Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(23)
Publikacje fachowe
(13)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Czytelnia
(6)
Autor
Knapp Julie
(4)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(3)
Turnbull Carolline
(3)
Okuniewski Juliusz
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Bednarek Dorota
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Bogdashina Olga
(1)
Colman Andrew M
(1)
Edelson Stephen M
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gould Judith
(1)
Grandin Temple
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Hendrickx Sarah (1968- )
(1)
Johnson Jane (1966- )
(1)
Kazdin Alan E
(1)
Kendall Philip C. (1950- )
(1)
Knapik-Szweda Sara
(1)
Kolanko Agnieszka
(1)
Kowalczewska Joanna
(1)
Kranowitz Carol Stock
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Kwasiborska-Dudek Joanna
(1)
Lazarus Arnold A
(1)
Marsh Wendela Whitcomb
(1)
Masłowska Katarzyna
(1)
Moran Paddy-Joe
(1)
Moskal Maria
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Młynarz Miłosz
(1)
Panasiuk Maria
(1)
Patyk Katarzyna
(1)
Pawlik Rafał
(1)
Pisula Ewa
(1)
Prokopiak Anna
(1)
Remus-Duda Joanna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna (1967- )
(1)
Skowrońska Emilia
(1)
Trusiewicz Marlena
(1)
Weisz John R
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Wiśniewska Marta
(1)
Zyśk Justyna
(1)
Łuczak Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Autyzm
(18)
Dziecko autystyczne
(10)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(8)
Osoby z autyzmem
(5)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(4)
Psychoterapia
(4)
Stosowana analiza zachowania
(4)
Zaburzenia zachowania
(4)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(4)
Zespół ADHD
(3)
Zespół Aspergera
(3)
Depresja psychiczna
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Lęk
(2)
Młodzież
(2)
Osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Osoby z zespołem Aspergera
(2)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(2)
Zachowanie
(2)
Życie codzienne
(2)
Alkoholizm
(1)
Anoreksja
(1)
Autodestruktywność
(1)
Autystycy
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Bulimia
(1)
COVID-19
(1)
Choroba Aspergera
(1)
Choroby afektywne
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dorosłość
(1)
Dzieci
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja domowa
(1)
Epidemie
(1)
Gniew
(1)
Hortiterapia
(1)
Język dziecka
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kształcenie
(1)
Leczenie
(1)
Mowa
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Narkomania
(1)
Nerwice
(1)
Osobowość
(1)
Paranoja
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychopatologia
(1)
Psychoterapia grupowa
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Samodzielność
(1)
Schizofrenia
(1)
Spostrzeganie
(1)
Style poznawcze
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Terapia poznawczo-behawioralna
(1)
Terapia zabawą
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Trudne sytuacje życiowe
(1)
Uczucia
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(4)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(18)
Edukacja i pedagogika
(8)
Medycyna i zdrowie
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Językoznawstwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp; 1. Najpierw osoba, potem zaburzenie - czy słowa mają znaczenie? 2. Unikaj protekcjonalnego tonu. 3. Używaj języka dostosowanego do wieku rozmówcy. 4. Stosuj neutralny język. 5. Nie wiesz, jakiej terminologii używać? Zapytaj! 6. Zrezygnuj ze słowa "normalny". 7. Zespół Aspergera to nie "łagodna" odmiana autyzmu. 8. Stosuj wyrażenie "ze spektrum autyzmu". 9. Zwracaj się bezpośrednio do danej osoby. 10. Mów do rodziców po imieniu. 11. Przystosowanie języka i sposobu mówienia. 12. To, co mówisz, traktujemy dosłownie. 13. Sarkazm. 14. Etykietowanie związane z funkcjonowaniem. 15. Niewerbalny i prewerbalny. 16. Schematy myślowe. 17. Pozory mogą mylić. 18. Triada upośledzeń. 19. Nie każdy ma wyjątkowy talent. 20. Autyzm to schorzenie neurologiczne. 21. Osoba, a nie pacjent z autyzmem. 22. Nie ma powodu do rozpaczy. 23. Autysta jako zagadka. 24. Wyraz twarzy. 25. Mowa ciała. 26. Otoczenie. 27. Kontakt fizyczny. 28. Określ czas sekcji terapeutycznej. 29. Proponuj przerwy podczas sesji. 30. Wyjaśnij plan spotkania. 31. Trzymaj się planu. 32. Zadawaj konkretne pytania, unikaj pytań otwartych. 33. Nie mów za szybko. 34. Alternatywa dla komunikacji niewerbalnej. 35. Zastanów się, zanim zaproponujesz coś do jedzenia. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; 1. Medyczne terapie celowane a samookaleczenia. 2. Zachowania autoagresywne i agresywne w autyźmie - głębsze spojrzenie. 3. Zachowania autoagresywne i agresywne oraz napady padaczkowe w zaburzeniach ze spektrum autyzmu. 4. Neuropsychiatryczny model ewaluacji i leczenia zachowań autoagresywnych w autyźmie. 5. Badanie wpływu skutków ubocznych leków stosowanych w terapii zachowń problemowych. 6. Zachowania autoagresywne u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu - wpływ chorób alergicznych. 7. Medyczne i żywieniowe podejście do leczenia zachowań autoagresywnych i agresji w zaburzeniach ze spektrum autyzmu - piętnaście studiów przypadku. 8. Interwencje dietetyczne i żywieniowe w przypadku zachowań autoagresywnych w autyźmie - wnioski z pięciu lat pracy klinicznej. 9. Zaburzenia przetwarzania sensorycznego a zachowania autoagresywne. 10. Zachowania autoagresywne - ocena i interwencja za pomocą strategii wspierania pozytywnych zachowań. 11. Trening komunikacji funkcjonalnej jako metoda postępowania w zachowaniach autoagresywnych. 12. Zachowania autoagresywne związane z lękiem - ocena i interwencja. 13. Podejście redukcji stresu w przypadkach zachowań autoagresywnych u osób z autyzmem. Załącznik A: Biologiczne współuwarunkowania zachowań autoagresywnych. Załącznik B: Kwestionariusz celowany wskazujący rozdziały z określonymi zagadnieniami. Załącznik C: Wywiad ustrukturyzowany do oceny skutków ubocznych leków (SIAMSE). Załącznik D: Kompleksowa lista behawioralnych wskaźników lęku. Indeks rzeczowy. Indeks autorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział 1: Kobiety też mają autyzm; Rozdział 2: Rozważanie diagnozy zaburzeń ze spektrum autyzmu u kobiet i dziewczynek; Rozdział 3: Niemowlęctwo i dzieciństwo; Rozdział 4: Relacje z ludźmi w okresie dzieciństwa; Rozdział 5: Okres dojrzewania; Rozdział 6: Edukacja; Rozdział 7: Dorosła kobieta odkrywa swój autyzm; Rozdział 8: Nie wyglądasz autystycznie; Rozdział 9: Relacje z ludźmi: dorosłość; Rozdział 10: Seksualność i tożsamość płciowa; Rozdział 11: Związki uczuciowe; Rozdział 12: Ciąża i rodzicielstwo; Rozdział 13: Zdrowie i dobre samopoczucie; Rozdział 14: Praca; Rozdział 15: Starzenie się z autyzmem; Rozdział 16: Idealne życie; Rozdział 17: Przesłanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej