23435
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na s. 1061-1077. Indeks.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Część 1. Podstawy testowania: 1. Wprowadzenie do testowania; 2. Podstawowe definicje; 3. Proces testowy; 4. Testowanie w cyklu życia oprogramowania; 5. Testowanie a architektura systemu informatycznego; Część 2. Techniki projektowania testów: 6. Testowanie oparte na modelu; 7. Techniki testowania statycznego; 8. Analiza dynamiczna; 9. Techniki oparte na specyfikacji (czarnoskrzynkowe); 10. Techniki oparte na strukturze (białoskrzynkowe); 11. Techniki oparte na defektach i na doświadczeniu; 12. Wybór odpowiednich technik; 13. Priorytetyzacja przypadków testowych; 14. Testowanie systemów specyficznych; Część 3. Testowanie charakterystyk jakościowych: 15. Model jakości według ISO 9126; 16. Modele jakości według ISO 25010; 17. Testowanie jakości użytkowej; 18. Testowanie jakości produktu; 19. Testowanie jakości danych; Część 4. Zarządzenie testowaniem: 20. Zarządzanie testowaniem w kontekście; 21. Testowanie oparte na ryzyku; 22. Pozostałe strategie testowania; 23. Dokumentacja w zarządzaniu testowaniem; 24. Szacowanie testów; 25. Nadzór i kontrola postępu testów; 26. Biznesowa wartość testowania; 27. Testowanie rozproszone, zakontraktowane i zewnętrzne; 28. Zarządzanie wdrażaniem standardów przemysłowych; 29. Zarządzenie incydentami; Część 5. Ludzie i narzędzia: 30. Ludzie i ich kompetencje – tworzenie zespołu; 31. Techniki pracy grupowej; 32. Testowanie wspierane narzędziami; 33. Rozwój zawodowy testera; Część 6. Udoskonalanie procesu testowego: 34. Kontekst udoskonalania procesu; 35. Udoskonalanie oparte na modelu; 36. Podejście analityczne; 37. Wybór metody usprawniania; 38. Proces udoskonalania; 39. Organizacja, role i umiejętności; 40. Czynniki sukcesu; Część 7. Jakoś oprogramowania: 41. Czym jest jakość oprogramowania?; 42. Podstawy teorii pomiarów; 43. Narzędzia kontroli jakości; 44. Metryki wielkości oprogramowania; 45. Metryki charakterystyk jakościowych; 46. Metryki złożoności oprogramowania; 47. Metryki i modele wysiłku; 48. Metryki i modele dla defektów; 49. Metryki i modele przyrostu niezawodności; 50. Metryki i modele dostępności; 51. Metryki dla procesu testowego; 52. Metryki zadowolenia klienta; 53. Sposób prezentowania danych; Dodatek A. Specyfikacja programu ELROJ; Dodatek B. Normy i standardy; Dodatek C. Matematyczny i teoretyczno-informatyczny; Dodatek D. Informacje o certyfikacji i egzaminach; Bibliografia; Skorowicz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej