Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(23)
Forma i typ
Książki
(23)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(12)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Czytelnia
(22)
Autor
Piekot Tomasz
(2)
Barbaro Natalia de
(1)
Bartkowicz Anna
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bezwińska-Walerjan Anna
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Bugajski Marian
(1)
Cieślikowa Agnieszka J
(1)
Cypryański Piotr
(1)
Dobrzycki Jarosław
(1)
Duszak Anna
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Ehninger Douglas
(1)
Fairclough Norman
(1)
German Kathleen
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gierula Marian
(1)
Griffin Em
(1)
Griszanina Anastazja
(1)
Gronbeck Bruce E
(1)
Guzek Damian
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kochan Marek
(1)
Korkonosenko Siergiey
(1)
Kornilova Eugenia E
(1)
Korochensky Aleksandr P
(1)
Kubińska Olga
(1)
Kubiński Wojciech
(1)
Loewe Iwona
(1)
Manovich Lev
(1)
Mielczarek Agnieszka
(1)
Mielnik Galina
(1)
Monroe Alan H
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Ostaszewski Aleksander
(1)
Ostrowski Andrzej
(1)
Patocka-Sigłowa Urszula
(1)
Piekorz Maria
(1)
Pisarek Walery
(1)
Polińska Karolina
(1)
Pstyga Alicja (1960- )
(1)
Roguska Agnieszka
(1)
Sarna Paweł
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Szpila Grzegorz
(1)
Tanaś Maciej
(1)
Tiepliaszina Ałła
(1)
Wolańska Ewa
(1)
Zaśko-Zielińska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(20)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Temat
Środki masowego przekazu
(18)
Komunikacja społeczna
(12)
Język
(7)
Dziennikarstwo
(5)
Internet
(4)
Interakcje społeczne
(3)
Język polski
(3)
Polityka
(3)
Reklama
(3)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Edukacja medialna
(2)
Radiofonia
(2)
Tekst
(2)
Telewizja
(2)
Audycje radiowe
(1)
Blogi
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czasopisma
(1)
Dyskusja
(1)
Etyka dziennikarska
(1)
Informacja
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kody
(1)
Komunikacja społeczna -- psychologia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Kłamstwo
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Multimedia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Norma językowa
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje i wystąpienia -- podręcznik
(1)
Product placement
(1)
Propadanda
(1)
Public relations -- zagadnienia
(1)
Rada Europy -- a środki masowego przekazu
(1)
Retoryka
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
SMS
(1)
Spikerzy
(1)
Sport
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stylistyka
(1)
Technika
(1)
Telewizyjne programy sportowe
(1)
Teoria informacji -- stosowanie
(1)
Wybory
(1)
Zarządzanie
(1)
Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy
(1)
Zogniskowany wywiad grupowy
(1)
Środki masowego przekazu -- język
(1)
Środki masowego przekazu -- prawo międzynarodowe -- Europa -- stan na 2002
(1)
Świadomość językowa
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(2)
23 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. Zagadnienia wstępne: tekst, dyskurs, komunikowanie. II. Zdarzenie komunikacyjne w komunikacji za pośrednictwem sms-ów. III. Krótka wiadomość tekstowa jako komunikat. IV. Cele i formy komunikacji sms-owej. V. Odmiany języka i cechy stylowe krótkiej wiadomości tekstowej. VI. Krótka wiadomość tekstowa jako gatunek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Sport a telewizja sportowa, 2. Telewizja jako środek przekazu i kreator rzeczywistości, 3. Historia sportu w telewizji, 4. Największy teatr świata, 5. Ekonomiczne aspekty telewizji sportowej, 6. Specyfika przekazu i odbioru, 7. Rodzaje, gatunki i formy sportowego dziennikarstwa telewizyjnego, 8. Dramaturgia transmisji i jej Tworzenie za pomocą kamery, 9. Język sportowy mówiony, 10. Słowne tworzenie dramaturgii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wprowadzenie ; Cz.I Jak przemawiać publicznie i krytycznie słuchać : 1. Odpowiedzialność mówcy w czasach podziałów społecznych ; 2. Początek , czyli gdzie zaczyna się odpowiedzialność ; 3. Krytyczny odbiór wygłaszanych tekstów ; 4. Przemawianie publiczne a życie kulturalne . Cz.II Odpowiedzialność mówcy a planowanie i przygotowanie przemowy : 5. Jak zrozumieć publiczność ; 6. Szukanie materiałów ilustrujących ; 7. Wykorzystanie materiałów ilustrujących ; 8. Organizacja przemówienia i sporządzenie konspektu ; 9. Wprowadzenie i zakończenie przemówienia . Cz.III Odpowiedzialna prezentacja : 10. Jak nadać przemówieniu kształt językowy ; 11. Jak wygłaszać przemówienie ; 12. Jak posługiwać się pomocami wizualnymi . Cz.IV Rodzaje przemówień publicznych : 13. Przemówienia mające na celu informować ; 14. Przemówienia mające na celu przekonywać ; 15. Argumentacja i myślenie krytyczne .
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 808.5 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 808.5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej