Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(22)
Autor
Piekot Tomasz
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bugajski Marian
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Duszak Anna
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fairclough Norman
(1)
German Kathleen
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Griffin Em
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Guzek Damian
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kochan Marek
(1)
Korkonosenko Siergiey
(1)
Kornilova Eugenia E
(1)
Korochensky Aleksandr P
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Loewe Iwona
(1)
Manovich Lev
(1)
Mielczarek Agnieszka
(1)
Mielnik Galina
(1)
Monroe Alan H
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Patocka-Sigłowa Urszula
(1)
Piekorz Maria
(1)
Pisarek Walery
(1)
Polińska Karolina
(1)
Pstyga Alicja (1960- )
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sarna Paweł
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Tiepliaszina Ałła
(1)
Wolańska Ewa
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Środki masowego przekazu
(18)
Komunikacja społeczna
(12)
Język
(7)
Dziennikarstwo
(5)
Internet
(4)
Interakcje społeczne
(3)
Język polski
(3)
Polityka
(3)
Reklama
(3)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Edukacja medialna
(2)
Radiofonia
(2)
Tekst
(2)
Telewizja
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma
(1)
Dyskusja
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Informacja
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kody
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłamstwo
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Norma językowa
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Product placement
(1)
Propadanda
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rada Europy -- a środki masowego przekazu
(1)
Retoryka
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
SMS
(1)
Spikerzy
(1)
Sport
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stylistyka
(1)
Technika
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie
(1)
Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Środki masowego przekazu -- prawo międzynarodowe -- Europa -- stan na 2002
(1)
Świadomość językowa
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Programowa naiwność. Etyczne dylematy kampanii wyborczej. Cz.I Poznać wyborców : 1. Jak decydują wyborcy. Podstawowe teorie, 2. Co warto myśleć o wyborcach. Podstawowe mechanizmy podejmowania decyzji wyborczych, 3. O tym czego nie wiem, czyli badania w kampanii wyborczej, 4. Targeting. Odpowiedź na pytanie "dla kogo". Cz.II Przekonać wyborców : 5. Przekaz. Odpowiedź na pytanie "co mówimy", 6. Media w kampanii. Jak pracować z dziennikarzami, 7. Kampania negatywna. Czy i jak atakować, czy i jak się bronić, 8. Praca w sztabie wyborczym. Kampania na co dzień
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot badań: Podstawowe pojęcia: tekst, styl, gatunek, dyskurs. Superstruktury, makrostruktury i strategie dyskursu. Wiadomości dziennikarskie jako dyskurs. 2. Historia i stan badań: Perspektywa genologiczna. Perspektywa stylistyczna. Perspektywa strukturalna. Perspektywa tematyczna. Perspektywa aksjologiczna. 3.Norma gatunkowa wiadomości a współczesne procesy komunikacyjne: Tradycyjna koncepcja tekstów informacyjnych. Wiadomości - gatunek rozmyty czy autonomiczny dyskurs? Proces komunikowania w mediach informacyjnych. 4. Wiadomości tekstowe jako przekaz wizualno-werbalny: Fotografia jako komponent wiadomości. Obraz a tekst. Wizualna organizacja pierwszej strony. Wizualność wiadomości telewizyjnych. Wizualizacja jako strategia dyskursu. 5. Struktura wiadomości: Wiadomość jako odwrócona piramida. W stronę kategorii formalnych. Antropocentryzm struktury wiadomości...6. Ekspansja prywatności: Dwa punkty widzenia. Prywatność, oralność, potoczność. 7. Dwie próby weryfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego ; Nr 2513)
1. Zdefiniowanie obiektu badań i konteksty metodologiczne, 2. Pojęcie gatunku w przyjętych kontekstach metodologicznych - rekonesans, 3. Paratekst a metatekst, 4. Paratekst a reklama, 5. Parateksty na okładkach, 6. Parateksty w prasie, 7. Parateksty w radiu, 8. Parateksty w telewizji, 9. Parateksty w Internecie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej