia badawcze; Organizacja badań; 3. Wyniki badań: Uleganie wpływowi społecznemu przez skazanych wobec grup własnej i obcej ze względu na czas pobytu w izolacji więziennej; Uleganie wpływowi społecznemu przez tymczasowo aresztowanych wobec grup własnej oraz obcej ze względu na czas pobytu w izolacji więziennej; Uleganie wpływowi społecznemu przez skazanych wobec grup własnej i obcej ze względu na uczestnictwo w programowym oddziaływaniu; Omówienie wyników; Wnioski
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Komunikacja masowa: Reklama jako narzędzie komuni kacji masowej; Serwis World Wide Web (WWW) jako narzę dzie komunikacji masowej; Promocja below the line(BTL) Informatyczne i cyfrowe narzędzia komunikacji; Wizuali zacja; Relacje z mediami oraz rozgłos; Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi; Lobbing; Sponsoring jako instrument komunikowania się przedsiębiorstwa z ryn kiem. Cz.II Komunikacja grupowa: Wystapienia publiczne i prezentacje; Targi jako narzędzie komunikacji grupowej Wydarzenia marketingowe (event marketing); Komunikowa nie się w grupie pracowniczej; Zebrania handlowe jako metoda komunikowania w przedsiębiorstwie; Grupy i listy dyskusyjne jako narzędzia komunikacji grupowej. Cz.II Komunikacja indywidualna: Komunikacja werbalna; Słuchanie; Czytanie; Pisanie; Mowa ciała; Zarządzanie przestrzenią; Wizerunek; Reotyrka; Negocjacje i media cje; Komunikacja indywidualna za pośrednictwem kompute ra; Błędy i trudności w komunikacji. Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wstęp; Cz. I podstawy komunikacji: 1. Wprowadzenie do komunikacji, 2. Model kompetencji komunikacyjnej, 3. Spostrzeganie, 4. Język, 5. Komunikacja niewerbalna, 6. Słuchanie, 7. Kompetencja w komunikacji internetowej, Cz.II Komunikacja interpersonalna: 8. Wprowadzenie do komunikacji interpersonalnej, 9. Związki międzyludzkie a wiedza, 10. Związki międzyludzkie a umiejętności. Cz. III Komunikacja w małej grupie, 11. Komunikacja w małej grupie a motywacja, 12. Podejmowanie decyzji, 13. Przywództwo, czyli zarządzanie relacjami w grupie. Cz. IV przemawianie publiczne, 14. Wprowadzenie do przemawiania publicznego, 15. Przygotowanie wystąpienia publicznego, 16. Prezentacja wystąpienia, 17. Wystąpienia informacyjne, 18. Wystąpienia perswazyjne. Dodatek: Kompetentne prowadzenie wywiadów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej