Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(69)
Forma i typ
Książki
(67)
Czasopisma
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(37)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(38)
Czytelnia
(60)
Autor
Gierula Marian
(3)
Michalczyk Stanisław
(3)
Szostok Patrycja
(3)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(3)
Fras Janina
(2)
Gajda Janusz
(2)
Hopfinger Maryla
(2)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(2)
Piekot Tomasz
(2)
Pisarek Walery
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Aksamit Radosław
(1)
Alantiejewa Tatiana
(1)
Aouil Bassam
(1)
Baran Stanley J
(1)
Barbaro Natalia de
(1)
Baudrillard Jean
(1)
Bednarek Hanna
(1)
Białobłocki Tomasz
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bugajski Marian
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chmielewski Piotr
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cieśla Anna
(1)
Czarny-Drożdżejko Elżbieta
(1)
Davis Anthony
(1)
Davis Dennis K
(1)
Dijak Jan van
(1)
Duda Aneta
(1)
Dudek Krystian
(1)
Duszak Anna
(1)
Dytman-Stasieńko Agnieszka
(1)
Dziedzic Beata
(1)
Dąbała Jacek
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Fairclough Norman
(1)
Flew Terry
(1)
Gierula Joanna
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Gorzeń-Mitka Iwona
(1)
Gołębiewska Maria
(1)
Grabiec Olimpia (1975- )
(1)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Gębczyk Dagmara
(1)
Hofman Iwona
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Jas Marta
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jegorow Dorota
(1)
Juszczyk Stanisław
(1)
Jędraszczyk-Kałwak Joanna
(1)
Kamińska-Szmaj Irena
(1)
Kassay Štefan
(1)
Kepplinger Hans Mathias
(1)
Kieliś Izabela
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kopeć Katarzyna Dorota
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kołak Przemysław
(1)
Kożuch Artur
(1)
Kraus Ewa (1971- )
(1)
Królak Sławomir
(1)
Kłoskowicz Malgorzata
(1)
Lorek Marta
(1)
Maliszewski Wojciech J
(1)
Malátek Vojtěch
(1)
Maćkowska Renata
(1)
McCombs Maxwell
(1)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Moroz Janusz
(1)
Nowina Konopka Maria
(1)
Nowińska Ewa (1948- )
(1)
Olędzki Jerzy
(1)
Oniszczuk Zbigiew
(1)
Parkes Aneta
(1)
Pawełczyk Piotr
(1)
Pawłowska Ilona
(1)
Piontek Dorota
(1)
Podgórska Joanna
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Radwan Beata
(1)
Sadza Agata
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Sipa Monika
(1)
Sitek Marcin
(1)
Skibiński Andrzej
(1)
Skorus Piotr
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Sokół Zofia
(1)
Soliński Tomasz
(1)
Stasieńko Jan
(1)
Staszewska Jolanta (1960- )
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Uścińska Bożena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(69)
Temat
Środki masowego przekazu
(58)
Komunikacja społeczna
(48)
Public relations
(13)
Komunikacja polityczna
(11)
Polityka
(10)
Dziennikarstwo
(9)
Kultura masowa
(9)
Internet
(7)
Marketing polityczny
(7)
Opinia publiczna
(7)
Reklama
(7)
Dziennikarze
(6)
Język
(6)
Społeczeństwo
(4)
Globalizacja
(3)
Kultura audiowizualna
(3)
Socjotechnika
(3)
Demokracja
(2)
Dyskurs (filoz.)
(2)
Edukacja medialna
(2)
Instytucje nonprofit
(2)
Kampania wyborcza
(2)
Komunikacja społeczna -- a wychowanie
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konwergencja mediów
(2)
Kultura masowa -- a wychowanie
(2)
Manipulacja (psychol.)
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Prasa (wydawnictwa)
(2)
Promocja handlowa
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Public relations w internecie
(2)
Rzecznicy prasowi
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Technika a kultura
(2)
Tekst
(2)
Wybory
(2)
Wybory parlamentarne
(2)
Wychowanie
(2)
Administracja publiczna
(1)
Blogi
(1)
Chorzy
(1)
Controlling
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Elita władzy
(1)
Etyka społeczna
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informacja
(1)
Innowacje
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kadry
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kontrola społeczna (socjol.)
(1)
Kultura
(1)
Marketing
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Menedżerowie
(1)
Motywacja pracy
(1)
Multimedia
(1)
Naród
(1)
Nauczanie
(1)
Nieruchomości
(1)
Norma językowa
(1)
Organizacja
(1)
Osobowość
(1)
Partie polityczne
(1)
Polityka a środki masowego przekazu
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polska
(1)
Postawy -- a środki masowego przekazu
(1)
Prawo autorskie -- Polska
(1)
Prawo prasowe
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezydentura (urząd)
(1)
Private equity
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Propaganda
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Publicystyka niemiecka
(1)
Radiofonia
(1)
Rankingi polityczne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rozgłośnia regionalna
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Socjologia
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Struktura spoeczna
(1)
Struktura społeczna
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Temat: miejsce
Arabskie, kraje
(1)
Armenia
(1)
Iran
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
Czasopismo naukowe
(2)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prasoznawcze
(1)
Film
(1)
Literatura polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Część I: Komunikacja medialna - sztuka pisania i aksjologia w komunikacji medialnej. O twórczości w pisaniu; Pojęcie fabuły w poetyce i w teorii twórczego pisania; Wartość w teorii twórczego pisania ( preferencje aksjologiczne); Współczesne mass media wobec wartości. Część II: Film. Między " rejtanizmem" a " chwytem buldoga" (felieton filmowy); Nieśmiertelny ruch westernu; Zmysły w filmie. Część III: Literatura. Sacrum w poezji Czesława Miłosza w latach 1930-1980; "Nośność pierwo- słowa". Rzecz o Jerzym Pietrkiewiczu - tłumaczu poezji papieża; Perswazja u Tymona Terleckiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Nowa tekstualność, nowe gatunki, nowy język. Język, tekst, hipertekst - analiza czatów w Rowerze Błażeja; Telefonia cyfrowa - nowe zachowania komunikacyjne; Bazy danych - nowy gatunek pisarstwa?; Cybertekst, Nowa perspektywa postrzegania tekstualności; Sylwiczny i intymistyczny charakter blogów; Kncepcja hipertektstowego autora, czytelnika i dzieła na podstawie powieści " Patchwork Girl"; Perswazja w multimediach. Język aukcji internetowych jako przedmiot analizy retorycznej; Opowieści o raju: język nowych mediów, podróże i turyści (o perswazji w mediach). Rozdział 2: Stare media w multimediach. Aksjologia dziennikarska i dyskurs cybernetyczny; Ich Will. Czy odbiorcy wideoklipów Rammstein są bezbronni wobec " potęgi obrazu"? Analiza wizualności przekazu audiowizualnego; MTV i cylindry. Wideoklip jako druga młodość kina; Narracje interaktywne w telewizji; Język w książce i język książki; Bezpłatne magazyny kulturalne a Internet. Od papierowego City Magazine po multimedialne Klimmaty; Radio studenckie w Internecie; Początek a stan obecny funkcjonowania Radia Olsztyn w Internecie. Rozdział III: Multimedia komunikacja społeczna. Rozważania nad komunikacyjnym wykluczeniem, czyli jak rozwiązać problem cyfrowego podziału; ( Nowe) media a wojna - aktualna dyskusja i tendencje w badaniach; Culture jamming - walka o prawo do komunikowania się; Język uwięziony - koncepcja zamknięcia uniwersum dyskursu w Herberta Marcusego; Przemoc języka jako przemoc sensu - o wojnie podmiotu i świata znaczeń w nowych mediach; "Nam nie jest wszystko jedno... od kogo bierzemy" - o dekodowaniu przeciwstawnym w Internecie. Studium przypadku. Rozdział IV: Metodologiczne i definicyjne aspekty multimediów. Słowo w kulturze multimediów; "Język na nielegalu", czyli wpływ multimediów na komunikację werbalną młodego pokolenia. O nową metodologię badań; Formacja intelektualna pokolenia klawiatury, Internetu i SMS-ów; Komunikacja w świecie gier komputerowych; O nieistnieniu cyberprzestrzeni; Między samowiedzą a symulacją. Pytanie o podmiot przemian komunikacyjnych; Wizualizacja procesów przyrodniczych w portalach edukacyjnych a jej wpływ na wyobrażenia uczniów o mikroświecie; Multimedia jako jeden z wariantów kulturowej gry w historię. Metodologiczne problemy "przedstawiania" przeszłości w epoce ekranów; Modelowanie perspektywy badawczej na planie eksperimance'u; Transgresyjne podróże po paraprzestrzeniach wizualnych efektów specjalnych. Rozdział 5: Językowe oblicza zjawisk multimedialnych. Językowe właściwości tekstu elektronicznego. Analiza porównawcza angielskich i rosyjskich witryn internetowych; O niektórych problemach komunikacji językowej w Internecie; Język wirtualncych wspólnot na przykładzie Jargon File; Elementy socjolektu graczy komputerowych; O trollach i plonkach, czyli niektórych aspektach netykiety językowej w grupach dyskusyjnych; Słownictwo czatów na podstawie listy frekwencyjnej; Netspeak - nową hybrydą językową; Porównanie użycia ekspresywnych aktów mowy w rozmowach za pośrednictwem IRC w języku angielskim i polskim; Mowa pisana? Próba analizy etykiety językowej prywatnych e-maili; Pogawędka internetowa - między językiem mówionym a pisanym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język w komunikowaniu / Marian Bugajski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2006. - 357 s. : rys. ; 21 cm.
Część I: Zagadnienia ogólne. 1. Społeczne zadania językoznawstwa normatywnego. 2. Ważniejsze stanowiska w tradycji kultury języka. 3. Między kulturą języka a lingwistyką normatywną. Część II: Świadomość językowa. 3. Świadomość językowa a świadomość lingwistyczna. 5. Początki polskiej świadomości językowej. Część III: Rozwój polskiej myśli normatywnej. 6. W trosce o język ojczysty. 7. Kultura języka jako jeden z przejawów kultury. 8. Ku naukowości kultury języka. 9. Sprawność językowa. 10. Lapsologiczny nurt w kulturze języka. 11. Kultura języka a socjolingwistyka. 12. Zagadnienie nowomowy w językoznawstwie normatywnym. 13. Problemy aksjologiczne - kultura słowa. 14. Pragmatyczne aspekty kultury języka. 15. Kategoria oficjalności - nieoficjalności w kulturze języka. 16. Literatura a kultura języka. 17. Kultura języka dziś. Część IV: Normatywne aspekty języka. 18. Glottopolityka a kultura języka. 19. Warunki funkcjonowania języka. 20. Przeobrażenia języka. 21. Doskonalenie języka. 22. Realne możliwości oddziaływania na język. Część V: Komunikacyjne aspekty języka. 23. Język w interakcjach kulturowych. 24. Przejawy snobizmu w komunikacji językowej. 25. Niektóre przyczyny obecnego stanu polszczyzny. 26. Odbiorca i adresat w procesie komunikacji. 27. O niektórych aspektach perswazji językowej. 28. Sytuacyjne i kontekstowe uwarunkowania komunikacji językowej. 29. Uwagi o współczesnej komunikacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; 1. Analiza podstawowych pojęć w komunikowaniu się człowieka z mediami; 2. Rodzaje komunikowania się, ich zasady i uwarunkowania; 3. Wielomedialna komunikacja; 4. Edukacja informacyjna w Polsce; 5. Nowoczesne technologie kształcenia; 6. Technologie informacyjne w polskiej szkole; 7. Komputer jako środek porozumiewania się ludzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Tomasz Płudowski. - Warszawa : PWN Wydaw. Nauk., 2008. - 268, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 24 c m.
1. Komunikacja polityczna w USA- zarys problematyki: Komunikacja polityczna- definicje i koncepcje; Marketing polityczny, transformacja oraz profesjonalizacja komunikacji politycznej w drugiej połowie XX wieku; Kryzys komunikacji politycznej; 2. System medialny USA: Wprowadzenie; Współczesne tendencje w świecie mediów; Komercyjny charakter amerykańskiego systemu medialnego; Główne środki masowe przekazu; 3. Przekazy medialne: Charakterystyka środowiska informacyjnego; Reklama telewizyjna; Debaty telewizyjne; Telewizyjne wieczorne programy informacyjne; Nowe media polityczne; 4. Główni uczestnicy komunikacji politycznej: Perspektywy głównych uczestników komunikacji politycznej; Przekaz medialny a wiedza obywateli oraz partycypacja w życiu politycznym; Propozycje reform systemu komunikacji politycznej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Komunikowanie się w Internecie- narzędzia, specyfika i właściwości; Słowo to potęga?- komunikacja w edukacji na przestrzeni dziejów; Sposoby porozumiewania się w Internecie; Komunikacja wirtualna- możliwości i ograniczenia; Nowa gramatyka porozumiewania. Blisko monitora, daleko obrazu; Sieć 2.0 i Kultura 2.0- specyfika nowego podejścia do komunikacji w Internecie; Początek rewolucji w komunikacji lokalnej? Realne a wirtualne media lokalne; Wirtualna komunikacja z własnym narodem, czyli rola Internetu w podtrzymywaniu tożsamości narodowej emigrantów; Wykorzystanie Internetu w procesach komunikacji politycznej; Nowe obszary komunikacyjne- nowe wyzwania dla edukacji; Rola środków masowego przekazu w kształtowaniu świadomości ekologicznej studentów wyższych uczelni; Internet jako narzędzie w komunikowaniu się studentów Fizjoterapii Akademii Medycznej w Warszawie; Wirtualna komunikacja- realne efekty. Nowe trendy w komunikacji marketingowej; Reklama a komunikowanie się młodzieży; Blogi jako forma komunikacji w Internecie; Tożsamość sieciowa; Komunikowanie płci: konteksty i interpretacje; Związki uczuciowe w świecie wirtualnym- próba charakterystyki zjawiska; Obraz singli na podstawie artykułów opublikowanych w "Gazecie Wyborczej"; Plotka zawsze realna (i zawsze wirtualna)- o różnicach i podobieństwach w plotkowaniu w świecie realnym i wirtualnym; Flaming i rolling- kulturotwórcza rola konfliktu we wspólnocie wirtualnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wstęp: Kogo o dlaczego może ta książka zainteresować? Cz. I. Pierwszy kontakt z mediami: R.1. Kim oni są? Rzecz o tym, jak pracują dziennikarze i co z tego wynika dla ich partnerów: Komu potrzebne są media? Rozpoznanie rynku; Podział mediów; Zasięg mediów; Kim oni są? Dziennikarze. R.2. Czwarta władza bez zasieków, czyli o sposobach docierania do mediów: Jak korzystać z mediów?; Co zainteresuje dziennikarzy?; Wybór adresata to podstawa. R.3. Wszystko może być pretekstem do rozmowy: Metody podtrzymywania obecności w mediach. R.4. Psycholodzy to już dawno opisali: Co zapamiętujemy?; Pierwsze wrażenie: Co zrobić, żeby pierwsze wrażenie było pozytywne? R.5. Jak to się robi – niektóre formy wypowiedzi stosowane w środkach przekazu: Powiedz to jeszcze krócej; Formy obecności w mediach; Jak dostarczać materiał redaktorski? R.6. Konferencja prasowa: Dlaczego warto?; Konferencja prasowa; Spotkanie prasowe. R.7. Trema, która pomaga, nie paraliżuje…: Tak się objawia trema; To trzeba wiedzieć; Jak działa trema; Opanowywanie tremy. R.8. O zachowaniu przed kamerą i mikrofonem: Studio. R.9. Jak w kontaktach z mediami korzystać z wiedzy o body language? (czyli języku ciała, komunikacji niewerbalnej i porozumiewaniu się bez słów): Tyle hałasu o… bezgłośny język; Małomówne gaduły; Nie ma emocji – nie będzie zmiany!; Gesty, które pomagają; Gesty, które przeszkadzają; Powiedzmy to prościej; Zauważyłem! Co dalej?; Choć to oczywiste, to trzeba zaznaczyć. R.10. Przed kamerą – kilka porad praktycznych: Makijaż; Ubiór; Ruch; Uśmiech. R.11. Studio radiowe – kilka zasad zachowania: Mikrofon; Chrypka; Słuchawki; Głos. Cz. II. Trochę na marginesie: rzecz przydatna nie tylko w mediach, czyli o wizerunku: R.12. Image – znak czasów: Ekonomia dla twórców wizerunku. R.13. „Moje na wierzchu!”. R.14. Zróbmy to inaczej! R.15. Kiedy nikt nie czuwa: Ku pokrzepieniu serc! Cz. III. Prawne konteksty kontaktów z mediami: R.16. Prawa dziennikarzy: Dziennikarz ma prawo do uzyskiwania informacji; Wizerunek; Głos; Autoryzacja; Sprostowanie; Odpowiedzi; Tajemnica; Kryptoreklama; Dobra osobiste. Cz. IV. Mówić, nie mówić: R.17. „Nie!” – podobno to takie proste: Gdy zabraknie odwagi, by powiedzieć „nie”; Gdy nie ma czarnej polewki; Kiedy się zgadzać?; Jak nie mówić „nie”; Zamiast ściągi. R.18. Antysłownik… czyli czego nie mówić dziennikarzom: Sytuacja I. „Wy i tak wszystko przekręcicie”; Sytuacja II. „Nic nie wiem”; Sytuacja III. „Kto pana tu wpuścił”; Sytuacja IV. „Bo powinien pan to inaczej napisać”; Sytuacja V. „Ja panu pokażę”. R.19. Co branża to inaczej: Urzędnicy – zawsze na serio; Naukowcy – bez słownika nie podchodź!; Politycy – impregnowani na śmieszność; Biznesmeni i menedżerowie – arogancja i urok pieniędzy; Rzecznicy prasowi – co ja tu robię?; Duchowni – zawsze z ambony.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teoretyczne podstawy komunikowania politycznego 2. Aktorzy i instytucje komunikowania politycznego 3. Pierwotne funkcje polityczne mediów 4. Dziennikarstwo i dziennikarze w komunikowaniu politycznym 5. Polityczne public relations 6. Komunikowanie polityczne w przestrzeni lokalnej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Pedagogiki Mediów / red. nacz. Marek Furmanek)
1. Komunikacja społeczna. Próba zawarcia znajomości. 2. Czy edukacja to komunikacja 3. Między pytaniem a odpowiedzią. O założeniach metodologicznych 4. Między widzianym a niewidzianym. O interakcji społecznej w przestrzeni wirtualnej. 5. Między pisanym a mówionym. O języku zapośredniczonego współprzeżywania. 6. Między anarchią a demokracją. O dyskursywnej praktyce sieciowej 7. Refleksja końcowa
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Teoria i praktyka masowego komunikowania w kontekście procesów konwergencji: Konwergencja technologiczna i strukturalna we współczesnych mediach. Skutki dla komunikacji, rynku i polityki; Odbiorca w perspektywie konwergujących się mediów masowych; Teoria flamingu w nauce o komunikowaniu; Konwergencja polskich mediów. Próba analizy zjawiska; 2. Społeczno-polityczne wymiary konwergencji medialnej: Nowe media jako wyzwanie dla dyplomacji publicznej; Konwergencja mediów a polityczna sfera życia społecznego; Modularność masowego komunikowania politycznego jako przejaw konwergencji; Wpływ nowych technologii informacyjnych na pozycję i rolę konsumenta w perspektywie ekonomii; Czy konwergencja mediów masowych jest neutralna płciowo?; 3. Przeobrażenia społecznego odbioru mediów a procesy konwergencji mediów: Nowy typ marek i ich specyficzne grupy docelowe jako skutek konwergencji mediów; Konwergencja treści- próba analizy procesu na przykładzie magazynów kobiecych i telewizji śniadaniowej; Wpływ gier komputerowych na konwergencję odbioru przekazu; Konwergencja technologiczna a problem wykluczenia cyfrowego; Konwergencja medialna a protokoły uzytkowania mediów i wytwarzanie predyspozycji i kompetencji odbiorczych; Konwergencja, kultura uczestnictwa a czasopisma niszowe; Dylematy tożsamości w dobie konwergencji mediów. Szkic o zagubionym konsumencie; 4. Zmiany formalne i gatunkowe wypowiedzi dziennikarskich jako efekt konwergencji medialnej: Artystyczne teksty audialne- w radio i miedzy mediami; Reportaż dźwiękowy w obrazach, czyli rzecz o fotokastach; Metafora tygla językowego w mediach a koncepcja konwergencji mediów; Stałość i zmienność języka w polskiej telewizji w kontekście konwergencji; Zmiana postaw odbiorczych w kontekście wtórnej oralności na tle procesu konwergencji; Seriale radiowe w Internecie- sztuka audialna w procesie konwergencji; Gatunek w warunkach konwergencji na przykładzie wywiadu dziennikarskiego; Wywiady w formie komiksu, czyli o modyfikacjach gatunkowych na tle procesów konwergencji; Od audialności do wizualności. Zjawisko konwergencji mediów we współczesnej radiofonii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przepływ informacji w skali krajowej i międzynarodowej w dobie konwergencji mediów: Telewizja i Internet w Rosji: konwergencja technologii; Dziennikarstwo międzynarodowe w warunkach konwergencji środków masowego przekazu; Czy publikacje Wikileaks zmieniły dziennikarstwo?; Gazeta papierowa- witryna internetowa- e-gazeta w Polsce. Dokąd zmierza nasza prasa?; Rodzaje i zastosowanie konwergencji w aplikacjach polskiej prasy tabletowej; 2. Zmiana i transformacja krajowych systemów medialnych pod wpływem konwergencji mediów masowych: Konwergencja a społeczny odbiór mediów w Niemczech; Tygodniki społeczno-polityczne i biznesowe na rynku informacyjnym Rosji: konwergencja modeli wydawniczych; Postęp konwergencji mediów na przykładzie stron internetowych wybranych euroregionów; Konwergencja mediów na przykładzie funkcjonowania miejskich i gminnych portali internetowych w województwie śląskim; Czy radio może być telewizją, a telewizja radiem? Analiza zjawiska konwergencji mediów na przykładzie Programu IV Polskiego Radia i stacji TVN24; Konwergencja mediów, a stan współczesnej radiofonii studenckiej w Polsce; Współczesne formy rozrywki w polskim radiu komercyjnym; Wortal RMF24.PL jako przykład konwergencji audycji radiowych i treści portalu informacyjnego; Konwergencja mediów katolickich w Polsce; 3. Dziennikarz w dobie konwergencji mediów masowych: Informacja dziennikarska we współczesnej Rosji, albo dlaczego nie ma światełka na końcu tunelu; Postrzeganie prestiżu zawodu dziennikarza wobec zjawiska konwergencji mediów; Pack Journalism jako skutek globalizacji treści - analiza na wybranych przykładach; Konwergencja a dziennikarstwo polityczne- rozkwit internetowej publicystyki politycznej czy zaangażowanego sieciowego "pseudodziennikarstwa"? Na przykładzie wybranych politycznych wortali internetowych; Blogi przykładem dziennikarstwa internetowego w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Miedzy etyka a praktyka; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji mediów; Dziennikarze w reklamach. Między etyką a praktyką; 4. Problemy prawne mediów masowych i dziennikarstwa w dobie konwergencji: Konwergencja w prawne ramy działalności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji oraz Urzędu Komunikacji elektronicznej; Europejskie teorie prawnicze a praktyka w rosyjskiej przestrzeni medialnej: historia i współczesność; Wybrane aspekty nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, a konwergencja mediów; Wpływ krajowej rady radiofonii i telewizji na proces wprowadzania naziemnej telewizji cyfrowej w Polsce; Wpływ prawa europejskiego na polskie prawo mediów; Zjawisko konwergencji mediów w odniesieniu do działalności, komunikowania i promocji podmiotów politycznych- w następstwie nowych uregulowań prawnych dotyczących prowadzenia i finansowania kampanii wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wstęp: Krytyczna analiza dyskursu - nowy obszar badawczy dla lingwistyki i nauk społecznych. Część I: KAD w badaniach interdyscyplinarnych. KAD a wartości: interdyscyplinarność jako zwrot w kierunku podejścia krytycznego; Brakujące ogniwo KAD: moduły, amalgamaty i instynkt krytyczny; Krytyczna analiza dyskursu a znaczenia "demokracji" w wielkim korpusie; kulturowa ekonomia polityczna a analiza dyskursu; Dyskurs a nieznośna lekkość psychopatologii. Część II: KAD a media. Dyskurs populistyczny: retoryka wykluczenia a gatunki języka pisanego; Kontekstualizacja w dyskursie parlamentarnym. Aznar, Irak i pragmatyka kłamania; Legitymizacja w dyskursie politycznym: retoryka wojny w Iraku w kontekście pojęcia "proksymizacji"; Konstrukcja tożsamości narodowych i europejskich w polskim dyskursie politycznym po roku 1989: analiza dyskursywno-historyczna; W stronę analityki mediacji; Analiza krytyczna w obszarze miediów: gry, koncesje i nowy ład kulturowy. Część III: KAD a dyskursy korporacyjne. Nowa ideologia zarządzania. Podejście transdyscyplinarne krytycznej analizy dyskursu i nowej socjologii kapitalizmu; "Momenty dyskursywne": zarządzanie modernizcją sektora publicznego; Płeć władzy: kobiecy styl komunikacji i zarządzania w hiszpańskich miejscach pracy; KAD w działaniu: ścieranie się dyskursów w polityce państwa dotyczącej wydobycia ropy naftowej ze złóż oceanicznych; Czas w dyskursie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wybory - Demokracja - Polityka / red. nauk. Marek Jeziński)
1. Marketing polityczny a kultura masowa- specyfika amerykańska; 2. Kampania prezydencka 2000- wizerunek polityczny liderów a jego społeczny odbiór; 3. Kampania prezydencka 2004- media i kultura masowa; Wnioski końcowe- wyjątkowa Ameryka
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura masowa, 2. Gra przekazu reklamowego, 3. Egzemplifikacja kultury masowej
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Naród i etniczność. Obraz Ukrainy w polskiej prasie, studium przypadku. Teoretyczne podstawy analizy stosunków sąsiedzkich, Być mniejszością w większości, Ethnic conflict resolution in scandinavia, Psychologiczny kontekst postaw patriotycznych i nacjonalistycznych. Polityka. The polish presidency: a retrospective, System differences in political elites, Is the united states still a democracy?, Thinking adn (Un)doing: legitimacy deficit and the fall of socialism, Władza i kooperacja, Meandry procesu instytucjonalizacji zachowań wyborczych społeczeństwa polskiego, Kultura. Przegląd poznawczych teorii rozwoju moralnego, Technologie komunikacji a opinia publiczna, Świadkowie Jehowy: charakterystyka wyznania, Wiry globalizacji, Transformacja. Kilka uwag o kryzysach i ich badaniu, Kto jeszcze lubi socjalizm i dlaczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna - Komunikacja medialna - Komunikacja sieci / Tomasz Goban-Klas, Jerzy Jastrzębski, Marek Jeziński, Kazimierz Krzysztofek ; zastępca przewodniczącego Wojciech Muszyński ; przewodniczący rady serii Marek Sokołowski ; Mirosława Wawrzak-Chodaczek)
1. Media XXI wieku. Ciągłość i zmiana: Digitariusze wszystkich sieci łączcie się! Widmo hiperkapitalizmu krąży nad światem; Poprawianie wizerunków w popkulturze i tego konsekwencje; Telewizyjne programy informacyjne w badaniach problemów społecznych; Redefinicja pojęcia czasu i przestrzeni w dobie Internetu; Obecność prawosławia w Internecie- skala i rola; Społeczny i medialny wizerunek skrajnych feministek; E-prasa, e-książka. Gutenberg w notebooku?; Kod konotacyjny w reklamie. Aspekty antropologiczne; Badanie wpływu mediów na przykładzie analizy skuteczności oddziaływania reklamy twórczej; Teoria autorska a kino amerykański w latach 70-tych XX wieku; Uwarunkowania kulturowe wizerunków Indian w kinie amerykańskim; Kompetencje medialne młodzieży: status quo, perspektywy rozwoju; Walory i ograniczenia komunikacji sieciowej; Od telewizora do monitora- zmiana preferencji odbiorczych; 2. Sztuka jako komunikacja. Autor i jego dzieło: Dzieło muzyczne jako komunikat; Miasto jako przestrzeń komunikacyjna w programowych wypowiedziach awangardy literackiej XX wieku; Wolność twórczości artystycznej a ochrona dóbr kultury w świetle prawa; Sztuka interaktywna jako forma psychoterapii; Aktor i widz- relacja intersubiektywności (na przykładzie teatru ruchu); Komunikacja jako sztuka początku XXI wieku- taniec słowa z obrazem; "Taniec z gwiazdami"- próba analizy programu telewizyjnego; Dziennikarz jako twórca; 'Ja jestem bohaterem moich książek". Autor i jego dzieło na przykładzie twórczości Ryszarda Kapuścińskiego; Wizerunek starszej kobiety w polskiej sztuce współczesnej; Kształcenie komunikacji interkulturowej z wykorzystaniem materiałów prasowych z punktu widzenia dydaktyka i taphofila; Uwagi o młodych pojęciach- na przykładzie autorytetu; Czytelnik we wspomnieniach Marii Znamierowskiej-Prufferowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja społeczna w edukacji)
Media w promocji zdrowia i kreowania prozdrowotnego stylu życia : Media w obliczu kształtowania autorytetów u młodzieży - rozważania teoretyczne; Media a postawy prozdrowotne - metody i techniki wpływu mediów na zachowania człowieka w aspekcie jego zdrowia; Psychologia kobiety czy psychologia dla kobiet - specyfika wiedzy psychologicznej we współczesnej polskiej prasie kobiecej na podstawie analizy treści wybranych tytułów prasowych; Media a zachowania zdrowotne dzieci i młodzieży; O wykorzystaniu współczesnych mediów w promocji zdrowotnego stylu życia : " Pij mleko, będziesz wielki"; Telerecepta na zdrowie, czyli problem przekazu i odbioru komunikatów dotyczących zdrowia ( zdrowie dzieci ); Wykorzystanie Internetu dla potrzeb promocji zdrowia; Pomoc psychologiczna online w promocji zdrowia psychicznego jako nowa i łatwo dostępna forma poprawy zdrowia; II. Media i komunikacja w rozwiązywaniu problemów zdrowia fizycznego i psychicznego: Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia młodzieży oraz młodych dorosłych korzystających z Poradni Zdrowia Psychicznego; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób uzależnionych od narkotyków; Miejsce pomocy psychologicznej online w systemie pomocy i wsparcia osób współuzależnionych; Zdrowie i zaburzenia seksualne w mediach ( Ta pominięta strona życia seksualnego ); Pomoc psychologiczna online w ocenie osób korzystających z jej usług; Cechy osobowościowe osób korzystających z pomocy psychologicznej online; Rola mediów w rozwiązywaniu problemów związanych z przemocą w rodzinie; Internetowe serwisy informacyjne dla rodzin wojskowych i ich zastosowanie w praktyce pedagogicznej; Zaspokajanie potrzeb a neurotyczne uzależnienie od Internetu III. Media - komunikacja społeczna a sytuacja osób chorych, niepełnosprawnych i innych potrzebujących wsparcia i pomocy : Obraz choroby nowotworowej w świetle artykułów prasowych; Treści przekazywane w mediach wobec potrzeb osób z niepełnosprawnością intelektualną; " Głód informacyjny " - człowiek z wadą słuchu a środki masowego przekazu: równouprawnienie czy dyskryminacja?; Udział multmimediów w podnoszeniu jakości życia osób z wadą słuchu; Miejsce Internetu w procesie rehabilitacji psychologicznej, zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych; Komunikacja interpersonalna w rodzinach zastępczych - ujęcie systemowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Wprowadzenie do globalnych mediów: podstawowe pojęcia; 2. Teorie globalnych mediów; 3. Globalizacja i globalne korporacje medialne; 4. Globalne media, gospodarka oparta na wiedzy i nowa konkurencja; 5. Globalne kultury medialne; 6. Od suwerenności do oprogramowania: narodowe polityki medialne w erze globalnych mediów; Zakończenie: raz jeszcze o teoriach globalnych mediów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Od mówcy do rozmówcy. Perswazja czy spotkanie? Rewizja klasycznych modeli komunikacji. 2. Dziennikarstwo w społeczeństwie informacyjnym (krótkie wprowadzenie do problemu). 3. Publiczna rola mediów. Teoria Waltera Lippmana. 4. Międzynarodowa aktywność koncernów medialnych. 5. Media relations czyli relacje między public relations a mass mediami. 6. Dziennikarze współczesnej prasy lokalnej. 7. Dziennikarze śląscy w świetle badań empirycznych. Studium socjologiczno-prasoznawcze. 8. Poezja i prasa. 9. Rzecznicy prasowi jako element procesu komunikacji społecznej urzędów. instytucji publicznych oraz firm komercyjnych. 10. Demokracja medialna: między wizją a rzeczywistością. 11. Telewizyjne debaty prezydenckie na przykładzie USA i Polski. 12. Media elektroniczne jako środek komunikowania politycznego. 13. Marketing polityczny w Internecie. 14. Informacje o Polonii i emigrantach na lamach prasy polskiej wydawanej w Niemczech. bibliografia zawartości czasopism na przykladzie wydawanych tytułów (1989-2003).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (4 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Demokracja spektaklu, czyli przymus przez uwodzenie Cz.I . Media i rynek, 1. Media drukowane: Wzlot i upadek opinii publicznej, 2. Media a kontrola społeczna w czasach " wolności rynkowej 3. Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie public relations 4. Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej 5. Media a Afera Rywina: perspektywa ekonomii politycznej komunikowania Cz. II. Ideologie medialne, 1. O badaniu i " kreowaniu" opinii publicznej 2. Media a tematyzacja świata 3. Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce 4. Hedonizm a konserwatyzm: rozważania nad ideologią kultury masowej 5. Media a Islam 6. Orientalizm - reaktywacja 7. Językowa przemoc mediów Cz. III. Praktyka medialna. 1. Brukowce atakują 2. Język dążący do monopolu: Wprost od stycznia do marca 2005 3. Naród z panem i plebanem: myśl polityczna i społeczna Adama Michnika 4. Robotnicy i ich wrogowie 5. Społeczne oddziaływanie mediów: feministki na rozdrożu? 6. Internet w stosunkach między władzą a obywatelami 7. Czy media kłamią? 8. Wolna prasa w niewoli
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej