Sortowanie
Źródło opisu
Książki
(75)
Forma i typ
Książki
(74)
Publikacje naukowe
(12)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(59)
dostępne
(38)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Czytelnia
(59)
Autor
Nowińska Ewa (1948- )
(6)
Promińska Urszula
(6)
Kall Jacek
(4)
Skubisz Ryszard (1950- )
(4)
Szczepanowska-Kozłowska Krystyna (1965- )
(3)
Vall Michał du (1952-2012)
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Barta Janusz (1947-2021)
(2)
Kondrat Mariusz
(2)
Witek-Hajduk Marzanna K
(2)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Baran Arkadiusz
(1)
Barć-Krupińska Anna
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bilska Ewa
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Bueno Bolivar J
(1)
Błotnicki Maciej
(1)
Chlebny Julia
(1)
Chodorowski Maciej
(1)
Cichoń Zofia
(1)
Czardybon Agnieszka
(1)
Day Derek
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Duda Ignacy (1933- )
(1)
Dąbski Maciej
(1)
Dębski Maciej
(1)
Edwards Helen
(1)
Evamy Michael
(1)
Gnela Bogusław
(1)
Golat Rafał
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gwis Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Górski Tadeusz II P
(1)
Gęba Karolina
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jakimczuk Ewa
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jasińska Katarzyna
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juściński Paweł
(1)
Juściński Przemysław
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kobylańska Anna
(1)
Kostański Piotr (1979-2018)
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krasuski Andrzej
(1)
Krzyżowska Katarzyna
(1)
Królikowska-Olczak Maria
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lincoln Keith
(1)
Lisińska-Kusnierz Małgorzata
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mendys Wacław
(1)
Miksza Paulina
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mordwiłko-Osajda Justyna
(1)
Mruk Henryk (1948- )
(1)
Nieradka-Bernaciak Monika
(1)
Niewęgłowska Klaudia
(1)
Niewęgłowski Adrian
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowak Iwona
(1)
Olins Wally
(1)
Ożóg Andrzej
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Radwański Zbigniew (1924-2012)
(1)
Ragas Matthew W
(1)
Ries Al (1927-2022)
(1)
Ries Laura
(1)
Rodek-Kietlińska Joanna
(1)
Rojek Roman
(1)
Sagan Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sekuła Jolanta
(1)
Seweryn Małgorzata
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna (1965- )
(1)
Sitko Joanna Jowita
(1)
Smoczyńska Joanna
(1)
Szulce Halina
(1)
Szwed Małgorzata
(1)
Szyfter Jerzy P
(1)
Szymanek Tadeusz
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tischner Anna
(1)
Tomasiak Natalia
(1)
Trzebiatowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(75)
Temat
Znaki towarowe
(47)
Znak towarowy
(26)
Firma (nazwa)
(23)
Własność przemysłowa
(18)
Marketing
(13)
Reklama
(10)
Prawo własności przemysłowej
(9)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Patenty
(7)
Wzornictwo przemysłowe
(7)
Marka (ekonomia)
(6)
Prawo autorskie
(6)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Opakowania
(4)
Przedsiębiorstwo
(4)
Internet
(3)
Marka*
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Prawo Unii Europejskiej
(3)
Prawo międzynarodowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Znak towarowy UE
(3)
Znaki graficzne
(3)
Żywność
(3)
Adresy domenowe
(2)
Baza danych
(2)
Bezpieczeństwo produktu
(2)
Branding (marketing)
(2)
Ceny
(2)
Domeny internetowe
(2)
Europejski Trybunał Sprawiedliwości
(2)
Informacja wizualna
(2)
Jakość produktu
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Oznaczenia geograficzne
(2)
Prawo gospodarcze
(2)
Prawo wspólnotowe europejskie
(2)
Programy komputerowe
(2)
Public relations
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sąd Pierwszej Instancji Wspólnot Europejskich
(2)
Turystyka
(2)
Wartość marki
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wynalazki
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Alkohol
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Apple Inc
(1)
Aukcja internetowa
(1)
Autorskie prawa osobiste
(1)
Banki
(1)
Blog
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Dane osobowe
(1)
Dobra osobiste
(1)
Dobra osobiste pracowników
(1)
Dyplomacja kulturalna
(1)
Dzieła osierocone
(1)
Eksport
(1)
Energia elektryczna
(1)
Europejskie rady zakładowe
(1)
Firma (nazwa) -- marketing
(1)
Firma(nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka materiałowa
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grupa Onet.pl
(1)
Grupy nacisku
(1)
Gry hazardowe
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Image
(1)
Informacja
(1)
Informacja dla zarządzania
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Inwestycje zagraniczne
(1)
Kanada
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Leki
(1)
Licencje (umowy)
(1)
Logotypy
(1)
Loterie
(1)
Majątek trwały
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Mobilne systemy operacyjne
(1)
Monopol
(1)
Naruszenie prawa
(1)
Nieuczciwa konkurencja
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(10)
Opracowanie
(9)
Poradnik
(2)
Artykuły
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 28)
Zawiera: Wstęp; I. Źródła prawa europejskiego w dziedzinie prawa o znakach towarowych: Prawotwórcza rola Trybunału Sprawiedliwości (Zastosowanie art. 85 i 86 Traktatu Rzymskiego do porozumień między uprawnionymi do znaku towarowego; Prawo do znaku towarowego a postanowienia Traktatu Rzymskiego o wolnym handlu; Doktryna wyczerpania; Doktryna wspólnotowego pochodzenia); II. Regulacje znaków towarowych w prawie polskim; III. Problem zgodności ustawodawstwa polskiego dotyczącego znaków towarowych z prawem europejskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Czas transformacji - u wrót globalnie zintegrowanej gospodarki, 2. Pojęcie i istota marki narodowej, 3. Budowanie marki Atlas (studium przypadku)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.139 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przedmowa; Podstawowe definicje dot. certyfikacji i oceny zgodności; Istota i cele certyfikacji i oceny zgodności; R.1 Zasady certyfikacji i wprowadzania wyrobów dobro tu w Polsce; R.2 Wprowadzenie wyrobów do obrotu w UE; R.3 Znakowanie wyrobów B i CE. Schematy postępowania dostawcy; Ważniejsze adresy i telefony; Wykaz dyrektyw nowego podejścia; Normy międzynarodowe ISO i normy europejskie EN w legislacji globalnego podejścia; Akredytowane przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji jednostki prowadzące certyfikację wyrobów; Akredytowane przez PCBC laboratoria badawcze prowadzące badania wyrobów dla potrzeb certyfikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Marzanna K. Witek-Hajduk. - Warszawa : Difin, 2001. - 257 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Pojęcie i funkcje marki, Silna marka jako przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa na rynku, Planowanie działań dotyczących marki, Uwarunkowania decyzji dotyczących marki, Strategie markowe przedsiębiorstwa,
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Znaczenie zarządzania portfelem marek; 2. Role marek w portfelu. Warianty markowania; 3. Konstruowanie portfela marek; 4. Komunikacja marek w portfelu firmy
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wprowadzenie; Nasze poszukiwania sekretów wierności klienta wobec marki, Zasada 1. Klient chce należeć do grupy, która jest inna od wszystkich, Zasada 2. Twórców kultowych marek cechuje odwaga i determinacja, Zasada 3. Kultowe marki sprzedają styl życia, Zasada 4. Słuchaj chóru i stwórz ewangelistów kultowej marki, Zasada 5. Kultowe marki tworzą społeczności swoich klientów, Zasada 6. Kultowe marki są powszechne, Zasada 7. Kultowe marki promują wolność i czerpią siłę od swoich wrogów, Podsumowanie. Jak wykorzystać siedem złotych zasad w praktyce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Cz.I Wartość i siła marki. Kształtowanie sie preferencji nabywczych: R.1 Obraz marki w umyśle nabywcy. Skojarzenia składające się na wartość marki; R.2 Wyznaczniki wartości marki. Konstrukcja metod pomiarowych; R.3 Procesy poznawcze stanowiące o sile marki. Cz.II Przywiązywanie do marki produktu i wyznaczniki przywiązania: R.4 Pojęcie przywiązania do marki produktu; R.5 Psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki produktu. Przegląd badań; R.6 Wyznaczniki przywiązania do marki i typ kategorii produktu. Teoretyczne podstawy modelu. Cz.III Wyznaczniki przywiązania, typ kategorii i przywiązanie nabywcy do marki. Analizy empiryczne: R.7 Poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 6; R.8 Typ kategorii, poszukiwanie wartości i przywiązanie do marki - badanie 7; R.9 Wartości symboliczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 8; R.10 Wartości społeczne produktu i przywiązanie do marki - badanie 9; Podsumowanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Istota, tożsamość i siła marki; R.2 Proces kupowa nia i lojalność wobec marki; R.3 Skuteczne wprowadze nie nowej marki na rynek; R.4 Nazwa i symbol marki; R.5 Architektura marki; R.6 Rola reklamy i promocji sprzedaży w budowaniu marki; R.7 Marki w handlu detali cznym; R.8 Marki globalne; R.9 Analiza pozycji rynko wej i wycena marki; R.10 Rozciąganie marki i przedłuża nie jej życia
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wally Olins o marce / Wally Olins. - Warszawa : Instytut Marki Polskiej, 2004. - 326 s. : fot. ; 24 cm.
(Gospodarka pod własną banderą / Instytut Marki Polskiej)
1.Dlaczego marki są ważne dla kientów, 2.Jak Volkswa gen, firma bezgranicznie skupiona na biegłości techni cznej, zakochał się w markach, 3.Skąd się wzieły marki i co się stało, gdy dojrzały, 4.Żyć marką.Zarządzanie markami usługowymi, 5.Marki na arenie globalnej. Jedn orodność, różnorodność i charakter, 6.Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm.Więzi uczuciowe budują markę, 7."Made in...".Co oznacza i ile jest warte?, 8.Bran ding narodowy, 9.Jak zbudować i utrzymać markę.Garść wskazówek, 10.Branding a zarabianie pieniędzy, 11.Mar ki: kto tu naprawdę rządzi?, 12.Przyszłość brandingu
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
R.1 Wstęp, R.2 Nazwa, R,3 Hasło, R.4 Tekst, R.5 Rodza je reklam, Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewn ych, Ustawa o języku polskim, Prawo prasowe, Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ / red. Janusz Barta ; Instytut Prawa Własności Intelektualnej UJ ; Zeszyt 86)
Wytwarzanie i dystrybucja części zamiennych w świetle Prawa własności przemysłowej i prawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; Wspólne prawo ochronne; Obowiązek używania znaku towarowego w prawie polskim i międzynarodowym; Znaki towarowe a ochrona dóbr osobistych osób fizycznych w prawie kanadyjskim; Rejestracja pojedynczego koloru jako znaku towarowego; Używacz uprzedni znaku towarowego (prawo polskie na tle prawnoporównawczym).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Prawnicze)
1. Regulacja prawna i istota obowiązku używania znaku towarowego, 2. Używanie znaku towarowego wyepłniające obowiązek używania - zagadnienia ogólne, 3. Używanie znaku towarowego wypełniające obowiązek używania - zagadnienia szczegółowe, 4. Skutki nieużywania znaku towarowego - zagadnienia materialnoprawne, 5. Skutki nieużywania znaku towarowego - zagadnienia proceduralne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Logotypy i litery: Znaki słowne i inicjały, Elementy typograficzne, 2. Symbole: abstrakcyjne, Przedstawiające, 3. Rodziny i serie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Znaki towarowe / Eugeniusz Waliszko, Rafał Golat. - Bydgoszcz, Warszawa : Oficyna Wydaw. BRANTA, 2006. - 435 s. : tab. ; 21 cm.
Część I: Postępowanie przy rejestracji znaków towarowych w systemach: krajowym, wspólnotowym i międzynarodowym. 1. Postępowanie rejestracyjne i ochrona znaków towarowych na obszarze RP. 2. Procedura zgłoszeniowa wspólnotowego znaku towarowego. 3. Międzynarodowa ochrona znaków towarowych. Część II: Uwarunkowania prawne i podatkowe korzystania ze znaków towarowych. 1. Czym jest znak towarowy? 2. Zróżnicowany charakter znaków towarowych. 3. Znaki towarowe a inne dobra prawne. 4. Status prawny znaku towarowego w układzie czasowym. 5. Procedura rejestracji znaków towarowych. 6. Prawa ochronne na znaki towarowe. 7. Obrót umowny znakami towarowymi. 8. Znaki towarowe (prawa ochronne) a majątek przedsiębiorstwa. 9. Ochrona znaków towarowych. 10. Kontekst podatkowy znaków towarowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
R.I Ewolucja całosciowej identyfikacji : 1.Historyczne źródła, 2.Początki znaków firmowych i towarowych, 3. Prekursor nowoczesnej CI, 4.Ewolucja współczesnej CI, 5.Rozwój CI w Polsce. R.II Dzisiejsze znaczenie CI : 1.Czym jest Całościowa Identyfikacja, 2.Przyczyny realizacji programu CI, 3. Korzysci wynikajace ze stosowania CI, 4.Zakres systemu wizualnego. R.III Program krok po kroku : 1.Etapy i znaczenie CI, 2.Strategia, 3.Projektowanie, 4.Audyt, 5.Organizacja, 6.Komunikacja, 7.Wdrożenie, 8.Skuteczność programu CI. R.IV Praktyczny poradnik : 1.Dlaczego nie konkurs, 2. Współpraca z konsultantem ds. CI, 3.Całościowe podej ście, 4.TVP-przykład zmiany systemu wizualnego CI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338.139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
część I: Zrozumienie szansy. 1. Fakty o marce prywatnej. 2. Mity o marce prywatnej. 3. Przeszłość marki prywatnej. 4. Teraźniejszość marki prywatnej. 5. Przyszłość marki prywatnej. Część II: Identyfikacja szansy. 6. Raport z badania globalnego Saatchi &Saatchi X. 7. Z perspektywy kupującego. 8. Z perspektywy producenta. 9. Z perspektywy detalisty. 10. Perspektywa ogólna. Część III: "Uhandlowanie" szans producenta. 11. Gdzie jest zagrożenie, tam jest szansa. 12. Zasady podejścia do marki prywatnej. 13. Zasada 1. Podejmujcie ryzyko i żyjcie rzeczywistością. 14. Zasada 2. "Uhandlawiajcie" i bądźcie radykalni. 15. Zasada 3. Globalne kwestie społeczne i ekologiczne jutra traktujcie jako wasze dzisiejsze szanse. 16. Zasada 4. Edukujcie, prowadźcie i inspirujcie. 17. Zasada 5. Uwierzcie, że najważniejsze jest zdobycie "półki umysłu". 18. Zasada 6. Wprowadzajcie innowacje, bądźcie inżynierami wizerunku, angażujcie. 19. Zasada 7. Odzyskajcie i na nowo wymyślcie sklep. 20. Zasada 8. Kapitalizujcie swoją komunikację marketingową oraz markę - od sklepowej kasy po telewizję. 21. Zasada 9. Kooperujcie i współpracujcie przez rywalizację kooperatywną. 22. Zasada 10. Pamiętajcie, że rozwiązania dla kupującego zapewniają zysk. Część IV: "Uhandlowienie" szans detalisty. 23. Gdzie jest szansa, tam jest jeszcze większa szansa. 24. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od pierwszej do piątej). 25. Dla detalistów: zasady marki prywatnej (od szóstej do dziesiątej). Część V: Wnioski. 26. Wspólne wykorzystanie szans.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Znak towarowy jako przedmiot prawa ochronnego. 2. Przemiany interpretacji kryteriów udzielania praw aochronnego związanych ze zdolnością odróżniania oznaczenia. 3. Ewolucja wykładni przeszkód bezwzględnych rejestracji związanych z brakiem zdolności odróżniającej oznaczenia. 4. Tendencje interpretacji pozostałych przeszkód udzielania prawa ochronnego oraz rozważenie jej możliwych konsekwencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Omówienie ustawy - prawo własności przemysłowej: Zakres ustawy - prawo własności przemysłowej; Wynalazki; Wzory użytkowe; Wzory przemysłowe; Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych; Projekt racjonalizatorski; Znaki towarowe i prawa ochronne; Oznaczenia geograficzne; Topografia układów scalonych. Cz. II Akty prawne: -Ustawa z dn. 30 czerwca 2000r. - prawo własności przemysłowej; -Ustawa z dn. 6 czerwca 2002r. o zmianie ustawy - prawo własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Cz. I Omówienie ustawy - prawo własności przemysłowej: Zakres ustawy - prawo własności przemysłowej; Wynalazki; Wzory użytkowe; Wzory przemysłowe; Zasady wspólne dla wynalazków, wzorów użytkowych i wzorów przemysłowych; Projekt racjonalizatorski; Znaki towarowe i prawa ochronne; Oznaczenia geograficzne; Topografia układów scalonych. Cz. II Akty prawne: -Ustawa z dn. 30 czerwca 2000r. - prawo własności przemysłowej; -Ustawa z dn. 6 czerwca 2002r. o zmianie ustawy - prawo własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 347.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biała Księga, Polska - Unia Europejska : opracowania i analizy. Prawo ; z. 30)
Zawiera: 1.Wprowadzenie; 2. Sytuacja prawna oznaczeń przedsiębiorstwa w prawie Wspólnot Europejskich (Unii Europejskiej); 3. Pojęcie i ochrona oznaczeń przedsiębiorstwa w wybranych krajach członkowskich Unii Europejskiej; 4. Pojecie i ochrona oznaczeń przedsiębiorstwa w prawie polskim; 5. Wnioski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 347.7 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej