Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(94)
IBUK Libra
(10)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje naukowe
(20)
E-booki
(12)
Publikacje fachowe
(8)
Czasopisma
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(78)
dostępne
(56)
nieokreślona
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(57)
Czytelnia
(81)
Autor
Pierścionek Zdzisław (1941-2011)
(4)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Antonowicz Paweł
(2)
Florek Magdalena
(2)
Frejtag-Mika Eliza
(2)
Gorynia Marian
(2)
Grabiec Olimpia (1975- )
(2)
Juchniewicz Małgorzata
(2)
Klimek Jan (1952- )
(2)
Kuzel Marcin (1976- )
(2)
Malara Zbigniew
(2)
Malinowska Ewa
(2)
Misala Józef (1950-2011)
(2)
Mruk Henryk (1948- )
(2)
Noga Marian
(2)
Runiewicz Małgorzata
(2)
Siciński Jędrzej
(2)
Sobczak Iwona (1974- )
(2)
Stawicka Magdalena Kinga
(2)
Swadźba Stanisław
(2)
Szabłowski Józef
(2)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Bagińska Izabela
(1)
Balcerak Alicja
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Baran Beata
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Borowski Jerzy
(1)
Borski Maciej (1975- )
(1)
Budzyńska Małgorzata
(1)
Byrt Agnieszka
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cichy Diana
(1)
Czajka Kamil
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czermińska Małgorzata
(1)
Danik Lidia
(1)
Daszkiewicz Nelly
(1)
Dudek Marek
(1)
Dudzic Ewa
(1)
Duraj Tomasz
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Dworczyk Mieczysław
(1)
Dynus Magdalena
(1)
Dzyuma-Zaremba Ulyana
(1)
Feldy Marzena
(1)
Fleszer Dorota (1971- )
(1)
Folfas Paweł
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gancarz Marcin
(1)
Garlińska-Bielawska Joanna
(1)
Gawlikowska-Hueckel Krystyna
(1)
Gieroczyńska Edyta
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Godziszewski Bohdan (1945- )
(1)
Gołba Łukasz
(1)
Gołębiewski Jarosław
(1)
Grygutis Jakub
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gąsowska Magdalena K
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hofman-Kohlmeyer Magdalena
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jankowski Stanisław
(1)
Jatczak Marcin
(1)
Jewtuchowicz Aleksandra
(1)
Jurek-Stępień Stefania
(1)
Jurewicz Marcin
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kałużyńska Małgorzata
(1)
Kempa Ewa
(1)
Kisiołek Artur
(1)
Klasik Andrzej
(1)
Komorowski Jan
(1)
Kondak Anna
(1)
Kosiedowski Wojciech
(1)
Kotyński Juliusz
(1)
Kowalak Broinisława
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kołosowska Bożena
(1)
Kroik Janusz
(1)
Król Henryk (1932-2014)
(1)
Kubies Wacław
(1)
Kuciński Kazimierz
(1)
Kuźnar Andżelika
(1)
Kłosiński Kazimierz A
(1)
Lakhno Valeriy
(1)
Latoszek Ewa (1954- )
(1)
Latuszek Natalia
(1)
Leśniewski Michała Adam
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lityński Adam (1940- )
(1)
Lozano Platonoff Alberto
(1)
Marciniak Stefan
(1)
Marszałek Stanisław
(1)
Matwiejczuk Wiesław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(73)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(106)
Język
polski
(106)
Temat
Przedsiębiorstwo
(43)
Gospodarka
(28)
Konkurencyjność
(28)
Innowacje
(22)
Globalizacja
(19)
Polska
(15)
Unia Europejska
(14)
Konkurencja
(11)
Zarządzanie strategiczne
(10)
Gospodarka oparta na wiedzy
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(8)
Zarządzanie wiedzą
(8)
Handel międzynarodowy
(7)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(7)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(7)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(6)
Inwestycje zagraniczne
(5)
Konkurencyjność międzynarodowa
(5)
Logistyka gospodarcza
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Regionalizacja gospodarcza
(5)
Gospodarka narodowa
(4)
Integracja europejska
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Rynek pracy
(4)
Zarządzanie
(4)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(4)
Analiza strategiczna
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Gospodarka terenowa
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Handel zagraniczny
(3)
Integracja gospodarcza
(3)
Kadry
(3)
Kultura organizacyjna
(3)
Produkcja
(3)
Regiony (adm.)
(3)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(3)
Unia Europejska (UE)
(3)
Wzrost gospodarczy
(3)
Banki
(2)
Benchmarking
(2)
Bezrobocie
(2)
Fundusze strukturalne UE
(2)
Gospodarka żywnościowa
(2)
Informacja dla zarządzania
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Klastry (ekon.)
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Marka*
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Motywacja pracy
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Odpowiedzialność cywilna
(2)
Odpowiedzialność moralna
(2)
Organizacja
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(2)
Regiony przygraniczne
(2)
Rozwój regionalny
(2)
Rynek
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Swobodny przepływ kapitału
(2)
Swobodny przepływ towarów
(2)
Swobodny przepływ usług
(2)
Systemy informatyczne zarządzania
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(2)
Wartość ekonomiczna
(2)
Współpraca gospodarcza
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Zatrudnienie
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Agencja Nieruchomości Rolnych
(1)
Alokacja
(1)
Antyterroryzm
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Bezpieczeństwo społeczne
(1)
Bibliotekarstwo
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Big data
(1)
Blogi
(1)
Brexit
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Deficyt budżetowy
(1)
Demografia
(1)
Diagnostyka prenatalna
(1)
Dyskryminacja w zatrudnieniu
(1)
Dzielnicowi
(1)
Dłużnicy
(1)
E-konsumenci
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomika przedsiębiorstwa
(1)
Ekorozówj
(1)
Eksport
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(3)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Chiny
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Afryka Zachodnia
(1)
Azja
(1)
Azja Wschodnia
(1)
Białoruś
(1)
Czechy
(1)
Europa Środkowo - Wschodnia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Niemcy
(1)
Region bałtycki
(1)
Rosja
(1)
Słowacja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Węgry
(1)
Śląskie, województwo ( od 1999 r.)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(21)
Podręcznik
(10)
Monografia
(6)
Czasopismo naukowe
(2)
Opracowanie
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(32)
Zarządzanie i marketing
(21)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Transport i logistyka
(1)
106 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1.Stan badań nad innowacyjnością jako czynnikiem poprawy konkurencyjności gospodarki: Główne pojęcia konkurenycjności. Dostosowanie do zmian strukturalnych - trwała cecha konkurencyjności. Innowacje- czynnik wzrostu konkurencyjności. Instytucjonalna teoria polityki przemysłowej. Metody pomiaru oparta na klastrach. 2.Wzrost znaczenia innowacji w polityce zwiększania konkurencyjności. Parki przemysłowe, naukowo-technologiczne i klastry. 3.Polityka zwiększania konkurencyjności w Polsce: Założenia polityki przemysłowej. Polityka wobec małych i średnich przedsiebiortsw. Polityka proinnowacyjna. Programy restrukturyzacji przemysłu - przykłady. Ocena Komisjii Europejskiej i OECD. Sektorowy program operacyjny - wzrost konkurencyjności przedsiebiorstw, lata 2004-2006 (SPO-WKP). 4.Innowacyjność jako czynnik poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki: Reformy strukturalne lat 90. POmoc publiczna jako czynnik zmian konkurencyjności polskiej gospodarki. Pozycja konkurencyjna Polski na przełomie XX i XXI w. Uwarunkowania wzrostu innowacyjności w pOlsce. Stan przygotowania Polski do rozwoju gospdarki opartej na wiedzy (GOW). Szanse zwiększenia konkurencyjności gospodarki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu terytorialnego / Magdalena Florek. - Wyd. 3 zm. - Poznań : Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2013. - 185, [1] s. : rys., tab. ; 24 cm.
Istota, źródła i ewolucja marketingu terytorialnego. 2. Terytorium jako specyficzny produkt. 3. Konkurencja a konkurencyjność jednostek terytorialnych. 4. Rola i pozycja strategii marketingowej w strukturze strategii jednostki terytorialnej. 5. Możliwości segmentacji w wyborze docelowych podmiotów działań marketingowych w jednostkach terytorialnych. 6. Wizerunek, marka i pozycjonowanie jednostki terytorialnej. 7. Ograniczenia aplikacji instrumentów cenowych i dystrybucyjnych w marketingu terytorialnym. 8. Promocja w marketingu terytorialnym. 9. Struktura narzędzi marketingu terytorialnego i tendencje ich rozwoju. 10. Uwarunkowania skuteczności i efektywności zastosowania marketingu w jednostkach terytorialnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Rola rynku i państwa w gospodarce polskiej, 2. Katolicka nauka społeczna wobec wyzwań współczesności - koncepcja państwa w encyklice "Centesimus Annus" Jana Pawła II, 3. Państwo opiekuńcze - powstanie, rozwój, kryzys, 4. Ustrojowa przebudowa gospodarki poslkiej, 5. Rozwój społeczno-gospodarczy i instrumenty jego realizacji, 6. Polityka zrównoważonego rozwoju, 7. Konkurencyjność gospodarki polskiej, 8. Partnerstwo publiczno-prywatne - jego istota i rozwój w Polsce, 9. Polityka ekonomiczna i jej koordynacja w krajach Unii Europejskiej, 10. Globalizacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Wprowadzenie do teorii i praktyki rozwoju regionalnego i lokalnego 2. Samorząd terytorialny w systemie władzy publicznej 3. Zarządzanie rozwojem jednostek samorządu terytorialnego 4. Finanse jednostek samorządu terytorialnego 5. Finansowanie inwestycji komunalnych i zadłużenie samorządów terytorialnych 6. Kierunki i instrumenty oddziaływania samorządu terytorialnego na rozwój regionalny i lokalny
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Śląskiej Wyższej Szkoły Zarządzania im. gen. Jerzego Ziętka w Katowicach ; nr 1/2002)
1. Źle się dzieje, ale nie w Państwie Duńskim. Kilka uwag o sytuacji w naszej gospodarce; 2. Konkurencyjny i zrównoważony rozwój gospodarki Polski w dobie integracji i globalizacji; 3. Unia Europejska przed zamierzonym rozszerzeniem; 4. Polskie przedsiębiorstwa usługowe w otoczeniu międzynarodowym; 5. Bezrobocie rejestrowane na obszarach gmin górniczych województwa śląskiego; 6. Wpływ Japonii na przemiany regionalne w Azji; 7. Czynniki wytwórcze w dobie globalizacji; 8. Gospodarka wiedzy jako segment Nowej Gospodarki; 9. Wpływ transportu na koszty przedsiębiorstwa produkcyjnego i handlowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz.I Innowacje a konkurencyjność: 1. Kapitał ludzki podstawą budowania przewagi konkurencyjnej współczesnych przedsiębiorstw, 2. Innowacje marketingowe jako narzędzie poprawy konkurencyjności przedsiębiorstwa w warunkach dynamicznych zmian, 3. Infrastruktura wsparcia przedsiębiorczości akademickiej i jej rola w podnoszeniu konkurencyjności regionu, 4. Innowacyjność w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa dystrybucji energii elektrycznej, 5. Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw budowlanych, 6. Restrukturyzacja a globalna konkurencyjność polskich przedsiębiorstw, 7. Procesy innowacyjne a zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstw, 8. Działalność badawczo-rozwojowa i innowacyjna w aspekcie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, 9. Czy można dokonać przełomu w ocenie opłacalności projektów w obszarze IT?. Cz.II Finansowanie działalności innowacyjnej i innowacje w sektorze usług finansowych: 1. Struktura finansowania innowacji w Polsce - problem luki kapitałowej, 2. Finansowanie działalności innowacyjnej przedsiębiorstw z zewnętrznych źródeł kapitałów własnych, 3. Zmiany w finansowaniu działalności B+R w przedsiębiorstwach, 4. Wybrane instrumenty wsparcia innowacyjności polskich przedsiębiorstw w latach 2007-2013, 5. Finansowanie innowacji ze srodków pomocowych Unii Europejskiej a konkurencyjność małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce, 6. Private equity i venture capital jako źródło finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce, 7. Private equity/venture capital jako źródło finansowania działalności innowacyjnej przedsiębiorstw w Polsce, 8. I-REEIT's - innowacja na rynku finansowania nieruchomości, 9. Rozwój rynku detelicznych instrumentów płatnicznych stosowanych w transakcjach internetowych, 10. Współpraca przedsiębiorstw z bankami w obszarze systemu płatniczego w Polsce w 2006 roku. - wyniki ogólnopolskiego badania ankietowego, 11. Wykorzystanie usług płatnicznych przez masowych wierzycieli w Polsce w 2006 roku, 12. Wykorzystanie innowacji bankowych przez przedsiębiorstwa sektora małych i średnich przedsiębiorstw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rozwój i charakterystyka nowego modelu „gospodarki usług” na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 2. Usługi biznesowe oparte na wiedzy w wybranych krajach Unii Europejskiej; 3. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na innowacyjność gospodarki - przegląd badań i analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 4. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - stan badań i opis metody badawczej zastosowanej w pracy; 5. Wpływ usług biznesowych opartych na wiedzy na wzrost produktywności i produkcji w gospodarce - analiza empiryczna na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej; 6. Intensywność wykorzystania w gospodarce krajowych usług biznesowych opartych na wiedzy a ich konkurencyjność międzynarodowa na przykładzie wybranych krajów Unii Europejskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; 544)
1. Konkurencyjnośc regionu BIZ, 2. Przewaga konkurencyjna regionu, 3. Koncentracja przestrzenna BIZ źródłem wzrostu produktywności pracy, 4. Rynkowa pozycja konkurencyjna regionu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konkurencyjność regionów- krótka charakterystyka; 2. Rola otoczenia biznesu a wzrost konkurencyjności regionów w Polsce; 3. Konkurencyjność w świetle klastrów i parków technologicznych; 4. Szanse i bariery tworzenia parków technologicznych; 5. Analiza parków technologicznych w Polsce; 6. Wybrane zagadnienia zarządzania parkiem technologicznycm
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie ; 17/2004)
1. Innowacje jako czynnik dynamiczności w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 2. Rola menedżera w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych w organizacji, 3. Efektywna komunikacja interpersonalna - czynnik determinujący skuteczne zarządzanie współczesną organizacją, 4. Znaczenie rynku pieniężno-kapitałowego dla rozwoju polskich przedsiębiorstw, 5.Mechanizmy przepływu wybranych instrumentów rynku finansowego w warunkach globalizacji, 6. Zmiany w polsko-rosyjskich kontaktach handlowych w warunkach członkostwa Polski w UE, 7. Konsekwencje dla turystyki przyjazdowej do Polski w związku z wprowadzeniem wiz dla Rosjan po akcesji Polski do Unii Europejskiej, 8. Transformacja systemowa a upadłość przedsiębiorstw na Ukrainie, 9. Oczekiwania i motywacje ludzi w organizacji, 10. Mierniki oceny efektywności w bibliotekach szkół akademickich a marketing biblioteczny 1. Modele finansowania przedsiębiorstw, 2. Ocena procesów logistycznych w relacji koszt-efekt (dobór narzędzi), 3. Marketing społeczny-istota i determinanty, 4. Konkurencyjność polskiej gospodarki w ocenie zagranicznych ośrodków badawczych, 5. Analiza struktury źródeł finansowania MSP w Polsce, 6. Sieci neuronowe w zarządzaniu informacją, 7. System bankowy w Rosji, 8. Tendencje w teorii i praktyce języków informacyjno-wyszukiwawczych, 9. Zarządzanie w procesie zmian (na podstawie doświadczeń w zarządzaniu Biblioteką Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej), 10. Układ księgozbioru podręcznego w WSE-I, 11. Strony internetowe ekonomiczne-pomoc zasadnicza czy marginalna
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T. 521)
1. System zarządzania przedsiębiorstwem a rozwój gospodarczy, 2. Myślenie strategiczne w zarządzaniu przedsiębiorstwem, 3. Zarządzanie wiedzą jako źródło przewagi konkurencyjnej, 4. Koncepcja systemu dynamicznego zarządzania przedsiębiorstwem, 5. Modelowanie systemu dynamicznego zarządzania, 6. Funkcjonowanie firmy oparte na modelu systemu dynamicznego zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. 1. Czynniki rozwoju gospodarki opartej na wiedzy, Cz. 2. Organizacyjne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw, Cz. 3. Prawno - finansowe uwarunkowania rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 4. Biznes elektroniczny w rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 5. technologie informacyjne i aplikacje na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, Cz. 6. Uwarunkowanie rozwoju rynku kapitałowego w Polsce, cz. 7. Suplement metodologiczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Przesłanki i cele tworzenia przedsiębiorstwa; R.2 Zasoby przedsiębiorstwa i ich wykorzystanie; R.3 System motywacyjny a konkurencyjność przedsiębiorstwa; R.4 Przedsiębiorstwo w działaniu; R.5 Drogi rozwoju przedsiębiorstw; R.6 Identyfikacja elementów przedsiębiorstwa przyszłości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Stan i prognozy rozwoju gospodarczego i ich wpływ na działania przedsiębiorstw w Polsce, 2. Makrotrendy w zachowaniach nabywców a strategia rozwoju przedsiębiorstwa, 3. Przedsiębiorstwo polskie przedsiębiorstwem unijnym, 4. Chiny - szanse i zagrozenia dla polskich przedsiębiorstw, 5. Znaczenie planowania i myślenia strategicznego w budowaniu nowoczesnej komunikacji marketingowej, 6. Strategiczny trójkąt - strategia, procesy, projekty, 7. Sposoby budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa, 8. Kreatywność a zdobywanie przewagi konkurencyjnej, 9. Skuteczność komunikacji indywidualnej w programach lojalnościowych, 10. Skuteczne przywództwo źródłem przewagi konkurencyjnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz.I Region Morza Bałtyckiego - czynniki konkurencyjności: 1. Konkurencyjność gospodarek w regionie Morza Bałtyckiego, Cz.II Niektóre uwarunkowania wzrostu konkurencyjności wybranych gospodarek bałtyckich: 1. Strategia Gazpromu w państwach Morza Bałtyckiego, 2. Sektor energetyczny Litwy: stan dzisiejszy i strategia rozwoju, 3. Polityka handlowa państwa regionu Morza Bałtyckiego a międzynarodowa konkurencyjność ich gospodarek, 4. Dwa lata członkowstwa - handel zagraniczny Estonii, Litwy oraz Łotwy po wejściu do Unii europejskiej. Znaczenie Polski w obrotach handlowych tych panstw, 5. Bezpośrednie inwestycje zagraniczne a konkurencyjność. Analiza przypadku AS Elcoteq Tallinn, 6. Dania i Litwa. Benchmarking w zakresie międzyanrodowej konkurencyjności kraju, 7. Rosnące znaczenie badań nad konkurencyjnością. Podsumowanie dyskusji, Cz.III Innowacyjność i sieci edukacyjne w subregionie wschodniego Bałtyku: 1. Podnoszenie regionalnej konkurencyjności Polski, 2. Znaczenie ITC w generowaniu zdolności konkurencyjnej regionów przygranicznych. studia przypadków, 3. Innowacyjność gospodarek na pograniczu polsko-rosyjskim. analiza porównawcza, 4. Miejsce obwodu kalingradzkiego w bałtyckiej oraz międzynarodowej sieci współpracy edukacyjnej i naukowo-badawczej (na przykładzie Rosyjskiego Państwowego Uniwersytetu im. I. Kanta), 5. System edukacj Finlandii - czynniki sukcesu, 6. Bałtyckie powiązania sieciowe ze szczególnym uwzględniemiem sektora edukacji. stan i perspektywy rozwoju, 7. innowacyjność i sieci edukacyjne w subregionie wschodniego Bałtyku. Podsumowanie dyskusji, Cz.IV Białoruś - czynniki konkurencyjności gospodarki: 1. Konkurencyjność i innowacyjność gospodarki Białorusi, 2. Pakiet reform dla Białorusi. Jak pokonać lukę w konkurencyjności, 3. Narodowe systemy innowacyjne Polski i Białorusi w kontekście udziału w procesie internacjonalizacji usług badawczo-rozwojowych, 4. Innowacyjny rozwój rynku pracy w Republice Białorusi jako czynnik wzmacniający konkurencyjność kraju, 5. Czynniki konkurencyjności gospodarki Białorusi. Podsumowanie dyskusji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
1. Przedsiębiorczość i konkurencyjność a rozwój regionalny. Podstawy teoretyczne i metodologiczne, 2. Lokalne środowiska przedsiębiorczości, konkurencyjności i rozwoju. Pojęciowe i metodologiczne podstawy strategicznej analiza współzależności, 3. Konkurencyjność regionów w ujęciu teoretycznym. Próba oceny poziomu konkurencyjności regionów w Polsce, 4. Czynniki wpływające na atrakcyjność polskich regionów a polityka spójności europejskiej (na przykładzie śląska), 5. Dynamik przedsiębiorczości w krajach kohezji, 6. Proces globalizacji i jego wpływ na rozwój przedsiębiorczości i konkurencyjności regionu Warmii i Mazur, 7. Innowacyjność przedsiębiorstw w województwie łódzkim, 8. Rola terytorium w strategiach rozwoju przedsiębiorstw międzynarodowych. Analiza wybranych przypadków w regionie łódzkim, 9. Konkurencyjność wrocławskiego obszaru metropolitalnego na tle dolnego śląska, 10. Infrastruktura drogowa jako czynniki atrakcyjności inwestycyjnej regionu dolnego śląska, 11. Przedsiębiorczość i konkurencyjność w kontekście rozwoju regionu transgranicznego w polityce województwa śląskiego i miast aglomeracji górnośląskiej, 12. Przedsiębiorczość i konkurencyjność a rozwój regionu transgranicznego Górny Śląski północne Morawy, 13. Polsko-ukraiński region transgraniczny a polityka spójności Unii europejskiej, 14. Rozwój województwa warmińsko-mazurskiego w/w aspekcie polityki spójności dla regionów transgranicznych Unii Europejskiej, 15. Innowacyjny charakter regionu przygranicznego na przykładzie województwa lubuskiego, 16. Przedsiębiorczość sektora publicznego w strukturach samorządu terytorialnego, 17. Konsumpcja miejsca jako czynnik motywujący lokalną przedsiębiorczość, 18. Kapitał społeczny jako źródło siły lokalnych i regionalnych środowisk przedsiębiorczości, 19. Kształtowanie przedsiębiorczości lokalnej w pobudzaniu potencjału wewnętrznego gminy,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Czynniki konkurencyjności regionów w dobie globalizacji i integracji regionalnej. Kluczowe znaczenie technologii informacyjnych. 2. Znaczenie e-administracji, e-zdrowia oraz e-edukacji dla konkurencyjności regionów. 3. Rola technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w rozwoju przedsiębiorczości regionalnej oraz międzynarodowej. 4. Czynniki wzrostu oraz źródła przewag konkurencyjnych regionów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wpływ nauki i techniki na gospodarkę. Cechy rozwoju działalności badawczo-rozwojowej i zarządzania, 2. Produkty innowacyjne. Ich cechy i procesy realizacji, 3. Instytucjonalni realizatorzy działalności badawczo-rozwojowej i innowacyjnej. Systemy zarządzania i współpracy, 4. Kierunki zwiększania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłowych, 5. Ogólna charakterystyka procesów decyzyjnych w działaniach innowacyjnych, 6Analiza funkcjonalno-strukturalna (AFS) wyrobu, 7. Działania związane z projektowaniem i badaniem wyrobu, 8. Techniki twórczego myślenia w procesie rozwiązywania problemu, 9. Zastosowanie wybranych technik wartościowania w proces ach decyzyjnych, 10. Projektowanie procesów technologicznych z zastosowaniem techniki analizy cech (AC), 11. Ogólna charakterystyka problemów wzornictwa przemysłowego, 12.Ogólna charakterystyka systemu działania w za kresie projektowania wyrobów i procesów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Źródła i rozwój zarządzania strategicznego; R.2 Koncepcje formułowania strategii przedsiębiorstwa oraz analiza strategiczna; R.3 Metoda SWOT oraz modele portfelowe formułowania strategii przedsiębiorstwa; R.4 Konkurencyjność przedsiębiorstw, sektorów, krajów oraz zasobów i umiejętności; R.5 Koncepcje źródeł przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa strategia konkurencji; R.6 Strategie wzrostu i rozwoju firmy wyspecjalizowanej; R.7 Strategie dywersyfikacji działalności przedsiębiorstwa; R.8 Fuzje i przejęcia oraz alianse strategiczne; R.9 Umiędzynarodowienie oraz globalizacja przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Zdzisław Pierścionek. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2011. - 503, [1] s. ; rys., tab. ; 24 cm.
1. Podstawy zarządzania strategicznego: Tradycyjne i nowe koncepcje zarządzania strategicznego; Proces zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie; Analiza strategiczna przedsiębiorstwa i jego otoczenia; Analityczne metody formułowania strategii przedsiębiorstwa; Procesy wdrażania, kontroli oraz weryfikacji strategii; 2. Konkurencyjność oraz strategie konkurencji przedsiębiorstwa- poziom strategicznych jednostek biznesu: Kategorie konkurencyjności w gospodarce i w przedsiębiorstwie; Rynkowe i zasobowe strategie konkurencji oraz procedury ich budowy; Koncepcje źródeł konkurencyjności przedsiębiorstwa; 3. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa- poziom zarządzania korporacją: Typy i rodzaje strategii rozwoju przedsiębiorstwa; Strategie specjalizacji oraz dywersyfikacji przedsiębiorstwa; Umiędzynarodowienie i globalizacja przedsiębiorstwa; 4. Strategie tworzenia i rozwoju sieci przedsiębiorstw- poziom zarządzania siecią: Sieci przedsiębiorstw oraz strategie ich tworzenia i rozwoju; Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw oraz alianse strategiczne; 14. Strategie outsourcingu produkcji i usług.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej