23435
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 346 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na s. 247-248.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: I.Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych – charakter prawny i cechy: 1. Charakter prawny umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych; 2. Cechy umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. II. Status prawny abonenta oraz dostawcy usług telekomunikacyjnych: 1. Uwagi wstępne; 2. Abonent, użytkownik, użytkownik końcowy oraz konsument; 3. Wybrane obowiązki związane z zawieraniem umów z konsumentami; 4. Przedsiębiorca telekomunikacyjny; 5. Sieć telekomunikacyjna; 6. Dostarczanie sieci telekomunikacyjnej. III. Usługa telekomunikacyjna: 1. Definicja usługi telekomunikacyjna; 2. Publicznie dostępna usługa telekomunikacyjna; 3. Usługa o podwyższonej opłacie; 4. Usługa medialna; 5. Usługa dostępu do Internetu a usługa powszechna; 6. Usługi towarzyszące; 7 Dodatkowe usługi przysługujące abonentowi. IV. Wybór umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. V. Ocena wiarygodności płatniczej abonenta. VI. Treść umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: 1. Wprowadzenie; 2. Zasady swobody umów a prawo telekomunikacyjne; 3. Minimalne wymogi dotyczące treści umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. VII.Obowiązywanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. VIII. Jakość usług telekomunikacyjnych. IX. Niezgodne z prawem wykorzystanie usług telekomunikacyjnych: 1. Wprowadzenie; 2. Przykłady niezgodnego z prawem wykorzystania usług telekomunikacyjnych; 3. Sposoby zabezpieczania przed naruszeniem umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych. X.Prawa i obowiązki związane ze zmiana umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: 1. Uprawnienia abonenta do zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych; 2. Zwrot ulgi przyznanej abonentowi; 3. Zwłoka abonenta w regulowaniu zobowiązań do zapłaty wynagrodzenia za świadczone usługi telekomunikacyjne. XI. Prawa i obowiązki związane z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych: 1. Uprawnienia abonenta do zmiany dostawcy usług telekomunikacyjnych; 2. Zwrot ulgi przyznanej abonentowi; 3. Zwłoka abonenta w regulowaniu zobowiązań do zapłaty wynagrodzenia za świadczone usługi telekomunikacyjne. XII. Sytuacja prawna abonentów z niepełnosprawnościami: 1. Wprowadzenie; 2. Status prawny osoby uprawnionej do skorzystania z udogodnień dla osób niepełnosprawnych; 3. Udogodnienia w zakresie miejsca sprzedaży usług telekomunikacyjnych i obsługi klienta; 4. Informacja o udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych; 5. Wymogi dotyczące aparatów publicznych; 6. Wymogi dotyczące telekomunikacyjnych urządzeń końcowych. 7. Osoba z niepełnosprawnością jako abonent. XIII. Rozstrzyganie sporów: 1. Zakres podmiotowy i przedmiotowy sporu konsumenckiego; 2. Prezes UKIE jako podmiot uprawniony do prowadzenia postępowania polubownego; 3. Przebieg postępowania polubownego. XIV. Rola prezesa UKE w zakresie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych: 1. Wprowadzenie; 2. Uprawnienia Prezesa UKE do gromadzenia informacji o usługach telekomunikacyjnych; 3. Sprawozdawczość wobec Prezesa UKE; 4. Ochrona przed nadużyciem z wykorzystaniem sieci telekomunikacyjnej; 4. Stosowanie kar pieniężnych przez Prezesa UKE. XV. Tajemnica telekomunikacyjna: 1. Wprowadzenie; 2. Zakres tajemnicy telekomunikacyjnej; 3. Obowiązek informacyjny wobec abonenta; 4. Rejestracja danych o wykonanych usługach telekomunikacyjnych; 5. Obowiązek zapewnienia bezpieczeństwa przetwarzanie danych osobowych abonentów; 6. Obowiązki związane z naruszeniem danych osobowych abonentów. XVI. Zachowanie ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet w przypadku zmiany dostawcy usługi: 1. Podstawy prawne zapewnienia ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet przy zmianie dostawcy usługi dostępu do sieci Internet; 2. Sposoby realizacji uprawnienia do zachowania ciągłości świadczenia usługi dostępu do sieci Internet przy zmianie dostawcy usługi dostępu do sieci Internet; 3. Zapewnienie dostępu do poczty elektronicznej po rozwiązaniu umowy z dostawcą usługi dostępu do sieci Internet; 4. Roszczenia odszkodowawcze abonenta; 5. Kary finansowe.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry kierowniczej dostawców usług telekomunikacyjnych, prawników, przedstawicieli organów kontroli i nadzoru w obszarze ochrony abonentów oraz konsumentów korzystających z usług masowych
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej