Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(467)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(456)
Publikacje naukowe
(37)
Publikacje fachowe
(14)
Czasopisma
(10)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(402)
dostępne
(243)
wypożyczone
(12)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(255)
Czytelnia
(406)
Autor
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(23)
Gierula Marian
(17)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(11)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(10)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(9)
Michalczyk Stanisław
(8)
Rott Dariusz (1965- )
(7)
Borkowski Igor
(6)
Jachimowski Marek
(6)
Oniszczuk Zbigniew
(6)
Sokołowski Marek
(6)
Wielopolska-Szymura Mirosława
(6)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(5)
Grzesiok-Horosz Agnieszka
(5)
Mielczarek Tomasz
(5)
Brzoza Katarzyna
(4)
Dudek Krystian
(4)
Gierula Joanna
(4)
Jaskiernia Alicja
(4)
Kowalczyk Ryszard
(4)
Nierenberg Bogusław
(4)
Pisarek Walery
(4)
Roguska Agnieszka
(4)
Sarna Paweł
(4)
Sokół Zofia
(4)
Szostok Patrycja
(4)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(4)
Woźny Aleksander (1953- )
(4)
Adamowski Janusz
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(3)
Celej Piotr (1981- )
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(3)
Dzierżyńska Jolanta
(3)
Godzic Wiesław (1953- )
(3)
Grzybczyk Katarzyna
(3)
Guzek Damian
(3)
Hopfinger Maryla
(3)
Izdebska Jadwiga
(3)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(3)
Juszczyk Stanisław
(3)
Kall Jacek
(3)
Kamińska Aleksandra (1976- )
(3)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(3)
Krawczyk Dariusz
(3)
Lorek Marta
(3)
Ogonowska Agnieszka
(3)
Oleśniewicz Piotr (1968- )
(3)
Olędzki Jerzy
(3)
Ostaszewski Aleksander
(3)
Ptaszek Grzegorz
(3)
Ratajczak Magdalena
(3)
Sadza Agata
(3)
Szczęsna Ewa
(3)
Szostak Patrycja
(3)
Tworzydło Dariusz
(3)
Andrzejewski Piotr
(2)
Aronson Elliot
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Baudrillard Jean
(2)
Bodzioch-Bryła Bogusława
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(2)
Borski Maciej (1975- )
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Chyła Wojciech
(2)
Czarnecki Adam
(2)
Dobrzycki Jarosław
(2)
Fras Janina
(2)
Gajda Janusz
(2)
Gogołek Włodziemierz
(2)
Gwóźdź Andrzej
(2)
Halawa Mateusz
(2)
Hess Agnieszka
(2)
Jabłoński Paweł
(2)
Kepplinger Hans Mathias
(2)
Kolczyński Mariusz
(2)
Kopecka-Piech Katarzyna
(2)
Kornacka Monika
(2)
Kornacka-Grzonka Monika
(2)
Koroczenskij Aleksandr
(2)
Koroczyński Aleksander
(2)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(2)
Kot Wiesław
(2)
Kożuch Artur
(2)
Królak Sławomir
(2)
Küng Lucy
(2)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(2)
Magdoń Andrzej
(2)
Magoska Maria
(2)
Markiewicz Ryszard (1948- )
(2)
Marszałek-Kawa Joanna
(2)
Matlak Andrzej (1965- )
(2)
Maćkowska Renata
(2)
Mich Włodzimierz
(2)
Mielczarek Anna
(2)
Mielnik Galina
(2)
Mikułowski Pomorski Jerzy
(2)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(2)
Mrozowski Maciej
(2)
Notkowski Andrzej
(2)
Oniszczuk Zbigiew
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(108)
2000 - 2009
(336)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(467)
Czechy
(4)
Język
polski
(468)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(427)
Komunikacja społeczna
(107)
Dziennikarstwo
(55)
Telewizja
(53)
Internet
(48)
Reklama
(45)
Public relations
(39)
Dziennikarze
(35)
Kultura masowa
(32)
Prasa (wydawnictwa)
(28)
Społeczeństwo informacyjne
(27)
Edukacja medialna
(22)
Radiofonia
(22)
Marketing polityczny
(21)
Polityka
(21)
Opinia publiczna
(18)
Komunikacja polityczna
(16)
Dziecko
(15)
Kultura audiowizualna
(13)
Wolność słowa
(13)
Konwergencja mediów
(12)
Multimedia
(12)
Kampania wyborcza
(11)
Społeczeństwo
(11)
Media społecznościowe
(10)
Pedagogika medialna
(10)
Prawo prasowe
(10)
Antropologia mediów
(9)
Film
(9)
Globalizacja
(9)
Regionalne środki masowego przekazu
(9)
Czasopisma
(8)
Etyka dziennikarska
(8)
Kultura
(8)
Marketing
(8)
Terroryzm
(8)
Język
(7)
Nowe media (komunikacja)
(7)
Polityka medialna
(7)
Reklama telewizyjna
(7)
Socjologia
(7)
Sponsoring
(7)
Teoria komunikacji i mediów
(7)
Wychowanie
(7)
Demokracja
(6)
Komunikowanie marketingowe
(6)
Manipulacja (psychol.)
(6)
Polska
(6)
Prawo autorskie
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Sport
(6)
Wybory
(6)
Wybory parlamentarne
(6)
Informacja
(5)
Interakcje społeczne
(5)
Komputery
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Perswazja
(5)
Promocja handlowa
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Wolność prasy
(5)
Agresywność
(4)
Etyka
(4)
Etyka społeczna
(4)
Gazety
(4)
Integracja europejska
(4)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Młodzież
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczanie na odległość
(4)
Pedagogika
(4)
Prawo mediów
(4)
Przestępczość
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rodzina
(4)
Rzecznicy prasowi
(4)
Socjotechnika
(4)
Sztuka
(4)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(4)
Wolność mediów
(4)
Wybory prezydenckie
(4)
Wykluczenie społeczne
(4)
Śmierć
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Bezrobocie
(3)
Cenzura
(3)
Cyberprzestępczość
(3)
Czasopismo regionalno-lokalne
(3)
Dane osobowe
(3)
Dobra osobiste
(3)
Dyskurs (filoz.)
(3)
Dziennikarstwo śledcze
(3)
Erotyzm
(3)
Gatunki medialne
(3)
Historia
(3)
Instytucje nonprofit
(3)
Język polski
(3)
Komunikacja
(3)
Kościół katolicki
(3)
Temat: dzieło
Kod YouTube
(1)
The New York Times (czasopismo ; Stany Zjednoczone ; 1851- )
(1)
Wiadomości Literackie (czasop.)
(1)
Wprost (czasopismo ; 1982- )
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1989-
(17)
1989-2000
(17)
1901-2000
(13)
1901-
(5)
1945-1989
(5)
2001-0
(3)
1801-
(2)
1801-1900
(2)
1701-
(1)
1918-1939
(1)
1945-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(39)
Stany Zjednoczone (USA)
(9)
Europa
(7)
Ukraina
(7)
Rosja
(5)
Czechy
(4)
Niemcy
(4)
Hiszpania
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Wielka Brytania
(3)
Włochy
(3)
Zagłębie Dąbrowskie
(3)
Armenia
(2)
Europa Zachodnia
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Francja
(2)
Grecja
(2)
Irlandia
(2)
Kazachstan
(2)
Norwegia
(2)
Słowacja
(2)
Węgry
(2)
Ameryka Północna
(1)
Arabskie, kraje
(1)
Austria
(1)
Azerbejdżan
(1)
Białoruś
(1)
Bułgaria
(1)
Częstochowa (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Dąbrowskie, Zagłębie
(1)
Estonia
(1)
Europa Wschodnia
(1)
Górny Śląsk
(1)
Iran
(1)
Japonia
(1)
Jugosławia
(1)
Kraje bałkańskie
(1)
Portugalia
(1)
Rumunia
(1)
Serbia
(1)
Słowenia
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Podręcznik
(37)
Praca zbiorowa
(32)
Czasopismo naukowe
(14)
Monografia
(14)
Opracowanie
(14)
Materiały konferencyjne
(12)
Czasopismo prasoznawcze
(10)
Poradnik
(3)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Esej
(2)
Felieton
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiady
(2)
Antologia
(1)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo prawnicze
(1)
Encyklopedia
(1)
Film
(1)
Komentarz prawny
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzje
(1)
Reportaż
(1)
Wywiad
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(101)
Socjologia i społeczeństwo
(28)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(19)
Zarządzanie i marketing
(13)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(10)
Edukacja i pedagogika
(8)
Historia
(6)
Filozofia i etyka
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Psychologia
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Nauka i badania
(1)
468 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
1. Ramy teoretyczne: Cztery podejścia do mediów alternatywnych; Wprowadzające studium przypadku: obraz mediów alternatywnych w filmie Radio Favela; 2. Studia przypadku: Podejście wspólnotowe w polityce radia na Zachodzie; Diaspory a praktyki mediów alternatywnych; Blogi w okresie drugiej wojny w Iraku: media alternatywne jako źródło wyzwań dla mainstreamu?; Grupy etniczno-religijne a dziennikarstwo alternatywne; Uczestnictwo online a sfera publiczna: listy mailingowe i fora obywatelskie; Brazylijski Ruch Robotników Wiejskich bez Ziemi: tożsamość, działanie, komunikacja; Translokalizacja, glokalizacja i Internet: projekt RadioSwap; Polityczny jamming: reverse-engineering i łamanie dominujących kodów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak zmienia się gatunek? Analiza cech reportażu na łamach "Polityki"; Projekcje publiczne Krzysztofa Wodiczki: dwugłos bohaterów i architektury; "z ust polityka/ wyjmuje ideję/dziennikarz/przyprawia śliną/arogancją/prowokacjąů". Kilka uwag o wpływie mediów na dojrzałą poezję Różewicza; Rodzina tradycyjnie nowoczesna. Obraz współczesnej polskiej rodziny w telenowelach; Środki retardacyjne używane prze uczestników debat telewizyjnych; Media - Człowiek - Mediumizm. Człowiek jako Medium; Oni. Media i konflikt na przykładzie ruchu studenckiego końca lat sześćdziesiątych w RFN; Les precieuses de Shanghai, czyli o początkach prasy kobiecej w Chinach; Wielowymiarowość Wirtualnych Wojaży - cyberego w aspekcie komunikacyjnym; Fanfiction - przejaw medialnych fandomów; Obrazy mediów w najnowszej prozie polskiej; Tożsamość narracyjna w kontekście mediatyzowanej rzeczywistości ponowoczesnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Media, komunikacja, biznes elektroniczny / red. Bohdan Jung. - Warszawa : Difin, 2001. - 293 s. : tab., wykr. ; 23 cm.
Komunikowania w perspektywie dyscyplinarnej ( socjologiczne, psychologiczne i ekonomiczne aspekty) Socjologiczna problematyka komunikowania masowego; Psychologiczno-społeczne uwarunkowania procesów komunikowania; Metody badania mediów; Wprowadzenie do ekonomiki mediów; Analiza procesów komunikowania: zastosowania praktyczne (lobbing, komunikowanie się przedsiębiorstwa, polityka medialna, rynek mediów); Lobbing a inne formy komunikowania; Komunikowanie marketingowe; Promocja w Internecie; Rozwój rynku multimediów; Handel zagraniczny - wykorzystanie Internetu do komunikowania; Polityka medialna: Przyszłość mediów i komunikowania ( media przyszłości, biznes elektroniczny i ponowoczesność); Przyszłość mediów - media przyszłości; Przyszłość handlu elektronicznego; Ponowoczesność i produkt medialny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Rozdział 1.: Marketing medialny - definiowanie zjawiska , Rozdział 2.: Produkt medialny a potrzeby i pragnienia konsumentów , Rozdział 3.: Dystrybucja medialna a wygoda nabycia mediów , Rozdział 4.: Cena jako koszt ponoszony przez klienta , Rozdział 5.: Promocja mediów jako komunikacja z nabywcami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: 1. Ekonomiczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju mediów – podstawy teoretyczne: 1.1. Rola państwa w gospodarce – instytucjonalizm; 1.2. Teoretyczne podstawy usług medialnych a potrzeby zbiorowe; 1.3. Media w Polsce jako przykład dobra społecznego; 1.4. Funkcja mediów w życiu społecznym i rozwoju gospodarczym. 2. Media jako przedmiot finansowania: 2.1. Wpływ państwa na kształtowanie systemu medialnego; 2.2. Media publiczne a media komercyjne – różnice i podobieństwa; 2.3. Źródła finansowania mediów; 2.4. Efektywność ekonomiczna podmiotów systemu medialnego. 3. Finansowanie mediów publicznych w wybranych krajach Unii Europejskiej: 3.1. Model brytyjski jako przykład klasycznego systemu finansowania mediów publicznych; 3.2. Model niemiecki jako przykład mieszanego systemu finansowania mediów publicznych; 3.3. Modele włoski i hiszpański jako przykłady systemu śródziemnomorskiego; 3.4. Inne wybrane rozwiązania w państwach Unii Europejskiej. 4. Organizacja i finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle wybranych krajów Unii Europejskiej: 4.1. Organizacja i status nadawców publicznych w Polsce; 4.2. Model finansowania mediów publicznych w Polsce po 1989 r.; 4.3. Finansowanie mediów publicznych w Polsce na tle uregulowań obowiązujących w wybranych krajach Unii Europejskiej; 4.4. Analiza przychodów i kosztów polskich nadawców publicznych. 5. Koncepcje rozwiązań w zakresie finansowania mediów publicznych w Polsce: 5.1. Uwarunkowania finansowania mediów publicznych w Polsce; 5.2. Finansowanie mediów publicznych na przykładzie wybranych podmiotów; 5.3. Finansowanie działalności mediów ze środków publicznych a misyjność programu; 5.4. Finansowanie mediów publicznych na podstawie badań własnych; 5.5. Propozycja finansowania nadawców publicznych w Polsce w oparciu o opłatę licencyjną i wnioski z rozprawy. Postscriptum: Konsekwencje kryzysu finansowania nadawców publicznych w Polsce w okresie 2012-2018 i perspektywy na przyszłość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Kultura mediów i tożsamość: Media, tożsamość i edukacja; Wychowanie instant. Na przykładzie programu telewizyjnego Superniania; Kultura medialna jako element konstruowania własnej tożsamości i stylu życia adolescentów w "płynnej nowoczesności"; Gadżet czy narzędzia intelektualne? (o telefonie komórkowym w rękach adolescenta); Między brakiem zrozumienia a nienawiścią czyli odkrywanie tożsamości płciowej we współczesnych obrazach filmowych- Transamerica Duncana Tuckera oraz Nie czas na łzy Kimberly Pierce; Szkoła w filmie. Czy to fikcja? Analiza obrazu rzeczywistości szkolnej w filmie Klasa; Obrazy ojcostwa we współczesnej polskiej kinematografii; Fani, czyli my. Strategie kształtowania postaw prosumenckich we współczesnej kulturze popularnej na przykładzie przemysłu filmowego; Od popkultury do reklamy społecznej. Rozważania nad miejscem reklamy społecznej w kulturze popularnej; Tożsamość religijna w reklamie w dobie popkultury, czyli po co reklamie religia?; Kompetencje medialne a przyszłość zawodowa pokolenia Google; Internetowa kultura pomagania; Tożsamość punk- rzeczywista czy upozorowana?; Portal Nasza Klasa jako środowisko konstruowania tożsamości; 2. Ciało, płeć i tożsamość: Tożsamość queer jako matryca strategii oporowych; Kreacja idealnych wizerunków, czyli kult ciała w kulturze popularnej; Postrzeganie własnej cielesności w kontekście kultury popularnej- zderzenie wymogów przestrzeni medialnej z rzeczywistością; Manekin jako obiekt pożądania społeczeństwa konsumpcyjnego; "Twarz jako medium". O doświadczeniu ciała i przestrzeni przez osoby psychotyczne w świetle antropologii wizualnej i sensorycznej; Eros i Tanatos w recepcji Zagłady. Kultura popularna, obraz, ciało; Intymne strategie tożsamościowe dziecka we współczesnej kulturze popularnej; Porono-chic, czyli seksualność jako narzędzie komunikacji; Społeczno-kulturowy kontekst zjawiska (przed)wczesnego rodzicielstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Utożsamianie przekazu medialnego z rzeczywistością; Maniery; osobowość; Media i emocje; Media i role spo- łeczne; Media a forma
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Oblicza Mediów / red. Joanna Marszałek-Kawa)
Dziennikarz w świetle ustawy prawo autorskie , Media a bezpieczeństwo informacji prawnie chronionych , Media a demokracja w społeczeństwie informacyjnym , Media w zarządzaniu kryzysowym , Współczesne media litewskie w perspektywie transformacji systemowej , System medialny na Białorusi. Granice swobody działalności niezależnych środków masowego przekazu , Terroryzm a media , Al - Kaida Channel , Internet - jako narzędzie w rękach terrorystów , Egzegeza zachowań pomocniczych a e -pomoc w Internecie , Nowe media a seniorzy , Uwagi o obecnym stanie mediów , Co się stało z Naszą Klasą ? O roli portalu społecznościowego w rzeczywistości ponowoczesnej. Refleksje socjopedagogiczne , Polityka jako celebryta , Wywiad a la Żakowski , Wzór redaktora : Giedroyc - Grydzewski - Turowicz , Rola komiksu historycznego jak środka przekazu obrazu przeszłości - wczoraj i dziś , Medialne gry formą i konwencją językową na przykładzie serialu telewizyjnego " Świat według Kiepskich " , Superstacja - fenomen ( " osobliwość " ) na polskim rynku telewizyjnym , Dziennikarz w służbie uniwersalnej idei ? Kwestia praw człowieka w publicystyce Aleksandra Świętochowskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Komunikowanie jako proces : podstawowe pojęcia, 2. Aspekty oddziaływania mass mediów jako przedmiot badań interdyscyplinarnych, 3. Oddziaływanie środków masowego komunikowania - teorie i kierunki badań, 4. Modele procesu komunikowania, 5. Społeczne funkcje środków masowego komunikowania, 6. Antropologiczne przesłanki skuteczności perswazyjnej mediów, 7. Środki masowego komunikowania jako środowisko wychowawcze, 8. Strategie interpersonalnego komunikowania się w układach zorganizowanych, 9. Komunikacja międzykulturowa, 10. Uzależnienie medialne
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
I. Media w XXI wieku: 1. Czynniki oddziałujące na zachowania mediów masowych w procesach wyborczych, 2. Czwarta władza - media na progu XXI wieku, 3. Profesjonalizm w dziennikarstwie - historycznie i współcześnie, 4. Światowe koncerny medialne i przekazy rozpowszechniane przez nie w skali globalnej, 5. Media w polityce informacyjnej Komisji Europejskiej w Polsce przed rozszerzeniem 2004. II. Koalicja, sojusz,...blo(g) wyborczy: 6. Internet a wolność (od) wypowiedzi, 7. Blogosfera a dziennikarstwo obywatelskie, 8. Internet w kampanii wyborczej w 2005 roku. III. Za szklanym ekranem: 9. Polityka w ramówkach stacji telewizyjnych, 9. Sensacyjność dźwignią informacji telewizyjnej, 10. Zmiany w telewizyjnym prawie wspólnotowym i polskim - oddziaływanie na poziomie instytucjonalnym i programowym, 11. Dostępność rynku medialnego dla mniejszości narodowych zamieszkujących w Republice Austrii
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media / Uniwersytet Jagielloński)
Cz.I Wstęp do teorii komunikowania masowego, 2. Rozumienie i ocena teorii komunikowania masowego. Cz.II Era społeczeństwa masowego i kultury masowej: 3. Powstanie przemysłu medialnego i teorii społeczeństwa masowego, 4. Rozwój teorii mediów w okresie propagandy, 5. Normatywne teorie komunikowania masowego. Cz.III Powstanie i upadek teorii ograniczonych efektów: 6. Powstanie teorii ograniczonych efektów mediów, 7. Teoria średniego zasięgu i umocnienie paradygmatu ograniczonych efektów mediów, 8. Zakwestionowanie dominującego paradygmatu: dzieci, systemy, efekty. Cz.IV Współczesna teoria komunikowania masowego: poszukiwanie konsensusu i nowe wyzwania: 9. Rozwój krytycznych i kulturowych teorii komunikowania masowego, 10. Media i publiczność: teorie roli mediów w codziennym życiu, 11. Teorie mediów, kultury i społeczeństwa, 12. Obecne tendencje w teorii komunikowania masowego: konsensus i wyzwania
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Przedmiot badań: Podstawowe pojęcia: tekst, styl, gatunek, dyskurs. Superstruktury, makrostruktury i strategie dyskursu. Wiadomości dziennikarskie jako dyskurs. 2. Historia i stan badań: Perspektywa genologiczna. Perspektywa stylistyczna. Perspektywa strukturalna. Perspektywa tematyczna. Perspektywa aksjologiczna. 3.Norma gatunkowa wiadomości a współczesne procesy komunikacyjne: Tradycyjna koncepcja tekstów informacyjnych. Wiadomości - gatunek rozmyty czy autonomiczny dyskurs? Proces komunikowania w mediach informacyjnych. 4. Wiadomości tekstowe jako przekaz wizualno-werbalny: Fotografia jako komponent wiadomości. Obraz a tekst. Wizualna organizacja pierwszej strony. Wizualność wiadomości telewizyjnych. Wizualizacja jako strategia dyskursu. 5. Struktura wiadomości: Wiadomość jako odwrócona piramida. W stronę kategorii formalnych. Antropocentryzm struktury wiadomości...6. Ekspansja prywatności: Dwa punkty widzenia. Prywatność, oralność, potoczność. 7. Dwie próby weryfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Kulturoznawswto)
1. O mediach realizujących utopię pedagogiczną i o mediach realizujących utopię eugeniczną; o dwóch antropotechnikach - humanistycznej i posthumanistycznej. 2. Pierwsze zbliżenia do istoty kina (i ostatnie z nich wnioski...). 3. Kruszenie słowa przez maszyny tekstualne. 4. Tezy do krytyki władzy sądzenia urzeczywistnianej za pośrednictwem mediów. 5. Ekran, zasłona obecności. 6. Niematerialne wtórniki, medialne klony, wirtualne awatary: problematyka tożsamości w elektronicznej erze kultury. 7. Od obrazów artystycznych do obrazów medialnych/ 8. Tożsamość medialna, tożsamość wirtualna, tożsamość merkantylizująca popędy. 9. Człowiek w dobie mediów; media w dobie biotechnologii. 10. Telematyczne i patafizyczne być w zdarzeniu, poza komunikacją poprzez znaki (Kosmologia niematerialnych światów teleobecnych). 11. Sytuacja "sztuki po sztuce" w erze technokultury audiowizualnej (pierwszej kultury biotechnosystemowej). Symulakr - nowy rodzaj holocaustu: pustoszenie językowo-dyskursywnej i dziedzicznie kodowanej pamięci za pomocą stawania się wspomnienia z komutacji pamięciowych danych technicznego systemu ich wszechkoneksji. 13. Medialnie uwarunkowany mind-body problem - pierwszy problem mediów o naturze biotechnosystemowej (wspólnej mediom i biotechnologii). 14. Współczesny zaawansowany technologicznie podbój przyrody jako techniczna realizacja nieśmiertelności poprzez zniesienie antagonistycznej jedności przeciwieństw życia i śmierci. 15. Globalizm versus uniwersalizm, czyli (techniczne) usieciawianie zamiast (biologicznego i kulturowego) kodowania połączeń. Rozważania o technicznym rozpraszaniu pamięciowych kodyfikacji połączeń. 16. Teletechnologiczna programmatyzacja zmysłowiści albo "estetyka znikania". Rozważania o teletechnologicznym medium obrazu. 17. Techniczna komunikacja i właściwy jej (wszech)koneksjonistyczny subsymboliczny paradygmat - wyzwanie dla humanistyki i kulturoznawstwa. 18. Zglobalizowana kultura medialna i jej superbohaterowie: serial-killer i terrorysta-kamikadze. Rozważania o patologii zaburzenia ofiarniczej wymiany przez współczesny technomerkantylizm. 19. Techniczna programmatyzacja doświadczenia: upadek doświadczenia na rzecz przeżycia, czyli technopoiesis na miejsce pamięci. 20. Konkluzja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mass media / Pierre Sorlin. - Wrocław : Wydawnictwo Astrum, 2001. - 248 s. ; 21 cm.
(Kreatywność)
Odbiorcy i publiczność; Treść, Infromacje, Relaks, Konflikt i negocjacje; Twórcy mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko we współczesnej kulturze Zachodu: Lolita, Haryy Potter i Chłopcy z Wyspy Koralowej; Obraz dziecka w prasie i telewizji; Wizerunek medialny dziecka niepełnosprawnego; Medialny obraz problemu wykorzystywania seksualnego dzieci; Program telewizyjny "Od przedszkola do Opola" jako wyraz dominującej we współczesnej kulturze postawy wobec dziecka; Wizerunek dziecka w reklamie telewizyjnej; Treści religijne w przekazach biblijnych dla dzieci i programie telewizyjnym "Ziarno"; Obraz świata społecznego w filmach animowanych dla dzieci; Zabawki jako forma socjalizacji ról płciowych; Nowa przestrzeń dziecka we współczesnej kulturze; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: R.1 Wprowadzenie: Nowa infrastruktura społeczeństwa; Druga rewolucja komunikacyjna; Cechy nowych mediów; Zdolności komunikacyjne nowych mediów; Charakter i układ książki. R.2 Sieci: układ nerwowy społeczeństwa: Społeczeństwo sieci i inne klasyfikacje; Krótka historia ludzkiej sieci; sieci na wszystkich poziomach; Przyczyny powstania sieci; od społeczeństwa masowego do społeczeństwa sieci; Zmieniające się relacje w społeczeństwie sieci. R.3 Technologia: Wprowadzenie; Techniczne fundamenty społeczeństwa sieci; Sieci telekomunikacyjne; Sieci wymiany danych; Sieci komunikacji masowej; Sieci zintegrowane; Sieci multimedialne i szerokopasmowe; Przyszłe trendy. R.4 Gospodarka: Wprowadzenie; Przyczyny obecnej rewolucji komunikacyjnej; Gospodarka przepływów; Rynki, hierarchie i sieci; Nowa gospodarka?; Producenci: od infrastruktury do dostawców usług; Konsumenci: ofensywa producentów i klienci; Wnioski. R.5 Polityka i władza: Wprowadzenie; Podatność na zagrożenia; Rozproszenie i koncentracja polityki; Twierdzenia na temat e-rządu i demokracji cyfrowej; Władza w organizacji; Prywatność i autonomia osobista; Wnioski. R.6 Prawo: Wprowadzenie; Osłabienie prawa przez sieci; Kto rządzi Internetem?; Prawo do informacji i komunikacji; Prawa własności; Prawo do prywatności; Wnioski. R.7 Struktura społeczna: Wprowadzenie; Przestrzeń i czas w społeczeństwie sieci; Zacieranie granic między sferami życia; Wspólnoty i relacje społeczne; Jawność i fragmentacja: nowa spójność społeczna; Sieci i (nie)równość społeczna; Niestabilność społeczeństwa sieci; Wnioski. R.8 Kultura: Wprowadzenie; Życie w kulturze cyfrowej; Ilość i jakość treści w nowych mediach; Zmiana wykorzystania mediów; Wnioski. R.9 Psychologia: Wprowadzenie; Percepcja i nowe media; Uczenie się z nowymi mediami; Psychologia społeczna CMC; Zmiany w ludzkiej osobowości?; Wnioski. R.10 Wnioski i propozycje rozwiązań: Wprowadzenie; Wnioski ogólne; Społeczeństwo informacji i sieci w Ameryce Północnej, Europie, Azji Wschodniej i Trzecim Świecie; Propozycje rozwiązań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka o komunikowaniu / red. Bogusława Dobek-Ostrowska)
1. Komunikowanie polityczne w kształceniu medioznawczym i politologicznym, 2. Atrybuty "czwartej władzy". W kręgu teorii medialnych i praktyki, 3. Prasa a kultura polityczna. Studium przypadku: Polacy wobec Unii Europejskiej, 4. Wywiad prasowy - nowa jakość w komunikowaniu, 5. Dziennikarstwo śledcze i prowokacje dziennikarskie: od techniki zbierania informacji do gry politycznej, 6. Manipulacja w komunikowaniu politycznym wybory 2005 w Polsce, 7. Polityczny wymiar wojny o media (z mediami) u progu IV RP, 8. Wolne media - mit czy rzeczywistość, 9. "Gazeta Wyborcza" versus "Dziennik", 10. Między dziennikarstwem a polityką - eseje Adama Michnika, 11. Politycy i dziennikarze w blogosferze, 12. Tabloidyzacja a medialny przekaz sytuacji kryzysowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Media polskie / przewodniczący komitetu red. Marek Jabłonowski ; red. nauk. Alicja Jaskiernia ; Instytut Dziennikarstawa Uniwersytetu Warszawskiego ; Tom 1)
R.1 Konflikt w Kosowie: 1. Położenie geograficzne, nazewnictwo; 2. Egzogeniczne i endogeniczne przyczyny konfliktu; 3. Geneza i przebieg w Kosowie; R.2 Wojna na wizerunki: 1. Konflikt w Kosowie i jego wykorzystanie w celach propagandowych; ?. Kreowanie pożądanego wizerunku przeciwnika - media na wojnie; 3. Oprawa propagandowa działań własnych; R.3 Wojna na słowa i obrazy: 1. Wykorzystanie technik propagandowych w konflikcie kosowskim; 2. Wykorzystanie środków propagandowych w konflikcie kosowskim; R.4 wojna oczyma mediów - różnice w relacjach: 1. Prasa drukowana; 2. Internet; Zakończenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie: Dziecko w społecznym i kulturowym laboratorium konsumpcji oraz imaginarium mediów. Rozdział 1. Dziecko krytyczne i kreatywnie wobec mediów i konsumpcji: Kamil, czyli historia dojrzewania z nowymi mediami. Analiza krytyczna i kreatywnej postawy wobec mediów i kultury konsumpcyjnej. Rozdział 2. Dziecko, rodzice, seniorzy w mediach i życiu codziennym: Słodkie potwory i powroty do przeszłości albo kilka notatek na marginesach dwóch estetyk dzieciństwa; „Etos wymuszonej dziecięcości”. Przejawy infantylizacji kultury dorosłych w świecie mediów; Współczesny obraz rodzicielstwa i dzieciństwa w zwierciadle popkultury. Krytyczna analiza bajki Masza i Niedźwiedź; Dzieci i młodzież w opiniach oraz praktykach seniorów. Przyczynek do rewizji międzypokoleniowych relacji. Rozdział 3. Dzieci a filmowe i serialowe światy: Nowe bohaterki medialnej rzeczywistości filmów dla dzieci; Fenomen serialu Skam. Rozdział 4. Dziecko jako przedmiot i podmiot praktyk reklamowych: Dziecko we współczesnych polskich reklamach komercyjnych i społecznych; Strzały z ukrycia – reklama skierowana do dzieci i młodzieży w nowych mediach – formy, praktyki, strategie; Reklama na stronach internetowych adresowanych do młodych użytkowników usług sieciowych. Rozdział 5. Praktyki dzieci i dorosłych w Internecie: Rodzice cyfrowych tubylców – cyfrowi imigranci w środowisku nowych mediów; Youtubowe kreacje. Miejsca, ludzie i kultura; Internet w szkole – szkoła w Internecie: jak wirtualny dziennik wpłynąć na relacje między uczniem, nauczycielem i rodzicem. Rozdział 6. Dziecko w przestrzeni medialnej kultury konsumpcyjnej: Urodzone do fandomu. Dzieci jako konsumenci i fani produktów kulturalnych; Dziecko – media – muzyka: fenomen muzycznych TV talent show; (Wszech)obecność postaci kinowych w życiu dziecka. Biogramy autorów i autorek tekstów. Abstrakty/Abstracts.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej