Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(46)
Forma i typ
Książki
(46)
Dostępność
tylko na miejscu
(43)
dostępne
(23)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Czytelnia
(44)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(3)
Kowalczyk Ryszard
(3)
Mich Włodzimierz
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Adamowski Janusz
(1)
Akopow Aleksandr
(1)
Amirow Walerij
(1)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(1)
Bogucka Teresa
(1)
Braun Juliusz
(1)
Chruścińska Jadwiga
(1)
Chłopecki Jerzy
(1)
Cisak Wojciech
(1)
Dobosz Izabela
(1)
Dorak-Wojakowska Lilianna
(1)
Duszczyk Maciej
(1)
Faktorowicz Aleksandr
(1)
Fras Janina
(1)
Gałązka Wiesław
(1)
Gierula Marian
(1)
Gmerek-Rajchel Maria
(1)
Gołata Krzysztof
(1)
Grzymała-Kazłowska Aleksandra
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Jachimowski Marek
(1)
Kolczyński Mariusz
(1)
Korniłowa Jewgienija
(1)
Kosmaty Piotr
(1)
Kossewska Elżbieta
(1)
Krawczyk Dariusz
(1)
Krukowski Józef
(1)
Kubisz Ewa
(1)
Leppert Roman
(1)
Lesińska Magdalena
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Maciejewska Katarzyna
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Matuszczyk Kamil
(1)
Melnik Galina
(1)
Melosik Zbyszko
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Michałowski Stanisław
(1)
Mielczarek Tomasz
(1)
Miąso Janusz
(1)
Muszyński Wojciech
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ociepka Beata
(1)
Oniszczuk Zbigniew
(1)
Ostaszewskij Aleksandr
(1)
Piekot Tomasz
(1)
Polak Rafał
(1)
Pułka Leszek
(1)
Regiewicz Adam
(1)
Romiszewska Beata
(1)
Rudolf Stanisław
(1)
Sasińska-Klas Teresa
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Sokołowski Marek
(1)
Stefański Marek
(1)
Storowskij Dmitrij
(1)
Szynol Adam
(1)
Tenerowicz Krzysztof
(1)
Theisen Otto
(1)
Winnijczuk Anna
(1)
Wojtasik Bożena
(1)
Wolańska Ewa
(1)
Woźny Aleksander
(1)
Wódz Kazimiera
(1)
Zając Beata
(1)
Łuczynskij Jurij
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(39)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(46)
Język
polski
(46)
Temat
Środki masowego przekazu
(44)
Dziennikarstwo
(8)
Telewizja
(6)
Internet
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Prasa (wydawnictwa)
(5)
Public relations
(5)
Dziennikarze
(4)
Kultura masowa
(3)
Radiofonia
(3)
Społeczności lokalne
(3)
Wolność słowa
(3)
Czasopisma regionalne i lokalne polskie
(2)
Edukacja medialna
(2)
Integracja europejska
(2)
Kościół katolicki
(2)
Marketing polityczny
(2)
Polityka
(2)
Polska
(2)
Prawo prasowe
(2)
Rozgłośnia radiowa
(2)
Rozgłośnia regionalna
(2)
Aspiracje
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Czasopisma
(1)
Czasopisma dla mężczyzn
(1)
Czasopisma kobiece
(1)
Czasopisma regionalne i lokalne
(1)
Czasopisma religijne polskie
(1)
Demokracja
(1)
Dziecko
(1)
Gazety
(1)
Gazety brukowe
(1)
Globalizacja
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kody
(1)
Kościół
(1)
Ksenofobia
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miłość
(1)
Mniejszości narodowe
(1)
Młodzież
(1)
Odnawialne źródła energii
(1)
Opinia publiczna
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Policja
(1)
Polityka regionalna UE
(1)
Prasa bezpłatna
(1)
Prawo do informacji niejawnej
(1)
Prawo karne
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Publicystyka polska
(1)
Płeć
(1)
Radio Zet
(1)
Reklama
(1)
Rynek pracy
(1)
SMS
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Serial filmowy polski
(1)
Sojusz Lewicy Demokratycznej
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Tekst
(1)
Teleturnieje
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Telewizja regionalna
(1)
Teologia pastoralna
(1)
Transformacja systemu społeczno
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Ukraińcy za granicą
(1)
Układ z Schengen (1985)
(1)
Wietnamczycy za granicą
(1)
Wolność prasy
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Śląsk, Górny
(1)
Środki masowego przekazu regionalne
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
1989-
(17)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
46 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera: Rozdział I. Rola prawa karnego w ograniczaniu wolności wypowiedzi: 1. Pojęcie wolności wypowiedzi; 2. Wolność wypowiedzi jako zasada ustrojowa; 3. Wolność prasy; 4. Ograniczenia wolności wypowiedzi oraz prasy; 5. Wolność wypowiedzi oraz prasy w świetle regulacji międzynarodowych; 6. Znaczenie prawa karnego materialnego w wytyczaniu granic swobody wypowiedzi i wolności prasy; 7. Ustanie reakcji karnej a wolność wypowiedzi. Rozdział II. Odpowiedzialność prawna dziennikarza: 1. Odpowiedzialność prawna dziennikarza; 2. Model postępowania w sprawach prasowych; 2.1. Postępowanie karne; 2.2. Postępowanie cywilne; 3. Prawo karne w relacji do odpowiedzialności dyscyplinarnej dziennikarza; 4. Prawo do sprostowania. Rozdział III. Przestępstwa prasowe właściwe: 1. Grupa pierwsza; 1.1. Nieoznaczenie materiałów prasowych (art. 49 w zw. z art. 27 PrPras); 1.2. Rozpowszechnianie programu radiowego lub telewizyjnego bez koncesji oraz rozprowadzanie programu radiowego lub telewizyjnego bez wpisu do rejestru; 2. Grupa druga; 2.1. Uchylanie się od opublikowania komunikatu urzędowego, ogłoszenia sądu lub innego organu państwowego albo listu gończego (art. 47 PrPras); 2.2. Prawnokarna ochrona organizacji działalności prasowej (art. 49 w zw. z art. 14 i 15 ust. 2 PrPras); 3. Grupa trzecia. Rozdział IV. Przestępstwa prasowe niewłaściwe (popełnione w treści materiału prasowego): 1. Zniesławienie prasowe (medialne); 2. Zniewaga prasowa (medialna); 3. Obraza uczuć religijnych przy użyciu prasy; 4. Publiczne propagowanie faszyzmu lub totalitaryzmu. Rozdział V. Przestępstwa przeciwko wolności prasy (szczególna ochrona dziennikarza): 1. Prawnokarna ochrona aktywności dziennikarskiej (art. 43); 2. Prawnokarna ochrona krytyki prasowej (art. 44); 3. Prawnokarna ochrona swobody drukowania, nabywania i rozpowszechniania informacji prasowych (art. 49 w zw. z art. 3); 4. Prawnokarna ochrona obowiązku informowania prasy (art. 49 w zw. z art. 11 ust. 2); 5. Odpowiedzialność redaktora za przestępstwo prasowe (art. 49a). Rozdział VI. Wykroczenia prasowe: 1. Ogólna charakterystyka wykroczeń; 2. Działalność zawodowa dziennikarza a Kodeks wykroczeń; 3. Wykroczenia prasowe właściwe (porządkowo-prasowe); 3.1. Nielegalne wydawanie dziennika lub czasopisma (art. 45 PrPras); 4. Wykroczenia prasowe niewłaściwe (popełniane w treści publikacji); 4.1. Nawoływanie do przestępstwa (art. 52a k.w.). Rozdział VII. Dostęp do akt postępowania karnego: 1. Prawo do informacji. Jawność wewnętrzna i zewnętrzna postępowania karnego; 2. Ograniczenia w dostępie do akt sprawy; 3. Zewnętrzna jawność postępowania karnego; 4. Udostępnienie informacji z postępowania przygotowawczego na mocy art. 12 Prawa o prokuraturze; 5. Kodeks postępowania karnego a przepisy innych ustaw; 6. Tajemnica postępowania przygotowawczego – między teorią a praktyką. Rozdział VIII. Sprawozdawczość sądowa w świetle prawa prasowego: 1. Wypowiadanie opinii w mediach co do rozstrzygnięć sądowych (przedsądy); 2. Problematyka publikowania w środkach masowego przekazu wizerunku i danych osobowych uczestników procesu; 3. Sprawozdawczość prasowa w kontekście art. 357 k.p.k. Rozdział IX. Dziennikarstwo śledcze, agresywne metody gromadzenia informacji, tajemnica dziennikarska: 1. Śledztwo dziennikarskie; 1.1. Wpływ zasad procesowych na śledztwo dziennikarskie; 1.2. Granice śledztwa dziennikarskiego; 1.3. Prowokacja dziennikarska; 2. Agresywne sposoby gromadzenia informacji; 3. Tajemnica dziennikarska. Podsumowanie. Wybrana bibliografia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 343 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot badań: Podstawowe pojęcia: tekst, styl, gatunek, dyskurs. Superstruktury, makrostruktury i strategie dyskursu. Wiadomości dziennikarskie jako dyskurs. 2. Historia i stan badań: Perspektywa genologiczna. Perspektywa stylistyczna. Perspektywa strukturalna. Perspektywa tematyczna. Perspektywa aksjologiczna. 3.Norma gatunkowa wiadomości a współczesne procesy komunikacyjne: Tradycyjna koncepcja tekstów informacyjnych. Wiadomości - gatunek rozmyty czy autonomiczny dyskurs? Proces komunikowania w mediach informacyjnych. 4. Wiadomości tekstowe jako przekaz wizualno-werbalny: Fotografia jako komponent wiadomości. Obraz a tekst. Wizualna organizacja pierwszej strony. Wizualność wiadomości telewizyjnych. Wizualizacja jako strategia dyskursu. 5. Struktura wiadomości: Wiadomość jako odwrócona piramida. W stronę kategorii formalnych. Antropocentryzm struktury wiadomości...6. Ekspansja prywatności: Dwa punkty widzenia. Prywatność, oralność, potoczność. 7. Dwie próby weryfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Sceny przemocy w mediach a zachowanie dziecka, 2. Elementy interesujące i nudne w programach telewizyjnych dla dzieci, 3. Literatura dziecięca w książkach i mass mediach z badań własnych, 4. Czasopisma dla dzieci - zainteresowania i potrzeby a rzeczywistość biblioteczna, 5. Media w bibliotekach publicznych, 6. Internet jako medium syntetyczne. Internetowa oferta dla dzieci i młodzieży, 7. Edukacja medialna w programach szkolnych
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Radio lokalne a wspólnota lokalna w Polsce, 2. Charakterystyka wybranej społeczności, 3. Propozycja oferty medialnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dajcie sensację na pierwszą stronę!, 2. Gołąbki niepokoju, 3. Chodzenie po wodzie i po kruchym lodzie, czyli autorutety morlane i medialne, 4. Wielka Parady-bitka, 5. Nijakie billboardy - dlaczego Partia demokratyczna na tak kiepski marketing, 6. Krajobraz po bitwie. Notatki robocze po wyborach 2005, 7. Pola mały, 8. Od lidera do zera. Czy polscy politycy niszczą swój wizerunek?, 9. Kadzidło polityczne, 10. Krajobraz przed bitwą. Sun Zi a wybory
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wizerunki "innego" a praktyki dyskursywne, 2. charakterystyka badań wizerunków imigrantów w prasie i analizach opinii publicznej, 3. Retoryka zobowiązań czy interesu? Ogólny wizerunek imigrantów w polskiej prasie w latach 1993-2003, 4. Fascynacja i zagrożenie: prasowe wizerunki Wietnamu i Wietnamczyków w Polsce, 5. Swojskość i paternalizm: prasowe przedstawienia Ukrainy i Ukraińców w Polsce, 6. Stosunek Polaków do "innych". Kontynuacja czy zmiana? Europejskie podobieństwo czy polska specyfika?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; No 2735)
1. Kształtowanie wizerunku Polski w Unii Europejskiej, 2. Kampania informacyjna euro, 3. Budowanie wizerunku poprzez wykorzystanie symbolu, 4. Lokalne media w komunikacji samorządów gminnych, 6. Kreowanie wizerunku polityka podczas kampanii prezydenckiej na przykładzie Jean - Marie Le Pena, 5. Wizerunek polityka po polsku; kampania prezydencka 2000 r,. 7. Postrzeganie mniejszości. Wizerunek mniejszości w telewizji publicznej w Polsce, 8. Corporate design - wizualizacja tożsamości
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Etos współczesnego dziennikarstwa, 2. Media i demokracja w Polsce, 3. Konflikt między wolnością mediów a ochroną dóbr osobistych. Doświadczenia i zasady w wykładni prawa Republiki Federalnej Niemiec, 4. Wolność słowa w mediach a poszanowanie godności człowieka w prawie polskim, 5. Zasady dostępu Kościoła do środków społecznego przekazu w prawie polskim, 6. Kościół w Polsce a media, 7. O odpowiedzialności dziennikarza, 8. Wartości i normy dziennikarskiego etosu na podstawie kodeksów etyki dziennikarskiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis)
Kultura mediów i jej spektakle; Hipermarket jako teatr narodowy; Reality show- jedna z faktur neotelewizji; Awanturnicza czasoprzestrzeń sceny hiphopowych muzykantów; Sezonowe spektakle ciała w cyberprzestrzeni; Manga, czyli teatr animacji rysunkowej; Podwójne Zycie heroiny domku dla lalek; O komiksowym spektaklu lęku i okrucieństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Technologiczne i polityczne uwarunkowania funkcjonowania mediów, Media jako współczesna agora: szanse i zagrożenia, Misja, " czwarta władza" czy biznes? O potrójnej naturze mediów, Między demolatrią a pragmatyką masowego komunikowania. demokracja jako wypadkowa norm ustrojowych, języka polityków i kultury mediów, Nowe media = nowa jakość? Demokracja u progu ery mediów cyfrowych, Wolność słowa w Internecie- szanse i ograniczenia, Media publiczne- strażnik niezależności dziennikarskiej czy tuba propagandowa władzy, Polityka informacyjna w samorządzie terytorialnym a partycypacja obywatelska, Prawo i Sprawiedliwość a mass media, Media, ich wpływ i obecność w działalności, strukturze i programach polskiej lewicy, Media jako część " układu". Wizja środków masowego przekazu w wypowiedziach Jarosława Kaczyńskiego, Media katolickie w III RP i ich wkład w budowę polskiej demokracji, Konserwatyzm czy liberalizm? Obraz demokracji lansowany w Radiu Maryja i " Tygodniku Powszechnym", 2. Uwarunkowania prawne, Granice wolności mediów, Między rynkiem a wolnością dziennikarską, rejestracja dzienników i czasopism jako ograniczenie wolności polskiej prasy, Ochrona małoletnich w wolność prasy, Kryptoreklama a praktyka dziennikarska, Prawne granice wolności słowa, Wolność prasy a dobra osobiste, Niezależność dziennikarska: system i praktyka, Niezależny dziennikarz- rzeczywistość czy fikcja? 3. Realia ekonomiczne i zawodowe współczesnego dziennikarstwa, Konsolidacja na rynku prasy lokalnej - szansa czy zagrożenie?, Otoczenie polityczne a kształtowanie strategii przedsiębiorstw medialnych, Kapitał zagraniczny w regionalnej prasie- szanse i zagrożenia dla dziennikarzy (analiza na przykładzie Lubelszczyzny), Kształtowanie zespołów redakcyjnych oraz pozycja dziennikarzy prasy regionalnej w sytuacji rozwoju rynku i zmian własności mediów po 1989 roku (przykład Szczecina), Zagrożenie wolności słowa ze strony reklamodawców, Public Relations w służbie polskiej demokracji, Obiektywizm i samokontrola w wypowiedziach estońskiej prasy codziennej na początku XXI wieku, Dziennikarstwo śledcze w Niemczech. przykład kontrolnej funkcji mediów w demokratycznym społeczeństwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Polska chata w globalnej wiosce, 2. Rola komunikowania masowego. Cz.I Systemy medialne wybranych państw europejskich, Cz.II Opinia publiczna i rola mediów w procesie integracji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dziennikarstwo - zawód, misja czy powołanie?, 2. Problem dopuszczalności umieszczenia w koncesji na rozpowszechniania programów radiowych i telewizyjnych zobowiązania biskupa diecezjalnego Kościoła Katolickiego do odpowiedzialności za kształt programu w świetle konstytucyjnej zasady autonomii Państwa oraz kościołów i związków wyznaniowych, 3. Centrum Monitoringu Wolności Prasy jako przykład instytucji pozarządowej w polskim systemie medialnym, 4. Regionalny nadawca telewizji publicznej w Polsce a proces demokracji, 5. Przeobrażenia prasy lokalnej w Polsce w latach dziewięćdziesiątych, 6. Prasa lokalna Ziemi Leszczyńskiej, 7. Problematyka niemiecka w publicystyce "Tygodnika Powszechnego" i "Więzi" na przełomie 1989/1990, 8. Rola sceny wyrazowej w piractwie internetowym, 9. Aktualne czasopiśmiennictwo żydów w Polsce, 10. Prawo do informacji i jego gwarancje w konstytucji Hiszpanii, 11. Stowarzyszenia dziennikarskie Ukrainy w kontekście transformacji ustrojowej państwa, 12. Pojedynki a prasa. Relacje prasowe z wybranych pojedynków okresu międzywojennego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czy media zagrażają demokracji?, 2. Społeczne funkcje prasy lokalnej (uwagi i refleksje dotyczące Warszawy), 3. Przesunięci centrum władzy : media jako pierwsza siła systemu politycznego, 4. Wolność słowa w myśl litery prawa i w praktyce prasy lokalnej, 5.Czy media lokalne są środkami masowego przekazu?, 6. Prasa lokalna i regionalna jako element społeczeństwa obywatelskiego, 7. Relacje między władzą samorządową a gazetą lokalną, 8. Nie trzeba myśleć, wystarczy kliknąć, 9. Media lokalne w społeczeństwie sieci, 10. Prasa lokalna i sublokalna w województwie podkarpackim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 1. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 482, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
1. Społeczność lokalna; 2. Komunikowanie lokalne; 3. Wybrane problemy komunikowania lokalnego; 4. Definiowanie mediów lokalnych; 5. System mediów lokalnych; 6. Typologia mediów lokalnych; 7. Rodzaje mediów lokalnych; 8. Misja mediów lokalnych; 9. Pojęcie wydawcy i zarządzania mediami lokalnymi; 10. Formy własności i typy wydawcy mediów lokalnych; 11. Transformacja mediów lokalnych; 12. Funkcje i zadania mediów lokalnych w społeczeństwie obywatelskim
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 2. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 526, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
13. Rozwój prasy lokalnej po 1989 roku; 14. Rozwój radiofonii lokalnej po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media lokalne w Polsce. Tom 3. / Ryszard Kowalczyk. - Poznań : Wydawnictwo CONTACT, 2008. - 314, [2] s. : rys.; tab.; wykr. ; 25 cm.
15. Rozwój telewizji lokalnej po 1989 roku; 16. Rozwój Internetu po 1989 roku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w strukturze codzienności: Polacy na semiotycznym poligonie; Projekt Ulica; Badania zbiorowości i jej stan posiadania; Media na co dzień - telewizja; Media na co dzień - radio, gazeta, magazyn, sieć; Ubogie i bogate korzystanie z mediów (i możliwa alternatywa). II. Szerokie paradygmaty medialne i ich interpretacje: Gatunki medialne; Adaptowanie, hybrydyzacja, nowe gatunki medialne; Serwisy informacyjne i infotainment; Tabloidy i tabloidyzacja; Talk show - podglądactwo i democratainment; Teleturnieje i edutainment; Męskie/kobiecie - media rodzajowe i konsumpcja; Prasa dla kobiet i prasa kobieca; Magazyny dla mężczyzn; Opera mydlana - melodramat w mediach; Reklama - szeroki kontekst
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju mediów – podstawy teoretyczne: 1.1. Rola państwa w gospodarce – instytucjonalizm; 1.2. Teoretyczne podstawy usług medialnych a potrzeby zbiorowe; 1.3. Media w Polsce jako przykład dobra społecznego; 1.4. Funkcja mediów w życiu społecznym i rozwoju gospodarczym. 2. Media jako przedmiot finansowania: 2.1. Wpływ państwa na kształtowanie systemu medialnego; 2.2. Media publiczne a media komercyjne – różnice i podobieństwa; 2.3. Źródła finansowania mediów; 2.4. Efektywność ekonomiczna podmiotów systemu medialnego. 3. Finansowanie mediów publicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej: 3.1. Model brytyjski jako przykład klasycznego systemu finansowania mediów publicznych; 3.2. Model niemiecki jako przykład mieszanego systemu finansowania mediów publicznych; 3.3. Modele włoski i hiszpański jako przykłady systemu śródziemnomorskiego; 3.4. Inne wybrane rozwiązania w państwach Unii Europejskiej. 4. Organizacja i finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle wybranych krajów Unii Europejskiej: 4.1. Organizacja i status nadawców publicznych w Polsce; 4.2. Model finansowania mediów publicznych w Polsce po 1989 r.; 4.3. Finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle uregulowań obowiązujących w wybranych krajach Unii Europejskiej; 4.4. Analiza przychodów i kosztów polskich nadawców publicznych. 5. Koncepcje rozwiązań w zakresie finansowania mediów publicznych w Polsce: 5.1. Uwarunkowania finansowania mediów publicznych w Polsce; 5.2. Finansowanie mediów publicznych na przykładzie wybranych podmiotów; 5.3. Finansowanie działalności mediów ze środków publicznych a misyjność programu; 5.4. Finansowanie mediów publicznych na podstawie badań własnych; 5.5. Propozycja finansowania nadawców publicznych w Polsce w oparciu o opłatę licencyjną i wnioski z rozprawy. Postscriptum: Konsekwencje kryzysu finansowania nadawców publicznych w Polsce w okresie 2012-2018 i perspektywy na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Teologia "czwartej władzy", 2. Prawo Kościołowi związków wyznaniowych do prezentowania swoich przekonań w środkach masowego przekazu. Wolność myśli, sumienia i wyznania a wolność słowa, 3. Polska prasa wyznaniowa, 4. Media wyznaniowe w Polsce wobec problemów integracji Europy, 5. Polskie i polskojęzyczne media wyznaniowe w Internecie. Wybrane zagadnienia, 6. Religijne czasopisma dla kobiet w Polsce w latach 1945-2003, 7. Czy telewizja publiczna jest wierząca?, 7. Prasa Kościoła katolickiego w Polsce w latach 1989-2004, 8. Kościół prawosławny w Polsce a media 1989-2004, 9.Kościół ewangelicko- reformowany w Polsce a media masowe, 10. Prasa polskich wyznawców islamu, 11. Katolicka agencja Informacyjna - pomost między mediami wyznaniowymi a świeckimi, 12. Media katolickie w publicznych mediach elektronicznych - czyli blaski i cienie katolickiego "getta" w Polskim Radiu i Telewizji Polskiej, 13. Prasa parafialna jako typ prasy lokalnej, 14. Prasa parafialna w diecezji kieleckiej w latach 1989-2004, 15. "Błahowist" - czasopismo religijne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej