Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Dostępność
tylko na miejscu
(22)
dostępne
(14)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Czytelnia
(22)
Autor
Gogołek Włodziemierz
(2)
Sokołowski Marek
(2)
Baran Stanley J
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarek Józef
(1)
Benkler Yochai
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Bobrowska Ewa
(1)
Błachut Janina
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Davis Dennis K
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Dijak Jan van
(1)
Doktorowicz Krystyna
(1)
Fras Janina
(1)
Gaberle Andrzej
(1)
Gierula Marian
(1)
Głowacki Michał
(1)
Hostyński Lesław
(1)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(1)
Kilian Stanisław
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Krajewski Krzysztof
(1)
Królak Sławomir
(1)
Magoska Maria
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Moroz Janusz
(1)
Mrozowska Sylwia
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(1)
Pisarek Walery
(1)
Piwnicki Grzegorz
(1)
Próchniak Rafał
(1)
Sadza Agata
(1)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(1)
Wąsiński Arkadiusz
(1)
Zacher Lech W
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(21)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Temat
Środki masowego przekazu
(21)
Społeczeństwo
(10)
Społeczeństwo informacyjne
(10)
Internet
(8)
Komunikacja społeczna
(6)
Edukacja medialna
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Film
(2)
Globalizacja
(2)
Internet -- stosowanie -- zarządzanie -- podręcznik
(2)
Multimedia
(2)
Polityka
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Reklama internetowa
(2)
Telewizja
(2)
Usługi
(2)
Środki masowego przekazu -- technologia
(2)
Demokracja
(1)
Dyskurs (filoz.)
(1)
Dziennikarze
(1)
Elita władzy
(1)
Erotyzm
(1)
Gospodarka
(1)
Informacja
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komputery
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kościół katolicki
(1)
Kryminologia
(1)
Kultura chrześcijańska
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marketing polityczny
(1)
Naród
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Ofiary przestępstw
(1)
Opinia publiczna
(1)
Polska
(1)
Programy edukacyjne
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przestępczość
(1)
Przestępczość gospodarcza
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(1)
Przestępczość zorganizowana
(1)
Radio Maryja
(1)
Reklama
(1)
Sieć komputerowa
(1)
Socjologia
(1)
Społeczeństwo otwarte
(1)
Struktura spoeczna
(1)
Struktura społeczna
(1)
Substancje uzależniające
(1)
Telefonia komórkowa
(1)
Telewizja Polska
(1)
Unia Europejska
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wartość
(1)
Wiktymologia
(1)
Wolność słowa
(1)
Władza
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1. Istota sieci, 2. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 3. Technologie Internetu, 4. Komunikacja w sieci, 5. Szperacze/wyszukiwarki, 6. Reklama on-line, 7. Media on-line, 8. Komercja i praca w Sieci, 9. Bezpieczeństwo Sieci, 10. Edukacja
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Stan i uwarunkowania rozwoju Internetu na świecie i w Polsce, 2. Sprzęt i technologia dla Internetu, 3. Usługi w Internecie, 4. Komunikacja w sieci, 5. Adresy komputerów w Internecie, 6. Szperacze/wyszukiwarki, 7. Reklama online, 8. Media online, 9. Komercja, 10. Bezpieczeństwo sieci
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Wstęp do teorii komunikowania masowego, 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego. Cz.II Era społeczeństwa masowego i kultury masowej: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego, 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy, 5. Normatywne teorie komunikowania masowego. Cz.III Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów, 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienie paradygmatu ograniczonych efektów mediów, 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty. Cz.IV Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego, 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu, 11. Teorie mediów, kultury i społeczeństwa, 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Konsumpcja a wartości utylitarne, 2. Człowiek a świat konsumpcji, 3. Konsumpcjonizm wobec wartości absolutnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej