Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(50)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(50)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(35)
dostępne
(22)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Czytelnia
(35)
Autor
Gasparski Wojciech (1936-2022)
(8)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936-2021)
(4)
Dietl Jerzy (1927-2021)
(3)
Lewicka-Strzałecka Anna
(3)
Rok Bolesław
(2)
(Red.) Bożena Borkowska
(1)
Baszkowski Adam
(1)
Berger Peter L
(1)
Bylok Felicjan
(1)
Bąk Dariusz
(1)
Chryssides George D
(1)
Cmok Jarosław
(1)
Czerniak Adam
(1)
Czul Karolina
(1)
Dołęgowski Tomasz
(1)
Gajdzik Bożena
(1)
Gerus Ewa
(1)
Gosztyła Małgorzata
(1)
Gurdek Magdalena (1977- )
(1)
Hampden-Turner Charles
(1)
Hoc Stanisław (1948- )
(1)
Huntington Samuel P
(1)
Jabłońska-Bonca Jolanta (1953- )
(1)
Jung Marcin (1979- )
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kaler John H
(1)
Kamińska-Radomska Irena
(1)
Karolak Stefan J
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Kietliński Krzysztof
(1)
Klimczak Bożena
(1)
Koroluk Sławomir
(1)
Korten David C
(1)
Kuc Iwona
(1)
Kurczewska Agnieszka
(1)
Manderla Aleksandra
(1)
Markiewicz Katarzyna
(1)
Masewicz Walery
(1)
Mering Leszek
(1)
Michnowski Lesław
(1)
Migoń Mieczysław P
(1)
Motak Dominika
(1)
Myśliwiec Grzegorz
(1)
Nawrot Bogumiła
(1)
Nowara Piotr
(1)
Nowicka-Jasińska Monika
(1)
Olejnik Rafał
(1)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(1)
Pełka Bogusław (1928-2003)
(1)
Pietrzkiewicz Tadeusz
(1)
Pietrzkiewicz Tadeusz (1911-2005)
(1)
Podgórska Barbara
(1)
Powałowski Andrzej (1951- )
(1)
Prusak Feliks (1939- )
(1)
Przygoda Michał
(1)
Przyłębski Andrzej
(1)
Reyes Victor Martinez
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Siewierski Jacenty
(1)
Sikora Jan (1947- )
(1)
Sikołowska Julita
(1)
Simbierowicz Hanna
(1)
Simmel Georg (1858-1918)
(1)
Sowinski Grzegorz
(1)
Sowiński Sławomir (1968- )
(1)
Sroka Robert
(1)
Stabryła Adam (1942- )
(1)
Szot-Gabryś Teresa
(1)
Szulczewski Grzegorz
(1)
Trompenaars Fons
(1)
Walkowiak Jerzy
(1)
Wartecka-Ważyńska Agnieszka
(1)
Wasilkowski Andrzej
(1)
Wawer Monika
(1)
Weber Max
(1)
Wiankowska-Ładyka Zofia
(1)
Wielomski Adam
(1)
Wojtczak-Szyszkowski Jerzy Andrzej
(1)
Woroniecki Paweł
(1)
Wyleżoł Anna
(1)
Wąsik Marek
(1)
Zakrzewska-Bilewska Agnieszka
(1)
Zamiara Krystyna
(1)
Zatorski Tadeusz
(1)
Łuczka Dagmara
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(51)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(51)
angielski
(1)
Temat
Etyka biznesu
(29)
Gospodarka
(11)
Etyka zawodowa
(7)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(7)
Gospodarka kapitalistyczna
(6)
Zarządzanie
(6)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Menedżerowie
(4)
Ryzyko
(4)
Cyberprzestępczość
(3)
Globalizacja
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Ryzyko gospodarcze
(3)
Administracja
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka globalna
(2)
Etyka społeczna
(2)
Informacja gospodarcza
(2)
Konkurencja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Nauki ekonomiczne
(2)
Organizacja
(2)
Prawa człowieka
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość (postawa)
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Religia
(2)
Rynek pracy
(2)
Ryzyko finansowe
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Savoir-vivre
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Studenci
(2)
Antropolgia filozoficzna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Apartheid
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Buddyzm
(1)
Budownictwo mieszkaniowe
(1)
Cybernetyka
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dobro pacjenta (etyka lekarska)
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Etyka
(1)
Filozofia ekologiczna
(1)
Finanse
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gospodarka narodowa
(1)
Gospodarka okrężna
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Grupy nacisku
(1)
Handel
(1)
Hinduizm
(1)
Ideologia
(1)
Indie
(1)
Intencjonalność
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Judaizm
(1)
Język łaciński
(1)
Kadry
(1)
Kapitalizm
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt palestyńsko-izraelski
(1)
Konfrontacja (prawo)
(1)
Konfucjanizm
(1)
Konstytucja
(1)
Kontratypy (prawo)
(1)
Kooperatywy mieszkaniowe
(1)
Kraje rozwijające się
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Kultura materialna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Mediacja rówieśnicza
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Migracje
(1)
Misja przedsiębiorstwa
(1)
Międzynarodowy Trybunał Karny
(1)
Model biznesowy
(1)
Motywacja pracy
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Nadużycie prawa podmiotowego
(1)
Naprawienie szkody
(1)
Nauczanie
(1)
Nauka
(1)
Nauka społeczna kościola katolickiego
(1)
Nauki polityczne
(1)
Nauki społeczne
(1)
Nielegalne wysypiska odpadów
(1)
Niemcy
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Temat: czas
1989-2000
(2)
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Afryka
(1)
Chile
(1)
Chiny
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Europa
(1)
Izrael
(1)
Kanada
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Palestyna
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Podręcznik
(11)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Materiały konferencyjne
(4)
Monografia
(3)
Poradnik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(31)
Filozofia i etyka
(22)
Zarządzanie i marketing
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Historia
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
52 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Istota uwarunkowania prowadzenia działalności gospodarczej: Przedsiębiorczość, przedsiębiorca i przedsiębiorstwo; Formalnoprawne i organizacyjne aspekty podejmowania działalności gospodarczej; Cele działania współczesnego przedsiębiorstwa; Kategorie zasobów w działalności przedsiębiorstwa; Uwarunkowania biznesu związane z lokalizacją; Społeczna odpowiedzialność biznesu; 2. Czynniki warunkujące model biznesowy: Pojęcie i istota modelu biznesowego; Model procesowy czy projektowy?; Powiązania dostawcami i odbiorcami; Uwarunkowania strategiczne w kształtowaniu modelu biznesowego; „Wąskie gardło” jako przyczyna restrukturyzacji przedsiębiorstwa; Granice wzrostu przedsiębiorstwa. Konieczność przeformułowania; 3. Kształtowanie modeli biznesowych: Konstruowanie modelu biznesowego; Istotne sfery zarządzaniu w kształtowaniu modelu biznesowego; Model biznesowy w zarządzaniu bezpieczeństwem finansowym podmiotu; Koncepcje rozwoju biznesu; Zakończenie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
(Etyka)
Dedykacja; Wprowadzenie; Rozdział 1. Aktualne wyzwania rynkowe i społeczne dla etyki biznesu: Megatrendy społeczno-gospodarcze i ich wpływ na sposób wyznaczania standardów etyki biznesu; Sztuczna inteligencja i przemysł 4.0; Znikające i pojawiające się zawody oraz związane z tym zjawiskiem dylematy moralne; Problemy z nowymi modelami biznesowymi; Gospodarka w obiegu zamkniętym i zmiany klimatyczne; Nierozwiązane problemy z outsourcingiem; Odpowiedzialne inwestowanie; Elektromobilność i smog; Wpływ zmian w postrzeganiu koncepcji państwa narodowego na etykę biznesu; Podsumowanie. Rozdział 2. Branże i orga­nizacje branżowe: Organizacje branżowe oraz samoregulacja biznesowa w literaturze międzynarodowej; Metoda prowadzenia badań; Poziomy gospodarki; Teoria struktury i definicja branży; Podstawy prawne i charakterystyka orga­nizacji branżowych; Etyka biznesu w dokumentach formalnych organizacji pracodawców; Zagadnienia etyczne w pozostałych zrzeszeniach biznesowych; Podsumowanie. Rozdział 3. Zasada pomocniczości jako fundament definiujący powinności i możliwości organizacji branżowych: Zasada pomocniczości i orga­nizacje branżowe – uwagi wstępne; Historia zasady subsydiarności; Powrót do idei subsydiarności; Rozumienie pomocniczości; Społeczna rola zasady subsydiarności; Znaczenie zasady pomocniczości w Unii Europejskiej i w Polsce; Personalistyczne ramy dla stosowania zasady pomocniczości na rynku; Problem precyzji zasady pomocniczości; Zasada pomocniczości a rola orga­nizacji branżowych. Rozdział 4. Organizacje branżowe jako krytyk społeczny i zbiorowy przywódca: Krytyka społeczna; Znaczenie wspólnoty dla krytyki społecznej; Problem różnicy, pluralizmu i relatywizmu w krytyce społecznej; Model krytyka społecznego Michaela Walzera; Metoda interpretacji; Uwagi na temat filozofii hermeneutycznej; Aspekty metody interpretacji Michaela Walzera; Ograniczenia orga­nizacji branżowych jako krytyka społecznego; Główne argumenty za organizacjami branżowymi jako krytykiem społecznym. Rozdział 5. Samoregulacja branżowa narzędziem do wyznaczania standardów etyki biznesu: Samoregulacja – uwagi wstępne; Psychologiczne aspekty samoregulacji; Samoregulacja zawodowa inspiracją samoregulacji branżowej; Definicje i klasyfikacje samoregulacji; Samoregulacja w polityce Unii Europejskiej; Cechy skutecznej samoregulacji; Motywy i korzyści wdrażania samoregulacji; Samoregulacja jako przejaw realizacji soft law w gospodarce? Rozdział 6. Model samoregulacji branżowej: Etap 1 – Identyfikacja wyzwania moralnego będącego przedmiotem samoregulacji; Etap 2 – Ocena możliwości realizacji skutecznej samoregulacji; Etap 3 – Zaangażowanie interesariuszy; Etap 4 – Kodeks etyki; Etap 5 – Infrastruktura samoregulacji etycznej; Etap 6 – Rewizja samoregulacji; Zakończenie; Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Katedry Nauk Ekonomicznych / Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji w Bytomiu ISSN 1642-980X ; Nr 1-2/2005)
1. Wyzwania rynku pracy w dobie globalizacji, 2. Wybrane zagadnienia rynku pracy w Polsce i w krajach Unii Europejskiej, 3. Charakterystyka zagrożeń w środowiski pracy i metody ich zwalczania, 4. Mobbing w środowisku pracy - wybrane zagadnienia, 5. O przedmiocie rachunkowości zarządczej, 6. Kierunki działań usprawniających system monitoringu w małych i średnich przedsiębiorstwach, 7. Szanse i zagrożenia dla polskiego rolnictwa w wyniku integracji europejskiej, 8. Promocja i komunikacja społeczna narzędziem kształtowania świadomości ekologicznej społeczności lokalnych, 9 .Rola etyki w społecznej gospodarce rynkowej, 10. Sylwetki wielkich ekonomistów - Francqois Quesnay (1694-1774)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 330 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1. Przedmiot nauk o zarządzaniu: 1.1. Geneza nauk o zarządzaniu; 1.2. Systematyka nauk o zarządzaniu; 1.3. Pojęcie organizacji; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.4. Definicja pojęcia zarządzania i terminów zbliżonych; 1.5. Podstawowe zasady organizacji i zarządzania. Rozdział 2. Organizacja w otoczeniu rynkowym jako obiekt zarządzania: 2.1. Ogólne modele organizacji; 2.2. Typologia organizacji i ich cele; 2.3. Otoczenie rynkowe organizacji i jego struktura; 2.4. Podejście systemowe i holistyczne; 2.5. Rynkowy wymiar zarządzania organizacją. Rozdział 3. Struktury organizacyjne: 3.1. Pojęcie struktury organizacyjnej; 3.2. Funkcje struktury organizacyjnej; 3.3. Zasady kształtowania struktury organizacyjnej; 3.4. Przegląd współczesnych standardowych rozwiązań strukturalnych; 3.5. Kierunki zmian rozwiązań strukturalnych w gospodarce opartej na wiedzy. Rozdział 4. Zarządzanie procesowe: 4.1. Istota podejścia procesowego; 4.2. Proces zarządzania; 4.3. Struktura procesowa; 4.4. Podejście procesowe w zarządzaniu strategicznym; 4.5. Podejście procesowe w zarządzaniu operacyjnym. Rozdział 5. Procesy informacyjno-decyzyjne w zarządzaniu: 5.3. Decyzja i proces decyzyjny; 5.4. Proces informacyjno-decyzyjny; 5.5. Ogólne kryteria wyboru w podejmowaniu decyzji; 5.6. Decyzje kierownicze i modele decyzyjne; 5.7. Badania operacyjne. Rozdział 6. Ocena sprawności działania: 6.1. Działanie jako przedmiot oceny; 6.2. Sprawność działania w ujęciu prakseologicznym; 6.3. Pomiar sprawności pracy człowieka; 6.4. Jakość procesów pracy; 6.5. Ocena sprawności działania w podejściach ekonomicznych. Rozdział 7. Zarządzanie strategiczne: 7.1. Geneza zarządzania strategicznego; 7.2. Pojęcie i ewolucja zarządzania strategicznego; 7.3. Szkoły i nurty w zarządzaniu strategicznym; 7.4. Zasady zarządzania strategicznego; 7.5. Wizja i misja; 7.6. Cele; 7.7. Strategia; 7.8. Proces zarządzania strategicznego. Rozdział 8. Systemy wczesnego ostrzegania i zarządzanie kryzysowe: 8.1. Pojęcie systemu wczesnego ostrzegania; 8.2. Analiza słabych sygnałów; 8.3. Projektowanie systemu wczesnego ostrzegania; 8.4. Pojęcie kryzysu i jego rodzaje; 8.5. Zarządzanie w warunkach kryzysu. Rozdział 9. Zarządzanie ryzykiem: 9.1. Pojęcie ryzyka; 9.2. Ryzyko a prawdopodobieństwo; 9.3. Klasyfikacja ryzyka; 9.4. Uniwersalna formuła zarządzania ryzykiem; 9.5. Metody wykorzystywane w zarządzaniu ryzykiem; 9.6. Przykład systemu oceny ryzyka w przedsiębiorstwie. Rozdział 10. Podejścia i metody badawcze w organizowaniu: 10.1. Istota i stadia organizowania; 10.2. Systematyka metod organizatorskich; 10.3. Ogólne metodyki organizowania; 10.4. Przegląd klasycznych metod i technik organizatorskich; 10.5. Współczesne kierunki metodologii badań organizatorskich. Rozdział 11. Przedmiot i zakres zarządzania zasobami ludzkimi: 11.1. Istota zarządzania zasobami ludzkimi i jego znaczenie dla funkcjonowania i rozwoju organizacji; 11.2. Początki zarządzania zasobami ludzkimi i jego rozwój; 11.3. Współczesne modele zarządzania zasobami ludzkimi; 11.4. Funkcje zarządzania; 11.5. Kształtowanie potencjału pracy w organizacji. Rozdział 12. Specyfika pracy kierowniczej: 12.1. Istota czynności kierowniczych; 12.2. Składniki zarządzania; 12.3. Hierarchia stanowisk kierowniczych; 12.4. Ewolucja ról kierowniczych; 12.5. Style zarządzania. Rozdział 13. Zarządzanie kompetencjami i kapitałem intelektualnym: 13.1. Istota kompetencji pracowniczych; 13.2. Kluczowe kompetencje przedsiębiorstwa a kompetencje indywidualne; 13.3. Kształtowanie kluczowych kompetencji organizacji; 13.4. Specyfika funkcji zarządzania w dziedzinie kompetencji indywidualnych; 13.5. Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa; 13.6. Struktura kapitału intelektualnego. Rozdział 14. Ergonomiczne uwarunkowania procesów pracy: 14.1. Ergonomia jako nauka stosowania; 14.2. Organizacja procesu pracy w układzie ergonomicznym; 14.3. Środowisko pracy; 14.4. Zmęczenie; 14.5. Zarządzane układami ergonomicznymi w procesach pracy; 14.6. Ergonomia stanowiska komputerowego. Rozdział 15. Organizacja działalności operacyjnej: 15.1. Istota zarządzania operacyjnego; 15.2. Model zarządzania operacyjnego; 15.3. Zakres przedmiotowy zarządzania operacyjnego; 15.4. Struktura i otoczenie systemu działalności operacyjnej; 15.5. Rola technologii w systemie działalności operacyjnej; 15.6. Kryteria oceny funkcjonowania systemów działalności operacyjnej. Rozdział 16. System logistyczny: 16.1. Pojęcie logistyki; 16.2. Zakres działalności logistycznej; 16.3. Struktura systemu logistycznego; 16.4. Typologie systemów logistycznych; 16.5. Charakterystyka podsystemów logistyki; 16.6. Przepływy towarowe i informacyjno-decyzyjne w logistyce; 16.7. Zastosowanie metod ilościowych w działalności logistycznej. Rozdział 17. Zarządzanie jakością: 17.1. Pojęcie jakości i zarządzania jakością; 17.2. Model TQM; 17.3. Normatywne systemy zarządzania jakością; 17.4. Zasady zarządzania jakością według norm ISO; 17.5. Instrumenty wspomagające zarządzanie jakością. Rozdział 18. Zarządzanie projektami: 18.1. Pojęcie projektu; 18.2. Typy i rodzaje projektów; 18.3. Specyfika zarządzania projektami; 18.4. Strukturalne modele zarządzania projektami; 18.5. Cykl projektowo-realizacyjny; 18.6. Zarządzanie ryzykiem projektu. Rozdział 19. Organizacja systemów zarządzania wiedzą: 19.1. Wiedza jako czynnik przewagi konkurencyjnej; 19.2. Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie; 19.3. Wspomaganie informatyczne systemu zarządzania wiedzą; 19.4. Doskonalenie struktury organizacyjnej pionu informacji; 19.5. Współpraca instytucjonalna. Instytucje sieciowe; 19.6. Infrastruktura informatyczna i komunikacyjna. Rozdział 20. Wspomaganie informatyczne zarządzania: 20.1. Typy systemów informatycznych zarządzania; 20.2. Zintegrowane systemy informatyczne i hurtownie danych; 20.3. Systemy CRM i e-biznes; 20.4. Wspomaganie informatyczne zarządzania informacjami i wiedzą. Rozdział 21. Zarządzanie informacjami i komunikacją: 21.1. Specyfika zarządzania informacjami; 21.2. Istota i sposoby komunikowania się; 21.3. Style i techniki komunikowania się. Rozdział 22. Rozwój i zarządzanie zmianami: 22.1. Przesłanki rozwoju i zmian organizacyjnych; 22.2. Zakres rozwoju i zmian w organizacji; 22.3. Modele rozwoju i organizacji; 22.4. Istota zarządzania zmianami; 22.5. Systemowe podejście do zarządzania zmianą; 22.6. Metodyka wprowadzania zmian w organizacji. Rozdział 23. Organizacja ucząca się: 23.1. Pojęcie organizacji uczącej się i jej cechy; 23.2. Funkcjonowanie organizacji uczącej się; 23.3. Poziomy strukturalnego uczenia się; 23.4. Modele i koncepcje organizacji uczącej się; 23.5.Międzynarodowa Naukowa Sieć Tematyczna Technologii Środowiskowych ENVITECH-Net jako organizacja ucząca się. Rozdział 24. Zarządzanie w warunkach globalizacji: 24.1. Istota procesu globalizacji; 24.2. Strategie zarządzania w warunkach globalizacji; 24.3. Kierunki rozwoju struktur organizacyjnych przedsiębiorstw globalnych; 24.4. Alians strategiczny. Rozdział 25. Nadzór korporacyjny: 25.1. Geneza nadzoru korporacyjnego; 25.2. Podstawowe definicje; 25.3. Wybrane koncepcje nadzoru korporacyjnego; 25.4. Obszary zastosowań praktycznych, Rozdział 26. Etyczny i kulturowy kontekst zarządzania: 26.1. Etyczny wymiar gospodarowania; 26.2. Kodeks etyczny; 26.3. Kultura jako determinanta działalności biznesowej, Rozdział 27. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa: 27.1. Pojęcie społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.2. Przesłanki wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności; 27.3. Model zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa; 27.4. Proces wdrażania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.5. Narzędzia kształtowania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa; 27.6. Społeczna odpowiedzialność jako szansa na zrównoważony rozwój organizacji. Rozdział 28. Nowe kierunki rozwoju nauk o zarządzaniu: 28.1. Determinanty funkcjonowania organizacji w XXI w.; 28.2. Współczesne podejścia teoretyczne w zarządzaniu; 28.3. Wybrane obszary zastosowań nowych koncepcji zarządzania. Aneks. Literatura. Spis tabel. Spis rysunków. Indeks rzeczowy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Istota procesu zarządzania; 2. Organizacja i jej miejsce w otoczeniu; 3. Ewolucja nauk o zarządzaniu; 4. Role i kompetencje menedżerskie; 5. Planowanie w organizacji; 6. Strategia przedsiębiorstwa; 7. Podejmowanie decyzji; 8. Organizowanie działalności przedsiębiorstwa; 9. Typy struktur organizacyjnych; 10. Podstawy motywowania pracowników; 11. Metody i narzędzia motywowania personelu; 12. Przywództwo i style kierowania; 13. Kontrola w organizacji; 14. Komunikacja w zarządzaniu; 15. Kulturowy kontekst zarządzania; 16. Etyka i społeczna odpowiedzialność biznesu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.1 Uwagi na tle pojęcie konsument; R.2 Ochrona konkurencji i zbiorowych interesów konsumentów; R.3 Nieuczciwa konkurencja jako czynnik godzący w prawa konsumenckie; R.4 Ochrona konsumentów przed produktami niebezpiecznymi; R.5 Ochrona konsumentów przed wyborami i przyrządami niespełniającymi wymagań technicznych i normatywnych; R.6 Odpowiedzialność za produkt niebezpieczny; R.7 regulacje wzorców umownych; R.8 Treść umów konsumenckich (niedozwolone postanowienia umowne); R.9 Regulacja prawna umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa oraz umów zawieranych na odległość; R.10 Sprzedaż konsumencka; R.11 Rękojmia i gwarancja; R.12 Ustawa o kredycie konsumenckim; R.13 Prawo okresowego korzystania z nieruchomości (timesharing); R.14 Regulacja prawna usług turystycznych; R.15 Instytucje i organizacja ochrony konsumentów; R.16 Ochrona informacji dot. konsumentów; R.17 Reglamentacja cen jako system ochrony konsumentów R.18 Procedury publicznoprawnej ochrony konsumentów; Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie. Prawo ; Zeszyt 3)
Artykuły: - Prawo drogowskazem życia człowieka; - O sympatii, czyli o poszukiwaniu natury prawa rzymskiego; - Prawo międzynarodowe i stosunki z zagranicą w nowej Konstytucji Polskiej z 2 kwietnia 1997 r.; - Przemiany ubezpieczenia społecznego; - Położenie prawne związków zawodowych w świetle nowych regulacji prawnych; - Koncepcje neofeudalne w osiemnastowiecznej Francji; - Karnoprawna ochrona tajemnicy przedsiębiorstwa. Recenzje; Sprawozdania naukowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 340 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cz. I Społeczne aspekty zarządzania: 1. Paradoksy zarządzania potencjałem społecznym w czasach hiperkonkurencji, 2. Outplacement jako narzędzie polityki personalnej organizacji w procesie restrukturyzacji zatrudnienia, 3. Zarządzanie organizacją w warunkach kryzysu, 4. Kształtowanie kultury organizacyjnej w związku ze zmianami w organizacji, 5. Pułapki różnorodności. Zarządzanie zróżnicowaniem w organizacjach, 6. Problemy społeczne wdrożeń systemów informatycznych, 7. System zarządzania wiedzą w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa, 8. Koncepcja benchamrkingu w zarządzaniu potencjałem ludzkim, 9. Motywacyjna rola wizji w przedsiębiorstwie, 10. Oblicza modelu kompetencji w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 11. Aspekt społeczny w Zarządzaniu Jakością - o potrzebie racjonalizmu, 12. Wyznaczniki awansów zawodowych kobiet w świetle badań empirycznych. Cz. II Kontrakt psychologiczny: 13. Kontrakt psychologiczny jako podstawa budowania kultury organizacyjnej, 14. Autorytet przełożonego w relacjach zawodowych, 15. Efektywna komunikacja warunkiem sprawnego zarządzania, 16. analiza systemu komunikacyjnego w organizacji, 17. Komunikacja w trakcje fuzji na przykładzie BP Polska Sp. z o.o., 18. Techniki PR wewnętrznego, 19. Programy praca-życie, 20. Strategie radzenia sobie z zespołem wypalenia zawodowego, 21. Zjawisko stresu we współczesnych organizacjach, 22. Wybrne cechy osobowości menedżera i ich odniesienie do procesu kierowania grupą pracowniczą w oparciu o wyniki badań empirycznych. Cz. III Prawo i etyka pracy; 23. Wybrane problemy współczesnego prawa pracy, 24. Leasing pracowniczy w świetle nowych przepisów, 25. Etyczny wymiar relacji międzyludzkich. Cz. IV Aspekty finansowe w strategii personalnej: 26. Koszty pracy i controlling personalny w zarządzaniu zasobami ludzkimi, 27. Pomiar kapitału intelektualnego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65.01 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65.01 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.4, Nr 4 (2004). - Kraków : Księgarnia Akademicka, 2004. - 171 s. : tab. ; 24 cm.
(Państwo i Społeczeństwo / Krakowska Szkoła Wyższa im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego ; red. nacz. Andrzej Kapiszewski ; R.4, Nr 4 (2004))
1. Nauki polityczne. Być Polakiem i Europejczykiem. Badania tożsamości młodzieży szkolnej; Powojenne migracje oraz ich wpływa na wzrost znaczenia obcokrajowców w strukturze demograficznej państw Unii Europejskiej; Zachodnioniemieckie tygodniki "Die Zeit" i "Rheinisher Merkur" jako przykłady prasy opiniotwórczej; Wpływ organizacji samorządu gospodarczego na rozwój regionów w krajach zachodnich Unii Europejskiej. 2. Historia, historia idei. O życiu i karierze politycznej, naukowej i zawodowej Stanisława Madeyskiego 1841-1919; Jana N. Horaina, Prawidła policyjne; Wolność człowieka w ujęciu Ojca Świętego Jana Pawła II; Czas a moralność - czas na moralność. 3. Nauki ekonomiczne. Reguły podejmowania skutecznych decyzji w zarządzaniu organizacjami; Problem warunkowości pomocy krajom rozwijającym się. Model równoległy Nasha; System controllingu w ochronie zdrowia. 4. Varia. Międzynarodowy system ochrony i gwarancji praw jednostki. Zarys problematyki; Andrzej Frycz Modrzewski - ortograficzna wątpliwość usunięta; Bartosz Smolik, "Myśl polityczna Wojciecha Wasiutyńskiego"; Jacek Krall, "Reklama".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Etyka gospodarcza religii światowych wobec kryzysu i problemów globalizacji: Religie a gospodarka i kryzys gospodarczy; Główne religie światowe a Zycie gospodarcze; Religie a kształtowanie się współczesnego spojrzenia na etykę w gospodarce i biznesie; Koncepcja kapitalizmu globalnego i aliansowego Johna Dunninga- wybrane aspekty ekonomiczne, etyczne i religijne; Religia- gospodarka- kryzys w świetle nauczania Jana Pawła II i Benedykta XVI. Koncepcja rozwoju integralnego; Dyskusja o roli duchowności w kształtowaniu etosu gospodarczego i przyszłego modelu gospodarki światowej; Wybrane współczesne ruchy i inicjatywy etyczne i religijne a rozwój gospodarczy i przezwyciężanie kryzysu; Religie a gospodarka i zjawiska kryzysowe w świetle poglądów wybranych autorów współczesnych; Religie i przywódcy religijni a kryzys; Implikacje dla Polski; 2. Chrześcijaństwo i konfucjanizm jako kulturowe stymulatory rozwoju gospodarczego. Zachód i Azja Wschodnia: Definicje kluczowych pojęć; Wzory kulturowe jako czynnik rozwoju gospodarczego; Odrodzenie religijne we współczesnym świecie; Wpływ wierzeń religijnych na motywację gospodarczą. Fenomen przemian ewolucyjnych na Zachodzie; Zachód i Azja Wschodnia: przeciwstawne wzory kulturowe; Gospodarka azjatycka na tle gospodarki zachodniej; Nierównowaga w światowej gospodarce jako przyczyna zjawisk kryzysowych; Różnice gospodarcze i kulturowe w obrębie Azji; 3. Bankowość islamska wobec globalnego kryzysu finansowego: Etyczne fundamenty bankowości islamskiej; Historia i teraźniejszość bankowości islamskiej; Przegląd badań porównujących bankowość islamska; Bankowość islamska i bankowość klasyczna a Kutki globalnego kryzysu finansowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gmina jako podmiot rynku; Produkt i jego odbiorcy; Wybrane obszary zarządzania gminą; Marketing w gminie; Wizualizacja gminy; Benchmarking gminy; Etyczny samorząd;
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 352/354 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 352/354 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ryzyko i zarządzanie ryzykiem : ujęcie interdyscyplinarne / Tadeusz T. Kaczmarek. - Wyd. 3 rozszerz. - Warszawa : Difin, 2008. - 395, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
I. Filozofia ryzyka - Nowe tendencje: Z historii badań nad ryzykiem; metodologia badań naukowych; Istota nauki opartej na doświadczeniu; Nowe tendencje i kierunki badań nad ryzykiem. II. Pojęcie, taksonomia i semantyka zdywersyfikowanego ryzyka: Stan zagadnienia; Pojęcie ryzyka; Taksonomia i typologia ryzyka; Prawo podejmowania działań obciążonych ryzykiem. III. Generalne zasady interdyscyplinarnego zarządzania ryzykiem: Określenie zasad procesu zarządzania ryzykiem; Przeciwdziałanie zdywersyfikowanemu ryzyku; Problemy związane z zarządzaniem ryzykiem w małych i średnich przedsiębiorstwach; Inne sposoby radzenia sobie wybranym rodzajem ryzyka - na przykładzie ryzyka eksportowego. IV. Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie: Sprzężenie zwrotne pomiędzy zarządzaniem ryzykiem i kierowaniem przedsiębiorstwem; Identyfikacja ryzyka w tworzonym systemie celów przedsiębiorstwa; Rola analizy ryzyka w identyfikowaniu problemów przedsiębiorstwa; Uwzględnianie ryzyka przy poszukiwaniu odpowiednich rozwiązań; Ryzyko i wybór instrumentów zarządzania ryzykiem; Kontrola jako istotny element zarządzania ryzykiem; Symptomy przedsiębiorstwa zagrożonego zdywersyfikowanym ryzykiem; Ryzyko upadłości przedsiębiorstwa - regulacje prawne. V. Rola informacji w zarządzaniu gospodarką. Społeczeństwo informacyjne: Istota współczesnej rewolucji informacyjnej; Informacja jako narzędzie diagnostyczne w gospodarce; Wiedza i informacja - paradygmat trzeciej cywilizacji; Cel gospodarczy inicjatywy "Europe" - An Information Society for All; Internet i jego znaczenie dla obywateli i państwa. VI. Ryzyko oraz przestępczość komputerowa: Wprowadzenie; Rodzaje ryzyka i przestępstw komputerowych; Analiza zagrożeń komputerowych; analiza słabych miejsc w przedsiębiorstwie; Zarządzanie ryzykiem komputerowym oraz środki zapobiegawcze; Prawo informatyczne i odpowiedzialność karna. VII. Źródła informacji ekonomicznych oraz danych o wiarygodności finansowej partnerów biznesowych: Rodzaje informacji i ich znaczenie; Podstawowe źródła informacji ekonomicznych i finansowych; Wywiadownie gospodarcze jako źródło informacji; Inne źródła informacji ekonomicznych; Źródła informacji ekonomicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej. VIII. Metody i kryteria oceny wiarygodności finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych - stosowane przez agencje ratingowe: Przyczyny zapotrzebowania na rating; Pojęcie ratingu; Globalne i lokalne agencje ratingowe; Podstawowe zadania agencji ratingowych; Dane liczbowe, wskaźniki i obszary działalności badane przy ocenie stanu gospodarki państwa oraz zależnych podmiotów gospodarczych; Rodzaje ryzyka uwzględniane przy formułowaniu ratingów; Procedura nadawania ratingów; Zasady funkcjonowania komitetów ratingowych; Oznaczenia literowe stosowane w ratingach. IX. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym: Specyficzne rodzaj ryzyka w przedsiębiorstwie produkcyjnym; Ryzyko produkcyjne; Ryzyko logistyczne; Ryzyko w badaniach i rozwoju; Proces zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwie. X. Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa: Taksonomia metod pomiaru i oceny finansowej przedsiębiorstwa; Badanie sytuacji finansowej przedsiębiorstwa przy zastosowaniu analizy wskaźnikowej; Modelowanie finansowe i zestawy wskaźników finansowych; Kryteria analizy finansowej; Zasady posługiwania się wskaźnikami w analizie finansowej; Wybrane metody oceny kondycji finansowej spółki; XI. Nowe obszary ryzyka w globalnej gospodarce: Ryzyko w globalnej gospodarce; Korporacje transnarodowe źródłem zdywersyfikowanego ryzyka; Mafijne struktury przestępcze w Europie; Nowe rodzaje ryzyka w globalnym handlu międzynarodowym. XII. Metody przeciwdziałania praniu brudnych pieniędzy: Pojęcie procederu prania pieniędzy; Regulacje międzynarodowe; Zagrożenie dla obrotu finansowego ; Metody prania brudnych pieniędzy; Funkcjonowanie zorganizowanej przestępczości kryminalnej; Zwalczanie procederu prania pieniędzy; Rola państwa w zwalczaniu prania pieniędzy; Sankcje karne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Filozofia ryzyka - nowe tendencje, 2. Pojęcie, taksonomia i semantyka zdywersyfikowanego ryzyka, 3. Generalne zasady interdyscyplinarnego zarządzania ryzykiem, 4. Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie, 5. Rola informacji w zarządzaniu gospodarką. Społeczeństwo informacyjne, 6. Ryzyko oraz przestępczość komputerowa, 7. Źródła informacji ekonomicznych oraz danych o wiarygodności finansowej partnerów biznesowych, 8. Metody i kryteria oceny wiarygodności finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych - stosowane przez agencje ratingowe, 9. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 10. Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1. Filozofia ryzyka - nowe tendencje, 2. Pojęcie, taksonomia i semantyka zdywersyfikowanego ryzyka, 3. Generalne zasady interdyscyplinarnego zarządzania ryzykiem, 4. Zintegrowane zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie, 5.Rola informacji w zarządzaniu gospodarką. Społeczeństwo informacyjne,6. Ryzyko oraz przestępczość komputerowa, 7. Źródła informacji ekonomicznych oraz danych o wiarygodności finansowej partnerów biznesowych, 8. Metody i kryteria oceny wiarygodności finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych - stosowane przez agencje ratingowe, 9. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwie produkcyjnym, 10. Zarządzanie ryzykiem finansowym przedsiębiorstwa. 11. Nowe obszary ryzyka w globalnej gospodarce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Siedem wymiarów kultury; 2. Iluzja organizacji uniwersalnej; 3. Znaczenie kultury; 4. Przestrzeganie zasad a stosunki między ludźmi; 5. Grupa i jednostka; 6. Uczucia i relacje; 7. Jak bardzo się angażujemy; 8. Jak przyznajemy status; 9. Jak zarządzamy czasem; 10. Jak odnosimy się do przyrody; 11. Kultury narodowe a kultura przedsiębiorstwa; 12. Zarządzanie firmami międzynarodowymi i ponadnarodowymi; 13. Rozwiązywanie dylematów kulturowych; 14. Republika Południowej Afryki: tęczowy naród; 15. Płeć, pochodzenie etniczne i pozycja narodowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Część I: Taoizm i konfucjanizm. 1. Podłoże socjologiczne. A. Miasto, książę i Bóg. 2. Podłoże socjologiczne. B. Państwo feudalne i prebendalne. 3. Podłoże socjologiczne. C. Administracja i ustrój agrarny. 4. Podłoże socjologiczne. D. Samorząd, prawo i kapitalizm. 5. Stan literatów. 6. Konfucjańska orientacja życia. 7. Ortodoksja i heterodoksja (taoizm). 8. Rezultat: konfucjanizm i purytanizm. Dygresja: teoria stopni i kierunków religijnego odrzucenia świata. Część II: Hinduizm i buddyzm. 1. Hinduistyczny system społeczny. 2. Ortodoksyjne i heterodoksyjne doktryny zbawienia indyjskich intelektualistów. 3. Azjatycka religijność sekt i zbawiciela. Część III: Starożytny judaizm. 1. Izraelska federacja i Jahwe. 2. Powstanie żydowskiego narodu pariasów. Dodatek: faryzeusze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Diagnoza, kryzys globalny przed którym stoimy; 2. Trwały rozwój celem strategicznym ONZ i UE; 3. Model System Życia jako cybernetyczny wkład do walki z zagrożeniem; 4. Ekohumanistyczne społeczeństwo informacyjne przyszłością świata; 5. Zarys strategii trwałego rozwoju; 6. Podstawowe wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przedsiębiorstwo w systemie nowej gospodarki, 2. Kultura nowoczesnego przedsiębiorstwa, 3. Przedsiębiorstwo jako system służący otoczeniu, 4. Perspektywy rozowju i wyzwania nowej gospodarki, 5. Studium przypadku - The Body Shop, 6. Model wytycznych CSR dla funkcjonowania przedsiębiorstw, 7. Zastosowanie koncepcji CSR w praktyce prowadzenia biznesu - przegląd badań
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Rynek konsumencki i jego determinanty rozwoju we współczesnym wysoko rozwiniętym społeczeństwie. 2. Etyka działalności gospodarczej w warunkach gospodarki wolnorynkowej. 3. Wybrane czynniki wpływające na funkcjonowanie współczesnego rynku pracy. 4. Społeczne uwarunkowania rozwoju zawodowego kobiet. 5. Wyższe wykształcenie i jego wartość w poglądach osób aktywnych zawodowo i studiujących zaocznie w uczelniach częstochowskich. 6. Uwarunkowania społeczno-kulturowe i ekonomiczne przedsiębiorczości w społeczności lokalnej. 7. Sytuacja społeczno-ekonomiczna częstochowskiego rzemiosła na rynku lokalnym w świetle badań empirycznych. 8. Społeczno-polityczne determinanty funkcjonowania samorządu lokalnego na przykładzie wybranych gmin województwa śląskiego. 9. Przestrzeń społeczna Częstochowy w świadomości jej użytkowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kształtowanie odpowiedzialności społecznej poprzez studia: Społeczeństwo mądrości; Korzyści indywidualne i korzyści wspólne z edukacji - pewniki i znaki zapytania; Non (nisi) scholae, sed vitae discimus - Ku odpowiedzialnemu nauczaniu organizacji i zarządzania; Konkurencja szkolnictwa wyższego i jej wpływ na kształtowanie oferty edukacyjnej; Wprowadzenie do komunikatów; Wpływ działalności uczelni na kształtowanie społeczne odpowiedzialnych postaw wśród absolwentów; Możliwości i ograniczania kształtowania odpowiedzialności społecznej i postaw obywatelskich studentów; Kształtowanie postaw etycznych w procesie kształcenia na kierunkach biznesowych w Polsce; Postawy społeczeństwa internetowego; Teoria i praktyka społecznej i ekologicznej odpowiedzialności przedsiębiorcy w programach nauczania i dodatkowych formach aktywizacji studentów. Rozwijanie umiejętności i kształtowanie postaw poprzez studia kierunków ekonomicznych: Organizacja i programowanie studiów ekonomicznych; Wartości dodane przez uczelnie w procesie kształcenia poza programem studiów; Wprowadzenie do komunikatów; Kształtowanie postaw przedsiębiorczych na studiach ekonomicznych; Kompetencje absolwentów uczelni ekonomicznej. Przykład SGH; Postawy absolwentów wobec wykształcenia i pracy zawodowej; System kształtowania jakości kształcenia w AE w Poznaniu; Studia ekonomiczne z perspektywy absolwenta, menedżera i profesora; Kreatywność w edukacji na poziomie wyższym; Uczelnia obywateli. Kształtowanie postaw obywatelskich w środowisku WSZiB w Krakowie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej