Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Hall Kindra
(1)
Laskowska Alicja
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja w biznesie
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Storytelling
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie: Słowenia, JFK i opowieść, która ujęła mojego męża; Część pierwsza: Nieodparta moc opowieści: 1. Luki i dystans w biznesie – jak je zmniejszyć (lub nie?); 2. Pewnego razu w… mózgu; 3. Elementy doskonałych opowieści; Część druga: Cztery kluczowe opowieści, czyli historie, które powinna opowiadać każda firma: 4. Opowieść o produkcie; 5. Opowieść o założycielu; 6. Opowieść o idei; 7. Opowieść klienta; Część trzecia: Stwórz własną opowieść, czyli jak odnaleźć, dopracować i opowiedzieć swoją historię: 8. W poszukiwaniu opowieści; 9. Budowanie opowieści; 10. Opowiadanie opowieści; Zakończenie: „… i żyli długo i szczęśliwie” to dopiero początek; Załącznik: Cztery kluczowe opowieści – ściąga; Przypisy; Podziękowania; O autorce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej