Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(10)
Autor
Szerląg Alicja (1958- )
(3)
Płonka-Syroka Bożena
(2)
Bachmann Klaus
(1)
Boczkowska Magdalena (1983- )
(1)
Celej Piotr (1981- )
(1)
Chmielewska Małgorzata
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Dudek Krystian
(1)
Gosek Małgorzata
(1)
Greń Mateusz
(1)
Hübner Danuta
(1)
Jędrzejko Mariusz Z
(1)
Kantyka-Dziwisz Karolina
(1)
Karwowski Maciej (1979- )
(1)
Klebaniuk Jarosław
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata (1970- )
(1)
Kowalska-Kantyka Małgorzata
(1)
Królica Maria
(1)
Majewska Pyrkosz Ewelina
(1)
Milerski Bogusław (1967- )
(1)
Morańska Danuta (1963- )
(1)
Piestrzyński Filip
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Sieruga Michał
(1)
Srogosz Tadeusz (1952- )
(1)
Staśko Renata
(1)
Walasek Stefania (1947- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Czechy
(1)
Język
polski
(12)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Temat
Historia medycyny
(2)
AIDS
(1)
Absolwenci szkół wyższych
(1)
Choroby zakaźne ludzi
(1)
Chorzy
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Edukacja medialna
(1)
Etyka lekarska
(1)
Eutanazja
(1)
Habermas, Jürgen (1929- )
(1)
Happening
(1)
Harmonizacja prawa
(1)
Hermeneutyka
(1)
Higiena
(1)
Historia wychowania
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt społeczny
(1)
Konwergencja mediów
(1)
Kształcenie
(1)
Lekarze a pacjenci
(1)
Logika prawnicza
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Medycyna narracyjna
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Ochrona zdrowia
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Polityka ludnościowa
(1)
Polityka migracyjna
(1)
Polityka zdrowotna
(1)
Prawo
(1)
Prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia lekarska
(1)
Racjonalność
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Unia Europejska
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
YouTube
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(4)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera: Wprowadzenie; Racjonalność kształcenia jako przedmiot badań; Plan badań i struktura monografii; Rozdział 1. Racjonalność wiedzy w perspektywie teorii krytycznej; Kontekst historyczny dyskursu o racjonalności; Geneza i pojęcie teorii krytycznej; Racjonalność w założycielskim dyskursie krytycznym; Racjonalność w perspektywie filozofii Jürgena Habermasa; Rozdział 2. Racjonalność wiedzy w perspektywie hermeneutyki; Geneza i pojęcie hermeneutyki; Hermeneutyka jako teoria i sztuka rozumienia; Racjonalność: hermeneutyczne impulsy teorii systemów; Racjonalność: między prakseologią porozumienia a rozumieniem egzystencjalnym; Rozdział 3. Racjonalność kształcenia w dyskursie pedagogicznym; Geneza i pojęcie pedagogiki hermeneutycznej; Geneza i pojęcie pedagogiki krytycznej; Racjonalność kształcenia: pomiędzy interesem emancypacyjnym i praktycznym; Rozdział 4. Model teoretyczny: tetragonalna koncepcja racjonalności kształcenia; Rozdział 5. Metodologia badania jakościowego; Założenia badania i scenariusze wywiadów; Rekrutacja osób i realizacja badań; Metoda analizy: hermeneutyka intersubiektywności; Rozdział 6. Semantyka racjonalności kształcenia; Logika całości jako immanentna perspektywa interpretacyjna; Kapitał językowy i aspiracje edukacyjne jako warunek rozumienia racjonalności kształcenia; Koegzystencja racjonalności kształcenia: fenomen interracjonalności; Racjonalność negacyjna jako wynik negatywnych doświadczeń; Racjonalność prakseologiczna: pomiędzy praktycznością adaptacyjną i utylitarną; Racjonalność emancypacyjna: prymat emancypacji wsobnej; Racjonalność hermeneutyczna jako humanistyczna legitymizacja kształcenia; Rozdział 7. Metodologia badania ilościowego oraz pomiar i struktura racjonalności kształcenia; Próba i proces rekrutacji szkół; Pomiar racjonalności i weryfikacja koncepcji tetragonalnej; Która z 4 racjonalności dominuje i jak one wiążą się ze sobą?; Rozdział 8. Uwarunkowania i konsekwencje racjonalności uczniów; Antyszkolni chłopcy i hermeneutyczne dziewczęta? Racjonalność kształcenia a płeć uczniów; Racjonalność a wiek uczniów; Racjonalność kształcenia a status społeczno-ekonomiczny rodziny; Aspiracje edukacyjne a racjonalność kształcenia; Racjonalność kształcenia a osiągnięcia szkolne; Akademicki obraz siebie a racjonalności kształcenia; „Twórczy” obraz siebie a racjonalności; Racjonalności a skuteczność szkolna; Podsumowanie; Rozdział 9. Racjonalności kształcenia w percepcji rodziców i nauczycieli; Rodzicielska percepcja racjonalności; Nauczyciele; Rozdział 10. Rekapitulacja wyników badań; Aneks; Załącznik 1. KRAK w wersji dla uczniów oraz ankieta uczniowska; Załącznik 2. Próba szkół, w których zostało zrealizowane badanie ilościowe; Załącznik 3. Scenariusz badania IDI z uczniami; Załącznik 4. Scenariusz badania FGI z uczniami; Bibliografia; Summary.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Charakterystyka dramy jako metody edukacji dzieci i młodzieży, 2. Możliwości wykorzystania happeningu w procesie edukacyjnym, 3. Warunki poprawnego stosowania dramy i happeningu w edukacji małego dziecka, 4. Wykorzystanie dramy i happeningu, 5. Stosunek dzieci oraz nauczycieli do dramy i happeningu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Media konwergentne w otoczeniu społecznym, rynkowym i kulturowym: Konwergencja mediów w Polsce w kontekście polityki medialnej Unii Europejskiej; Convergence as a proscess of derermining the future of public television in Poland and France. The comparative analysis; Zjawiska konwergencji w cyfrowej telewizji; Początki telewizji komercyjnej w Polsce - sukces lub upadek - analiza na wybranych przykładach; The Press concerne with foreign capital on the Polish media market in the face of media convergence; Cultural contact in traditional and New media; Konwergencja a media mniejszości w Polsce; charakter prawny utworu multimedialnego; Cz. II Komunikacja społeczna w erze konwergencji: Web 2.0 w procesie komunikacji a kultura organizacyjna uczelni; Syncretism of forms and media used by the electric Power industry in its Communications strategies; A Very Potter Musical, czyli TEATR w sieci. Studium przypadku; Jak konwergencja wpłynęła na zawód dziennikarza? Analiza na podstawie badania jakościowego; Cz. III Nowe media we współczesnym społeczeństwie: Serwis społeczności owy w ocenie użytkowników; Autor widmo - przenikanie się fikcji i rzeczywistości w opowiadaniach transmedialnych; W morzu presumpcji. Nadawca i odbiorca narracji trans medialnych w świecie nowych mediów; Who owns the media? Author’s and recipient’s narration; YouTube a literatura. Zjawisko booktrailerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.77 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.77 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia z dziejów kultury medycznej ; Tom 10.)
1. Historyczne aspekty relacji lekarz-pacjent. Egzorcysta a opętany; Szaman syberyjski a człowiek chory; Środki terapii ludzkiej i boskiej - stanowisko starochrześcijańskich pisarzy na przykładzie Orygenesa; Etos zawodu lekarza w relacji z pacjentem w średniowiecznej medycynie europejskiej; Miłość jest najważniejszym lekarstwem - spagiryka czyli początki nowożytnej farmakologii; Rola i miejsce lekarzy w życiu elit politycznych Rzeczypospolitej w epoce staropolskiej; Problemy zdrowotne biskupa Piotra Tomickiego; Relacje lekarz-pacjent w terapii hipnotycznej i ich interpretacje; Relacje lekarz-pacjent w społeczeństwie polskim podczas okupacji 1939-1945. 2. Relacje lekarz-pacjent w perspektywie medycznej. Stosunek zesłańców do chorych i choroby w warunkach deportacji polskiej ludności na wschód; Dia-logos i medycyna. Uwagi na temat antropologicznej medycyny; Żądanie eutanazji jako niezgoda na bycie obcym; Umiejętność komunikowania się jako czynnik kształtujący efektywność relacji lekarz-pacjent i pacjent-lekarz; Znaczenie działalności Alberta Schweitzera dla współczesnej praktyki lekarskiej; Realizacja zasad etyki lekarskiej a sposób przekazywania diagnozy w praktyce lekarskiej; Oczekiwania pacjentów wobec lekarzy w praktyce chirurgicznej; Wpływ czynników zewnętrznych na pacjentów chirurgicznych; Rys historyczny raka sutka w ostatnim 25-leciu w materiale II Kliniki Chirurgii AM we Wrocławiu; Nowe sposoby leczenia przetok okołoodbytniczych za pomocą kleju tkankowego - pierwsze doświadczenia; Nowe techniki zespoleń jelitowych w chirurgii przewodu pokarmowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia z dziejów kultury medycznej ; Tom 9)
Diagnostyka, terapia i profilaktyka chorób zakaźnych w średniowiecznej medycynie europejskiej; Zaraza w mieście środkowoeuropejskim w XVII wieku i jej skutki (na przykładzie Krakowa); Problemy sanitarno-zdrowotne w pracach Departamentu Policji Rady Nieustającej w latach 1778-1780; Przeciwdziałanie depopulacji Rzeczypospolitej w ujęciu Jana Ferdynanda Naxa; Pruska dyscyplina czy szkolenie - idee oświeceniowe w regulaminach wojskowych Rzeczypospolitej w latach 70-tych i 80-tych XVIII w.; Walka z prostytucją jako element zwalczania i zapobiegania chorobom wenerycznym w Polsce i na świecie; Polityka zagraniczna wybranych państw europejskich i USA jako jeden z czynników pobudzających rozwój narkomanii w XIX i XX wieku; Migracje ludności w Polsce po zakończeniu I wojny światowej w świetle międzynarodowych konwencji zapobiegania chorobom zakaźnym; Wpływ medycyny tropikalnej na rozwój parazytologii; Założenia polityki ludnościowej z punktu widzenia Polskiego Towarzystwa Eugenicznego w latach 1918-1939; Wpływ ideologii hitlerowskich na działalność lekarzy niemieckich w okupowanej Polsce w latach 1939-1945; Pacjent i świadczeniodawca w reformach polskiej służby zdrowia; Wszędzie, ale nie tu... czyli kulturowe oblicze AIDS; Komuna Friedrischshof jako wyraz buntu przeciwko państwu i jego normom; Ogród wodny Stanisława Leszczyńskiego w Commercy jako model przeobrażeń społecznych w kontekście polityki państwa; Współpraca wojskowa Niemiec Weimarskich ze Związkiem Sowieckim w świetle dossier polskiego wywiadu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 61 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Orbis Linguarum / oid red. Edward Białek ; Tom 28)
1. Wprowadzenie teoretyczne: Legitymacja władzy; Problem legitymacji Unii Europejskiej; Czy UE jest systemem politycznym; Problem demokracji w UE; Demokra cja deliberatywna. 2. Wprowadzenie historyczne - Od Traktatu Nicejskiego do Konwentu o przyszłości Europy: Traktat Nicejski i legitymacja UE; Od parlamentaryzacji do konstytucjona lizacji UE. 3. Konwent o przyszłości europy: Konwent jako instytu cja; Przyczyny deliberatywnego chatakteru Konwentu; Pozornie apolityczny charakter procesu deliberacji w Konwencie; Faza zewnętrznej polaryzacji Konwentu; Od deliberacja do negocjacji; Koniec deliberacji; Kon went w świetle teorii demokracji deliberatywnej; Kon went pod empiryczna lupą. 4. Projekt Europejskiej Konstytucji w świetle teorii legitymacji: Projekt konstytucji a skuteczność UE; Projekt konstytucji a demokracja jako czynnik legitymi zacyjny; Projekt konstytucji i bliskośc obywatelom jako czynnik legitymizacyjny; Projekt konstytucji a po stulat przejrzystości procedur i instytucji UE. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Część I: Kontekst niewerbalny. Komunikacja niewerbalna i jej funkcje; Wygląd jako element komunikacji niewerbalnej; Dalekie i bliskie uwarunkowania ustalania dystansu interakcyjnego; Rodzaje gestów i ich znaczenie komunikacyjne; Znaczenie dotyku w komunikacji międzyludzkiej. Część II: Kontekst manipulacji. Inklinacja makiaweliczna a umiejętność odczytywania kłamstwa w komunikowaniu się; Dialog w procesach perswazji; Interakcja społeczna oarta na jednostronnej sekwencji żądań w kontekście komunikacji społecznej; Marketingowe aspekty public relations w komunikacji społecznej. Część III: Kontekst kulturowy. Jak mówią mężczyźni? Jak mówią kobiety? Wybrane konteksty kobiecego i męskiego stylu porozumiewania; Niektóre aspekty komunikacji osób niepełnosprawnych; Komunikowanie masowe jako płaszczyzna wpływu społecznego; Komunikacja w świecie gier komputerowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: Cz. I Edukacja wobec współczesnych wyzwań: Nauczyciel i uczeń we współczesnej szkole; dydaktyka w szkołach demokratycznych w Polsce; Kształcenie współczesnych inżynierów – wybrane aspekty metodyczne; Wdrażanie nauki zdalnej – nowe perspektywy edukacji (doświadczenia, refleksje, wnioski); Projekt zajęć logorytmicznych z wykorzystaniem środków audiowizualnych u dzieci z niepełnosprawnością sprzężoną. Cz. II Profilaktyka w edukacji: Cyberzaburzenia – efekt uboczny braku edukacji medialnej; Pedagog szkolny w edukacji medialnej – realia i perspektywy; profilaktyka cyberprzemocy rówieśniczej jako element kształtowania kultury cyfrowej; Analiza korelacji pomiędzy socjalizacją, poczuciem własnej wartości, satysfakcją z życia uniwersyteckiego, intensywnością korzystania z Facebooka a wynikami w nauce w świetle wyników eksperymentalnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Edukacyjne wyzwania wobec kształcenia na poziomie akademickim: Społeczna rola uniwersytetu: siedlisko rozumu czy szkoła fachowców?; Kompetencje absolwenta szkoły wyższej- model teoretyczny; Oczekiwania wobec absolwenta szkoły wyższej jako podmiotu edukacji; Absolwent szkoły wyższej- humanista na rynku pracy; Studia doktoranckie jako element Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego; 2. Humanistyczny kontekst edukacji akademickiej: Osoba i rozwój. Podejście Gestalt w edukacji akademickiej; Odkrywanie nadziei- wybranej kompetencji pedagogicznego działania; Znaczenie kompetencji autokreacyjnych w procesie kształcenia akademickiego; Kompetencje kluczowe studentów w kontekście oczekiwań społeczeństwa informacyjnego; Kompetencje edukacyjne z perspektywy zarządzania wiedzą; Aksjologiczne aspekty kształcenia studentów w szkole wyższej; Obywatelskość w procesie kształcenia studentów; Kompetencje międzykulturowe absolwenta szkoły wyższej; Kompetencja kreowania zdrowia jako komponent wykształcenia na poziomie wyższym; 3. Nauczycielskie kompetencje: Nauczyciel jako "aktor społeczny"- możliwości teoretycznego wyjaśnienia profesjonalizacji; Różne modele i kategorie przygotowania zawodowego współczesnego nauczyciela; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli- rzeczywistość a oczekiwania; Kompetencje komunikacyjne nauczycieli akademickich w opinii studentów; Kompetencje absolwentów studiów nauczycielskich- przyszłych nauczycieli; Kompetencje absolwentów studiów nauczycielskich do współpracy z rodzicami uczniów; 4. Kompetencje zawodowe studentów wybranych kierunków: Wyzwania cywilizacyjne a kompetencje zawodowe studentów pedagogiki- rozważania o pewnym rozdźwięku; Autoedukacja studentów pedagogiki w perspektywie przygotowania do zawodu; Potencjał zawodowy absolwentów pedagogiki resocjalizacyjnej; Ocena jakości kształcenia oraz przygotowania do zawodu pedagoga w opinii absolwentów krakowskich uczelni pedagogicznych; Wiedza o kulturze jako niezbędny komponent edukacji akademickiej pielęgniarek, lekarzy i nauczycieli; Standardy kształcenia dla kierunku lekarskiego w Polsce; Absolwent Wydziału Prawa i jego przyszłość w kontekście projektu zmian ustaw samorządowych radcowskiej i adwokackiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 378 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Przestrzenie konfliktu i porozumienia w społecznościach wielokulturowych: Struktura narodowościowa i wyznaniowa społeczeństwa II Rzeczypospolitej. Konflikt czy porozumienie?; Mniejszość żydowska w II Rzeczypospolitej: obszary porozumienia i napięć; Konflikt a proces adaptacji społecznej i kulturowej na Dolnym Śląsku po II wojnie światowej w narracjach przesiedleńców z Kresów Południowo-Wschodnich; Konflikt a dialog na przykładzie kultury Wileńszczyzny; Łemkowie w zachodniej Polsce jako przykład międzykulturowego uczenia się społeczności; Dwujęzyczność a zagrożenia dla tożsamości. Raport z badań dotyczących dwujęzyczności rodzin pochodzenia białoruskiego ze wschodniej Polski; Polscy imigranci w przestrzeni New York City; Serbski nacjonalizm jako mechanizm dekonstrukcji dialogu międzykulturowego w Jugosławii przełomu lat 80. I 90. XX w.; 2. Na rzecz międzykulturowego dialogu: Konfliktorodność przestrzeni wielokulturowych wieku globalizmu; Młode pokolenie "międzyepoki" na przykładzie litewskiego pogranicza kulturowego; Akulturacja, asymilacja czy edukacja? Drogi do porozumienia w społeczeństwach wielokulturowych; Spotkanie z Innym, czyli o edukacyjnej wartości podróży; Uczenie się międzykulturowe jako szansa na przełamywanie stereotypów narodowych; Działalność regionalna jako przestrzeń przełamywania stereotypów narodowych; Działalność regionalna jako przestrzeń przełamywania stereotypów i budowania dialogu międzykulturowego; Przygotowanie nauczycieli do rozwiązywania konfliktów międzykulturowych; Problematyka wychowania wielokulturowego w kontekście nauczania historii w Republice Czeskiej; Szkolnictwo dla mniejszości narodowych w czeskim systemie oświaty; Edukacyjne implikacje konfliktu życia i śmierci w przestrzeniach międzykulturowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wychowanie w Rodzinie = Family Upbringing , ISSN 2082-9019 ; T. 5.)
1. Społeczno-polityczny kontekst funkcjonowania rodziny w wybranych krajach: Koncepcja rodziny w przestrzeni litewskiej polityki rodzinnej; Rodzina w litewskiej etnopedagogice; Rodzina w strukturze wychowania obywatelskiego i państwowego na Ukrainie; 2. Dom rodzinny a kreowanie tożsamości dziecka: Język domu rodzinnego jako rdzenna wartość kreująca tożsamość międzykulturową; Kształtowanie orientacji aksjologicznych w rodzinie i w szkole w opinii nastolatków; Rola i funkcje domowego muzeum w wychowaniu rodzinnym studentów; 3. Dysfunkcje w przestrzeniach życia rodzinnego: Dysfunkcje współczesnej rodziny z perspektywy statystyki sądowej; Konflikty małżeńskie w kontekście emocji wstydu; Przemoc wobec dziecka w rodzinie; Rodzinne wzorce komunikacyjne a kompetencje językowe dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w wizji sukcesu edukacyjnego; 4. Z kart historii wychowania: Rodzina w życiu wybitnych uczonych. Przykład Kazimierza Twardowskiego (1866-1938); Profesor Leon Kozłowski jako człowiek uczony, polityk i jego wpływ na archeologię wrocławską; Meile Luksiene- inicjatorka pookupacyjnej reformy oświatowej na Litwie i twórca jej kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Wiadomości podstawowe; 2. Nazwy; 3. Definicje; 4. Relacje; 5. Funktory i zbiór syntaktyczny zadań; 6. Rachunek zadań; 7. Predykaty; 8. Teoria nazw: zdania kategoryczne i sylogizm kategoryczny; 9. Uzasadnienie twierdzeń w logice; 10. Sposoby komunikacji; 11. Inne rodzaje wypowiedzi; 12. Prawne zastosowanie logiki i egzegeza tekstów prawnych; 13. Odpowiedzi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej