23435
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 378 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na s. 229-237.
Uwaga dotycząca zawartości
Wstęp; Rozdział 1. Wykorzystanie teorii interesariuszy w rozwoju uczelni publicznych w Polsce 1.1. Podstawowe założenia teorii interesariuszy 1.2. Uczelnia publiczna oraz jej interesariusze 1.2.1. Formalne i prawne ramy funkcjonowania szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.2. Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce 1.2.3. Źródła finansowania uczelni publicznych w Polsce 1.2.4. Modele szkolnictwa wyższego w Europie i na świecie w kontekście współpracy z przedsiębiorstwami 1.2.5. Charakterystyka interesariuszy uczelni publicznej w Polsce 1.3. Przedsiębiorstwa jako grupa interesariuszy uczelni publicznej 1.3.1. Uczelnia jako podmiot wpływający na rozwój gospodarki opartej na wiedzy 1.3.2. Istota współpracy uczelni z przedsiębiorstwami Rozdział 2. Podstawy teoretyczne relacji pomiędzy uczelnią a przedsiębiorstwami 2.1. Teoria relacji międzyorganizacyjnych 2.1.1. Relacje w kontekście usługowym 2.1.2. Ekonomiczne aspekty relacji między podmiotami 2.1.3. Relacje w ujęciu marketingowym 2.1.4. Wybrane modele marketingu relacji i ich znaczenie w kształtowaniu relacji organizacji z interesariuszami 2.2. Zarządzanie relacjami z interesariuszami organizacji 2.2.1. Etapy rozwoju relacji 2.2.2. Model oceny rentowności relacji z interesariuszami 2.3. Znaczenie relacji uczelni publicznych z przedsiębiorstwami w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych 2.3.1. Współczesne modele przewagi konkurencyjnej 2.3.2. Znaczenie wyróżniających zdolności w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji 2.3.3. Zarządzanie relacjami z interesariuszami przez publiczne uczelnie 2.3.4. Wartość jako element warunkujący budowanie relacji na rynku i uzyskanie przewagi konkurencyjnej Rozdział 3. Charakterystyka relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami na przykładzie województwa zachodniopomorskiego 3.1. Uwarunkowania i charakterystyka otoczenia współpracy uczelni z przedsiębiorstwami w województwie zachodniopomorskim i w Polsce 3.2. Próba badawcza i metodyka badań wybranych wydziałów uczelni publicznych 3.3. Analiza wyników badań ilościowych 3.4. Analiza wyników badań jakościowych 3.5. Podsumowanie zebranych wyników badań Rozdział 4. Koncepcja modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.1. Założenia modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi uczelni publicznych a przedsiębiorstwami; 4.2. Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania implementacji modelu rozwoju relacji pomiędzy wydziałami ekonomicznymi czelni publicznych a przedsiębiorstwami 4.3. Uzasadnienie i możliwości wykorzystania modelu rozwoju relacji; Zakończenie; Bibliografia; Spis rysunków; Spis tabel; Załączniki; Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety; Załącznik 2. Pierwszy scenariusz do badania fokusowego; Załącznik 3. Drugi scenariusz do badania fokusowego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej